Jump to content
Drone

Купих си Харви :D

Recommended Posts

Да! Май наистина няма разлика в гърнетата за 4х4 и без.

 

http://store.emk-33.com/category/231/auspusi.html/honda-hr-v-98?ProductAttributesFilter%5BcarMake%5D=18&ProductAttributesFilter%5BcarModel%5D=2959

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така вътрешен кормилен накрайник е заминал. Смених диска с един от шлайфаните резервни :D и за сега не тресе. Ще гледам да не рипам много на спирачките.

 

Наблюдавма странен проблем. Когато колата е студена и карам на бензин почва да прилашква доста като е в ниските. Трябва да я форсирам и след това се оправя. Бензин съм заредил оня ден,че ми светна лампата. На Газ го прави подобно,но там си мисля,че е от износени инжектори. Все пак са на 40к км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне,насочи се към запалителна система.  Проста рейка Валтек-Рейл изкарва 50к километра без настройка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се управляват фаровете на ХРВ-тата преди фейса - по минус или плюс ?

Купих си модул за автоматични фарове, ама нещо не стават нещата. Ако някой има информация ще съм благодарен да я сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз да се похваля с ново Харви - 2003, може би на 133 000, кой може да каже :)

 

Всичко е чудесно, като изключим счупеното ляво огледало.

И тъй като изпитвам сериозни затруднения в намирането му, имам въпрос - дали е възможно огледалото да се смени с такова от CRV?

Редактирано от kokomba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го играх преди седмица този номер колега. В 10 морги звънях никъде нямаше. Какво точно ти е счупено. Аз имам част от ляво огледало, но е от кола с десен волан. От CR-V няма да стане. Ако искаш прочети тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99386

Редактирано от haunted

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, четох я тази тема, но не ми помогна хич, поне засега :)

Явно има части за Харви, които са силно дефицитни, направо сме като в соца с частите за Москвич. 

При мен е счупено нещо в рамото и не може да се сгъва - хванал го е италианеца с парче желязо и рапидки, за да седи право. Иначе си работи електричеството, но не се сгъва.

Гледах по сайтове навън - искат от 60лири нагоре за такова огледало и то втора употреба.  Силно се надявах да стават от ЦРВ, а и все още не съм се отказал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм щом не се сгъва може да има надежда. Мойто беше счупена стойката. А механизма за сгъване е в самото огледало. Ти от София ли си

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне,насочи се към запалителна система.  Проста рейка Валтек-Рейл изкарва 50к километра без настройка...

Оказа се,че е от капачката, вътре е имало нагар и окиси, и един кабел на свещите е бил полу измъкнат...

 

Лошото е че съм свикнал да паля и да я карам само, и от време на време да гледам масло и антифриз. Беше ми попресъхнал акомулатора...

 

Ще трябва да ида до Малодст 1 в СБА или някъде в района на Младост 1А да ми настроят Фаровете,че за 2 години се разместиха. Единия мърдал от врътките,а другия не иска :( 

 

 

Още съм с летните гуми аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм щом не се сгъва може да има надежда. Мойто беше счупена стойката. А механизма за сгъване е в самото огледало. Ти от София ли си Sent from my LG-D802 using Tapatalk

 

На моето вероятно е счупена пантата и затова са го заковали с пирони. Ако я махна сигурно ще падне. Иначе съм от София, да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам огледало със счупено стъкло. Механизмът мисля, че му работи ако искаш може да го пробваме. Само трябва да сменим стъклата и ще се разберем. Щом стойката ти е здрава би трябвало да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам огледало със счупено стъкло. Механизмът мисля, че му работи ако искаш може да го пробваме. Само трябва да сменим стъклата и ще се разберем. Щом стойката ти е здрава би трябвало да стане.

Стойката е "поиталианчена", тоест е фиксирана с пироните и не ми се иска да се озова без огледало за неопределен период от време, ако го пипнем. Сега се пазаря с едни англичани за цяло огледало, да видим докъде ще го докараме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок. Да до имаш впредвид. И да знаеш, че с английско огледало ще имаш по-голяма мъртва точка.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок. Да до имаш впредвид. И да знаеш, че с английско огледало ще имаш по-голяма мъртва точка. Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Не и ако е широкоъгълно. Мъртвата точка почти изчезва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То Е широкоъгълно, и въпреки това не достатъчно за да покрие разликата в ъглите на монтиране на английското и европейското огледала. Правил съм експеримент - премествам и двете огледала на моето английско CR-V в крайно ляво положение и сядам на лявата седалка. Ми без да се наведа напред не мога да видя всичко, което виждам, седейки на правилното място.

