Jump to content
Drone

Купих си Харви :D

Recommended Posts

Даже не знаех ,че правят окачване...веригите им биват.Имам само билщайн накрайници.Нещо съм се занемарил в склада :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка купих Фай, външни накрайници и шарнири, отзиви после.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм такам, изядох една дупка огромна на околовръстно точно след кръговото на Младост 4, посока Панчарево. 

 

Джантата понесе всичките поражения и трябваше да я изправям. появиха се едни вибрации при 110 и нагоре. Та мисля да въртя джантите пак. 

 

Ако не се оправи, значи и окачването е пострадало :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам си ги и аз същите вибрации с тенекиените джанти горе-долу между 115 и 120 км/ч :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз преди тази зловеща яма ги нямах. Та ще трябва да направя тестове. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.02.2019 г. at 13:51, Markony написа:

Даже не знаех ,че правят окачване...веригите им биват.Имам само билщайн накрайници.Нещо съм се занемарил в склада :)

Ето какво пристигна днес за моята предница

20190227_101417.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Реших да използвам хубавата тема на колегата и да я възобновя. След около 5-6 годишно прекъсване се завръщам във фен клуба с ново/старо HR-V. Въпреки, че първия Сивик 6-та, която имах още не излязла от семейството - баща ми я кара без особени проблеми вече повече от 400х.км.

Тъй като почнах честно да се прибирам до БГ по работа и се появи нуждата от кола която да ми стои там и да си я ползвам. Мислех за Jazz тъй като повече ще се ползва градско, но ми излезе това HR-V и го харесахме много. И така, никога не съм мислел, че точно HR-V ще взема, но колата ни харесва много.

Изчетох повечето от темите във HR-V форума и се запознах доста добре с колата. Вече я постегнах, смених доста неща, които мога сам в гаражни условия - филтри, масла-ДВГ, CVT  и диф, направих много добра промивка на охл.с-ма с препарат и нов антифриз. След това оборотите на празен ход паднаха, започна да гасне и се наложи да свалям и чистя IACV-то и дросела.  Нов акумулатор, че не ми се рискува на автоматик без хубав, ново стерео с блуту с микрофон(сега стана модерна кола:)), + колони отзад, тъй като липсваха, 4гуми(бяха 4различни😲), други дреболии като нови стелки по поръчка+за багажника, парк сензори отзад за жената :) и т.н.

Имам и дребни въпроси разбира се, на които се надявам на помощ.

1. CVT кутията тресеше много на по рязко тръгване. Закарах я в Хонда да я промият да бъда сигурен, че всичко ще е ОК. Промиха я, ползвали са два пъти масло според фактурата,  почти изчезна тресенето. Взех си още 4л. масло и пак го смених сам след около стотина км. Сега почти няма никакво притрисане. Може да се каже, че като я покарах малко не го усещам вече. Надявам се, че кутията не е повредена, тъй като този от който е взех и беше долял някакво масло което е намерил.

2. Централното не работеше. Намерих проблема, махнах шофьорската кора на вратата, някой беше отрязал почти до букстата на моторчето двата кабела. Запоих ги, центарлното тръгна, дистанционното не.  Смятам да сложа нова аларма като я закарам в БГ, тъй като мога да сложа и модул за управление на стъклата. Някой да е добавял и модул за управление на ел.оглдалата? Ще хубаво алармата да управлява стълката и огледалата при затваряне.

3. Имам един ключ само и засича на контакта леко, имам чувството че някой ден няма да завъртя. Ключар дали няма да оправи работата с нови  ключове като ги коригира малко?

4. Шофьорската врата щрака много яко при отваряне. Чува се не от пантите а от този ограничител в средата. Смазвах доста с WD40 и после яко с грес, няма разлика. Какви са ми възможностите, че много дразни?

5. Тръбата на ауспуха в средата виси доста под кардана и изглежда доста грозно. Имам чувството, че клиренса се намалява с 2-3см само от тази тръба. Така ли са и вашите?

6. Някой, някога е изтръгнал онзи ламаринения протектор на изходния колектор. Да търся ли нов(стар) или не е чак толкова важно.

