Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Ако не можеш да се ориентираш в препоръките в маслената тема (част 4, част 3), можеш да попиташ там. Но не очаквай по-еднозначни отговори. Освен ако към момента са активни сходномислещи хора. Ако искаш бърз и еднозначен отговор, погледни таблицата в първия пост за препоръчани масла, а именно 0W-20 или 5W-20 с API SN/RC или ILSAC GF5 или по-нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.Видях таблица и за това се пообърках какво да е точно маслото.

Ще пообмисля и ще взема някакво пък ще видим как ще се държи в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам Акорд 8 с ръчна скоростна кутия. Само от Хонда ли става топката за ск. лост или и от някоя друга марка?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някои наясно ли е Акорд 8 2009г 2.2 iDtec с каква марка горивна помпа за високо налягане излиза от завода?
Има ли го при нас този проблем със стружките като бошовските CP4 помпи?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, излиза си точно с помпа на Бош. 

Има и няколко случая (тук във форума), на колеги със счупени такива помпи, от там и проблема със стружките. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.07.2020 г. at 22:38, Nicholson написа:

Не си го разбрал правилно за данъчното и застрахователя, иначе щеше да си търсиш 2.4, 45 коня разлика не са малко и определено ще ги усетиш...  "При изпреварване е тегаво и изобщо не можеш да усетиш 200-те коня под капака"  Хондите са с деликатен педал на газта - до половината му ход е прилично, а натиснеш ли повече (смятайки че ще получиш още) - следва разочарование... Повтарям фен съм на 2.4 двигателя модел TYPE S ръчна скоростна кутия! 

Доста старо мнение, но научи се да си караш колата! Режим спорт! Не за изпреварване, а за каране!

Кутията е адаптивна! Върви прилично!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок разбрах, но все още не съм взел! 🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет момчета и момичета,

Радвам се, че форума още го има, жалко че темата ми за CRX-а е изтрита. 😐

Въпреки ника и колата от подписа ми 😂😂 съм се загледал в Акорд 8ма генерация с идеята да е следващата каляска. Гледах и по- нови и дори чисто нови автомобили и излиза, че ако човек иска да кара нещо с двигател по- голям 1,6, избора е само мерцедес и бмв. Тия автомобили нито са ми по вкуса, нито по джоба. Та за това и заключението за Акорд.

 

Какво е вашето мнение? Актуален ли е този автомобил все още? Как остарява с годините? Изчетох абсолютно цялата тема и за пръв път виждам толкова положителни мнения за един автомобил... Фанатици.. 😀

 

Изминавам по около 500 км на седмица и за това съм се насочил към дизелов вариант. Ама пусто ме притеснява ДПФ, ДМФ, турбото и ГНП.

 

Четох, че колегата @Maximus е правил процедуата по почистване на ДПФ. Ще е готино, ако пусне един ъпдейт как са се развили нещата след това 😀

 

Има за сега две опции:

1. 2014та година на 150,000 км. (https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/honda/accord/22-i-dtec-lifestyle-tourer-5d/4981985)

или

2. 2009та година на 122,000 км. (https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/honda/accord/22-i-dtec-elegance-tourer-5d/4892079)

 

И двата автомобила са обработени против ръжда от долната си част и в кухините на капаци и врати. И двата автомобила съм 100% сигурен, че са на реални километри.

 

Не съм фен на това да си сменям автомобилите често та за това колата се взима с дългосрочна преспектива.

Кое според вас е по- добрият вариант и защо?

