Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Не съм сигурен дали съм все още с оригиналните крушки, но причината да искам да ги сменя е че светят все по-слабо. Усеща се като почне да се стъмва, а аз не си виждам фаровете... Рядко пътувам вечер, но като ми се наложи е направо ужас, очите ми изтичат да се взирам, докато се прибера. Мислех си че нещо са ми се разцентровали фаровете, обаче се оказа че на нашите коли има отзад до лявата гума някакво устройство за автоматична нивелация на фаровете... Казаха ми че ксенона стареел и почвал да свети по-слабо и розово, а не гори отведнъж и моя явно вече е за смяна. В тоя емаг има много добри оферти, обаче много ме притеснява да не са реплика крушките на тия цени с 20-30лв под другите сайтове.  Дайте мнение ако може http://www.emag.bg/avtokrushki-i-predpaziteli/filter/cok-l-f1857,d2s-v-634402/c

 

П.С. Някой слагал ли си е от тези модули за автоматично палене на фаровете. Като сменя късите, искам да сложа такъв който да ми държи дългите през деня на 20-30% щото хем се сменя по-лесно на акорд 8ма халогенната крушка, хем по-евтина ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой свалял ли е от нета и има ли наръчника в pdf? Пробвах да го открия и след няколко часа ровене все на американските модели попадах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя и ще пиша по-късно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ми е на пц-то вкъщи, имам спомен че го свалях. Привечер ще пиша пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам го, пиши лс да ти го пусна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега crown_bg,

 

Мога ли и аз да се наредя на опашката за въпросния наръчник. Ще съм много благодарен ако го изпратиш и на мен.

 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пуснете ми ЛС. тази вечер нямам време да се занимавам, но утре ще гледам да ви го пратя!

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега,

Освен физическото премахване, наложили се да правите и софтуерна интервенция.

Освен, че върви колата усещаш ли някаква разлика от преди. Лампи светват ли, грешки записва ли. Разхода на гориво как е.

Това което излиза от ауспуха сега различава ли се (на цвят и мирис) от това преди премахването на филтъра. 

И последно, ако не е тайна разбира се. Къде го направи и колко струва цялата интервенция.

Благодаря предварително

 

Здравейте,

Има един  "БОГ" в гр. Русе Велимир се казва

прави чудеса с нашите коли. Пренаписва целия софтуер на колата и дори след премахване на DPFa всичко си работи и не пуши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с книжка на български може ли да ми каже за дизела сервизен код 4 какво е? Става въпрос за remindera който излиза на километража

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой качвал ли е 16-ки джанти? В процес на търсене съм за да кача на тях зимни гуми. Намерих комплект от сивик 8-ма железни, но нямаше как да ги пробвам в момента, а продавача каза, че не стават на акорда. Накой ако е пробвал 16-ки от сивик 8-ма да каже дали стават, защото други железарки не намирам :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мойте 16ки (железни) ги взех от едно момче с Акорд, който ги бил карал 1 година, пък преди това ги бил взел от друг колега с 8ма сивик ... По тази логика би трябвало да стават. Като проверявам тук - www.wheel-size.com , характеристиките са същите като на сивика - 5*114,3, с отвор 64,1, с изключение на ЕТ-то 55 на Акорда, при 48 за сивика, при 16 инча. Най-добре с проба според мен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, ако отпред си с дискове 320 мм няма да можеш да сложиш 16' джанти. Има обаче и версии с 296 мм дискове, което теоретично значи че може и да станат.

Най добре премери предния диск, дори и с подръчни средства.

Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с 2.4 мотор няма да станат, аз се прецаках и си взех железни от сивик 8 и разбрах, че не стават като ги оставих да ми ги сменят, въпреки че от този от който ги купих каза че ставали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16" са стандартни на версиите до Елеганс включително, Лайв стайл май също може със 16". Екзекютив и Тайп С са със минимум 17". Предполагам причината са спирачните дискове.

