Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Преди 23 часа, Митко Йотов написа:

ако не ремонтите тепърва престоят

Предстоят,предстоят...!

Едни 200лв. грешни сте дали Митак.

Същата история като твоята,само че героя съм аз с най добрия ми приятел(като твоя🙂) май месец.

 Type S 8-ма 2.4(какво по добро..)

Еми гледат,гледат моите хора в сервиза,всичко "ТОК"!

Да ама НЕ..!

Няколко месеца след покупката се оказа,че гори доста масло.

Та сега,обратно в сервиза за сегменти.

А и валче изпускателно.Да си го знаете всички с K24Z3,че си е консуматив над определени км.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз за К24 на 8ма чух от други пострадали, че след определени км ги има тези проблеми. Подмяната, ако качествено направена с оригинални части не е малко пари, но после си караш нов двигател 😁

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво да кажа. ние постъпихме страшно глупаво ама така е когато друг плаща.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nicholson не смятам да минавам на дизел карал съм ги достатъчно....  :thumbs1: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега JHM знаеш ли горе долу колко излезе ремонта? Мойта откакто съм я взел си гори по 1-2 литра на 10 000км и така вече 8 години.

Редактирано от Z-Ro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един или 2 литра гори ? За 1 литър не виждам смисъл да я правиш. да кажем, че маслото ти е 15лв за литър, сметни колко пъти ще трябва да долееш, че да се изравниш с един основен ремонт. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа точно, но усреднено 1.5 литра, но съм напълно съгласен, че няма смисъл за 50 макс 100лв на година. Мисълта ми беше, че с годините харча на масло поне при мен не прогресира. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Z-Ro написа:

Колега JHM знаеш ли горе долу колко излезе ремонта?

Предстои.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо, което според мен може да се окаже важно като нов собственик. Постоянно ме подсеща да превключа на по-висока предавка и става така, че в града мога да съм на 6-та с 60км/ч. За разхода тук няма да говоря гориво се налива най-лесно въпросът ми е свързан с натрупването на коксови отлагания в двигателя при карането по този начин, което неминуемо се случва при бензиновите. Има двигатели чиято конструкция ги прави по-склонни към натрупване и такива, които са по-устойчиви, но е факт, при всички бензинови особено понатрупали те год. и км.. После нещата са ясни спичане на масления сегмент по-трудно смазване на цилиндъра и ако не се отстрани надрани цилиндри. Затова въпросът ми е към хората, които карат от повече време как подхождате и какви са резултатите съответно. Благодаря предварително на всички, които ще се включат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, vejliv написа:

Нещо, което според мен може да се окаже важно като нов собственик. Постоянно ме подсеща да превключа на по-висока предавка и става така, че в града мога да съм на 6-та с 60км/ч. За разхода тук няма да говоря гориво се налива най-лесно въпросът ми е свързан с натрупването на коксови отлагания в двигателя при карането по този начин, което неминуемо се случва при бензиновите. Има двигатели чиято конструкция ги прави по-склонни към натрупване и такива, които са по-устойчиви, но е факт, при всички бензинови особено понатрупали те год. и км.. После нещата са ясни спичане на масления сегмент по-трудно смазване на цилиндъра и ако не се отстрани надрани цилиндри. Затова въпросът ми е към хората, които карат от повече време как подхождате и какви са резултатите съответно. Благодаря предварително на всички, които ще се включат.

Дизел версията също те подканва да привключиш на по-висока скорост още на 1700-1800rpm, което за мен е недопустимо. Колата рядко се кара дори на 2000rmp, най-често на и над 2200rpm за да няма после проблеми с запушен EGR, колектори и тн. 

 

Това лято тествах  7ца дизел да е карам на 5та със 120км/ч в продължение на 400км в место на 6та скорост и разликата беше 0.2литра повече на 100км. Тоест по-високите обороти почти не влияе на разхода на гориво. 

Редактирано от didokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам сивик 8 генерация 1.8i-vtec ръчка с газово. Насочил съм се към акорд 8 генерация комби, но се чудя дали да е 2.4 бензин (съответно с постването на газова уредба) или 2.2 дизел. Попринцип търся с ръчна скоростна кутия. Пътувам по около 1200км на седмица, предимно извънградско (на магистралата със скорост 150-160км/ч, на междуградските 120-130км/ч). Моя Сивик след 3500 оборота (135км/ч) става доста шумен, искам да попитам някой, ако има акорд с 2.4 мотора да ми каже на 140-150км на какви обороти е с ръчната скоростна кутия и дали има пак такова повишаване на шума в купето на тази скорост. И при толкова километри на седмица си мисля че ще е по-добре дизел и от към вървеж спрямо 2.4 (особено на баири) и за изпреварването, но съм доста на кантар още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази цена бензиновата с АГУ ще ти гори на половина. Вървежа също е приличен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен с горното мнение, то цената на газта стана смешна, така че голям мотор + АГУ си е оферта. Друг въпрос е дали ще намериш такъв читав, че с газта да не влезеш после във филм..посъветвай се с някой читав майстор..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темите по всичкология бяха създадени, когато нямаше отделни подфоруми за различните генерации.

 

Затова заключвам (и) тази, за да може всички бъдещи въпроси и отговори от тук да бъдат подредени като отделни теми в раздела.

 

Ще бъде по-лесно за намиране и четене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...