Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Разбрах, че е за R24 и на газ, ама 10-12 извънградско?! Пак ми се вижда страшно много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 6 часа, July6 написа:

Здравейте, гледам основно дизели карате, но аз не съм фен и да питам за един бензинов.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11504873782493754

 

Поизчетох темите и се опитвам да разбера колко точно пари ще излезе една такава кола за да преценя струва ли си за мен. Честно казано ако отива към 20к, както подозирам, за 2008г по-скоро не е.

Но да попитам за мнение все пак,  не съм имал досег с марката все още. Ще съм много благодарен за мнение и ако някой наскоро е минал по същия път да сподели, след като взема един 2.4 автоматик колко още горе-долу трябва да налея в обслужване?

Данъка трябва да е около 400лв ако не се лъжа, а каското? 

Чувал съм, че не се правят за Европа, съответно как стои въпроса с частите?

 

Разхода градско при нормално каране най-често се споменава 12, но виждам във форума и за 14 и повече?

Предполагам, че ако реша да сложа газ няма да има нищо различно от другите марки? 

За масло няма да питам, че гледам там е на каквото случиш :) 

Карал съм само ръчна до момента и ми се иска малко авоматик, но виждам различни мнения за това колко е муден. Опитвам се да отсея сравненията с дизела, ясно ми е там как е, и не мога да разбера има ли проблем или не? Ще я пробвам разбира се, но искам преди евентуален оглед да съм си претеглил всички плюсове и минуси.

 

Благодаря предварително за всякаква информация, която да ми помогне да се ориентирам!

 

 

Точно това което си показал е направено за Европа.Не си слушал добре.

Виж как са цените в Швейцария на бензиновите щом тук ти се виждат големи.  - 

 

https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz?requestobject={"Make"%3A100000028%2C"Model"%3Anull%2C"VehicleType"%3A"2%2C3%2C4%2C6"%2C"Construction"%3A"0"%2C"FirstMatriculationYearFrom"%3A2008%2C"FirstMatriculationYearTo"%3Anull%2C"PriceFrom"%3Anull%2C"PriceTo"%3A-10%2C"MileageFrom"%3Anull%2C"MileageTo"%3A-10%2C"MaxAdAge"%3Anull%2C"MinComparisPoints"%3Anull%2C"OutsideColor"%3A""%2C"Transmission"%3Anull%2C"DriveTrain"%3Anull%2C"Co2Emission"%3Anull%2C"Eurocode"%3Anull%2C"FuelType"%3Anull%2C"PerformanceFrom"%3Anull%2C"PerformanceTo"%3Anull%2C"ConsumptionFrom"%3Anull%2C"ConsumptionTo"%3Anull%2C"SeatsFrom"%3Anull%2C"SeatsTo"%3Anull%2C"DoorsFrom"%3Anull%2C"DoorsTo"%3Anull%2C"Cantons"%3A""%2C"ComfortOptions"%3A""%2C"SecurityOptions"%3A""%2C"Features"%3A""%2C"FreeTextSearch"%3A""%2C"CapacityFrom"%3Anull%2C"CapacityTo"%3Anull%2C"Garage"%3Anull%2C"ModelGroup"%3A2052%2C"Site"%3Anull%2C"EfficiencyCategory"%3Anull%2C"Sort"%3A3%2C"TypeTag"%3Anull}

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги R24 на кой Акорд го слагат? Инъче за разхода ръчна бензин Варна -Прага-Варна(3500км) спокойно каране 7,4л. на 100, но градско под 15 ми е трудно да сваля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бензиновите 2.4 са с к24.. 2-ката е R серия.. SOHC.. Някаква грешка е май..

Редактирано от petko_z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една Швейцарка за 7900 CHF с преглед от миналия месец и е само на 67 000 км!

При сегашния курс 1.73 лв за един франк ще излезе 13700лв. + докарване около 1000лв. + мито и ддс ако се обмити на по-ниска стойност около 2000лв. + такси по регистрация, ще излезе около 17000лв.

А това е кола на 67000км. Направо си е нова.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, romborak написа:

Ето една Швейцарка за 7900 CHF с преглед от миналия месец и е само на 67 000 км!

При сегашния курс 1.73 лв за един франк ще излезе 13700лв. + докарване около 1000лв. + мито и ддс ако се обмити на по-ниска стойност около 2000лв. + такси по регистрация, ще излезе около 17000лв.