7. Нямам халогени в бронята. Някой да му е хрумвало да сложи дневни светлини на мястото на дупките? Или да търся халогени и да си правя дневни на дългите? Иначе доста по-добре стои с халогени.

Малко дълго стана за което се извинявам, но отдавна не съм се човъркал с коли и сега пак ми е тръпка с тая въпреки, че ми отнема цялото свободно време. А пък и след 3-4дни тръгвам да я карам за БГ и искам да я достегна там, обичам всичко да ми е перфектно по-колата...

Obqva2.jpg

thumbnail1.jpeg

thumbnail2.jpeg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка! За първи път виждам с такъв салон. Не се стърпях да проверя пробега на колата. Не е голям... Със здраве да я караш!

 

https://www.regit.cars/car/j40ndw

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

4.точка има едни пластмасови плъзгачи в вратата на пантите с годините се изтъркват незнам дали има ремонтни комплекти.

Ключар да разглоби и почисти патрона на ключа.

Смени цялата  течност и промии казанчето на спирачките много е важно за автоматика 

да са спирачките Ок.Надявам си си използвал само Хонда масла и течности за другите агрегати.Освен на двигателя там може да се използват и други марки масла но не и 10w40 вискозитет 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, 5 GTT написа:

Честита придобивка! За първи път виждам с такъв салон. Не се стърпях да проверя пробега на колата. Не е голям... Със здраве да я караш!

https://www.regit.cars/car/j40ndw

Благодаря! Ако се загледаш в МОТ за 2008г ще видиш, че има различия в показанията на километража, т.е. или е сменян или е връщана тогава. Аз я проучих тогава и го видях, но предполагам, че е на около 200х.км като съдя по износеността... Но и това не е проблем за Хонда :)

Иначе и аз не бях виждал такъв салон, а пък ми е любимият, още от последния Акорд и за това се залепих веднага... :)

 

Преди 5 часа, CARPERA написа:

4.точка има едни пластмасови плъзгачи в вратата на пантите с годините се изтъркват незнам дали има ремонтни комплекти.

Ключар да разглоби и почисти патрона на ключа.

Смени цялата  течност и промии казанчето на спирачките много е важно за автоматика 

да са спирачките Ок.Надявам си си използвал само Хонда масла и течности за другите агрегати.Освен на двигателя там може да се използват и други марки масла но не и 10w40 вискозитет 

Тези пластмасови плъзгачи в пантите ли са? Тъй като острото щракане се чува отчетливо от този ограничител в средата.

За ключа мога първо да пробвам уневерсалното WD40 до като съм тука, ако не стане, като се прибера в БГ.

Не мога да разбера връзката на чистата спирачна система с автоматика. Би ли пояснил с две-три думи моля? Иначе аз съм се хванал да прочиствам всичко и бих я сменил и без това но ми е интересно просто.

Маслата за CVT и дифа са от Хонда разбира се, иначе за двг-то взех Castrol Edge 5-30. Тъй като подлизват гарнитурите на картера и капака на главата, смятам като я прибера в Бг, пак промивка и пак смяна на ново масло като ги сменя.

Благодаря колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да си питам в мойта си тема, някой сменял ли е дехидратор на  Климатика на HR-V ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.07.2019 г. at 12:17, Drone написа:

Аз да си питам в мойта си тема, някой сменял ли е дехидратор на  Климатика на HR-V ? 

Съжаляваме, че използваме твоята тема, но с това заглавие трябва да стане важна и всеки с ново Харви да се похвали... 😀

Малко ъпдейт. Минах големия тест драйв от Англия до Варна може да се каже без проблеми. Тъй като занех вече за оттук за прекомерното харчене на масло при повечето HRV-та си взех една туба масло по пътя :). Първите около 500км, когато карах с макс 120-130 нямаше мърдане на маслото. После при натоварения трафик и доста агресивно каране от моя страна на максимум на възможностите му почна да вдига леко температура дори до 110градуса. Малко късно се усетих да видя малото и беше паднало под минимума. Налях ~700-800мл. и всичко ОК. Температурата се нормализира ~90. После доливах още два пъти по малко тъй като не съм свикнал да карам с 120-130 в бавната лента.... В заключение разбрах че тая кола не е за яко или по агресивно каране по магистарала, но пък тя надали ще види повече такова каране :). За градско каране и къси извънградски разстояния е чудесна - невероятна видимост, приятна за каране благодарение на CVT-то(което вече въобще не тресе), късичка и височка за паркиране навсякъде...

