Jump to content
Petyo Tsanov

Предстои ми покупка на ЦРВ ген 2, за какво да внимавам?

Recommended Posts

Ако става въпрос за бензиново СРВ, кратко и точно следното:1. Климатик. Надали има 10 годишно СРВ ІІ ген., където компресора да не е дал фира. Ако работи нормално, значи си извадил късмет и предишния собственик го е оправил ;) 2. Шум от двигателя при студен старт. Ако има такъв най-вероятно става въпрос за надрани разпределителни валове.3. Провиснала задница /уморени пружини/.4. Гледай да е без газова уредба, а ако има такава направи проверка за състоянието на клапаните, че може и да не подлежат на реглаж. Другите неща са стандартните, които се гледат при покупка на автомобил, а най-добре е колата да се закара на диагностика в специализиран сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е дизел - задълзително провери как пали колата при топъл старт, т.е. като е загряла в работна температура, гасиш я и я палиш след около 30мин, има вариант да запали трудно, или въобще да не запали, аз още търся отговор на тази мистерия....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за дизел по-скоро да провери съединителя в какво състояние е - защото смяната май е 3К

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май или юни?!?!?!?!!Кой чул, кой не чул - 3000лв ти четеш ли какво пишеш???Или само спамиш!!!/>

Редактирано от MIYAMOTO
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо го храниш колегата като в зависимост от марката има и по-скъпи.Давам ти пример с Mitsubishi Pajero 3 2000 - 2006г DI-D.Комплекта на Aisin с маховик е 4500.00лв.За Хонда CR-V 2-ра ген дизел 2.2 само съединител е около 600.00лв без маховика.Качествен маховик е в рамките на 4 цифри.Като сметнеш и труда по смяната се доближаваш до сумата на колегата като това не е ОЕМ част.Ако си купиш ОЕМ сигурно ще прехвърлиш 3к. което най-вероятно е искал да каже и колегата в поста си.Естествено , че винаги има и по-евтини алтернативи и винаги можеш да побългариш нещо.Факт е обаче , че качествените части са скъпи и като си купуваш кола от този ранг трябва да си помислил и предварително за поддръжка а не после да търсиш 2-ра ръка части по моргите.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има естесвено,при мене нов маховик за 2,2 излиза около 1000 лв,на Митсубишито DID му слагам цял маховик,че като кажа на клиента 6к с труда и направи си оставя талона и си заминава :lol: ама да не зачеквам темата ,че Краси чете.За Митсубиши или добро или нищо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко?... Не!Давай :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се бъдещи колеги сега ще поясня малко повече това което търся е Ген 2 на бензин, ръчни скорости защото не знам колко читав би бил автомата, и другото което ме вълнува говорих със собственик на ген 1 който ми разпрявяше, че ген 2 ги правели в англия и гниели има ли такова нещо? Защото едва ли не ме убеди, че ген 1 бил доста по сполучлив от ген 2?

 

Другото което ме вълнува колегата @Prelude98Публикувано изображение спомена, че компресорите на климатика давали фира, аз обмислям покупка преди лятото и се чудя как зимата мога да проверя дали работи? На моята кола като вкл. климата леко ми падат оборотите за 1сек и се чува как се вкл. компресора при ЦРВ-то има ли го този момент? Защото чух че имало коли които зимата като пуснеш климата изобщо не вкл. компресора?

Редактирано от Petyo Tsanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой чул, кой не чул - 3000лв ти четеш ли какво пишеш???

И през май и през юни и през юли маховика струва 1800лв+600лв съединител+200лв труд и ето ги 2600лв.п.п:Проблема ти с трудното палене на топло не е никаква мистерия,но с този тон няма да успееш да го решиш ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото чух че имало коли които зимата като пуснеш климата изобщо не вкл. компресора?

Оборотите не падат, но определено се чува как се включва компресора ;)/> Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти бъде от полза тази тема, иначе колегите са ти дали насоки за конкретни проблемни звена.

 

Моето ЦРВ го купих в края на ноември и температурата беше около 0 0С, но при теста, който направих, ясно се видя как включва и изключва компресора.

Затова препоръчвам непременно да прекараш колата на преглед в специализиран сервиз - виждам, че си от София и не е проблем да отидеш до Бултрако, Омбре или Юбико (изброявам ги по азбучен ред, а не по предпочитаниеПубликувано изображение).

Искам да уточня, че проблемите с компресора на климатроника са предимно при ген. III - съединител, бобина и т.н., има теми може да ги потърсиш.