Като взимате джанти за зимните гуми имайте в предвид, че ще Ви трябват и винтили със сензори за налягане, които хич не са евтини. Без такива, постоянно ще свети грешка на таблото!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук говорим за железни джанти, алуминиевите стават без проблем.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ivan_m е написал верни неща,но някой не чете. Алуминиеви или железни, няма значение цолажа,а спирачните дискове.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е Accord VIII, 2.2 i-DTEC, Executive, с абсолютно всички екстри за модела и с големите спирачни дискове. Зимата я карам с алуминиеви джанти 16' от Accord VII и нямам абсолютно никакви проблеми. Сензори за налягане в гумите не са нужни, защото този модел няма тази екстра.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники_джи, аз лично съм се уверявал, в това което съм писал. 16" алуминиеви стават на 320мм, железни не. Простата причина е че желязната се свива отвътре навън към дупките технологично, а алуминиевата не. Моят 2.4 е със стокови 16" алуминий.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм пробвал с железни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта на осма генерация е с датчици във вентилите!

Явно тези преди 2012 година нямат, което спестява доста пари!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа на мойта от както и смених джантите, налягането си стои на -2.4 и не мога да го пипам, докато като бях с летните, освен автоматично имах възможността и ръчно да задавам стойности. Разликата е следната, летните ми са с метални вентили, зимните са с гумени, просто нямаха черни метални, а само хромирани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя black friday се оказа много black и то 13ти - след като прекарах около два часа и половина в паркинга на the mall и след това сипах нафта от омв на Техническия, 10км по-късно светна DPF алармата и влезна в авариен режим - не бачка турбото. Допълних с vpower и някаква добавка и след около 50-60км извънградско никакъв ефект. Та въпроса ми е - някой чистил ли е DPF по сервизите в Сф? В дунев моторспорт пише че има някаква машина и чистят за 140 лв. и мисля да пробвам там. С добавка не очаквам да стане, като знам бг горивата..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя black friday се оказа много black и то 13ти - след като прекарах около два часа и половина в паркинга на the mall и след това сипах нафта от омв на Техническия, 10км по-късно светна DPF алармата и влезна в авариен режим - не бачка турбото. Допълних с vpower и някаква добавка и след около 50-60км извънградско никакъв ефект. Та въпроса ми е - някой чистил ли е DPF по сервизите в Сф? В дунев моторспорт пише че има някаква машина и чистят за 140 лв. и мисля да пробвам там. С добавка не очаквам да стане, като знам бг горивата..

с добавка няма да стане,дори не е от горивото колкото и да е негодно. Много си я карал градско и в ниските обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Преди да правиш ,каквото и да е (пари за диагностика ) излез на магистралата и покарай 10-на километра на 4-та скорост или трета с 3000-3500 оборота/мин. Не пета или шеста,само трета ако не ти е жал.......

Преди да отидеш остави я да вдигне работна температура и я исфорсирай до 4500-5000 оборота /мин и лампата може да угасне.

Ако угасне не ходи ,но при първа възможност иди и покарай на оборот .........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах я до Ихтиман и обратно на трета и четвърта само над 3000 оборота, файда никаква. Сама ли ще излезе от авариен режим или трябва да се закачи на pc?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да се закачи щом не е изгаснала.

При мен (7-ма генерация) след дълго стоене в задръстване светна чек лампата, но угасна след исфорсирване до около 5000 оборота/мин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачихме го на PC, два пъти мина регенерация, два пъти чисти алармата, обаче и след първия, и след втория път след около стотина метра излиза пак грешката. Влиза в авариен режим и дава че филтъра трябва да се почисти. Естествено това го правихме в гараж за 20лв. и утре или в сряда ще видя в Бултрако какво ще кажат по въпроса. В краен случай ще видя това машинно чистене, макар че след първата регенерация на филтъра, която беше около 15-20 минути, втората свърши за около 4-5, което би трябвало да означава че датчика показва че филтъра е чист, обаче.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е блокиран.Направо в Дунев я карайте,в рамките на деня сте готов и не е скъпо.Можете и сам да се пробвате но няма да постигнете ефекта,на пълно почистване.Ще Ви отиде целия ден в демонтаж,накисване и монтаж.Зависи колко ви е градското и вообще режима,може и над година да изкара.Ползвайте масла по спецификация и може и добака.Успех,ще се оправи:)).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, в сряда ще имам свободно време и ще им я закарам да го погледнат тоя филтър. Основно я карам извънградско, ама според мен тоя ефект се получи след набиването в паркинга по време на black friday.. доволно си постояхме. Има ли вариант да е от горивото, да знам да го източа това направо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вариант датчика да е извън строя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом при диагностиката не изписва проблем с датчика, значи той работи нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При диагностика не излиза никаква грешка, няма как да се изкара от режим, без да се направи регенерация първо. В петък ще я чистят машинно. Цената от сайта е около 40% от това което ми сметнаха на място. В събота ще пиша резултат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капарирах един Tourer 2009 2.4i Executive / Auto с LKAS / CMBS / ACC и ако всичко се нареди, ще се включа в отбора във вторник. Единственото, което ме побърква е, че знам оригиналния му километраж при вноса и е превъртян 50 хиляди назад. Иска ми се някой да го препрограмира до оригиналните километри :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Програмата, която показва оригиналния километраж не може ли да върти километри?