А това е кола на 67000км. Направо си е нова.

 

По същия начин взех и моята.. само 1 поправка, докарването то там е 1500 лева, митото ако имаш познат 1500, моята на 118к реални км дизел ми стъпи на 17к лева, при мен колата беше 6к франка, но имаше проблем с ДПФ-а, затова цената беше такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 5/25/2018 at 17:04, romborak написа:

 

Е с това изказване сериозно ми събуди любопитството.

Не знаех, че има такава екстра като "ъпдейт на софта на скоростите".

Не че не е логично да се прави, както при всяко устройство, което има софтуер..., но за автомобили отпреди 10-на година не бях се замислял, че може.

Би ли споделил повече подробности, ако знаеш.

Как става, колко струва, дали може и извън Бултрако да се направи.

 

 

@romborak

Подробности не знам, но това може да се направи само в Бултрако, и то след изрично изискване от клиента, не се прави проактивно от тях.

Редактирано от crown_bg
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 6 часа, romborak написа:

Ето една Швейцарка за 7900 CHF с преглед от миналия месец и е само на 67 000 км!

При сегашния курс 1.73 лв за един франк ще излезе 13700лв. + докарване около 1000лв. + мито и ддс ако се обмити на по-ниска стойност около 2000лв. + такси по регистрация, ще излезе около 17000лв.

А това е кола на 67000км. Направо си е нова.

 

Напълно съм съгласен.

Тази кола до два дена няма да я има.Трябва да се действа бързо!

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, GeorgiD написа:

 

По същия начин взех и моята.. само 1 поправка, докарването то там е 1500 лева, митото ако имаш познат 1500, моята на 118к реални км дизел ми стъпи на 17к лева, при мен колата беше 6к франка, но имаше проблем с ДПФ-а, затова цената беше такава.


Ами моята ми я докараха за 1100лв., не за 1500лв. Също така там продавача се съгласи да напише, че има проблем в скоростите и с познат я минахме на по-ниска стойност и митото и ДДС-то общо излязоха 1250 лв.

 

Аз също взех моята така и наблюденията са ми, че такива коли стоят по 2-3 дни и изчезват. А и се появавят много рядко. За последната 1 година съм виждал само 3-4 такива и изчезват веднага.

 

Така че ако някой има желание за такъв Акорд, сега е моментът. Тази НОВА кола може да стъпи тук дори за 16к лв.!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе като и гледам протрития волан колко да е нова?

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, DAN_DAN написа:

А бе като и гледам протрития волан колко да е нова?

И аз видях волана в какво състояние е, протрит и отгоре и отдолу. Джантите не само не са оригинални, но и гумите са един размер по-малки, вероятно с размера на седмицата. На тези километри колата трябва наистина да изглежда като нова, а виждам и други забележки, които не би трябвало да ги има, тези точно 67000 км също са ми съмнителни, а и продавача май не е швейцарец.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана не бива да е критерий за пробег, ако човека който я кара е с пръстени за отрицателно време се съсипва. В чужбина също има хора които се занимават с препродаване на коли, не мислете че всяка обява е такава каквато изглежда..

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Извинявам се предварително ако въпроса вече е зададен.

Предстои ми покупка на 8 ген. Accord след 2010 г , но се колебая доста кой двигател и с каква скоростна кутия да бъде.

Това което искам от колата е меко казано "Много" :) А то е да e пъргава, но и комфортна с всички екстри,  и естествено икономична :) ... Баналната фантастика нали? Икономията на гориво ми е на последно място. :)  Бих се радвал ако ми дадете вашите мнения.

 

Колебая се между следните варианти:

1) 2.2 дизел Type S 180 hp ръчка(не съм виждал автоматик!)

2) 2.2 дизел автоматик 150 hp 

3) 2.4 бензин автоматик Type S 201 hp - Не съм обмислял този вариант с ръчка, но все пак ако имате мнение ще ми е от полза доста

 

По горе видях доста мнения за 2.4 Type S  201 hp автоматик варианта, но ще е хубаво да бъде сравнен и с 2.2 дизел Type S 180  hp.

 

Добре ще е ако се от бележат плюсовете и минусите изразени в често срещани проблеми при тези три варианта и на базата на това което търся колкото и фантастично да е то да ми подскажeте кой е по добрия избор. Благодаря на всички които решат да ми отговорят.

