Jump to content
butaloto

Не иска да запали.. Сивик 5-та ген

Recommended Posts

Мотора е D13B22.... (1300 карбуратор). Напоследък се кара предимно на газ (обикновенна е). Преди 3 дни ми смениха мембрани на изпарителя. Причината беше, че непрекъснато ''веят'' оборотите на празен ход, ту падат ниски.. ту сами се качват. Сега уж е по-добре, но пак играят, по-малко.. но играят. На бензин пък работи часовник. Проблема е, че напоследък започна да отказва да пали на газ. Трябва задължително да я запаля на бензин и прехвърля на газ... иначе не иска. На стартер не иска, но с бутане си пали на газ. Мотора е на 266 000км. като я карам тази кола от 30 000км. сменявал съм само масло, филтри и ангренаж. Търся къде е причината тъй като работя с нея, минавам по 150км. градско на ден.

Има и друго - с ел. изпарител е.. и има някаква система към ключето за прехвърляне. Ако се остави колата на контакт продължително дълго или пък се забрави с работещ двигател, ключето автоматочно прекъсва системата. Като от средни към ниски непрекъснато щрака.. газаджията каза, че кабелите са ми за смяна, те го били лъжели. Имало някой пробит. Но вчера вечерта в тъмното я палих... гледах под капака... не видях някой от кабелите да свети.

Eто и една снимка на сърцето й.. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивото е проблема.Защо непременно трябва да пали на газ, пали на бензин! ;)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не иска да запали дори когато е топла, т.е. мотора е загрял. А преди палеше... Това не е решение, защото тези симтоми са обезпокоителни. Един ден ще откаже и на бензин... и тогава какво?Днес свалих свещите. NGK BKR6E ... старички са, но изглеждат в добро здраве. Все пак, колко трябва да е междуелектродното разстояние за да го регулирам? на 1мм. добре ли ще е ?Притеснява ме и друго - имаше масло в отвора за кабела на 3-ти цилиндър. Предполагам някоя гарнитурка е прокапала.Палеца и капачката също свалих, изглеждаха ми поизносени.. може би им е време да се сменят (марка Hitachi май бяха). Всъщност колко струват кабелите за свещите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си гарнитурите на капака на клапаните, за да няма масло при свещите, защото от това се получава прекъсване на свещта. Смени кабели и свещи най-добре и капачката и палеца ако не ти изглеждат добре също ги смени. Свещите за газ съм чувал, че е най-добре да са на 0.9мм.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем. Първо при палене копчето ми прекъсваше постоянно - за целта зачистих всички маси по купето и проблема се загуби. Понеже и аз бях с електрически BRC го смених с вакуумен на Ловато и сега и от към вървене и горене е доста по-добре. Имах проблем и с паленето ( като не искаше да запали на нищо) след реглаж на клапаните всичко си дойде на мястото. Аз така или иначе свалях капака и смених и гарнитурите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си гарнитурите на капака на клапаните, за да няма масло при свещите, защото от това се получава прекъсване на свещта. Смени кабели и свещи най-добре и капачката и палеца ако не ти изглеждат добре също ги смени. Свещите за газ съм чувал, че е най-добре да са на 0.9мм.

А аз не съм чувал а съм сменял бобина заради това 0.9мм така че 1.1мм е разстоянието между електродите за Хонда сивик поне и прекъсване не се получава защото маслото е върху изолатора демек се явява допълнителна изолация единствения недостатък е че като вадиш свеща се цапаш. Смени свещите но гледай да не са от България че тука ще ги сменяш през 6 месеца и мойто NJK на вид си бяха добре разстоянието беше нормалното 1.1мм мерено с луфтомер но след смяна с денсо от англия уж оригинално японско нещата се подобриха драстично пали само при показване на ключа ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прекъсването на свеща от маслото е факт и съм го изпитал лично на моя автомобил. Няма смисъл да го обсъждаме и да спорим за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, но няма вариант да е от маслото над искрата...Иначе каквото и да се обсъжда - никога не е вярно. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо е нужно да се впускам в безмислени обяснения. Като прост електротехник веднага ти давам идеята, че маслото може да попадне между лулата и свеща и тока да не мине да не повярваш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за свещите , че от тук не били добри въобще не е вярно и филмите са прекалено големи в които се вкарват някой с колите на по 15-20 години каквито караме повечето.Ако колата не е наред и от Марс да си купиш свещи е все тая.Дори френското NGK при изправен автомобил работи незабележимо от ОЕМ-ски.Просто свещите които се сменят особено при японските коли не се дават по каталог а се избират на общо основание.Примерно вместо 4425 номер на NGK ви дават 5535 които са различни и после се "храни" какви боклуци били тукашните.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо е нужно да се впускам в безмислени обяснения. Като прост електротехник веднага ти давам идеята, че маслото може да попадне между лулата и свеща и тока да не мине да не повярваш...

М-цъ ни позна само че..(жокерче) напрежението на свещите не е 12-14волта а е много повече дали няма да пробие филм масло от няколко стотни от милиметъра. Ами аз си държа на моето филмиране със свещите закупени от магазините в България имам 2 опита и двата неуспешни не мисля да пробвам повече ;)/> А и на капака на ангренажния ремък поне на моята си има номерата на свещите какви да се ползват когато са NJK И когато са Denso Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...