Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Аз още не съм чул за повреден автоматик на Акорд 8, но ако има, то ще е някакъв прецедент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен случай,но нямам развитие по въпроса.Наеха ме да проверя автомобил на автокъща. Колата беше слънце но на задна включваше с адски удар ,а напред с малко по-твърдото от нормалното.Почнаха да ме въртят ,че маслото било студено.Предполагам ,че изобщо маслото не е било на Хонда.Колата била само пастирана...капака не бил отварян и си била дошла на ход от Швейцария...Не можело да я пробвам движение заради номерата и един кош глупости.След ,което ми предложиха 500 лв да си затворя очите и да кажа на клиента ,че колата е читава и ще се оправи след смяна на маслото....Естествено отнесоха майните и след това не знам какво стана с колцата...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не кажеш коя е била автокъщата ще има най-вероятно доста хора опарени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам светят ли при пуснати фарове бутоните VSA и за миене на фаровете, където са долу в ляво от волана?

Да знам дали да ги изтърбушвам, че моите не светят, а не съм обръщал внимание до сега..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще погледна, защото не съм обръщал внимание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светят дори и на габарити. Всичко що е бутони в купето свети при пускане на фаровете и габаритите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутоните на VSA и за миене на фаровете светят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема реших да попитам тук.

Всички знаем, че колите по автокъщите 99.98% са с върнати километражи. Та има ли място в паметта, където тези дяволи не могат да пипат и да могат да се прочетат реалните км пробег на този Акорд?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На акорда НЕ :(

За съжаление..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питаш в официалният представител,но трябва на място,или през някой твой вътрешен човек и ще разбереш поне докато е била гаранционна ,или докато е влизала в техен сервиз.После сам си правиш аритметиката;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, има ли някой с бензинов Акорд, на когото в купето да му мирише на изгорели газове? При мен е факт, а усещането е същото като на предишната ми дизелова седмица със спукан колектор на изгорелите газове. Фълтърът на купето е чисто нов, но явно не е бил в него проблема. Имате ли някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбичката на ЕГР е спукана.

Доколкото знам има кампания за отстраняване на проблема от Honda.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колега.

А някой друг имал ли е подобен проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор 2.0 в-тек 156 коня има ли ЕГР? Може ли снимка или схема. Може ли да се затапи или не? Дава ли някаква грешка?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Voyager написа:

Мерси, колега.

А някой друг имал ли е подобен проблем?

 Не съм обърнал внимание че питаш за бензинов акорд ,с което се извинявам. Това което писах е за i dtec двигател.

Аз съм с бензинов акорд и не съм усетил да влиза миризма на изгорели газове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за бензин R 20 става дума. И една от причините да си купя бензин бе именно тази - да елиминирам неприятните ми спомени със спукания изпускателен колектор на дизеловата седмица. И сега понеже вече съм объркам и изнервен питам дали някой друг се е сблъсквал с този проблем. Между другото може и да откачам, защото тази сутрин не ми миришеше. При първоначалното пускаме на парното се стрелва една миризма, но тази сутрин след това изчезна. Снощи когато писах обаче миришеше през цялото време. Направо параноясах...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази траба на ЕГР-то, как може да се види (провери) здрава ли е ? Еasy way има ли или гредица ? 

Не съм усетил да влиза миризма на изгорели газове, но карам почти винаги със затворени клапи и на климатика (циркулация на въздуха в купето).

Акцията на това важи ли за >5 годишни автомобили ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Днес успях да узаконя вече колата (от подписа),доволен съм,колата е страхотна.

Имам някои въпроси към вас (ако е възможно разбира се),не мога да настроя часовника,стигам до него но освен да сменя формата друго не мога да му направя,как да го настроя,какво нещо не правя както трябва.

Един габарит не ми свети от пред и един отзад какво се сваля за да ги сменя.

Това е за сега пак ще ви питам за други неща по нататък. Благодаря предварително на отзовалите се.

25276537_1630306853682065_780113013_n.jpg

25286903_1630306833682067_200283164_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задържаш "CLOCK".. Почва да мига часовника.. После със "4 / H" - нагласяш час и с "5 / M" - нагласяш минути.

Най-накрая пак натискаш "CLOCK" за да спре да мига..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на габаритите си е доста сръткава работа.

Отзад се сваля целия фар, като се внимава да не се счупят щипките, и чак тогава се сменява крушката.

