Jump to content
Drone

Купих си Харви :D

Recommended Posts

Долу... има ефект. И биалетките смених и вече нищо не тропа. А амортисьорите Каяба пише произведено в Япония.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и аз съм с такива амортисьори. Отред и отзад. :) За 120000км още държат 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям друга тема. Дясната врата спря да се отваря с дистанционното. Нито отключва нито заключва. Някой имал ли е подобен проблем?

Редактирано от gitzev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята задна дясна е така и с централното пак не отключва заключва,само ръчно. Купих си втора ръка моторче, мисля това е решението. Още не съм го сложил за да дам конкретен отговор.

Като цяло мисля че е често срещан проблен при модела. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,явно ще се сменява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.01.2021 г. at 10:01, Drone написа:

да и аз съм с такива амортисьори. Отред и отзад. :) За 120000км още държат 

Я кажи, ако си спомняш задните амортисьори горе прахоуловителите равни ли бяха или на конус?! Защото като свалих старите бяха равни, а новите на конус и сега задницата по неравности скача и настрани. Говорих с Ванката и ще сменя и тампоните на дългата щанга. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, 5 GTT написа:

по неравности скача и настрани

Не са ти виновни амортисьорите.

Виновно е типа на задното окачване - напречната реактивна щанга.

Коментирали сме проблема преди години, мисля че беше с Бранко. Ще опитам да намеря темата.

При преминаване през неравности купето се повдига, нали? При това повдигане реактивната щанга измества задния мост настрани. От там идва страничното люлеене на колата. 

Ако люлеенето ти се е усилило напоследък, може да провериш тампоните на реактивната щанга.

 

edit:

Е сега видях, че си писал, че Фена е предложил смяна на точно тези тампони (ако викаш "дългата щанга" на реактивната ;) ).

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих темата, ама е много дърта и са изчезнАли снимките.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здавейте, колеги!

От средата на миналия август и аз съм в групата на "харви"-джиите. Взех го с голям мерак и се постарах, да обслужа подобаващо най-важните и неотложни неща. Останаха обаче, още някои неща, които рано или късно, също трябва да оправя.

Едното от тях е свързано с работата на съединителя, която не ми харесва много. След известно регулиране, настъпи лека промяна в положителна насока, но от прочетеното тук, стигнах до извода, че първо трябва да сменя двете помпи и тогава да правя генерални изводи за състоянието на самия съединител.

В тази връзка искам да ви помоля за жокер, относно намирането и закупуването на качествени помпи, с които да заменя старите.

Другото, което искам да оправя, е смяната на ударните ли, шоковите ли (не зная, как точно се наричат) тампони на задните амортисьори, че при по-неравен път, в купето настъпва нещо средно между чукане и жално скърцане, което е много досадно.

Мисля, че става въпрос за тези тампони и пак ще ви помоля за жокер, къде мога да намеря и закупя качествени такива - https://www.overmind-auto.com/index.php?route=product/product&product_id=959

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, 5 GTT написа:

Я кажи, ако си спомняш задните амортисьори горе прахоуловителите равни ли бяха или на конус?! Защото като свалих старите бяха равни, а новите на конус и сега задницата по неравности скача и настрани. Говорих с Ванката и ще сменя и тампоните на дългата щанга. 

За 2та тампона дето са отвътре и отвън ли става въпрос ? Равни бяха. Няма логика да са конусовидни.

Аз тампоните на напречната щанга ги смених, може би 2 пъти. 

 

@seiko Моите тампони по спомен бяха като амортисьорите KYB. Това скърцане е побъркващо... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за самия амортисьор... прахоуловителя отгоре където излиза стъблото при стария амортисьор е равен, а новия е леко скосен и при поставянето му към купето не ляга с цялата площ. 

Ето тук ясно се вижда как изглежда стария, а после виж в ляво рекламата на Каяба, там се вижда амортисьор, като този новия...

 

https://autoprofi.bg/amortisyori-za-honda-hr-v-(gh)-16-16v-4wd-14594-p1830812.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това отговаря ли на въпроса ти? 

IMG_20210212_171344.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега отидох до колата и установих,  че верно формата на прахоуловителя е без значение... Благодаря за снимката. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следния проблем, колата ми не искаше да запали. Седяла е 3 дена.

Ток има, гориво има.Свещите са сменени преди 6-7 месеца. Проблемините неща може да са: капачка, палец ? Нещо със свещите ? 