Иначе във Варна продължих с леките ремонти. Както колегата CARPERA каза говорих с автоключар, ще оправи засичането. Имам и биалетки отзад за смяна, един амортисьор изпуснал отпред и вече скъсан тампон на раздатката - сигурно от моето каране... и накрая с това каране от Лондон до Варна разход 10,5. Във Варна и късо извънградско за около 300км с често включен климатик 9/100

 

Имам още едно питане ако може 😊 След като изчистих IACV-то и дросела оборотите на празен ход заспаха, но са около 700. Не са ли малко ниски? Не тресе колата, двигателя работи тихо, но просто автоматика не тръгва по леко като отпуснеш спирачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега оборотите са точно такива, обърни внимание на загряването не е нормално с времето ще се влоши. Според мен свали радиатора и го почести и нов антифриз на мах - 30 градуса 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, vespa написа:

Колега оборотите са точно такива, обърни внимание на загряването не е нормално с времето ще се влоши. Според мен свали радиатора и го почести и нов антифриз на мах - 30 градуса 

Както писах в началото водната с-ма ми е идеално чиста, промих я още в началото докато я взех. Сложих антифриз само. Загряването се появи само когато нямаше достатъчно масло и при много яко юркане от моя страна на постоянни скорости над 140-150 и над 4000 оборота. Свикнал съм да гледам температурата на антифриза, а този път го гледах и на живи данни чрез апликейшън на телефона. Когато налях масло, дори и да я юрках пак не загряваше повече от около 90градуса, затова си мисля, че няма да се прояви повече. Дано съм прав...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, DIGIGI написа:

. Сложих антифриз само

Това имах предвид, само концентрат без вода не може да охлажда достатъчно при големи натоварвани, затова съм написал - 30 градуса. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, vespa написа:

Това имах предвид, само концентрат без вода не може да охлажда достатъчно при големи натоварвани, затова съм написал - 30 градуса. 

 Сега те разбрах!  Ще проверя до колко е този който съм сложил и ако е трябва ще го разредя малко. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От известно време колата ми придърпваше на газ и на Бензин. И кихаше когато си иска докато съм на газ.

 

Вчера смених Кабели, капачка и палец. Оказа се, че и свещите са за смяна, нямаха почти никакъв електрод. Нямах представа, че може да се вади още електрод на свещи. Нагласи ги на 1мм и тези дни ще поръчам нови свещи. 

 

Колата върви по корено различен начин :)

 

 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам тази тема е нещо като общи въпроси за HR-V, та да попитам -

При смяна на маслото в задния диференциал според service manual-a се сменят и шайбите на двете пробки

HONDA_HR-V_rear_diff.thumb.png.45a1595276e254fc6faa81a866cace3d.png

Понеже минах през няколко магазина за авточасти и никой не ми ги намира по сериен номер(но ми предлагат някакви универсални), какво ще стане ако използвам старите? То е ясно какво може да стане, но наистина ли след всяка смяна на масло се слагат нови и има ли смисъл?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не сменяй старите каквото и да ти казва майстора. Оригиналната шайба е много широка и много мека няма да намериш такава . Почистваш ги и нямаш грижа.  

Нищо няма да стане като сложиш старите  много по добри от всички нови от магазините. Освен ако не поръчаш от Бултрако оригинални там незнам какви идват.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Металните уплътнения се сменят при всяко развиване . При стягане метала се "втвърдява" т.к. са изработени от алуминий или мед . Като резервен вариант се отгрява , метала на уплътнението се отпуска и е годен за повторна употреба, ако не е премазано преди това от някой "майстор" . Отгряването става като се нагрее със запалка примерно за  десетина секунди . А дихтунги се намират вече навсякъде с всички размери.