Редактирано от Nuclear

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрасти колега, едно мнение за бензин 2,4.Дали ще избереш ръчка или автомат зависи от теб и до някъде от екземпляра които оглеждаш.Ръчката е една идея по пъргава при потегляне,автомата си е винаги по-комфортен и една идея муден .Среден разход за ръчната под 10л бензин.За другите модели, не мога да дам мнение. Здрава и непретенциозна.Поздрави

Редактирано от didomucy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на 2.2 дизел 150hp е средно 7 литра нафта.  На магистрала със 140 - 7 литра, извънградско с 90-100 км - под 6 литра, ако си спокоен шофьор ще е още половин литър надолу, градското между 6.5 и 8 литра (зависи в кой град се кара). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Tokio написа:

Разхода на 2.2 дизел 150hp е средно 7 литра нафта.  На магистрала със 140 - 7 литра, извънградско с 90-100 км - под 6 литра, ако си спокоен шофьор ще е още половин литър надолу, градското между 6.5 и 8 литра (зависи в кой град се кара). 

 

А относно ускорението как се държи, ако не си сам в колата имали еластичност, автоматик ли е или си с ръчка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Tokio написа:

Разхода на 2.2 дизел 150hp е средно 7 литра нафта.  На магистрала със 140 - 7 литра, извънградско с 90-100 км - под 6 литра, ако си спокоен шофьор ще е още половин литър надолу, градското между 6.5 и 8 литра (зависи в кой град се кара). 

Този пост на колегата трябва да се закачи на стената за ориентир,защото е един от реалните,споделяни от хора с опит с дизеловите акорди.Аз ако карах този акорд,със стила ми на каране,почти съм сигурен че не бих паднал под 7.5-8л.Обърнато в пари около 17лв.Между другото този месец правя 1 год. статистика в www.carspending.com и разхода ми  за горива (бензин,газ) на 100км. е 11лв.;)Колата е 2.0 бензин 7 генерация с газова и довпръскване на бензин.Супер доволен съм и няма какво да желая повече,като икономия.:)И 8-ма бензин с газ би изглеждала като разход така.:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наистина нямам обяснение защо толкова се вдига разхода на 2.2 дизела над 130. Не за пръв път срещам подобно мнение, че на магистрала ако се кара колата с максималната разрешена разхода бил 7/100. Наскоро се запознах с едно момче, което има такава и го попитах това за разхода и той ми каза същото, че до 120-130 колата си харчела съвсем нормално, но над тези скорости доста му се вдигал разхода.

И не мога да си обясня защо, нито колата е супер тежка,  4 цилиндъра, 150к.с. 6 скорости, супер стандартна комбинация, при която други модели дават по-нисък разход при такива скорости.

 

Предишната ми кола беше дизел 2.0, 110к.с., седан, само че 19 годишен и с 5 скорости. Стараейки се да поддържам 130-140 ми даваше 6.5-6.8, в случаите когато се опитвах да поддържам 150 на магистралата разхода винаги беше 7.5/100. Имайте предвид, че със 150 беше на 3000 оборота тази кола. Не знам Акорда на какви обороти е при 140км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 06/06/2018 at 0:30, Nuclear написа:

Извинявам се предварително ако въпроса вече е зададен.

Предстои ми покупка на 8 ген. Accord след 2010 г , но се колебая доста кой двигател и с каква скоростна кутия да бъде.

Това което искам от колата е меко казано "Много" :) А то е да e пъргава, но и комфортна с всички екстри,  и естествено икономична :) ... Баналната фантастика нали? Икономията на гориво ми е на последно място. :)  Бих се радвал ако ми дадете вашите мнения.

 

Колебая се между следните варианти:

1) 2.2 дизел Type S 180 hp ръчка(не съм виждал автоматик!)

2) 2.2 дизел автоматик 150 hp 

3) 2.4 бензин автоматик Type S 201 hp - Не съм обмислял този вариант с ръчка, но все пак ако имате мнение ще ми е от полза доста

 

По горе видях доста мнения за 2.4 Type S  201 hp автоматик варианта, но ще е хубаво да бъде сравнен и с 2.2 дизел Type S 180  hp.