Утре на обяд като се стопли ще пробвам пак. Мисля да звънна и на Маркони за бърза консултация. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих се, капачката беше виновна. Имаше оксидация по пъпките, които са за кабелите. Изчистих я и запали от раз :) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти ,че е тъпо...оня о-пръстен се сменя от време на време и се проверява отдушника на капачката за пайжини-факт.Не че аз го правя редовно, ама така е редно според книгите :)

Понеже често мия двигатели,като ми прекъсва хич не го мисля ,а отварям капачката.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От три години искам да измия двигателя и коша на Харвито. Всяко лято, като отида на автомивка и човека ме разобеждава, че имало опасност да се случи нещо по електриките и да се повреди... и съм се отказвал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

 

Миенето е безплатно,ама откъде ще намериш отлежала сливовица ...не те знам :)


 

 

Редактирано от dindin
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Имам над 60л. 31годишна от дядо ми(лека му пръст), няколко години отлежавала в дъбово буре, след това бутилирана в стомни, дори ангелите не могат да я помиришат откакто е напуснала бурето.

Направил я като съм се родил и е заръчал да се пази за сватбата ми, но аз съм разумен човек, а и не мога да пренебрегна заръките му, така че ще я пазя за поколението.

Та в този ред на мисли, намира се :) 

 

  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

Хахах ,не ме слушай! Доктора ми е забранил да пия.Това не ми пречи да имам най-богатата колекция от домашна ракия...около 400 бутилки от цяла България.За сега фаворитите ми като региони са Пазарджик,Сливен и Бургас.Един ден ще му тегля майната на доктора....:)

 

Редактирано от dindin
  • Харесвам 2
  • Хаха 4
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Смени доктора. Бащата беше 30г. въздържател, преди 3г. някакъв негов приятел лекар му казал, че виното било много полезно, от тогава всяка година се радвам на около 200л домашно червено. Сега търся лекар, който да му каже, че свинското е много полезно, за да прояде месо и да почне да гледа и прасета. :D

 

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.03.2021 г. at 20:05, Markony написа:
  Скрий съдържанието

 

Миенето е безплатно,ама откъде ще намериш отлежала сливовица ...не те знам :)

 

 

 

 

 

На лято съм при теб ... 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес дадох колата за смяна на макферсоните и неприятна изненада. Двата болта, които пристягат макферсоните към главините нямат развиване. Търсих по обявите и няма и няма. Като нова част също не се намират... Който се е сблъсквал с този проблем, някакви идеи?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В автоморга Франц в Бургас има  читаво Харви. Аз му взех носачите -в супер състояние са. Наблизо съм, мога да попитам,но не разбрах за кои болтове иде реч( този който стяга амортисьора ли?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болта долу, който стяга макферсона към главината на колелото, по точно към шенкела. Бола се навива в самото тяло и няма гайка. Ще ти бъда благодарен, ако провериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20210415_165212.jpg

Редактирано от 5 GTT
Номер 2 е болта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главините са тук,но болтове не могат да открият. Явно са ги изхвърлели. Като вариант предложиха оригинални с 15 дни доставка. Цена обаче не знаят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това му е номера

90165S2H000-COVER.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, 5 GTT написа:

Днес дадох колата за смяна на макферсоните и неприятна изненада. Двата болта, които пристягат макферсоните към главините нямат развиване. Търсих по обявите и няма и няма. Като нова част също не се намират... Който се е сблъсквал с този проблем, някакви идеи?! 

Болта си е болт. Къса се ,разрпобива се,слага се болт с гайка и тя се заварява или се осигурява.Достатъчно е да се ползва болт с 9.8 здравина.На едно от мойте Харвита е така.Иначе за процедурата се ползва гайковерт 1 цол или 3/4 цол. Над 1000-1200 Нм се развива или къса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има телепатия... Точно мислех да ти звъня за съвет и дали нямаш такъв болт. Бултрако искат по 30 лв. на болт.

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам доста болтове.За съжаление няма как да занеш какво ще стане преди да пробваш.Може и да се развие.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ми върна вчера колата само със сменен шарнир и не е можал да ги развие. Отказал се е за да не ги скъса и сега търсим болтове да има като се скъсат. 

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Markony написа:

Имам доста болтове.За съжаление няма как да занеш какво ще стане преди да пробваш.Може и да се развие.

 

Каква е стъпката на резбата?! 1.5 или 1.75?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резбата е 1.25. Болтовете са развити и амортисьорите сменени. Но единия болт остана със заварена гайка, т.к. се заобли...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно ли се сваля стъпковия мотор ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, някой ако знае да помага. Има ли точно определен начин за поставяне на крушките на късите светлини или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз, като сменям крушката гледам положението в което е поставена фасунгата, за да бъде после при поставянето правилно прилегнала и скобата. И по същия начин и за крушката, запомняш преди махането на старата, къде е скосената част и по същия начин слагаш новата. За десния фар винаги махам акумулатора, защото ми пречи.

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има определен начин да, Има един правоъгълен жлеп, който е под ъгъл, ако не поставиш крушката правилно, тя почва да заслепява хората. 

 

@5 GTT ехее чак пък да махаш акумулатора ? 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не чи не съм го правил и без да го махам, но ми пречи определено и по трудно придържам фасунгата, докато закача скобата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой мина ли по новия начин на преглед и ако да каква категория му дадоха?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...