 

Иначе след почистването на DPF в Дунев МС: Цената от сайта е САМО 135 лв. за почистване, но при мен излезе всичко общо 335 лв. Освен демонтаж-монтаж 95 лв. (който най-вероятно ако изпратите само DPF няма да ви таксуват) има проверка на дпф - 45 лв и след това сканиране и нулиране на дпф - 50 лв. Също така са ми включили 10 лв. вложени части и материали, но това го видях по-късно и не знам за какво е.

Вчера направих една разходка до Враца - 250 км, колата нямаше никакви проблеми, по компютър дори разхода е паднал. Чудех се преди защо ми прави 7 и нагоре разход, сега беше до 6/100.

8501858Y.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много години дизайнът на системите е такъв, че не можеш да записваш километражът по същия начин по който го четеш (това е бил очевиден пропуск на първите коли с дигитални километражи). Налага се да се свали таблото, а някой път и да се запояват кабели. Устройство, което може да го направи струва едва 100 долара, но като видях колко сложна е цялата схема, се чудя толкова ли няма някой джамбаз да помогне :)

 

А информацията за чистенето на DPF-а е супер полезна - сега ще я препратя на колега, който май има същите проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капарирах един Tourer 2009 2.4i Executive / Auto с LKAS / CMBS / ACC и ако всичко се нареди, ще се включа в отбора във вторник. Единственото, което ме побърква е, че знам оригиналния му километраж при вноса и е превъртян 50 хиляди назад. Иска ми се някой да го препрограмира до оригиналните километри :)

Стискам ти палци за вторник,аз също дебна някое комби обаче.Може ли само да споделиш как знаеш реалните километри ,защото аз гледах една преди месец и от Бултрако ми казаха ,че не могат това да ми кажат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е регистрирана и безумно много ме радва. Ще кача снимки скоро. В момента е в Юби-ко, за пълно обслужване. Единственото нещо, което излезе до тук са предни накладки (освен цялото обслужване), като ми предложиха да сложат накладки Феродо, вместо оригинални заради това, че са 110лв спрямо 230лв. Трябва и да намеря и комплект оригинални джанти.

 

Но автоматикът с палците е страхотен, глезотиите с това, че на задна се пуска камерата и огледалата започват да гледат към бордюрите е яко, а автоматичната задна врата и автопилота със спазване на дистанция ме накараха да изтръпна от кеф :)

 

@POPAI - колата бе от автокъща (плевенска, БОРАГО), но автокъщата ми дадоха снимки на талон и сервизна книжка. Сервизната книжка е водена до 200 000км точно - последно обслужване ноември 2014. Собственичката я е продала април 2015, от тогава е седяла в представителството до октовмри, когато е била внесена. Успях да намеря собственичката чрез адреса й и имената от някакъв сайт като тел. оказател, по телефона от другаде й намерих мейла и накрая се свързах с нея на немски. Тя ми разказа всичко за колата, както защо я е продала  - взела е по-малка, понеже вече не е трябвало да пътува толкова, но колата била абсолютно безупречна и я била върнала в представителството на около 210 хиляди. Само не ми стана ясно защо са я върнали от 210 на 158 - честно казано не километрите а връщането беше единственото нещо, което постави под въпрос покупката. Но за радост се реших да действам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер,пожелавам ти много да и се кефиш както от първия ден.Мерси за отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Дали чувството да сменяш скоростите с перата на волана е като да караш Ферари? :D И двете огледала ли ти се свалят надолу като включиш задна? На камерата за задно виждане има ли ограничителни линии с габаритите на колата? При мен само дясното се сваля надолу и то когато е избрано за настройка, а на камерата нямам линии, но на някои по-нови май има, затова питам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...