Редактирано от Mitsubishi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,взимай фейса.На по-малко години е, а и разликата в цената не е много голяма.Този двигател и добър.Карам такъв акорд вече 6-та година и съм много доволен.Навъртял съм му около 150к км и вече е над 300к км.Премахнах ДПФ, защото замина и реших да го премахна физически и ремапнах.Колата исках да не пуши и така се получи-195 кс и към 400нм.Разхода се оптимизира,динамиката е прекрасна и най-вече, не кади отзад,като ВАГ автомобил😁.Към окачване и купе нямам забележки.За тези 6г нищо не съм пипал.Сменил съм само накладки и предни дискове (консумативи).Електрониката е желязна,нямам забележки,като всичко работи-дистроник,автопилот,ел пакет и т.н .Лятото карам на 19”-ки 235/35 -разход извън града 5/6, градско 8,5-11(втората цифра е зимата), смесено с предимно извън града 6,4-6,8 на 19”.Масло 0-30 на 20к км.Слагам Yacco.Сменил съм тръбичката на ЕГР-а,това е слабо място и се пукат.Сменил съм и съединителя с маховика-1350лв оригинал.Веригата няма проблем-карат над 500к км.Премиум саунд системата е добра,моята е такава, свири прилично.Притежавал съм много хонди,предимно бензин, от тях няколко Р-ки, тази ми беше първата дизелова,но смело мога да кажа, че е една от най-добрите.Надявам се ще ти помогна малко с избора.Успех с търсенето!

пс Парното е скапано, няма нищо общо с бензинова Хонда 🙄

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@policeman, много благодаря за отговора. Според теб има ли друго решение за ДПФ-а освен премахването му?

 

Казваш, че парното е скапано, явно за това 90% от предлаганите тук са с инсталирано Вебасто 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е най-рационалното за мен.Имаш опция и да го дадеш за почистване.Това сам го решаваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В испанския форум  пробиват питите на дпф с бургия 10мм  и забравят за проблема,прави си регенерирането не сьм чел подробности защото съм със 7-ма и там нямаме такова нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и руснаците го правят това с дупченето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

👏 Добре го написа, колега👍

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с разхода на Прелюда се е изхвърлил като дърт баварец на сняг, ама айде. 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

policeman - вЕрно добре го е написало момчето, но само тая глупост не ми харесва, особено това удебеленото:

 

Цитат

.....Тоя ДПФ, ако не си го купуваш нов който е около 3 бона, с чистене няма да стане, даваш едни пари и след 1000км пак същото, разберете че живота на ДПФ-а е 230к км. толко, другото си е подарък. Ако няма да даваме 3 бона, процедурата е режа и хвърлям и ремап.... 

 

Rakeem -  разхода му е за Акорда, ама е без значение .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Да, прав си, пийнал съм след вечеря, а Прелюда ми е слабост и въобще не обърнах внимание, че обръща към дизелов Акорд. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Rakeem написа:
  Покажи скритото съдържание

Да, прав си, пийнал съм след вечеря, а Прелюда ми е слабост и въобще не обърнах внимание, че обръща към дизелов Акорд. 

 

Off Topic

Ей... сам си пиеш.... ама айде наздраве, че аз сега се почвам :D.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Пийнете и по едно за здравето на старите Хонди.

Забелязвате ли тенденцията, че някой ако иска да каже колко му е добра новата, я сравнява с предишната си.

Иначе, добре го е написал - от сърце.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, ceco_accord написа:
  Скрий съдържанието

Пийнете и по едно за здравето на старите Хонди.

Забелязвате ли тенденцията, че някой ако иска да каже колко му е добра новата, я сравнява с предишната си.

Иначе, добре го е написал - от сърце.

 

 

Колега, сравнявам го с много коли и такива след 2008г. Карал съм какво ли не, Мерцедес С  250 турбо дизел, Е -270,320, БМВ Е39, Е60, 525д,530д., Ауди А6 3.0 ТДИ,  Тойота РаФ 2.0 Д4Д, Мицубиши 2.5 V6 Галант, още е в перфектно състояние и върви много с 163к.с., Пежо 407 2.0 ХДИ, 307 2.0ХДИ, И да не забравим най-великия автомобил който съм имал честа да притежавам и глупостта да продам, Хонда Прлюд 5 2.0i.  

Акорда ми пасна още като седнах в него и казах край с грешните коли. А Прелюда го имах като бях на 30 гореше в София 12, ма ми дремеше на ....., за съжаление стана тесен и гаджето стана жена, после дете и толко. Още ме е яд като гледам снимките му преди да го кача за продажба. Нарочно е с пернишка регистрация да не се обяснявам колко коня е като ме питат ахаха.

