Jump to content
SPARC0

Повишен разход на 7ген. D16V1 VTEC-E

Recommended Posts

Здравейте колеги:)/>,на скоро купих въпросния сивик и ми се струва че гори доста над 10.Значи основния проблем е съидинителя,кажи речи е пред свършен факт,но може да изкара още малко докато се поопарича.Когато съм вътре в купето,двг не се чува,кеото ме навежда на мисалта че има и катализатор,колата е на 186 000к,незнам колко са реални,но ако са реални катализатора е пред свършен факт,въздушния филтър е чисто нов.Въпроса ми е от кое най вече ми гори така и ако махна катализатора дали ще почне да гори по малко,със сигурност ще върви повече,но ме притеснява факта че има ламбда там,колате на 16ки 205/45 гуми.Какво бихте ме посъветвали да направя и евентуално ако махна катализатора " ако го има" как може да се орпави проблема с грешките ако почне да дава "което на 100%" сигурно предполагам,благоадря предварително ! И отделно на 170 180Км/H направо спира...

Редактирано от SPARC0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колегиПубликувано изображение/>,на скоро купих въпросния сивик и ми се струва че гори доста над 10.Значи основния проблем е съидинителя,кажи речи е пред свършен факт,но може да изкара още малко докато се поопарича.Когато съм вътре в купето,двг не се чува,кеото ме навежда на мисалта че има и катализатор,колата е на 186 000к,незнам колко са реални,но ако са реални катализатора е пред свършен факт,въздушния филтър е чисто нов.Въпроса ми е от кое най вече ми гори така и ако махна катализатора дали ще почне да гори по малко,със сигурност ще върви повече,но ме притеснява факта че има ламбда там,колате на 16ки 205/45 гуми.Какво бихте ме посъветвали да направя и евентуално ако махна катализатора " ако го има" как може да се орпави проблема с грешките ако почне да дава "което на 100%" сигурно предполагам,благоадря предварително ! И отделно на 170 180Км/H направо спира...

 

Здравей колега моето мнение е за разхода са следните фактори съеденителя гумите и мерака от новото возило :) , а за скороста като си оправиш саеденителя ще може и още .

 

 

Моята хонда е д16у3 и беше с 16ц 205 на 50 разход от 7 до 12 лятото за скорост 190 и неможе повече .

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един жокер, Хонда използва самопочистващи се катализатори и едва ли е пред свършен факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дей, тия извънземни...Я обясни какво ще рече "самопочистващи"!Сигурно запъртъците смърдят след седмица... :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така самопочистващ колега :X,нзм ама на равно на 170km/h,за мен не е нормално толкова малко да вдига и във високите над 140 150km/h губи тяга.Знам че е малък мотор и не мога да очаквам чудеса,НО EK3-ката д15з6 с дългат кутия,вдигаше повече и гореше по малко..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнението ти с ЕК3 е точно както по каталог - по-висока макс скорост и по-нисък разход. Аз гледам тук http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12223 Разход над 10 е много, но вероятно се дължи на по-широките гуми. Ако свещите са за смяна, също се вдига разхода..... може би някой от колегите с такива автомобили и повече опит с различни размери гуми ще споделят впечатления.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърках темата.Публикувано изображение

Редактирано от valioturb

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш разлика в гумите 20мм,така че даже и 180 не дигаш.Не знам защо ти трябват такива скорости,дано да караш В Германия...Сметни си разхода при 3-4/100 км грешка в показанията на километража.При необходимост от смяна на съединител,всички размисли след това са излишни...Катализатора издържа без проблем 300к.....с добра смес и малък разход на масло,това е проверено и доста клиенти се радват на добро здраве на катализатора,даже на 92 година Сивик.Съвета ми е да си смениш съединителя и да си сложиш нормалните гуми 205/50/16 и да си ходиш дълги години с колцата на работа....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...