 

edit:

Нищо не ти пречи да махнеш планката с винтчетата и да видиш, какво точно е счупено. Не знам, какво точно представлява т.нар. панта на Харвито, но съм ремонтирал счупено огледало на друга кола. Беше точно като твоето - хванато с планка и винтове. Пантата се оказа тръба хваната за основата, която стои на вратата. Точно тази тръба беше счупена. Сложих дълъг болт с гайка, и огледалото стана като ново ;)

Има вариант да е счупена основата, и нея ще е по-трудно до възможно да я ремонтираш.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата горе е прав. А ето какво представлява стойката на огледалото : http://dox.bg/files/dw?a=9fd6bc4dbe . На нея се завинтва с 3 винта отдолу самото огледало. Самото прибиране на огледалото става с механизма при него, а не на стойката. Трябваше да снимам като го сменях моето. За да се извади само огледалото а да остане стойката трябва да се извадят пинчетата от буксата, защото минават през гумено каналче. Това не е трудно с игла или пинсета. Аз съм ги снимал ако някой има въпроси може да ме пита. На мен ми бяха счупили самата стойка от снимката а огледалото си беше ОК. Не знам как я бяха счупили само като това е метално, но...

 

Аз съм с английска стойка и европейско огледало, но заради ъгъла на стойката ми се намали видимостта.

Редактирано от haunted
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес гледам това видео и установявам, че при въртене едновременно на 4-те колела, задните въртят доста по бързо от предните. Не следва ли да въртят еднакво?!

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че ще въртят еднакво. Нямам идея колко процента точно могат да се предават на задните колела. 

 

След смяна на масло, за сега не го е барнала. Минал съм към 700+ км :P

 

edit: Някаква идея от къде мога да си поръчам част номер 9 http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20902,20903,20904,20905,20906,20907,20908,20909,20918,20919,20920,20921,20922,20923,20924,20925&nplgrp=3&cmodnamepc=HR-V&xcardr=3&dmodyr=1999&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=HR-V&nplblk=B__1400 

 

Единия Вариант е да ходя до бултрако,но там като знам как режат главата от кръста... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е този елемент  номер-9 , че нещо не мога да видя от линка?

А и за всеки случай, пак питай в Бултрако, че последния път като поръчвах части от тях, ми се видяха на доста прилични цени / свалили са гарда нещо/ поне за тези части които поръчвах аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах през Тино.

Мислех да ходя до  някоя морга,но някак си не ми се рискува точно с тази част,че ако се прецака докато съм на път и завали, няма нищо да мога да видя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от близо месец и  аз съм с Харви 2002г. v-tec. Въпросът ми е някой знае ли къде се намира клапана за бензиновите пари.

Понеже е много "еко" тая кола, компютъра го чете и него само, че в случая има някакъв проблем с клапана и ми свети чека.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих зимните гуми и махнах тасовете,че бяха мега олющени, пък и с тия меки накладки целите са на Г*з.

 

Проблема с придърпването и загубата на мощност се оказа,че май е от газта. Инжекторите не са сменяни и като е студена колата работи на 3 цилиндъра. По някое време се оправя. По коледа ще ида да ги оправят,че не се трае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като застудя и като минавам през легнали полицаи се чува едно гадно скърцане като от гума. От какво може да е ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно някой позамръзнали тампони се обаждат, понеже се втърдяват от студа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата да попитам. Имате ли идея до колко процента може да се прехвърли въртящ момент на задния мост. 
Мисля, че не стига стойности 50:50.

Редактирано от YPetkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като застудя и като минавам през легнали полицаи се чува едно гадно скърцане като от гума. От какво може да е ? 

И моето беше така, така го и продадох. 4 години си скърцаше :D Първоначално мислех, че е от прахолувителите на предните амортисьори , та ги смених, но се оказа, че не е от там. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е от тампоните на макферсон-а. Днеска долях 1/2 кило масло :D Изминал съм към 2500км(кога точно и аз не знам :D ) .Предишния път с друго масло пак 10/40 бях долял кило и половина. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата да попитам. Имате ли идея до колко процента може да се прехвърли въртящ момент на задния мост. 

