Jump to content
paRADOx

На каква кола се обучавахте за шофьор?

Recommended Posts

бмв е46 320д, идеално беше, а на мокро инструктора обичаше да го върти малко или много :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Opel Astra G (нещо като 2 литра дизел ми се върти в главата) беше учебната, после първата, която карах сам Alfa Romeo 146, 1.4ТС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Опел Кадет, стар, с мега твърд съединител.

Преди това пък се бях качвал на Pontiac LeMans (чист Опел Кадет)

 

http://www.nytimes.com/2008/12/14/automobiles/14RUST.html?_r=0

 

Бахти кочината са тея Опели, хеле па Кадетите...

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като 1ва учебна ми беше едно пунто от тия първите ама мн бързо се ъпгрейдна инструктора с една фабия . после карах 1 2 месеца едно фордче 88 лето бензин и направих грешката ми с 1вия ми личен автомобил Сеат ибиза 1,9тди мн варвеше ... :Х ама през 2 месеца ремонт :д

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15г. с легендарната Лада 1500 :) С 80км/ч. и имах чувството,че излитам :plane: След това колата на баща ми- жълт двутактов Вартбург комби,дето загряваше на всеки втори светофар в града...лудница :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започнах да се уча на 316i bmw , но на кормуването карах c220 Mercedes 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А3 1.6 бензин-газ 2000 година или около нея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1991г. На газ 53.Ужас без хедравлика.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте И аз през далечната 1991 в казармата на ЗИЛ 131

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рено 19, виждаше ми се, като космически кораб. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Учил съм се на Трабант - още му помня подредбата на скоростите , много готина машина ,а може би аз така го помня понеже това ми е първия досег до кола . Всъщност най-първия ми е на доста малка възраст - форд ескорт , сядах в баща ми и въртях волана с негова помощ . А учебната ми кола беше голф двойка - вървеше перфекно , а колежките на какви мъки я подлагаха не е истина  :D . От там имам голямо уважение към двойките .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ - 525 , направо се бях влюбил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път пипнах волана и скоростите на ЛАДА 7-ица. Години след това първото ми шофиране на 14 годишна възраст из града беше с Форд Транзит "акула" 90-та година. След това малко крадене на Форд Фокус 99г.  1,8 ТД. След което взех изпита на Астра 92 г . 1,4 .  След това закупих от едно хале в София една Шкода Фаворит на 500 км, но седяла 3 години пред халето... След нея наследих Фокуса. След Фокуса инкасирах един Сивик 5-та. Влюбих се в марката. Сега яздя едно кончерто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше Форд Фокус преди 4 години ,а сега е Хонда Хорнет :3

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На курсовете карах голф 2 дизел ,в същото време имах форд ескорт бензинка -голяма работа беше форда тогава .Като почнах навремето в кабелната ,карах служебните  лада и Москвич 12 ,като после останахме с моята група само с москвича.Значи Москвич не бях карал до тогава ,няма такава кола като него ,страшен дзвер е москвича ,изтърва ли са ни и спирачки и сме се блъскали като талпи в какво ли не ,москвича не поддава на нищо ,опасна машина ,само да можеш го запали сутрин и е пушка цял ден ,зимата как сме го бутали като луди сутринта на паркинга  пред офиса на кабелната-голяма атракция за околните  ,но запали ли веднъж и после е огин -само като му чуе човек мотора как ги реди цилиндрите с неговия си особен звук  и ми ставаше гот ,преживели сме какво ли не с моята група  с него ,липсва ми москвето ей !

Редактирано от borko 30
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Opel Vectra A, 1.8 90hp на метан. Добре се получи, че се учих на сравнително голяма кола, след това не съм имал проблеми с габаритите на колите които карам.

Редактирано от skuck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път се качих на 15г.и ме научиха на  Варшава,за по-младите ще обясня че това е малък танк с три скорости.Курсовете изкарах на ИФА без хидравлика,и на нея си взех книжката де.

Редактирано от kaloian311
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Класиката, Лада 5-ца 97-ма година, който може да кара лада може всичко да кара :)  :plane:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лада 5-ца. После 2 години карах ВАЗ 2101 "Жигула". Тая кола ме научи да съм шофьор, няма серво, няма хидравлика, няма нищо огън кола.

След нея вече нямаше кола която да не мога да карам.  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на Лада 5-ца (Ваз 2105) през далечната 93-та. След това карах Варела(Вартбург-а) на бащата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi 80 яйце. През 2010та. Все още я засичам по улиците

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се обучавах '98-ма на трактор ЮМЗ и камион ГАЗ 53 едновременно (за Т и С категории). На кола се качих за пръв път, след като си взех книжката за С категория, едно 205 Peugeot имах тогава, двуврато като Civic-ите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 6 години :Д карах пасат 2ка 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Газ 53, без хидравлика, през '99г. Иначе бащата ми даваше по черно и слабо населено да яхвам жигулката и можех да карам още преди това. Като изкарах курсовете, чаках около година за пълнолетие, че да ми дадат книжката. След 1-ви септември 99-та, вече нямаше това право, да се кара директно за С категория и цените започнаха яко да скачат. По спомен, целият масраф със таксите и всички разходи, ми излезе под 250лв. Получаваш С,В,М,Ткт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VW Vento на курсовете, иначе татко ме обучаваше на Ford Mondeo  и Opel Kadet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Учебната ми кола беше VW Polo SDI , а преди това се научих на Mitsubishi Galant :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Курсовете ги карах на Лада 1500S.После продължих да карам Лада 1300.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз съм бил по-модерен .Първо Т55,а после ЗИЛ 131..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 1997: 20 часа на Жигули + 30 часа на ЗИЛ-130 (дълга база). Сега карам Лада 2105 - служебна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...