А пък ако твоя приятел те е убедил, че ген. I са по-читави, просто променяш търсенето - покупката ще ти легне по-тънко Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че имам нещо против колегата. Просто явно се съм се изразил правилно, има ли кола след 2006г., на която съединиетеля комплект с маховика да е 500лв... та да ми изтъква като проблем цената на съединителя. Но както и да е!А за трудното палене при загряла кола, не теория много хора са се изказвали, но като дойде момента да се отстрани и ..... не е баш като на хартия.Весели празници от мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли колко горе долу стъпва един ремонт на компресора на климата в най-лошия случай?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бърз поглед в ebay.com показва, че чисто нов компресор за ЦРВ ІІ струва между 200 и 300$ с доставката, което прави между 300 и 450 лв.+ 100-на лв. за труд, така че няма нищо страшно ;) Предполагам обаче, че ако си го купиш от тук цената ще е двойна :( Ако ти харесва ЦРВ-то, като модел вземай смело! Модела води класациите по рентабилност в този клас, т.е най-малко се чупи и ремонтите му са най-евтини. Другото предимство е, че джипа до 120 км/ч върви/ускорява/ и харчи като лека кола. Естествено ЦРВ-то не е създадено за гонки, но по каталог го дават от 0-100 за 10.1 сек., което се усеща осезаемо и за джип с тези размери и тегло си е доста добре! За мен единствения недостатък на тази кола е, че при високи скорости над 130 км/ч разхода започва да се вдига в някаква геометрична прогресия. Не съм го засичал точно, но при скорост 120 км/ч е около 9 на сто, а при скорост 180 км/ч е над 20 на сто. Това естествено е обяснимо предвид голямото челно съпротивление, дължащо се на правоъгълната форма на купето. Така че, ако си свикнал да си караш безгрижно по магистрала със 180+ км/ч с тази кола няма как да стане, не че не може да ги поддържа, а защото просто ще ти свърши горивото преди следващата бензиностанция :D В такъв случай се насочваш към Акорд. Ако не си любител на високите скорости, а търсиш повече проходимост и сигурност, тогава се насочваш към ЦРВ. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото колега, насочил съм се точно към автомобил 4х4, по-висок за да нямам проблеми зимата и с по-скапани пътища. За състезания колата не я взимам определено, ако искам скорост имам един цбр 919 :) достатъчно ми е колата да върви нормално по магистралата със 120-130 без да се тормози и задъхва по участъците където има леко изкачване когато съм с 4 човека и багаж. Това на което още търся отговор е относно ръжда? Един притежател на ЦРВ ген 1 ми сподели, че 2-ките се правели в англия и имали такъв проблем? Аз обмислям да закупя автомобил с десен волан и със сигурност ще е англичанка. Имам познат който вкара няколко коли от там нямаха грам ръжда. Но ме притеснява дали ген 2 като цяло е по податлив на гниене?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че е правена в Англия да не те притеснява ;) А колкото до ръждата лично аз ръждясала ІІ ген. не съм виждал! По принцип за ръждата не е важно къде е правена колата, а къде е карана- дали някъде на север в Германия например, в повече сняг и луга или на юг, където рядко са виждали сняг. Наличието на ръжда говори най-вече за това, че колата е удряна и зле направена. Твоя приятел най-вероятно е видял някоя такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо за колите от Англия.Първо - колите правени за Англия нямат антикорозионната защита, на колите правени за северна Германия, например. Предполагам за по-ниска себестойност, а и в Англия зима няма.После - важно е, от коя част на Англия е. Разбирай - от крайбрежието, или от вътрешността на страната. Също и къде стои, когато не се кара (сенчесто, непроветриво място = ръжда).Преди години, когато купувах Пинина ( 10-годишен, на около 90К мили тогава), по него нямаше грам ръжда.След втората БЪЛГАРСКА зима отдолу стана дроб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам за прословутия съединител на дизелите - маховика винаги ли се сменя накуп и няма ли никакви варианти?Примерно за ФВ има по-евтини варианти на Лук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има варианти и от ЛУК.Днес ходих да купувам едно Харви.4врато,златен металик ,италианка...слънце.107к километра,по купето 2-3 забележки,но не са ръжда.Колата я хващаме като слиза от автовоза,оше не беше омагьосана.Познавам автоджамбазите,клиента ми е приятел.....никаква кирия,Отивам да пробвам задното на една тревичка-включи.Малко с удар и звук,но издрапа.Пробвам в завой-ОПА проблем.Задния диф ромоли ама мъжката.Вдигам на повдигач,викам си карета.Таратанци.касетата си ромоли мъжката.Бърз пазарлък,цената надолу и го отнесохме.Масло не е сменяно никъде откакто кола е станало,чак им се кефя на италианците....След празниците я почвам.ще има снимки на железа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зравейте наскоро ходих да гледам едно ЦРВ :) при теста изникна следния проблем който ме отказа да го закупя. На 3-4 предавка като му дам повече гас над 3000-3500 оборота когато трябва да вкл. В-тека излизаше грешка на двигателя и забиваше муцуната падаха оборотите и спад в мощността съответно? Някой имал ли е подобен проблем? Другото нещо което ми направи впечатление, че духа доста от капачката на двигателя? Нормално ли е за 2-валките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...