Jump to content
Sign in to follow this  
Drone

Купих си Харви :D

Recommended Posts

Долу... има ефект. И биалетките смених и вече нищо не тропа. А амортисьорите Каяба пише произведено в Япония.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

да и аз съм с такива амортисьори. Отред и отзад. :) За 120000км още държат 

Edited by Drone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да не отварям друга тема. Дясната врата спря да се отваря с дистанционното. Нито отключва нито заключва. Някой имал ли е подобен проблем?

Edited by gitzev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята задна дясна е така и с централното пак не отключва заключва,само ръчно. Купих си втора ръка моторче, мисля това е решението. Още не съм го сложил за да дам конкретен отговор.

Като цяло мисля че е често срещан проблен при модела. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря,явно ще се сменява.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 5.01.2021 г. at 10:01, Drone написа:

да и аз съм с такива амортисьори. Отред и отзад. :) За 120000км още държат 

Я кажи, ако си спомняш задните амортисьори горе прахоуловителите равни ли бяха или на конус?! Защото като свалих старите бяха равни, а новите на конус и сега задницата по неравности скача и настрани. Говорих с Ванката и ще сменя и тампоните на дългата щанга. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 52 минути, 5 GTT написа:

по неравности скача и настрани

Не са ти виновни амортисьорите.

Виновно е типа на задното окачване - напречната реактивна щанга.

Коментирали сме проблема преди години, мисля че беше с Бранко. Ще опитам да намеря темата.

При преминаване през неравности купето се повдига, нали? При това повдигане реактивната щанга измества задния мост настрани. От там идва страничното люлеене на колата. 

Ако люлеенето ти се е усилило напоследък, може да провериш тампоните на реактивната щанга.

 

edit:

Е сега видях, че си писал, че Фена е предложил смяна на точно тези тампони (ако викаш "дългата щанга" на реактивната ;) ).

Edited by Krasi-mir
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Намерих темата, ама е много дърта и са изчезнАли снимките.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здавейте, колеги!

От средата на миналия август и аз съм в групата на "харви"-джиите. Взех го с голям мерак и се постарах, да обслужа подобаващо най-важните и неотложни неща. Останаха обаче, още някои неща, които рано или късно, също трябва да оправя.

Едното от тях е свързано с работата на съединителя, която не ми харесва много. След известно регулиране, настъпи лека промяна в положителна насока, но от прочетеното тук, стигнах до извода, че първо трябва да сменя двете помпи и тогава да правя генерални изводи за състоянието на самия съединител.

В тази връзка искам да ви помоля за жокер, относно намирането и закупуването на качествени помпи, с които да заменя старите.

Другото, което искам да оправя, е смяната на ударните ли, шоковите ли (не зная, как точно се наричат) тампони на задните амортисьори, че при по-неравен път, в купето настъпва нещо средно между чукане и жално скърцане, което е много досадно.

Мисля, че става въпрос за тези тампони и пак ще ви помоля за жокер, къде мога да намеря и закупя качествени такива - https://www.overmind-auto.com/index.php?route=product/product&product_id=959

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, 5 GTT написа:

Я кажи, ако си спомняш задните амортисьори горе прахоуловителите равни ли бяха или на конус?! Защото като свалих старите бяха равни, а новите на конус и сега задницата по неравности скача и настрани. Говорих с Ванката и ще сменя и тампоните на дългата щанга. 

За 2та тампона дето са отвътре и отвън ли става въпрос ? Равни бяха. Няма логика да са конусовидни.

Аз тампоните на напречната щанга ги смених, може би 2 пъти. 

 

@seiko Моите тампони по спомен бяха като амортисьорите KYB. Това скърцане е побъркващо... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Говоря за самия амортисьор... прахоуловителя отгоре където излиза стъблото при стария амортисьор е равен, а новия е леко скосен и при поставянето му към купето не ляга с цялата площ. 

Ето тук ясно се вижда как изглежда стария, а после виж в ляво рекламата на Каяба, там се вижда амортисьор, като този новия...

 

https://autoprofi.bg/amortisyori-za-honda-hr-v-(gh)-16-16v-4wd-14594-p1830812.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това отговаря ли на въпроса ти? 

IMG_20210212_171344.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега отидох до колата и установих,  че верно формата на прахоуловителя е без значение... Благодаря за снимката. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам следния проблем, колата ми не искаше да запали. Седяла е 3 дена.

Ток има, гориво има.Свещите са сменени преди 6-7 месеца. Проблемините неща може да са: капачка, палец ? Нещо със свещите ? 

