Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Привет колеги.

Мой приятел има Акорд 2.0l бензинов ,8 генерация седан.

На таблото му свети жълт ключ(на вътрешния кръг на километража).

Имаше тема с кодовете и дните оставащи до сервиз,но там не видях такава иконка.

Някой знае ли как да го занулим или да видим какъв сервиз иска колата чрез менюто?

Благодаря и поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще повдигна темата, че скоро никой не е писал за 8ма Акорд.  Преди две-три седмици ми беше задържал спирачния апарат на задно дясно колело и след като се е изтъркало феродото, накладките бяха направили спирачния диск като скара за кебапчета.. Оправих го с ремонтен комплект и смених накладките на двете задни колела, но сега се питам и най-вече вас: Препоръчайте ми спирачни дискове и накладки. Преди един колега беше слагал на Акорд 7ма едни вентилирани, с дупки, изглеждаха доста добре. Някой ако е сменял дискове да се включи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера, защо това не е оправено при 8 ген...какво правят тези японци...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера, защо това не е оправено при 8 ген...какво правят тези японци...

:offtopic:Спят на стари лаври, а тази седмица празнуват 40 годишният юбилей от пускането на първа генерация. Имах същия проблем -инцидентно (и повече не се повтори), но последствията не така сериозни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при всяка смяна на накладки е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ваденето на водачите, почистване/отстраняване на старата грес и слагане на нова!!!

 

Тава, че в сервизите НЕ го правят, защото видиш ли се движили и били добре си е техен и ВАШ личен проблем!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си комплект накладки и дискове, оригинални, на промоция от http://www.coxmotorparts.co.uk/ (и евентуално доставка с Габко, ако искаш да спестиш още 20-30лв). Идват на цената на повечето неоригинални, а им знаеш качеството. Особено с ниския паунд в момента, по-добър вариант няма.

 

 

@ЧОЧО и останалите в темата - ако някой хване да изчисти водачите, може ли да направи снимки и кратко ръководство в техническия раздел? Ще направя темата важна. Честно казано аз например не знам как се свалят апаратите, дали трябва да се източва спирачната течност (пък ако трябва, как се прави) и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега не съм поръчвал от UК и ще е интересно. Иначе гледах някакви EBC доста ги хвалят в един клип и имаше как се сменят накладките и къде да се сложи греста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този магазин предлага доставка до България. Даваш си адреса и нещата пристигат (вероятно ще получиш бележка от пощата и ще си ги вземеш от локалния клон), като доставката е още 20-30 паунда зависимост колко неща напоръчваш. Аз повече не искам да чуя за неоригинални страхотни накладки - на 7цата точно с едни такива EBC-та дето "доста ги хвалят" след 3 месеца така почнаха да свирят спирачките в града в мокро време, че кучетата в квартала се криеха като ми видят колата. Накрая ги смених преждевременно. Сега при този нисък паунд и цена от 100лв за комплект оригинални накладки и 200лв за комплект оригинални дискове - за мен е безумно да се се слагат разни прехвалени неоригинални които не струват по-евтино.

 

Втория вариант е да поръчаш от въпросния сайт на адреса на Габко. Описано е подробно какво се иска от теб:

http://www.gabco.org/index.php

 

Магазина праща стоката на тях, Габко я возят с тирове до България и ти пращат нещата по Еконт (освен ако не искаш да си ги вземеш от офис в София и други големи градове).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако поръчаш директно ти идва за 4-5 работни дни на адрес, чрез ЮПС, а през Гъбко, пак ще имаш местна доставка + доставка до БГ 2.20-40лв./кг за Гъбко + доставка до офис (Еконт, Спиди) или адрес, не излиза кой знае колко по-евтино през Гъбко, а ще чакаш поне 2 седмици.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по-горе е прав, но все пак зависи какво и колко кг. ще ти е пратката. До 20кг.с UPS е 16£.Аз съм ползвал тази куриерска фирма :www.portokal.co.uk

Имат калкулатор на страницата, като веднага ти излиза стойността на пратката било то до офиса им, или до твоя адрес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще повдигна темата, че скоро никой не е писал за 8ма Акорд.  Преди две-три седмици ми беше задържал спирачния апарат на задно дясно колело и след като се е изтъркало феродото, накладките бяха направили спирачния диск като скара за кебапчета.. Оправих го с ремонтен комплект и смених накладките на двете задни колела, но сега се питам и най-вече вас: Препоръчайте ми спирачни дискове и накладки. Преди един колега беше слагал на Акорд 7ма едни вентилирани, с дупки, изглеждаха доста добре. Някой ако е сменял дискове да се включи?

 

Аз съм с TRW отзад. Смених ги като взех колата и съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за мненията. Огледах и аз сайтовете с разни дискове, ще мина и през Юби ко и Бултрако(хаха) да видя какво ще предложат и ще реша. Тези английските сайтове едва ли издават фактури? Трябва да питам как се осчетоводяват такива разходи...ако става..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Някой който има резервна гума(тип патерица)може ли да ми каже какъв и е размера.

Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля, че има значение с колко цола са ти оригиналните джанти. Ако са 17', размера е 145/80 R17 (видях я на един дизелов Акорд). Аз си търся такава ама нещо не се намират много много.

 

Наскоро се дискутира този въпрос >>тук<<

Редактирано от Maximus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попаднах на една,но тя е 135 /80/17 и ЕТ 41,не знам дали ще ми върши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-тясна е. Защо да не ти свърши?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам разстоянието между болтовете дали ще е като моето.

Когато видях гумата не бях със моята кола и нямаше как да разбера дали ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е 5х114,3 с централен отвор 64,1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за информацията,ще им се обадя да премерят разстоянието за да не ходя напразно до там.