 

Добре ще е ако се от бележат плюсовете и минусите изразени в често срещани проблеми при тези три варианта и на базата на това което търся колкото и фантастично да е то да ми подскажeте кой е по добрия избор. Благодаря на всички които решат да ми отговорят.

 

Много пъти съм споделял това мнение, но според мен Хонда правят едни от най-добрите ръчни скоростни кутии, следователно автоматик трябва да се вземе само ако комфорта от несменяне на скорости е сред важните критерии на купувача. Разход/динамика/скорост винаги е по-добра при тези Хонди с ръчна кутия, a и самото "движение" на лоста и начинът, по който влизат скоростите, доставят удоволствие от смяната на предавки. Трябва да отбележа, че автоматика на Хонда е изключително здрав и безпроблемен.

 

Аз често пътувам София - Варна, средният ми разход е около 5.8-6, като колата не я жаля, на магистралата, където я има, си карам със 140.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за информацията колеги, но бихте ли направили едно сравнение между 2.2 дизел 180 коня и 2.4 бензин 201 коня? Мисля че избора ще ми е между тези два варианта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно разхода на магистрала със скорост над 130км/ч.:

Преди време четох и мисля, че при скорост над 130 км/ч. челното въздушно съпротивление на автомобилите се увеличава в значително в сравнение в това до скорост от 130 км/ч. С други думи тази скорост е някаква точка на пречупване по отношение на челното съпротивление, а именно то е причината да се увеличава разхода на колите. От друга страна съвременните автомобили от съображения за сигурност при удар на пешеходец се правят с много по-висока предница от предшествениците си, а това води до по-голямо челно съпротивление в сравнение с това на предшествениците си. Съответно не трябва да ни учудва, че старите коли при високи скорости е много вероятно да се окажат по-икономични от новите.

Според мен е от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 36 минути, Nuclear написа:

Благодаря ви за информацията колеги, но бихте ли направили едно сравнение между 2.2 дизел 180 коня и 2.4 бензин 201 коня? Мисля че избора ще ми е между тези два варианта.

Аз по-горе написах разхода на дизел, осма генерация, комби, 150 коня. 180-те коня, също и на седан разхода би трябвало да е около половин литър по-малко.  Нека някой с 2.4 да се включи.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Nuclear написа:

Благодаря ви за информацията колеги, но бихте ли направили едно сравнение между 2.2 дизел 180 коня и 2.4 бензин 201 коня? Мисля че избора ще ми е между тези два варианта.

Аз лично бих ги подредил така:

1. 2.4 MT

2. 2.2d MT

3. 2.2d AT

4. 2.4 AT

 

Ако трябва да съм честен, ако има доста разлика в цената между 150 и 180 варианттите на дизела, бих взел 150. Тези 30 кончета не знам колко се усещат и как са изкарани, след като двигателя е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 4 часа, dzrasd написа:

Аз лично бих ги подредил така:

1. 2.4 MT

2. 2.2d MT

3. 2.2d AT

4. 2.4 AT

 

Ако трябва да съм честен, ако има доста разлика в цената между 150 и 180 варианттите на дизела, бих взел 150. Тези 30 кончета не знам колко се усещат и как са изкарани, след като двигателя е същия.

 

Ами разлика в цената няма или поне не е голяма, но някъде из форума мисля бях чел че  разликата при вариантите 150 и 180 коня е в по - големия интеркулер на турбината и най вероятно и в налягането на турбините. Също така  някой колега беше споменал, че след ремап тези 150 коня стават на 185 и се усещала доста разлика в ускорението, а представям си ако се  ремапни варианта 180 коня ще стани към 210 :) 

 

Та затова силно ме интерисува също така освен разхода на гориво дали тези 201 коня при 2.4 бензин ще се усетят повече като ускорение от колкото при 2.2 180 коня ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен ако я държиш в обороти с активен VTEC, бензина ще се усеща по-пъргав. Лично на моята ускорението някъде след 3к оборота хич го няма, докато на бензина си дърпа и доста след това. Даже redline-a на бензина май е към 8к оборота.

 

С други думи, ако искаш да си играеш да държиш колата в обороти, то тогава бензина ще ти е по-пъргав. При дизела е easy mode, там и на 1500 оборота почва да дърпа и по-малко трябва да мислиш на коя предавка си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Със сигурност 180к.с. турбодизел ще се усеща по-бърз от 201к.с. атмосферен бензин, и то с много. 