Утре на обяд като се стопли ще пробвам пак. Мисля да звънна и на Маркони за бърза консултация. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оправих се, капачката беше виновна. Имаше оксидация по пъпките, които са за кабелите. Изчистих я и запали от раз :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Казах ти ,че е тъпо...оня о-пръстен се сменя от време на време и се проверява отдушника на капачката за пайжини-факт.Не че аз го правя редовно, ама така е редно според книгите :)

Понеже често мия двигатели,като ми прекъсва хич не го мисля ,а отварям капачката.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

От три години искам да измия двигателя и коша на Харвито. Всяко лято, като отида на автомивка и човека ме разобеждава, че имало опасност да се случи нещо по електриките и да се повреди... и съм се отказвал

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Off Topic

 

Миенето е безплатно,ама откъде ще намериш отлежала сливовица ...не те знам :)


 

 

Edited by dindin
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Имам над 60л. 31годишна от дядо ми(лека му пръст), няколко години отлежавала в дъбово буре, след това бутилирана в стомни, дори ангелите не могат да я помиришат откакто е напуснала бурето.

Направил я като съм се родил и е заръчал да се пази за сватбата ми, но аз съм разумен човек, а и не мога да пренебрегна заръките му, така че ще я пазя за поколението.

Та в този ред на мисли, намира се :) 

 

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Off Topic

Хахах ,не ме слушай! Доктора ми е забранил да пия.Това не ми пречи да имам най-богатата колекция от домашна ракия...около 400 бутилки от цяла България.За сега фаворитите ми като региони са Пазарджик,Сливен и Бургас.Един ден ще му тегля майната на доктора....:)

 

Edited by dindin
  • Like 2
  • Haha 4
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Смени доктора. Бащата беше 30г. въздържател, преди 3г. някакъв негов приятел лекар му казал, че виното било много полезно, от тогава всяка година се радвам на около 200л домашно червено. Сега търся лекар, който да му каже, че свинското е много полезно, за да прояде месо и да почне да гледа и прасета. :D

 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 16.03.2021 г. at 20:05, Markony написа:
  Скрий съдържанието

 

Миенето е безплатно,ама откъде ще намериш отлежала сливовица ...не те знам :)

 

 

 

 

 

На лято съм при теб ... 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес дадох колата за смяна на макферсоните и неприятна изненада. Двата болта, които пристягат макферсоните към главините нямат развиване. Търсих по обявите и няма и няма. Като нова част също не се намират... Който се е сблъсквал с този проблем, някакви идеи?! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В автоморга Франц в Бургас има  читаво Харви. Аз му взех носачите -в супер състояние са. Наблизо съм, мога да попитам,но не разбрах за кои болтове иде реч( този който стяга амортисьора ли?

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Болта долу, който стяга макферсона към главината на колелото, по точно към шенкела. Бола се навива в самото тяло и няма гайка. Ще ти бъда благодарен, ако провериш.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

20210415_165212.jpg

Edited by 5 GTT
Номер 2 е болта

Share this post


Link to post
Share on other sites

Главините са тук,но болтове не могат да открият. Явно са ги изхвърлели. Като вариант предложиха оригинални с 15 дни доставка. Цена обаче не знаят

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това му е номера

90165S2H000-COVER.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 19 часа, 5 GTT написа:

Днес дадох колата за смяна на макферсоните и неприятна изненада. Двата болта, които пристягат макферсоните към главините нямат развиване. Търсих по обявите и няма и няма. Като нова част също не се намират... Който се е сблъсквал с този проблем, някакви идеи?! 

Болта си е болт. Къса се ,разрпобива се,слага се болт с гайка и тя се заварява или се осигурява.Достатъчно е да се ползва болт с 9.8 здравина.На едно от мойте Харвита е така.Иначе за процедурата се ползва гайковерт 1 цол или 3/4 цол. Над 1000-1200 Нм се развива или къса.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Има телепатия... Точно мислех да ти звъня за съвет и дали нямаш такъв болт. Бултрако искат по 30 лв. на болт.

Edited by 5 GTT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам доста болтове.За съжаление няма как да занеш какво ще стане преди да пробваш.Може и да се развие.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Майстора ми върна вчера колата само със сменен шарнир и не е можал да ги развие. Отказал се е за да не ги скъса и сега търсим болтове да има като се скъсат. 

Edited by 5 GTT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, Markony написа:

Имам доста болтове.За съжаление няма как да занеш какво ще стане преди да пробваш.Може и да се развие.

 

Каква е стъпката на резбата?! 1.5 или 1.75?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Резбата е 1.25. Болтовете са развити и амортисьорите сменени. Но единия болт остана със заварена гайка, т.к. се заобли...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лесно ли се сваля стъпковия мотор ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет, някой ако знае да помага. Има ли точно определен начин за поставяне на крушките на късите светлини или не?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Аз, като сменям крушката гледам положението в което е поставена фасунгата, за да бъде после при поставянето правилно прилегнала и скобата. И по същия начин и за крушката, запомняш преди махането на старата, къде е скосената част и по същия начин слагаш новата. За десния фар винаги махам акумулатора, защото ми пречи.

Edited by 5 GTT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Има определен начин да, Има един правоъгълен жлеп, който е под ъгъл, ако не поставиш крушката правилно, тя почва да заслепява хората. 

 

@5 GTT ехее чак пък да махаш акумулатора ? 

Edited by Drone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не чи не съм го правил и без да го махам, но ми пречи определено и по трудно придържам фасунгата, докато закача скобата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой мина ли по новия начин на преглед и ако да каква категория му дадоха?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...