Малко ме притеснява че е седяла много на слънце,но все пак е важна джантата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам малко нетрадиционна молба. Някой може ли да ми снима как са хванати крайните гърнета на 2.4 (от катализатора към багажника)? Че съм намислил нещо. Черпя бири или домашна ракия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги  карам Акорд 2,2 i-DTEC  2012 год. Та въпроса ми е забелязах ,че в по студените дни много бавно загрява колата нужно ми е поне 10мин каране в града докато загрее колата ,преди това стоя поне 3-4мин преди да тръгна ! Дали имам някакъв проблем или просто колата много бавно загрява ?!

Мерси 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги  карам Акорд 2,2 i-DTEC  2012 год. Та въпроса ми е забелязах ,че в по студените дни много бавно загрява колата нужно ми е поне 10мин каране в града докато загрее колата ,преди това стоя поне 3-4мин преди да тръгна ! Дали имам някакъв проблем или просто колата много бавно загрява ?!

Мерси 

Здравей, колега,

 

моята е със същият мотор и също загрява по-бавно. От вкъщи до офиса ми са 10ина мин. и в студените дни не може да загрее до оптимален режим на работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно значи проблема е в колата ,че загрява по-бавно ! 

 

Можеш все пак да я провериш за собствено успокоение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,преди това стоя поне 3-4мин преди да тръгна ! 

 

Малко офтопик, но все пак по темата - защо я чакаш 3-4 минути да загрява на едно място? Не се заяждам, просто питам. Аз например като запаля, максимум докато сложа колана и включа на скорост минават 20-30 секунди и потеглям. Никога не я чакам да загрява на едно място, защото по този начин увеличавам времето на студения двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-бавно загряващата кола,която съм имал!В началото и аз си мислех,че имам някакъв проблем,но се оказа,че си е слаба страна на модела.За дизела говоря DTEC.Даже по наблюдения, да работи на място в студено време, няма загряване.Бензина е друга бира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, тъй.

 

Ама се свиква.

 

На 10-тата мин. е започва да топли

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-бавно загряващата кола,която съм имал!В началото и аз си мислех,че имам някакъв проблем,но се оказа,че си е слаба страна на модела.За дизела говоря DTEC.Даже по наблюдения, да работи на място в студено време, няма загряване.Бензина е друга бира.

 

Това го казваш, защото не си карал Vectra B дизел :D Хондата доста по-бързо загрява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип майстора ми каза ,че в по студено време в хубаво да работи 2-3мин на място преди да тръгна за да влезнела в обороти и дизеловата помпа да заработи на 100%  !Между другото и много други които карат дизел коли са ми казвали същото ,че работи колата на място поне няколко минути ! Но е факт че Акорда загрява доста бавно за този клас кола ! :santa:  :santa:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип майстора ми каза ,че в по студено време в хубаво да работи 2-3мин на място преди да тръгна за да влезнела в обороти и дизеловата помпа да заработи на 100%  !Между другото и много други които карат дизел коли са ми казвали същото ,че работи колата на място поне няколко минути ! Но е факт че Акорда загрява доста бавно за този клас кола ! :santa:  :santa:

Вярно е, че Акорда загрява по-бавно, но за сметка на това харчи доста по-малко от другите коли в неговия клас. Предполагам, че японците са направили двигателя така, че по-голямата част от енергията на горивото да се използва като полезна мощност (по-малка част да се отделя във вид на топлина).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OFF: Токио, другата седмица черната 8ца заминава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали в тая тема писахме за сервизните акции на Хонда. Обаче тая лайсна до предното стъкло дето я правиха, пак се откачи от вятъра. И като цяло явно това е слабо място на тия акорди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали в тая тема писахме за сервизните акции на Хонда. Обаче тая лайсна до предното стъкло дето я правиха, пак се откачи от вятъра. И като цяло явно това е слабо място на тия акорди.

 

Аз я залепих с лепило и стана перфектно, не си личи и не се е отлепила вече 3-та година. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със силикон Wurth ама не издържа много... Пак ще се лепи, макар че се замислям да си намеря здрави щипки от някой за части

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със силикон Wurth ама не издържа много... Пак ще се лепи, макар че се замислям да си намеря здрави щипки от някой за части

 

Успех с намирането на здрава лайсна. Аз когато си търсех всички бяха изпочупени и то не металните клипси, а пластмасовата част от лайсната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8ма генерация акорд дизел известна ли е с това да гори масло?

Никога не е доливано масло в моята. Вярно, че го сменям максимално на 10-12 000 км, но се е случвало и на 6000 км, когато е минала 1 година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тези от вас, които са си монтирали DRL-ли на дългите светлини и са ги настроили да светят на 30/40% имат ли проблеми от това, че компютъра засича, че нещо е нередно и дългите не са 100% и записва грешки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта ми пребоксува съединителя. Поръчал съм нов комплект с лагер от coxmotorparts по gabco, да видим как ше стане схемата. Че тука Бултрако и Юбико искат сериозни суми за съединителя и лагера.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Сутринта ми пребоксува съединителя. Поръчал съм нов комплект с лагер от coxmotorparts по gabco, да видим как ше стане схемата. Че тука Бултрако и Юбико искат сериозни суми за съединителя и лагера.

Колега преди да смениш съединителя пробвай по време на движение да натиснеш педала 5 или 6 пъти,като всеки път го пускаш рязко.

На много хора в испанския форум им се е получило.

 

Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тези от вас, които са си монтирали DRL-ли на дългите светлини и са ги настроили да светят на 30/40% имат ли проблеми от това, че компютъра засича, че нещо е нередно и дългите не са 100% и записва грешки?

 

 

При мен няма такъв проблем. Изобщо няма индикация по таблото, че дългите светят. Да не би при теб да се е появила индикация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...