SPARC0 0 #1 Публикувано 24 Ноември, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги:)/>,на скоро купих въпросния сивик и ми се струва че гори доста над 10.Значи основния проблем е съидинителя,кажи речи е пред свършен факт,но може да изкара още малко докато се поопарича.Когато съм вътре в купето,двг не се чува,кеото ме навежда на мисалта че има и катализатор,колата е на 186 000к,незнам колко са реални,но ако са реални катализатора е пред свършен факт,въздушния филтър е чисто нов.Въпроса ми е от кое най вече ми гори така и ако махна катализатора дали ще почне да гори по малко,със сигурност ще върви повече,но ме притеснява факта че има ламбда там,колате на 16ки 205/45 гуми.Какво бихте ме посъветвали да направя и евентуално ако махна катализатора " ако го има" как може да се орпави проблема с грешките ако почне да дава "което на 100%" сигурно предполагам,благоадря предварително ! И отделно на 170 180Км/H направо спира... Редактирано 24 Ноември, 2013 от SPARC0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatt 0 #2 Отговорено 24 Ноември, 2013 Здравейте колеги/>,на скоро купих въпросния сивик и ми се струва че гори доста над 10.Значи основния проблем е съидинителя,кажи речи е пред свършен факт,но може да изкара още малко докато се поопарича.Когато съм вътре в купето,двг не се чува,кеото ме навежда на мисалта че има и катализатор,колата е на 186 000к,незнам колко са реални,но ако са реални катализатора е пред свършен факт,въздушния филтър е чисто нов.Въпроса ми е от кое най вече ми гори така и ако махна катализатора дали ще почне да гори по малко,със сигурност ще върви повече,но ме притеснява факта че има ламбда там,колате на 16ки 205/45 гуми.Какво бихте ме посъветвали да направя и евентуално ако махна катализатора " ако го има" как може да се орпави проблема с грешките ако почне да дава "което на 100%" сигурно предполагам,благоадря предварително ! И отделно на 170 180Км/H направо спира... Здравей колега моето мнение е за разхода са следните фактори съеденителя гумите и мерака от новото возило , а за скороста като си оправиш саеденителя ще може и още . Моята хонда е д16у3 и беше с 16ц 205 на 50 разход от 7 до 12 лятото за скорост 190 и неможе повече . Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #3 Отговорено 25 Ноември, 2013 Един жокер, Хонда използва самопочистващи се катализатори и едва ли е пред свършен факт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #4 Отговорено 25 Ноември, 2013 Дей, тия извънземни...Я обясни какво ще рече "самопочистващи"!Сигурно запъртъците смърдят след седмица... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SPARC0 0 #5 Отговорено 28 Ноември, 2013 Как така самопочистващ колега :X,нзм ама на равно на 170km/h,за мен не е нормално толкова малко да вдига и във високите над 140 150km/h губи тяга.Знам че е малък мотор и не мога да очаквам чудеса,НО EK3-ката д15з6 с дългат кутия,вдигаше повече и гореше по малко.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #6 Отговорено 28 Ноември, 2013 Сравнението ти с ЕК3 е точно както по каталог - по-висока макс скорост и по-нисък разход. Аз гледам тук http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12223 Разход над 10 е много, но вероятно се дължи на по-широките гуми. Ако свещите са за смяна, също се вдига разхода..... може би някой от колегите с такива автомобили и повече опит с различни размери гуми ще споделят впечатления. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valioturb 165 #7 Отговорено 29 Ноември, 2013 (Редактирано) Обърках темата. Редактирано 29 Ноември, 2013 от valioturb Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 29 Ноември, 2013 Имаш разлика в гумите 20мм,така че даже и 180 не дигаш.Не знам защо ти трябват такива скорости,дано да караш В Германия...Сметни си разхода при 3-4/100 км грешка в показанията на километража.При необходимост от смяна на съединител,всички размисли след това са излишни...Катализатора издържа без проблем 300к.....с добра смес и малък разход на масло,това е проверено и доста клиенти се радват на добро здраве на катализатора,даже на 92 година Сивик.Съвета ми е да си смениш съединителя и да си сложиш нормалните гуми 205/50/16 и да си ходиш дълги години с колцата на работа.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове