Jump to content
Ves_es

Теч на смазка под педала на съединителя

Recommended Posts

Здравейте , днес забелязах че под педала на съединителя при натискане и връщане най долу в дъното (много скърца) излиза смазка приличаща на грес.Това че предстой смяна на съединителя или до колкото знам има две помпи някоя от тях да е свършила вече ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , днес забелязах че под педала на съединителя при натискане и връщане най долу в дъното (много скърца) излиза смазка приличаща на грес.Това че предстой смяна на съединителя или до колкото знам има две помпи някоя от тях да е свършила вече ?

 

Според мен е горната помпа на съединителя!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми тече от там, продават се ремонтни комплекти има за по 30 и няколко лева и оригинални за около 90лв. доколкото съм чел. Докато го оправиш си следи нивото на дот в резервоарчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми тече от там, продават се ремонтни комплекти има за по 30 и няколко лева и оригинални за около 90лв. доколкото съм чел. Докато го оправиш си следи нивото на дот в резервоарчето.

 

за 30 лв има помпи втора ръка,лично аз предпочитам тоя вариант Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно , с две думи мога ли да продължавам да карам така известно време или ....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попай И това го има като вариант, но не знаеш колко време ще изкара "новата" помпа.

 

 

Ves_es За моженето-може, не съм стигнал до момента, в който ще видя какво ще стане после (Надявам се да не стигна). Но за сега карам така, всеки сам решава. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема ще ти е полезна - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=88919&st=0http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=88919&st=15Нова'>Нова помпа струва 30лв, по спомен(или 40) и след смяната забравяш за проблема.

Редактирано от LAMER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК мерси LAMER !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде са тея помпи по 30-40 лева че не мога да вдяна ,хубава маркова помпа на NISSIN Е100 лева ++, поздрави на колегите но има и един алтернативен вариянт ако иска автора на темата да ми пише ще му помогна да си реши проблема на 100%, И аз го ядох тоя с нови помпи и 2 ръка така че вече не се занимавам, пращам я на едно место не карам 2-3 дена и хората ми я връщат готова сглобена и вече си карам 2 години без проблем и течове но всеки сам си решава

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"къде са тея помпи по 30-40 лева" - има ги по магазините за япоски автомобили, че не истински - то е ясно, колко изкарват, също не се знае. Ако не ти се дават пари за нова помпа, има хора които са се доказали и се занимават с рециклиране - примерно в Сф знам поне 2ма. А ремонтните комплекти кой ги знае какви и от къде са...не разчитай много. Имал съм случай след поръчка на "оригинални" ремонтни комплекти да минавам през рециклиране, за да си дойдат нещата на мястото...п.п. ...я, сега видях, че постът е юбилеен :) 666 /the number of the beast/, по-големите знаят...:)

Редактирано от Off Beat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубава

Не знам дали е хубава, но на ЕК-то я смених преди 4г и още няма признаци да се предава. Преди 5-6м взех още една, за EG-то и там всичко е ок, като срещу двете помпи има stage 3 притискател. За маниаците да карат с оригинална, може да си купят нова помпа(най-евтината), на която да ползват само цилиндърчето - все пак е само парче обработен алуминий и да си вземат оригинално буталце, с гумичките(т.нар. ремонтен комплект). За мен това е излишна(и от към време, и от към пари) гимнастика. Редактирано от LAMER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тая помпа как се разглобява ,аз като я гледах капсолована ми се видя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , едно приятелче автомонтьор ми каза че помпата е капсалована и не подлежи на рециклиране така че ще слагам нова TRW 200 лв. Да ми е честита Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дена си купих ремонтен комплект за помпата, 32лв. Seiken.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо, поне при 5-та генерация, а те трябва да са еднакви.Помпата се разглобява и за 200 лв можеш да си вземеш нова оригинална.Като я разглобиш, ако няма надрано по цилиндъра вътре и не се е износил нещо, можеш да купиш само оригинално буталце и си готов.Повярвай ми, знам, защото ги гледах тези неща, но накрая поръчах цяла оригинална.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

излиза смазка приличаща на грес.

В помпата няма грес че да тече такава смазка от там, явно някои е смазвал за да не скърца :) Ако не ти спада течноста в казанчето значи помпта си е ок.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и истински помпи за доста по-малко пари , като примерно Exedy правят и горни и долни помпи , Ferodo също , Brembo , TRW и те и общо взето всеки един по-голям производител на части.Чак 200.00лв за 1 помпа ми се струват много като ремонтният комплект на Senkei е 30тина лева и кара без проблеми бая време :)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , едно приятелче автомонтьор ми каза че помпата е капсалована и не подлежи на рециклиране така че ще слагам нова TRW 200 лв. Да ми е честита Публикувано изображение

 

Този който ти е казал тази цена TRW може спокойно да го удариш с крика през муцуната :angry: Иначе хубава надеждна помпа около 60лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаиде и аз да ви издам една таина и дано не прозвучи като реклама на фирмата нямам нищо общо с нея, преди 3 години и аз имах подобни проблеми то не беше смяна на помпи хови и 2 ръка, споделих с един авер в сервиза за проблема и тои ми даде адрес на фирма ТЕДА гр.Казанлък там момчетата ми я приеха и ми званнаха по телефона след разглобяването им и ми казаха че помпата е надрана и заради тва тече последва шлаифане и полиране на цилиндъра вътре и направата на нови гумички от тях които са с усилени бордове и по вече направения размер от тях, заплатих си услигата и ЕКОНТА в 2-те посоки на стоиност 23 лева и някви стотинки.Така вече близо 3 години без проблем, преди месец на мазда 121 правих същата процедура на един колега е излезна малко по скъпо ремонт и доставки 25 лева, поздрави и всеки сам си решава как да си кара и подържа колата и наи вече как да си харчи кинтите но тия 200 лева за помпа вече е пресилено и не се стърпях и заради тва написах тоя пост които е самата реалност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което тече не е смазка, а фини частички гума, примесени със спирачна течност.П.П. И на 5г, и на 6г сивик помпите не са капсуловани.

Редактирано от LAMER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен днес сложихме оригинална помпа втора ръка от много запазен катастрофирал сивикПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...