Редактирано от eselsmid
допълнение
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алуминиеви са няма такива по магазините  търсил съм. Може да пробва с оригинални и да даде инфо как са. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвивал съм пробката на картера 2 пъти и 3 пъти на ск.кутия откакто е в мен колата ,и не съм сменял дифтунги досега въпреки ,че съм си купил нови.Оригиналните ми се видят доста по добри,проблем с теч нямам досега.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Задния диференциал забрави там съм 2, пъти аз:4 пъти на авт. ск. кутия  нищо не е потекло или доли омазнило с старите..За жалост моята на картера не е оригинална и там сменям само.

Ето я разликата

IMG-8b4c70063953ef0927b1ebc23789b55a-V.thumb.jpg.c0f473e969f328da0206cc679b102c66.jpg

Това е от картера и са снимки на колегата.

 

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! 1000 мнения!

Би ли прочел още веднъж само това - горното!? И моля, редактирай го още веднъж, че ти си знаеш какво си искал да кажеш, но ... 

p. s. Колеги, моля за извинение за оффтопика

p. p. s. Владо, благодаря предварително за Haha-то ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря че така стриктно следиш мненията ми.

Който иска ме е разбрал не е задължително това да си ти.

Ако не ти харесват просто не ги чети,явно не можеш да се спреш.

p.s.Моля направи си литературна група в форума и събери последователите си там.

Редактирано от CARPERA
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Колега Carpera, не говорим за литература или някой да е грамар наци. А за нужната яснота да те разберат другите от форума. Аз също не разбирам половината от предния ти пост; дори не става въпрос за неприятното чувство на четене на неграмотно написан пост. Правописни грешки всеки прави. Твоето според мен е от нестарание. Може да се вслушаш в оплакванията от вече не един човек и да положиш малко услилия вместо да са ти все криви другите. Някои от постовете ти са полезни на колегите. За сметка на това някои от тях спирам да ги чета на 2рото изречение, за да не се мъча.

 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си правила в форума докладваш поста на модератор той е в разрез с форумите правила  трият го. Може да ползвате тази опция. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то тогава почти всичко трябва да изтрият. 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За твоя СПАМ ли говориш .

Един път да сме на едно мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз скоро, ама май е със 150 отгоре :D:D:DНо пък съединителя е още оригиналния ;) 

 

 

Смених свещите и колата си лети, чак бях забравил какво е да върви нормално. То не бяха прихлъцвания, загубава на мощност и какво ли не още. 

 

 

П.п. Еййй за 1 седмица ми осрахте темата доволно... 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Някой има ли идея колко масло се събира между дупките за максимум и минимум на щеката?

D16W1 e мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам да има мотор, на който да е различно от 1 литър. Някой да ме поправи, ако греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.08.2019 г. at 14:04, monkos написа:

Здравейте колеги,

Някой има ли идея колко масло се събира между дупките за максимум и минимум на щеката?

D16W1 e мотора.

 

Привет. 600 -700 мл трябва да е. Поне толкова съм замервал аз като сипвам.

 

Дано да не греша :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/13/2019 at 9:49 AM, ldos said:

 

Привет. 600 -700 мл трябва да е. Поне толкова съм замервал аз като сипвам.

 

Дано да не греша :)

Май ти се оказа прав колега. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 литър е между двете точки.

 

Днес бях при Дидо да видим какъв е проблема с климатика. Оказа се че оборотите на празен ход са прекалено ниски и компресора се опитва да компенсира като включва и изключва. Ще трябва да изчистя дросела и стъпковото моторче, и да го обучим наново. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колеги,
Някой да има идея за какво е разкачения кабел и къде му е мястото (има оранжев пластмасов клипс на едната букса)?
Като гледам излиза от бравата на третата врата, но централното си работи. Дали са забравили да го закачат или има някаква друга причина.IMG_20190828_123743.jpgIMG_20190828_123726.jpg

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би за трети стоп на спойлера... Гледам, че нямаш. Макар, че няма логика да минава през вратата ... Нещо друго е

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених кормилни накрайници, че единия беше адски разбит след влизане в един кратер и кривене на джанта. 

 

Сега волана ми пак е по-твърд. ПРеди това играеше кючеци сам :D 

 

Стъпкото моторче няма как да се отвори, като е топла колата :(  Май май доста е позапекло, държи 500 оборота и това е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го отваряй свали и го почисти стъпковото. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...