Въпреки това, бензина ще е по-бърз до 100км/ч например. 

 

Редактирано от Чавдар K
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Чавдар K написа:

Със сигурност 180к.с. турбодизел ще се усеща по-бърз от 201к.с. атмосферен бензин, и то с много. 

Въпреки това, бензина ще е по-бърз до 100км/ч например. 

 

Бензина ще е по-бърз само ако го караш над 4500 оборота, но не ми се мисли какъв ще е разхода на гориво, че и на масло. 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    2.2i-dtec   vs    2.4i-vtec

 

Без да съм чел всичките мнения по темата, искам да кажа каквото съм видял и изпробвал лично при сравнението на тези мотори.

Ремапнат 2.2 върви много, ама толкова много, че след това като се качиш на 2.4 и се чудиш защо не върви.

Ремапнат 2.2 срещу ъпгрейд на 2.4(голям интейк+дросел и рефлашнато ЕКУ) -- предимство пак за дизела.

И стоков дизел дава усещане за по-голям вървеж, заради по-високия въртящ момент, но в цифри не е по-бърз от 2.4, докато след ремап дизела става друг, много брутален с добро ускорение и след 4500 обр/м.  

 2.4 АТ е като куц кон за мощността, която има по документи, иначе е най-удобният модел за градско и задръствания. Всичко това би било добре, стига да не ни бърка високият разход на гориво и усезаемо по-слабото ускорение. 

   Аз предпочетох да остана поне няколко години с дизелаците на 7а и 8а генерация. Хем си давам газ, така че турбото да ме кара да се усмихвам, хем и никога не мисля за разхода (лично на мен не ми допадат газовите инсталации в колите, затова много хора може да не са на моето мнение относно разхода).

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля да си кажа мнението. Имам 2.2 dtec комби 2011 г. с 150к.с автомат, комби вече година и половина. Преди карах Субару Легаси комби 2.0 R 165 к.с 2008 г на газ 5 години. Продадох го перфектно само за да си купя автомат , пък и 5 години вече омръзва една и съща кола. Субаруто съм го теглил на кантар тежеше 1380 кг. Хондата е 1710, пак съм я теглил и върви осезаемо по - пъргаво. Преди около 3 месеца я ремапнах в Годеч при Богомил и я настрои на 420 н.м и 185 к.с на мотора и 400 н.м и 172 к.с на колелата, имам разпечатка. Така.  В момента да ви кажа тракшъна до около 50 км/ч с макс газ не спира да свети. Голямата разлика е в доускорението. Значи от 120 до  около 180 ускорява с постоянно темпо без да пада темпа на ускорение. При положение , че 2.0 бензин го дават да тежи около 1500 кг, 2.4 около 1580 кг. , дизел автомат 1700 кг, ако дизела е колкото 2.0 бензин тежък, не мога да си представя тази кола как ще върви, все пак това са едни 200 кг повече. Така, че аз съм почти убеден, че 2.4 изобщо не е толкова динамичен, колкото 185кс дизел, просто някакси взимам в предвид и опита със бензиново Субару, което беше много по - леко като килограми. Дърпал съм се с BMW 5-a  серия 3,0 дизел около 2008г модел , вървяхме на едно, при положение, че то тръгна с една идея по-рано да ускорява, пък е около 240 к.с. и техния дизел знам, че много върви.

За разхода. Почти не намирам разлика преди и след ремапа , може би защото сега малко повече натискам. На магистрала, автопилот , скорост постоянна 130 км/ч, разход 6,1 - 6,2 л. Градско с натискане и то доста - не повече от 8,5 л на 100 км. Даже това 8,5 л бих казал, че е макса. По бордкомп. разхода е винаги с около 0.5 л повече от реалното, защото пълня винаги до гърловината. Колата наистина се усеща доста тежка на пътя, даже бих казал, че на спиране това малко  е в минус, защото тогава най- усеща, че тежи.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, наистина адски много ви БЛАГОДАРЯ, че споделихте вашите знания и опит! На базата на това което ми казахте реших, че ще търся дизел Type S 180 кс или 150 автомат! Яд ме е само че при дизеловия Type S екстрите са рядкост и ще трябва да проявя доста търпение докато попадна на това което търся.

Благодаря Ви искрено на всички които споделиха опит и познание! 