Отпред се бърка през подкалника. Може и отгоре да пробваш, но е доста тясно и трябва да имаш не много големи ръце и доста сръчност. Аз пробвах да сменя преди време Н1 за късите през подкалника и не успях. След 20-30 мин игра успях да го направя отгоре, но беше голяма мъка с моите кюфтета :). Габаритие са по-навътре към решетката и би трябвало да е по-лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я взех и с летният комплект гуми от швейцарският дилър на Хонда (то това и натежа при избора ми) и какво видях тук.....Колата явно има и датчици на гумите но на дисплея на таблото никъде няма индикация за налягането,може ли от Хонда СН да са я де активирали заради зимният комплект който е с железни джанти 16-ки,и на пролет когато се слагат летните вече 17 да трябва да се активира с програма.И къде излиза налягането на дисплея.

image.ashx.jpg

25323276_1631363860243031_1929832789_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двулитровата осмица се продава само с 16'' джанти, тези 17-ки имат датчик за налягането в гумите, но не вярвам колата да има възможност да се свързва с тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм сигурен,  дали имат въобще някакъв датчик, я на джантите, я във винтилите -реално не знам дали при Хонда, се използват такива датчици, за отчитане за спаднала гума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е като на колегата с последните снимки, вкл. джантите са същите 17-ки. Винтилите имат датчици и налягането в гумите се показва на бордкомпютъра.  (с десният палец натискащ стрелката нагоре или надолу докато не се покаже екрана с налгането). Не знам обаче, ако налягането падне много дали колата ще ми сигнализира, не ми се е случвало.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Voyager написа:

Моята е като на колегата с последните снимки, вкл. джантите са същите 17-ки. Винтилите имат датчици и налягането в гумите се показва на бордкомпютъра.  (с десният палец натискащ стрелката нагоре или надолу докато не се покаже екрана с налгането). Не знам обаче, ако налягането падне много дали колата ще ми сигнализира, не ми се е случвало.

 

Да колега,благодаря.Явно е така,в менюто не излизат гумите явно е де-активирана функцията.Това ме интересуваше,явно има, защото на бележките които са залепени от Хонда СН на всички гуми е модела и номера (шаси) на моята кола то това се поръчва от клиента но от скоро вече е задължително при всички марки да го въведат.Имах Лагуна с такава екстра мога да кажа,че е много удобно при каране когато гумата почне да спада рязко компа я хваща и таблото грейва и показва точно коя гума е проблем преди да си я направил на мекица или не дай си боже да се потрошиш.ОК.

14937831_1225693047476783_1124787902_n.jpg

Снимки от телефон-2016 683.jpg

Редактирано от Митко Йотов
корекция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд има следене на налягането в гумите чак след фейса от 2012 г. Произведените преди тази година нямат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам. Освен ако не са джанти от по-нов акорд - преди 2012та нямат TPMS и няма такова нещо като деактивиран.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, _pileto_ написа:

Мойта е 2008-ма и има tpms.

Можеш ли да напишеш само деветия и десетия знак от номера на рамата ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги споко.Аз не оставям нищо на случайноста,ще проверя как стоят нещата при мен и ще пиша.Не знам какво испълнение си е поръчал човека от Цюрих но знам,че не е случаен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Габаритните крушки можеш и без сваляне на фара да ги подмениш.Малко пипкаво но става,аз вече няколко пъти го правя.Левият трябва да свалиш шината на акумулатора и да го отместиш леко,за да имаш място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених ги днес.за няма 30 минути и на номера едната също смених.Още един път благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Митко Йотов написа:

Колеги споко.Аз не оставям нищо на случайноста,ще проверя как стоят нещата при мен и ще пиша.Не знам какво испълнение си е поръчал човека от Цюрих но знам,че не е случаен.

Ако колата е от Швейцария - всичко е възможно. За там колите са с всички възможни екстри. Явно така си ги поръчват, не ги бърка цената.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Tokio написа:

Можеш ли да напишеш само деветия и десетия знак от номера на рамата ти?

X8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Tokio написа:

Ако колата е от Швейцария - всичко е възможно. За там колите са с всички възможни екстри. Явно така си ги поръчват, не ги бърка цената.

Точно!Тя е и с перата на волана а мисля,че за тази година не се предлага.На снимката се вижда леко плюса в средата на километража.

25286903_1630306833682067_200283164_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

американския и европейския акорд имат разлика след 2008 година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така zemnovodno!   

_pileto_ дава лош пример с американският си модел.

На 15/12/2017 at 2:08, Tokio написа:

Ако колата е от Швейцария - всичко е възможно. За там колите са с всички възможни екстри. Явно така си ги поръчват, не ги бърка цената.

Бърка ги и тях, дали да доплатят 3200€(по спомен) за екстрата Navigation върху вече oскъпения модел Executive или да си ги спестят за лятната почивка. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, ВесКо написа:

Точно така zemnovodno!   

_pileto_ дава лош пример с американският си модел.

Бърка ги и тях, дали да доплатят 3200€(по спомен) за екстрата Navigation върху вече oскъпения модел Executive или да си ги спестят за лятната почивка. :cool:

Всичко е възможно.Ако има ок ще се пусне,ако няма пак ок. няма да се свърши света.Важно е да сме живи и здрави.Весело посрещане на празниците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...