 

2013-05-04 1.jpg

2013-05-04 3.jpg

2013-11-30 5.jpg

2013-11-30 14.jpg

2013-12-01 18.jpg

2013-11-30 9.jpg

2013-11-30 15.jpg

2013-11-30 6.jpg

Редактирано от Untouchable
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Старите модели си имат своя аура. Като му дойде времето, пак ще си намериш.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. Скоро ще продам старата си кола и доста време се чудех каква да е следващата и се спрях на Акорд 8ма генерация 2.4 бензин автомат. Имам обаче няколко въпроса , ако някой бъде така любезен да ми отговори. Първо ,четох на няколко места ,че този двигател бил бутал масло в някой случай и по - сериозно количество. Това фабричен дефект ли е или е в следствие на магарето зад волана? Какви са му най -честите болежки на тоя двигател ( освен проблема с маслото който засегнах ) ? Интересува ме,понеже до тоя момент не съм имал кола автоматик и не знам дали ще разбера в действителност дали наистина е тромава тази кутия, както по назад беше споменато ? На колко хиляди километра се обслужва тази кутия и при оглед на даден автомобил как най - правилно да разбера дали кутията е наред ? Предполагам не трябва да " рита " при превключване и до колкото съм запознат на наклон не трябва да тръгва автомобила назад. Както казах не съм се сблъсквал до сега с автомат, мой собствен :D И последно оборудването на колата, гледам някой Executive са с навигация някой не са.До колкото съм запознат Elegance е с най - ниското оборудване.А над Executive има ли друга конфигурация ?  Въпросната навигация има ли актуални данни за 2021 и като цяло струва ли си да се търси с навигация ,че при бензина като цяло гледам са доста по редки от колкото при дизела. Въпросните системи CMBS / LKAS освен на магистралата има ли полза от тях при второстепенни пътища. Моят град е далеч от магистрали и рядко ми се налага да ги ползвам , та за това питам дали има полза като цяло от тях, ако не се позлват на магистрала. Имам и други въпроси, но ще спра до тук. Благодаря предварително на отзовалите се. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пробваш автомата на студено, ще има леки тласъци. Трябва си разходка за да загрее мотора и той. Ако наклона е голям - ще се търкаля леко назад, въпреки че си на "Д". Вземи за огледа някой с такава кола - той ще има опит и ще усети ако има разлика.

За мотора и маслото - относително е, но е важно впоследствие разхода да не е над 1 литър на 10000км, което е приемливо.

За навигацията - по-красиво е с нейния монитор, но "телефонните" са по-добри, освен ако не я изкорубиш и монтираш друго устройство.

Относно CMBS / LKAS и на магистрала да си, и там има магарета, дето не гледат в огледалата, а някои и мигач не дават. Системите си работят, но се презастраховат и е некомфортно, особено ако емблемата с радара е зацапана.

Гледай колата по общи и важни технически показатели да е читава, екстрите са против скука. :)

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам запитване за един автомобил. 
https://www.cars.bg/offer/6083b85fae1a337af75e2803 - ето я колата на която съм се спрял. Някой може ли да ми каже, ако има хора от Пловдив ,дали човека е надежден и като пари- екстри дали си струва цената. Че съм от далеч и да не бия напразно път, ако някой има наблюдения върху въпросната автокъща да сподели. И да ми препоръчате някой читав сервиз в Пловдив, за да я проверя. Благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бяха питали за същата автокъща:

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид, че колата е 2008 и ще бъде евро 4, а не евро 5, според мен цената е висока. Късмет в търсенето! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно бензина върви на цена. Акорда изглежда читав и е екзекютив, което е добре. Колега, отиди я виж и сам си прецени. Кефа цена няма😉

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво като е евро 4? Разликата в данъка е 10-15лв, не е чак толкова голяма, колкото си мислите. Ако колата си заслужава, това няма значение!