 

P.S. Колега venelin19 

 А може ли да кажеш какво ти е мнението за  кола ти преди да е ремапнеш? Смисъл как е усещаше колата като ускорение/динамика?

Редактирано от Nuclear

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди ремапа не бих казал, че колата беше спъната, дори много приятели ми казваха да не се занимавам с глупости, защото тя и така си върви. Дори веднъж се видяхме с колегата Tokio и му споделих, че мисля да ходя до Годеч и той само ми каза, че съм искал да полетя вече  с нея и се чудеше, че не ми стигала тягата на колата. Той дали ще си спомни не знам, това беше преди около 2 месеца. Мисля си дори дали ще има особена разлика в динамиката един ден ден като се наложи да махна DPF, защото и Богомил в Годеч ми каза, че филтъра със сигурност си я спъва и ограничава. Другото, което оказва влияние е автомата, защото една ръчка е по динамична. И така. Може би  най-динамична би била колата ако е дизел след рамап, седан за да е малко по лека, в комбинация със ръчна ск. кутия, която кутия също е по-лека и премахнат DPF филтър.

Искам и друго да споделя. Аз съм на мнение, че в Годеч много си разбират от работата( няма да казвам името на сервиза, да не се приема като реклама) и Богомил ми каза, че автомата е много по-добър вариант за ск. кутия с двигател , който ще се чипосва. Съединителите просто не издържали и така ми каза да не се притеснявам, че мога да счупя автомата, просто той много по-добре поемал по -голямата мощност на мотора. Другите му думи бяха, че този мотор носи много на ремап и тези 185к.с не са кой знае колко много, но все пак трябва да пазим колата и автомата най-вече.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, venelin19 написа:

Преди ремапа не бих казал, че колата беше спъната, дори много приятели ми казваха да не се занимавам с глупости, защото тя и така си върви.

Явно са ти много ниски критериите за "вървене", щом автомобил, който ускорява за близо 10сек. до 100 ти се вижда бърз.

https://www.auto-data.net/bg/honda-accord-viii-wagon-2.2-i-dtec-150hp-automatic-12036

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, ВесКо написа:

докато след ремап дизела става друг, много брутален с добро ускорение и след 4500 обр/м.

 

Искам да попитам от чисто любопитство. До колко оборота след 4500 може да бъде изпържен един ремапнат дизел както е написал Веско? При мен при бензина, малко след като влезе в червения сектор (7000 оборота) и колата забива муцуна сама. Как е при дизела? Иначе да не съм оффтопик, ако колегата цели ремап, няма какво да се чуди, дизел ще е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да попитам колегите с бензинови Акорди дали са забелязали на бензиностанция когато зареждат при отвиване на капачката на резервоара се получава едно съскане на вакум. Ясно е,че се изравнява налягането на резервоара.Това според мен не е нормално не трябва ли да се грижи за това отделен клапан.Това го има само на Хондата на другите коли при мен това го няма.Това съм го забелязал от както имам колата и все се каня да питам но не му идваше ред.Това нормално ли е при Хонда или нещо не е както трябва и къде да търся проблем евентуално ако изобщо има такъв?

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го прави винаги, когато в резервоара има много малко бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря колеги за бързата реакция.Сипвам като светне лампата.

Явно е нормално.Странно.

Отивам да си гледам Формулата.;)

 

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз сипвам винаги когато ми светне лампата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Митко Йотов написа:

Да попитам колегите с бензинови Акорди дали са забелязали на бензиностанция когато зареждат при отвиване на капачката на резервоара се получава едно съскане на вакум. Ясно е,че се изравнява налягането на резервоара.Това според мен не е нормално не трябва ли да се грижи за това отделен клапан.Това го има само на Хондата на другите коли при мен това го няма.Това съм го забелязал от както имам колата и все се каня да питам но не му идваше ред.Това нормално ли е при Хонда или нещо не е както трябва и къде да търся проблем евентуално ако изобщо има такъв?

 

Бензиновото ми БМВ го правеше това, дизеловия ми акорд го прави това, бензиновото ми Ауди го правеше това. Няма значение (поне не съм забелязал да зависи от количеството гориво в резервоара).

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
20 hours ago, simo vtecman said:

При мен го прави винаги, когато в резервоара има много малко бензин.

+

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...