Jump to content
Drone

Купих си Харви :D

Recommended Posts

Апфф за кво ми е помпа :D Както и да.Залепихме с нишков кит ;) Колкот изкара.Човека,който даде кита каза,че го е тествал и е карал 5 години с лепен резервоар.

 

edit:Абе нещо не ми работи клаксона,идеи от какво може да е ? Има ли бушон той или не ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой бушон точно,че гледах капака и не успях да го намеря. И в манюала гледах там не пише,че има бушон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пъ един клаксон, като свирнеш и всички лягат от смях

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи се едно неприятно тропане желязо в желязо отляво отдзад и не знам от какво е.Чува се при дупки и  неравности.Някакви идеи от какво може да е ? 

 

Оказаха се тампони на стабилизиращата щанга.Тъй като дисковете са ми криви,а има още живот в тях,искам да ги сваля,но нещо в манюъла не мога да намеря как.Някой дали ще може да сложи снимка ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората ми скърца много гадно и ме дразни.Има ли някакво решение на тоя проблем? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с кората май всички го имаме. И моята скърца, даже на легналите полицаи си тропа. Не виждам решение, освен да  сложа едни тежки колони на нея... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой бушон точно,че гледах капака и не успях да го намеря. И в манюала гледах там не пише,че има бушон.

По-скоро погледни релето, и аз имах такива дертове, даже и с фаровете.Оказа се от релетата под капака в една черна кутия. Обозначени са.За клаксона е отделно мисля HORN пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и ЧНГ!Имам проблем със загряването на моето харви.През топлите дни го нямаше,но сега почти нямам парно:-( Вероятно е от термостата,но все пак искам да попитам.някой имал ли е такъв проблем?Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и ЧНГ!Имам проблем със загряването на моето харви.През топлите дни го нямаше,но сега почти нямам парно:-( Вероятно е от термостата,но все пак искам да попитам.някой имал ли е такъв проблем?Благодаря!

За много години колеги!Да скоро ми се случи същото, при включено парно стрелката за температурата на антифриза падаше в ниско положение, същото се получаваше и когато се спускам по наклон на инерция, след смяна на термостата всичко отново е както трябва. Стария беше леко отворен с около 2мм и не затваряше. Със смяната на термостата смених и антифриза, с 2л концентрат g12 червен.  Цената на всичко ми излезе 60лв.

Редактирано от Faboone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз я правих гимнастиката с термостата.Като сложихме ГИ-то не искаше да минава на газ.Трябваше да пътувам и сложих 1 картон,който покриваше половината радиатор.След това го смених и от тогава нямам никакви ядове.

 

Сега се появи един проблем маншона на външното каре ми е пробит от пружинката отдолу под него.Ще трябва да се сменя,а е оригинален :( Проблема е от един сервиз в който ми смениха лагера на главината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги!Точно както го описваш Faboone.Ще сменям термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом темата е "Купих си Харви!" да се похваля и аз! Направих си новогодишен подарък! 105 коня, 4х4 стара баба от 1999г.  но я взех защото беше много запазена. И защото беше с обикновена газова така си я и карах, но в София ми даде 12/100 разход по коледните задръствания! Нормално. До тук добре! Но странно ми се стори извън градското! Между 9,3 и 12 на 100 според скоростта и газта която съм заредил. Едно беше в БГ съвсем друго с Немска, Австрийска или Унгарска газ! Също и разхода е около 9/100 при скорост 90-100 и 12/100 когато я понастъпя до към  140-150.

Знам че е нормално но диапазона ми се стори много широк!

Пък може и аз да съм позабравил как е на газ, че последните 10г. карах все дизели!

Иначе като цяло съм доволен, само ми се струва слабичко моторчето за това купе, но се свиква. А и не я купих със състезателна цел, а защото се стягам да строя на една поляна, и ми трябва нещо по височко дето няма да му останат гърнетата на ливадата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честото :) Нямам идея как на Инжекцион се слага обикновена газова уредба :D Но явно на тоя свят има сякви луди хора.Мотора си е екстра 1200кила е купето.На сивик е същото.Това,че ти се струва слабо може да се дължи на обикновената газова ;)

 

Разхода е такъв да.При 140-150км въздушното съпротивление е доста по-голямо от при 90-110 км/ч Също при тия километри моята ядва масло.На някой ако му ядва да сподели ;) И при 140 е много шумна.Само 1 път съм го правил тоя разход 13/100 от Бургас до Пловдив 150 с климатик понеже бързах :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор! Впрочем не знам как но наистина е с обикновена газова, така е внесена от Италия, а уредбата е с емулатор и още някакъв блок за управление и си работи прекрасно на газ. Всъщност дори по-добре на газ. Първо мислех за преинсталация с ГИ, но за 15 годишна кола не ми се струва оправдана инвестиция!

И някъде попадах на дискусия за размера на тороидална бутилка! Моята е с щемпел 49 литра и събира 42! И не излиза от легена на резервната гума! Мисля че това е максимума!

