Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Аз пък отивам тази вечер към Кауфланд с майка ми и на сфетофара зад мен стои някво Е46 с ксенонче, светва зелено и всичко точно, но агента тръгна да ме изпреварва от дясно, просто го видях в дясного огледало, аз ръгам лудата 2-ра газзз, 3-та отивам на към 120 км , агента още стои в дясно виждам го, че натиска ама неможе повече  :yes: , стана опасно намалих и минах от дясно и гледам ( за мое щастие ) бимара бил 3.18И, които си ги пердаша попринцип, но винаги съм бил сам пък сега с майка ми която замалко да ме оперира, пребие и т.н. хаха абе беше си голям смях :) Поздрави

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EK4 срещу Рено Уилямс... Хондата постепенно ускоряваше повече, като тръгнахме от 0 до 160-170. В реното имаше още 1 човек, но тръгна от високи, а аз тръгнах от 2000 :P

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв беше изхода от гонката ... Сток ли е ЕК4-ката и Уилямса в Клио или в Меган беше ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

някой от тез пежа вървът на бургия.едно такова 6так 211коня от 80 нагоре ми избяга доволно,така че всичко зависи от мотора

Да, точно него намерих като инфо, но не вярвам да е било такова :)  Най-слабото, което намирам е 162 коня, та ми стана интересно. 

 

Нещо не си намерил добре.Има 2.0 мотор 133 или 136 коня бензин на пежо 406 купе!Най срещания мотор по-пътищата на тази кола, най вероятно е било с този мотор!

 

Нещо не четеш добре бе брат :)  за 407 говорим. Тия купета 406 ги плякам :) 

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 407 купе 2.0 дизел 136к.с , както ръчка , така и автоматик ... Колата е доста тежка 1550+ кг

Аз намирам само Три двигателя за купето на 407 -> 211, 205 и 160 коня. 136 дизел има, но не при купето, а при комби и седан. Поне според този линк:http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=574

Но както и да е. Кончертото не върви хич така или иначе. Но ми беше забавно :)

 

Събота се видях с един познат, взел си Голф 3 ГТИ. Вика 150 коня. Ама тия с 5 врати не бяха ли 136 коня?  

Тръгнахме от летящ, но той зад мен и тръгна първи. Правехме десен на Пощата в "Тракия", аз го чакам на 1-ва да се изравним, ма той й стъпи и като чух свирене на гуми зад мен настъпих без да играя със съединителя. До преди "Лидъл"  бяхме броня до броня, ама тръгва да ме тегли по-нататък... Тъкмо ми направи една предница и аз пуснах, че колелото идваше... Естествено голфеско, щеше да се размаже в минаваща на колелото астра..... Хем му викам - умната и внимателно!  Ама откъде-накъде ще слуша баш сега........ Сега пак ще кажете, че не върви кончертото, ама... колкото може сега :)  Това ми е първо замерване с Golf 3 GTI. Ако наистина това двулитрово моторче е 150 коня съм доволен от дзверът :)  Ако пък не е 150, а по-малко пак бива :)

 

П.П. Между другото на другия ден този голф се дърпал с БМВ 530Д. Кантарели се били.... После с 330Д. Баварката го била дръпнала с една две коли.

Редактирано от madmaxxxx
  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи хем му викаш умната и внимателно хем даваш газ успоредно с него а ? Едвали е бил абф по-скоро 115кс гти ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EK4 - скоростна кутия от ЕК9, останалото е СТОК. Уилямса беше Clio. Тръгнахме заедно и постепенно го дърпах (в полза за ЕК-то). Но за целта трябва пак да се пробва - той да е без пасажер, а аз да си тръгна във В-тек и да сравним пак.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи хем му викаш умната и внимателно хем даваш газ успоредно с него а ? Едвали е бил абф по-скоро 115кс гти ;)

И ако е 115 как според теб ще върви с хондата.......

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи хем му викаш умната и внимателно хем даваш газ успоредно с него а ? Едвали е бил абф по-скоро 115кс гти ;)

:) :) Ами, колега, аз пуснах газта, когато трябва :)  Свалих една предавка и спрях без никакъв стрес на това колело. Той явно в  мен гледаше ли, не знам.. Ама не пусна газта и продължи да настъпва... После рязко спирачка и вземи тоя слайд.... То така не се прави. Аз видя ли ги такива дето гледат в другата кола, без да си гледат пътя...... Ама беше познат и ми възбуди любопитството :)    Значи ако знаеш с ква досада ми каза: "Нееее брато, 150 коня е, не е от ония другите, нямаш шанс" :)   После предница до предница хахахахахаха. И след тва вика:  Твойта колко коня беше?    хахахаха Хем му казах три пъти преди това.. Сещаш се за кво иде реч.  Под капак не съм гледал, ама за да ми се надува толкова... Викаш не може да е 150-тка? Е... Колкото толкова :)  А другите 2.0 ГТИ не бяха ли 134 -136  коня? Това 115 не беше ли за ГТ  или то беше 90 к.с. ?  Нещо такова ми се върти в тимбата...

Редактирано от madmaxxxx
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Значи хем му викаш умната и внимателно хем даваш газ успоредно с него а ? Едвали е бил абф по-скоро 115кс гти ;)

И ако е 115 как според теб ще върви с хондата.......

