Jump to content
stm

Подгрев огледала CR-V 1998 ? Има ли такава екстра ?

Recommended Posts

Колеги , всичките коли които съм има досега са имали подгрев на огледалата - външните , страничните .По принцип много съм свикнал с тази екстра ....Тази кола моята която взех последно обаче няма такова чудо като подгрев на страничните огледала или поне аз не знам как да я включа ???Ако има такава екстра кажете как се активира ?Мисля си че няма и се чудя лесно ли се разглобяват огледалата на хондата и дали е възможно от някакви други огледала да смъкна подгряващите реотани и да пробвам да ги залепя на гърба на стъклото на огледалото на цр-вето?Някой занимавал ли се е с подобно нещо ? Дали ще се получи ? Ако успея да залепя такива подгревящи реотани с приблизително същата форма след това мисля да ги вържа електрически към кабелите за задното стъкло и да са активни заедно с подгрева на задното стъкло ?Как мислите ще се получи ли нещо ?Има ли някъде схема как мога да разглобя огледалото , така че да имам достъп до стъклото му ?Давайте идей как може да се направи това нещо - аз ще експериментирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалото се разглобява лесно.Отдолу, на средата на огледалото има една дупка, върху която може да има лепенка. През нея отвиваш един винт, и стъклото излиза напред.Проблемът е, че реотаните се намират между стъклото и пластмасата, и всичко е залепено много здраво. Това усложнява до невъзможност свалянето на реотан от друго огледало.Добрата новина е, че можеш да си купиш реотан, с необходимия ти размер, да отлепиш твоето стъкло от пластмасата, и да залепиш реотана между тях. И не, почти невъзможно е да повредиш лъскавото нещо, с което е намазано стъклото, за да се превърне в огледало :D Разлепил съм доста огледала, без нагряване, директно с ножа.После ... свързваш към подгрева на задното стъкло и си ... спасен от замръзване :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стига бре верно ли нема подгрев??? аз що си мисля че моята има, ама знам ли, зимъска не я карам много пък и от гаража излиза с сухи огледала :huh:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези след 99 година имат ... вкючва се заедно със задните реотани (пробваи)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята има ама аз съм си го слагал :) Но да , Киро е прав само след 99 имат .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраваейте , разбрах всичко относно разглобяването на огледалотои закрепването на нагревателитеДа попитам за свързването към инсталацията .Можете ли да ми кажете там с снопа кабели който върви вв прага на предла лява врата , на CR-V 1998 г кои кабели да търся ? С ккакъв цвят ?При всики модели еднакви ли са ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За залепването има специален силикон - неутрален, с който да залепиш нагревателите, защото санитарния ще разяде покритието на огледалото и няма да може да се ползва вече като такова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е 99г. големия мотор но или нямам подгрев на огледалата или не работят. как да разбера имам или нямам,защото върши чудесна работа за зимата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш стъклото на огледалото (както описах по-горе), и виждаш дали имаш реотан. Ако стъклото е сменявано, и няма реотан, трябва да стърчат две кабелчета, т.е. трябва да имаш 5 кабела общо - 3 за моторчетата за регулиране + 2 за реотана.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A дали огледалата с подгрев са взаимнозаменяеми с тези без подгрев? Ако е така ще се спестят излищни " побългарявания". Krasi-mir при мене имам 5 кабела на шофьорското огледало и 3 на пасжерското.Маи пак ще трябва да се опъват кабели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, стъклата са взаимозаменяеми. Съз/без подгрев, ляв/десен волан, няма значение.Цялото огледало се сваля много лесно - махаш триъгълната пластмаса отвътре, и имаш 3 болта. Там има букса, виж колко кабела има преди и след буксата. Някой може да е отрязал "излишните", или пък да е сложил "ново" огледало, без подгрев.п.п. Нямам представа дали RD1 имат ел.прибиращи се огледала (моето JDM има)?! Ако да, то кабелите, влизащи в буксата ще са повече от 5, и трябва да се проверят, кой, за какво е.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, стъклата са взаимозаменяеми. Съз/без подгрев, ляв/десен волан, няма значение.Цялото огледало се сваля много лесно - махаш триъгълната пластмаса отвътре, и имаш 3 болта. Там има букса, виж колко кабела има преди и след буксата. Някой може да е отрязал "излишните", или пък да е сложил "ново" огледало, без подгрев.п.п. Нямам представа дали RD1 имат ел.прибиращи се огледала (моето JDM има)?! Ако да, то кабелите, влизащи в буксата ще са повече от 5, и трябва да се проверят, кой, за какво е.

От мкои бутон точно се прибират огледалата и по какъв начин точно става това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кача снимка, imageshack beta не работи на телефона ми, а всички снимки са ми там.Затова намерих това:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44506&st=30В пост 35 е предишната ми JDM-ка, сегашната е абсолютно същата. Снимката на копчето обаче е изчезнала. В пост 45 съм показал един Прелюд. Неговото копче е като моето - малкото бутонче с огледалцето е за прибиране. Разликата с моето е, че на моето пише RETRACT.Пак казвам - CR-V 1-ва генерация мисля, че няма такава екстра. Имат я само JDM-ките, и можеби американките.Натискаш бутончето - затварят се, натискаш го пак - отварят се. На външен вид огледалата със и без RETRACT са еднакви. Разликата е вътре - в моето има моторче, вертикално, зад стъклото, на оста, около която се върти огледалото.п.п. В пост 49 е моя фаворит. Това е най-добрата Хонда JDM, която имах щастието да тествам. Този момък после си направи частен номер, който изглеждаше така:DC 5I VTC:cool:Другата JDM-ка, на която се изкефих беше Нисан Z350.п.п.п. Съжалявам за лиричното отклонение.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...