Но за разхода разбрах че съм в нормите, а за маслото си прав. В София само градско, бавно и полека и в коледни задръствания маслото не мръдна, за 700км. пробег, но после на дълго като я понастъпвах, а и беше 25 часа на  път нонстоп, се наложи да долея 700мл. за 2100км. Изглежда и това не е само при мен.

Май ми се струва мудна защото съм карал коли от друга категория, но едно приятелче с голфче 1,6 се качи и каза че му се струвала нормална.  А и скоростната и кутия е оразмерена по скоро като да минава, а не като да вдига! Карах едно джипче Сузуки Джимни, на него пък средната му е само 90 км/час. За Харвито е поне 110!

И един въпрос: Някой Сменял ли е предните шарнири? Че не видях да имат зегерка, към носача като на другите японски,  дали не са заедно с него? Пък може и аз да не съм видял добре докато залягах от долу!

Редактирано от ValMihov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам лек проблем.При бавна скорост като натисна спирачката почва да се чува едно скърцане отпред в бясно.От какво може да е ? Имах скъсан маншон на външно каре да не е влезнала вода там и да отишло :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква е логиката да скърца при натискане на спирачката? По-скоро си мисля за лагер на главината да се товари  при натискане на спирачката, а при бавна скорост го чуваш щото е по-тихо.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е равномерен шум.И е точно като някво гумено скърцане.

 

Моята кора я изхвърлих и се родих :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде я изхвърли да ида да я взема, че искам да пробвам да сложа едни колони на нея? :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В мазето :D Без кора събира МНОГО багаж :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората не му пречи да събира. Аз ръгам яко и тя си се вдига нагоре...после уплътнявам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да ама пак без кора събира повече насипно. Примерно 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Моето Харви също е "италиянка" като на колегата ValMihov и със същата обикновена газова уредба и не съм имал проблеми с нея до сега(около половин година).Същото важи и за разхода на газ,а и за горенето на масло.Имам един въпрос към колегите: как се сменя филтъра в купето,който е под жапката...не мога да разбера:-(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее......Браво на Павката! Страхотно е клипчето!

Не съм го поглеждал филтъра, защото мислех че е мъка да се рови там, но очевидно япончетата са го измислили, и сега ще погледна и моя!

Голямо Благодаря! И на Firefighter. Сега ми е по малко притеснено че съм единствения със сбърканата газова уредба! Не че не си я карам и така де. Но бях взел и да разпитвам колко би излязла преработката в ГИ, чух нещо за около 600лв. Но май не е оправдана инвестицията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да моя не беше сменян никога,а в колата беше пушено и като затворип клапата нищо не ставаше  :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,скапаха ми се амортисьорите на капака на багажника:-( .Някой да знае къде може да се намерят по-евтини и стават ли от друга марка ?В интернет цените са от 38 до 56 лв.,а чух и за значително по скъпи.Става въпрос за една бройка,а те са два.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея :(някой знае ли колко мм са чистачките предниъе,че до сега бях с някви към 50мм,а видях,че в един онлайн магазин са 43мм и си купих такива,но ми се струват доста малки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам точно колко см са.. но със сигурност знам че са различни.

така че тази по късата може да ти е за лявата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм да различни са :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шофиорската е 535мм, пасажерската 450мм, а задната 300мм

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шофиорската е 535мм, пасажерската 450мм, а задната 300мм

Не мога да редактирам за това се поправям:

Шофиорската е 500мм

Пасажерската 425мм

Задната 300мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер :) Мерси за отговора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, като стана въпрос за кората сега съм я свалил и на нейното място е една тояга за ос и плат ушит с дупка за тоягата и лепки от велкро, плата е черен шушляк, когато е залепна не тежи и не пречи, навива се на пръчката и ако трябва багажника се пълни до горе, пръчката е по дебела и препилена в двата края на мястото за закопчаване на пантите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Купих си Харви преди 6 месеца и съм много доволен от избора си.Пробема ми е ,че ми гори масло,на2000км-1л-което е много.Карам с масло Тотал 10 в 40.По километраж е на220000км .Мотора работи перфектно и има мощност.Изчетох доста теми, но се двоумя дали да отварям двигателя за смяна на сегменти или да опитам с Разкоксовател,или да си я карам така.Попитах познат майстор дали да смени маслените сегменти,а той ми отговори че можело да не се напаснат и да стане по-лошо.Моля дайте съвет?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тоя тотал май не е много читав в България :D Пробвай да смениш марката на маслото.Аз се бях поуплашил,че и моята гори.Карах с едно тънко масло 5/30 да я промия,че вътре е градски кенеф...Сега за 8000км съм долял 1л и сега долях още малко,че беше на долната граница.Моята уж на реални километри е на 223000.

Маслото с което съм е от общите поръчки.Сложих Motul Synergie 6100+ 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа, поглеждал ли си какъв пушек излиза през ауспоха?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното е, че при повечето никакъв пушек не излиза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бял,защото съм на газ. При вас никакъв ли няма ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...