Jump to content
Silvergreen

Чистене на инжектори и съвет за увиснала врата

Recommended Posts

Здравейте колеги и честита коледа.От известно време имам леки проблеми с първото палене, когато е по -студеничко, припалва или пък пали на ниски обороти след 3-4 сек.ги вдига, пробвах и с припомпване на газта, но няма никакъв ефект. Предполагам, че дюзите са за чистене. Колата се кара на газ от 3 години, лично аз зимата си я карам на бензин, тъй като я имам от година. Според вас... дали ще са дюзи? Интересува ме също и как се свалят, изглежда ми лесно, но все пак предпочитам някой, който го е правил да ми разясни.Второто, което много ме дразни е увисналата пасажерска врата. Четох доста идеи из темите,за крикове и т.н. , но ми се иска да стане както трябва. Никъде не успях да намеря съвети за 6-та, имаше главно за 5-та и 4-та.Благодаря предварително и весели празници на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, по въпроса за газовия проблем, лично мое мнение - откарай я на газаджия, по възможност дилър на марката газова с която си. Не изглежда толкова сериозен проблема поне по твоето описание, може и някой филтър или мембрани по изпарителя да са заминали.

За увисналата врата, оправял съм такава, но на друга марка кола преди години. Проблема там беше в износените панти и понеже не ми се занимаваше да търся нови, реших проблема с подлагане на шайби докато вратата не се вдигна и върна на исканото от мен място. Мой съвет - смени си пантите ако е от тях, защото и варианта с шайбите върши работа, но е малко побългарено Публикувано изображение

 

Поздрави

Редактирано от Koc_D15B2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имам в предвид бензиновите инжектори. На газ няма проблем колата.Относно това за вратата, бях чел някъде за подлагане на шайби, но мен главно ме интересува как става при Сивик 6-та, т.е. дали трябва да се маха калника или нищо подобно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Честита коледа и от мен. По проблема с паленето, според мен е до настройка на газовата, защото има вариант когато сместа на газ не е добра, бензиновия компютър да взима данни за сместа и съответно да я прави по-бедна или по-богата. Много хора не вярват в това, но моята лично имаше подобен проблем и се оправи. Също така пробвай да я покаваш повече време само на бензин. Ти казваш, че зимата си я караш на бензин, но това дали означава, че постоянно я караш или само я палиш?Относно вратата има вариант за рециклиране на пантите ако е от това, но сигурно по-добре е с нови панти. Аз на другата кола извадих щифта на пантите, наварих с телоподаващо и после на шмиргел се запили, за да влезе плътно в пантата. Това реши проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз говоря, че при работа на бензин ги прави тези неща. Тя винаги пали на бензин, Защото е с газов инжекцион . Относно карането през зимата, карам си я само на бензин дори няма газ в бутилката. Колега това с вратата на 6-та ген. ли си го правил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли значение на коя генерация Хонда се побългаряват врати?!? ;)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам дали на всички трябва да се сваля калника

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи казваш, да сваля скапаната врата, преди това трябва да смъкна калника?На коя генерация това?!? ;)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато имам инжектори за чистене ги чистя в ултразвукова вана със симулатор на импулси и циклично прокарване на течност. Играчка е, но върши чудесна работа и винаги тръгват. п.п. Разбира се не моите, карам на бензин, мазохизъм, какво да се прави...

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с увисналата врата не го разбрах .. подскажете какво да правя, че и аз имам същия проблем ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи казваш, да сваля скапаната врата, преди това трябва да смъкна калника?

На коя генерация това?!? Публикувано изображение

 

Според това, на 4 ген. , аз затова питам дали и на 6-та е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Проблема с вратата се решава много лесно.Правил съм го на 5-та хечбек,но мисля че и на 6-та ще е същото.Развърташ болтовете на пантите,избиваш щифтовете откачаш цялата врата.След това наваряваш болтовете с електрожен или оксижен,изпилваш ги на шмиргел и по обратния ред си сглобяваш вратата.Няма нищо сложно.Само трябва някой да ти придържа вратата,защото сам ще ти е по трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добрият вариант не е ли нови щифтове на струг .Или поне щом наварявате старите да се минат след това на струг.Това с шмиргела ми се вижда много несериозно,но знае ли човек.

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добрият вариант не е ли нови щифтове на струг .Или поне щом наварявате старите да се минат след това на струг.Това с шмиргела ми се вижда много несериозно,но знае ли човек.

Със сигурност нови или престъргани на струг ще са по добре от наварените,но това с шмиргела става по бързо и лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди мислех да взимам панти от някоя морга (ако ми продадат разбира се), но мислейки логично, това с щифтоветв май си е по-собрия вариант.. А принцип няма ли някакъв по-лесен вариант за чистене на инжектори и кога точно се разбира, че са за чистене? Гасне ли колата, не върви ли? Дали само проблема на колегата създал темата е признак?

Редактирано от jikencio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чистенето на инжекторите става ли с високо налягане въздух

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За инжекторите става най-добре във вана на ултразвук а за вратата най-евтиния ремонт, който съм правил на ЦРХ 1 ген развиваш болтовете на пантите откъм купето дето се закрепят. Трябва втори човек да повдигне вратата притягаш болтовете и си готов...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За да не отварям нова тема някой ще ми каже ли техническите характеристики на инжекторите за д14а8?

Редактирано от zlobar4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...