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, spicye said:

Предвид, че колата е 2008 и ще бъде евро 4, а не евро 5, според мен цената е висока. Късмет в търсенето! 

 

Моята също е 2008, но от Бултрако ми издадоха сертификат, че е Евро 5.

 

19 hours ago, 7ihomiR said:

Здравейте, имам запитване за един автомобил. 
https://www.cars.bg/offer/6083b85fae1a337af75e2803 - ето я колата на която съм се спрял. Някой може ли да ми каже, ако има хора от Пловдив ,дали човека е надежден и като пари- екстри дали си струва цената. Че съм от далеч и да не бия напразно път, ако някой има наблюдения върху въпросната автокъща да сподели. И да ми препоръчате някой читав сервиз в Пловдив, за да я проверя. Благодаря. 

 

Колега за сравнение - аз си взех със същия мотор от собственик + навигация и блутут + газова + генерация (все хубави бонуси :) ) за няколко стотин лв по-малко, но беше на 200к км. Не забравяй и че ще има още разходи за регистрации, застраховки, винетки, данъци и т.н.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.04.2016 г. at 23:47, Maximus написа:

Миии да ти кажа честно не го наблюдавах през цялото време, но мисля, че ряза кабели. Иначе аз ползвах такъв модул на предишната ми кола 4 год. Когато присветнеш си се пускат на 100%.

Къде е този сервиз или техник?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 4/24/2021 at 6:50 PM, 7ihomiR said:

Здравейте, имам запитване за един автомобил. 
https://www.cars.bg/offer/6083b85fae1a337af75e2803 - ето я колата на която съм се спрял. Някой може ли да ми каже, ако има хора от Пловдив ,дали човека е надежден и като пари- екстри дали си струва цената. Че съм от далеч и да не бия напразно път, ако някой има наблюдения върху въпросната автокъща да сподели. И да ми препоръчате някой читав сервиз в Пловдив, за да я проверя. Благодаря. 

Привет! Моята Хонда я взех точно от там преди 40-50 дена, оказа се перфектна от Пловдив до Варна никакви проблеми, а това са близо 400км! Също е 2.4 автоматик 2009г, но няма LKAS и CMBS! Тази изглежда доста читава и запазена, отиваш на място и пробваш както направих аз, може да се пазариш за цената ще ти намали определена сума! Пожелавам успех :)

Honda.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега беше описал какъв е проблема с тази автокъща. Колите са читави, но джамбазина иска парите на ръка, не по банков път ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E тоя с коментара над теб е този същия. Интересно ми е някой попадал ли е на джамбазин, който да не иска парите на ръка? И какъв е проблема в това нещо като цяло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да аз съм този който беше споменал, че джамбазина иска парите на ръка, но повечето са така малко са тези които искат сумата по банков път! А относно "Предвид, че колата е 2008 и ще бъде евро 4, а не евро 5" гледаш оригиналния швийцарски талон дясната част най-долу ето го моят направил съм изрезка точно на тази част моята е Euro 5A :)

Honda Euro.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Акорда от 2013, първи собственик, 2.2 дизел. След 130 000 започнаха проблемите с ДПФ-а. За сега е последно изчистен (пран) на машина. Дано имам късмет, защото няма гаранция. Колата е чук.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ходя да я гледам. Човека ми изпрати сервизна история от както е закупена колата, за 11 години назад. Каза ми ,че е изкарал сертификат за колата ,че е ЕВРО 5 от Бултрако. И на мен цената ми се вижда малко височка ,но ще видим утре какво ще се разберем. Надявам се от утре и аз да съм вече официално в клуба на Акордите. 😄

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната Хонда на 5.05 отпътува за Ямбол... :o:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това със сертификатите от Бултрако не се връзвайте, излишни пари са! Като отидете в КАТ, ако колата е преди 2009г. независимо какви сертификати

носите се регистрира като Евро 4, нищо, че двигателят е един и същ. По години са Евро категориите. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...