 

Че даже си ме дръпна :) :) :)   Недей така пита риторично, че ще кажат задкорминлото устройство е виновно :) 

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2рото клипче след гонката с голфа и аз даам газ, с/у MX-6 V6 2.5 с модове, 2 коли за мене до края,на следващата гонка смених чипа(първата бях с някакъв експериментален) и около 3 коли за ~300m. А голфа 4х4 го пребих с много още на 200м.

  • Нагоре 5
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EK4 - скоростна кутия от ЕК9, останалото е СТОК. Уилямса беше Clio. Тръгнахме заедно и постепенно го дърпах (в полза за ЕК-то). Но за целта трябва пак да се пробва - той да е без пасажер, а аз да си тръгна във В-тек и да сравним пак.

Питам защото Клиото Уилямс e 150 к.с , с по-голям въртящ момент и е по-леко :))) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по-леко е и има по-голям въртящ момент... определено пича не го жалеше... Ако не се лъжа са по-малко от 150 коня... но си го бих.  :honda:

После спряхме на светофара и пича каза, че и той иска Civic :)

Редактирано от Gugoj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

150 са :) Евалата :) значи ЕК-то върви :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по-леко е и има по-голям въртящ момент... определено пича не го жалеше... Ако не се лъжа са по-малко от 150 коня... но си го бих.  :honda:

После спряхме на светофара и пича каза, че и той иска Civic :)

Не всяко Клио с раздути калници е Уйлямс. От къде разбра че е точно такова, а не 1.8 16V?!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пича така каза, беше с въпросните джанти и возията му не приличаше на 1.8 16V, тъй като вече съм се пробвал срещу такова... освен ако не ме е излъгал и не е било 1.8 16V с тЮнинг :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пича така каза, беше с въпросните джанти и возията му не приличаше на 1.8 16V, тъй като вече съм се пробвал срещу такова... освен ако не ме е излъгал и не е било 1.8 16V с тЮнинг :)

Уйлямса е само тъмно синьо и е 2.0 кубика. Няма разлика във возията на 1.8 и 2.0 куб. освен леко в ускорението. Попитах, защото Уйлямс са рядко срещани, за разлика от 1.8. Но да не задълбаваме повече темата с това Рено. Който му е интересно може да види минималните разлики между двата модела в гуглето.

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам ги :) F7P и F7R са двигателите за , които говориш :) и на мен ми стана интересно за това си и питах :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако успея пак да го засека... определено ще го накарам да спре и ще го разпитам, за да бъде информацията достоверна :) но определено вървеше почти колкото ЕК-то. Забравих да спомена, че съм със свален пасажерски Еърбаг и без климатик :)

Редактирано от Gugoj
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя един сайт, където може да се "сверяват часовниците" :yes:

 

http://www.zeperfs.com/en/duel3138-530.htm

 

http://www.zeperfs.com/en/duel3138-528.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по измислен сайт от този няма :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по измислен сайт от този няма :)

Обоснови се! За която марка и модел съм видял характеристики и др. данни са точни на 99%

 

Би ли споделил кои от данните не отговарят за първата кола написана под аватара ти?!

http://www.zeperfs.com/en/fiche752-bmw-318-is-e36.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ми се вкарва в подробности колега но този сайт не е най-точния за съпоставка на коли, има гледам и точна информация но не напълно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15.8 на 400 м сток Ек4 трудно ще даде :). :whistle: :whistle:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако е чисто ново що не?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Y8-то падна от Renault 19 1992-ра 1.8 16v със генерация.

Купето ми е сток със доста тежка бас каса игазова уредба и някакви чарколаци из багажника.

пада около 1 кола кола и малко

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега..имаше ли шпер баварко,щот от място със сходни гуми,не слик тръгвахме с едно 320 строук на 2.7 към 200коня и ми взе поне 2 коли.след това поисках летящ от 40-45 ма той не иска,склони от 30 и до края на 3та вървяхме заедно.знаеше къде почва витека.идеята ми е,че с шпера си накланят доста везните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не го знам дали имаше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Divaldoo защо тръгваш на ниски? :| Возеха ме в сток х22 и знам че колата ти е достатачно силна за това бмв...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 17 215 галоши тръгна ли над 3500 оборота мн върти и това ми е втората гонка с прелюда 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zen: Събери малко опит за тргване с тия 17ки и ако си сложиш по-малки извикай го и ще ми повярваш. :thumbs1:  :honda: Успех и поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отпуши малко колата защото с подходящият дифт и с този двигател Е36ците са си сила

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 пребити баварки тая вечер от англичанка 133 коня-320и е36,320д е46 и 528и.и 3те с разлика между 3 и 10 коли.едно ауди а4 1.9тди с чЕп и то падна с много.паднах от голф5 с 1 кола до 170км. 2.0тди с друга турбина към 200 коня.с тва бмв 320и кара и една друга хонда 6та хеч 1.5втек 130коня-пълен кантар до 160-170

  • Нагоре 5
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,каква е тази англичанка 133коня.искаж да ми кажеш,че биеш 5ца 193 коня,защото то върви почти колкото мен,пък мен англичанка 133 коня,ако ме бие аз ще си подаря колата.сериозно да не се бъркаш нещо,да не е било 520

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо,не четеш внимателно!320 е36 върви почти колкото моята "почти" стокова икономика,528 е пълна трагедия,само тая е46 320 дизел малко може да се поопъне на понаправената англичанка на колегата

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...