Мисля, че не стига стойности 50:50.

Даже теоретично не може да стане. На практика,при много сложни условия...примерно лед със сняг отгоре може да тръгне да разпределя на проценти.В повечето случаи предното си отказва и всичко се прехвърля на задното и в момента на изравняване на тракцията се изключва.

Иначе за да предаде 50% или повече трябва да има повишаваща предавка като на SH-AWD,която в Харви липсва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ти не ме разбра, или аз теб. :)

Не ме интересуват точни цифри и проценти, а дали при най-лошите условия както си ги описал разпределението е 50:50 или задния мост винаги получава по малко. (примерно 60:40)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Необходимо условие за включване на задния мост е загуба на сцепление на предния.Теоретично раздатката може да раздели 50:50.Като сложиш загубите да стане 60:40,даже 65:35.Като сложиш 0% сцепление на предния мост,остава 35% на задния.Това в момента на включването.В практиката може да постигнеш различни проценти за много кратко време само на лед или на валяци,където предния мост постоянно превърта.В тоя случй винаги подавания въртящ момент трябва да изпълнява правилото 60:40,за да работи изобщо задното,но това е въртящ момент.Колко от него се предава на пътя е съвсем друг въпрос.Та ти конкретно защо питаш ,че да се уточним?

Тези проценти са много объркващи,защото в практиката не може да се ползва пълноценно 4х4.Дефакто само на ски писта съм успявал да симулирам драпане на 4 колела.За това като цяло системата се води On Demand и работи циклично при нужда.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор.  Знам как работи системата, и че само на сняг и лед може да се постигне максимално зацепване на двата моста. 
От думите ти разбирам (а и аз така предполагах), че максималния въртящ момент,който може да се предаде на задния мост независимо сняг, кал, а и във въздуха ако щеш (имам  предвид подемник), е 40%.

 

Въпросът ми е от породен само от любопитство. Обичам да съм наясно с автомобила си, кое как работи и до колко може да се разчита.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една верига на помпата в задния диф,,едно каналче,което прехвърля от задната,към предната помпа масло,ей там ако се монтира един датчик за налягане с една лампа примерно,ще се вижда кога има налягане и евентуално пък може да се мери с прост уред.Имам смъкнат диф в сервиза,но трябва и време да намеря,че да се измисли място,за да се навие една резба 10мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, за да не пускам нова тема искам да задам няколко въпроса за модела. Значи първо здравейте отново, нов съм във форума и се надявам да ме приемете. От много скоро съм свързан и аз с марката и модела Honda Hr-v. Скоро ще направя отделна тема за колата ми. Въпросите, които сега тепърва ме вълнуват са:

1. Каква е крушката на дългите светлини на модела от 2000 г.

2. Лампичката която осветява оборотомера ми неработи- къде да търся проблема, дали е диодче, крушчица или може нещо бушон да е.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом само оборотомера не свети, едва ли е бушон. Дисплея за километрите свети постоянно - независимо дали си на габарит или не.

 

Да питам и аз...на "новото" Харви при пълен ляв или пълен десен - примерно обатен завой като завивам нещо тресе отзад. Предполагам, че е за ново масло в дифа, но може ли да е от друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са гуми.Пробвай същото на някой мазен парконг/примерно МОЛ/ и на сгурия/пепел.Има ли разлика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисплеят за пробега не свети постоянно. Подсветката му се пуска заедно с габаритите, както и на останалите лампи за подсвет на таблото. H1 са крушките и на дългите и на късите мисля. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На малкото харви свети постоянно...независимо дали си на габарит или не.

 

Маркони, ще пробвам на сгур. Гумите са еднакви и на 4те колела....по - скоро ме съмнява нещо отзад в дифа. Усещането е все едно  и задното зацепва на тласъци.

Редактирано от alman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дадеш на контакт много ясно,че ще тръгне да работи. А подсветка нямам идея дали изобщо има там. Те са някви лампи разположени около него. 3-4 броя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да има тласъци.Вдигни едното задно колело и измери колко е луфта.На български:въртиш колелото напред до упор и бележиш с тебешир на веждата една линия,въртиш назад до упор и слагаш линия ,мериш в сантиметри разстоянието на веждата между двата тебешира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...