Jump to content
movx2000

Прекъсване при подаване на газ в движение

Recommended Posts

Търсих във форума и четох, видях подобни теми и въпроси, но точно тези, които най-много се доближават по описание до моя проблем не видях да имат написан ясен отговор каква е била причината и дали са го отстранили.Колата е сивик англичанка, 96 година двигателят D16Y3.Проблема започна през август, когато пусках климатика. Освен че доста осезаемо губеше мощност, повече от преди, когато е работила с климатик, ефекта е, че когато подам газ за да тръгна или ускоря, вместо да дръпне, колата забива муцуната и прекъсва, почти гасне. Дори няколко пъти ми загасна. Първо реших, че е от глиматика, че по някаква причина вече толкова много товари двигателя, че не мога да потегля заради това.Обаче се оказа, че проблема го прави и при изключен климатик, макар и не толкова силно. Отделно, че не винаги го прави, а обикновено когато най-много ми трябва бързо да се изнеса от някое кръстовище, но това си е закон на Мърфи.След няколко секунди се оправя, но и някак не върви добре, не е пъргава както беше преди колата. Трябва много газ за да ускори като хората.След това реших, че може би го прави само като е студена, но се оказа, че го прави и като е загряла, само че изобщо проблема не винаги се случва. Когато започне да се държи така, има и още един ефект, при рязко, и не дотам рязко отпускане на газта, забива муцуната, и то толкова рязко, че се усеща като удар и се чува като удар.Когато имам възможност, изключвам от скорост, давам газ, и трудно в началото, но все пак успява да се форсира, и след няколко здрави форсирания сякаш се оправя, но скоро след това пак започва, когато е в такова настроение..Накракто, проблема се проявява невинаги, и при студен, и при загрят двигател, и се изразява в едно прекъсване, забиване на муцуната и рязка загуба на мощност в момент на ускорение или потегляне.Колата е само бензинова, газ никога не съм слагал.Веднага си помислих за свещи, кабели за свещи, дистрибуторна капачка, палец и т.н.Не съм ги проверявал, единственото което видях е, че на тъмно кабелите не хвърлят искри, но и когато ги гледах колата не прекъсваше. Забелязвам и че напоследък по-трудно пали в сравнение с преди.Симптомите са много характерни, и вероятно е някакъв характерен проблем за моя сивик, но така и нямам ясна представа на какво се дължи. Преди години имах едно Пежо, със същия проблем, но там се оказа, че кабелите на свещите хвърляха искри, и след смяната им колата се оправи.Тук гледам, че казват да се проверят кабелите, но как всъщност се проверяват кабелите освен ако не се сменят с нови, или гарантирано работещи от друга кола? Ако не хвърлят искри какво друго може да им има и евентуално да се открие без смяна? Само с мерене на съпротивление хваща ли се нещо, което да предизвика проблем като моя?Разбира се, ако почна да сменям наред, все ще се разбере на края от какво е било, но не разполагам с излишни средства да сменям неща, които няма нужда да бъдат сменяни.Ясно ми е, че проблема може да е или от захранване с гориво - помпа, горивен филтър, или от електрическата част.Не мога да преценя от какво е, и ще съм благодарен ако някой е имал точно такъв проблем и е успял да го реши, и сподели тук как, за да ми спести пари, време и нерви ако е възможно.П.С. Видях тук колеги да пишат за някакъв ЕГР клапан, но нямам представа къде се намира, а и не смея да го пипам без да имам резервна гарнитура за него.Още нещо - имам инфоборд, от тези с тъч скрийн, но не дава в ЕКУ-то да има никакви грешки. Проблем обаче има, и е много досаден.Ще ми се да разбера какво става без да я карам на диагностика, защото освен че ще дам пари, никак не съм сигурен, че ще разберат какво става докато не изпосменим половината части поне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,огледай отвътре делкото да няма окис или лоша връзка .Замери бобината и комутаторът дали са си в параметрите .Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо смени свещите ;)/> аз карам такава англичанка с д16у3 и тя така прекъсваше при подаване на газ на ниски обороти (1000-3000).ако имаш възможност си купи иридиеви.за нашите коли са 6ци около 70-80лв излизат.може и центровка да иска.закарай я да ти нагласят делкото в някой сервиз :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, правилно си се ориентирал, че проблемът може да е комплексен, но към всичко казано до тук, прибави и регулатора на налягането в горивната рейка - симптомите са точно както ги описваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей те тоя регулатор ако сподели някой как се лекува?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за всички отговори досега, само не знам къде се намира този регулатор на налягането в горивната рейка и как да разбера дали в него е проблема.Ако трябва да се сменя, колко струва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започни с безплатните неща.Свали огледай капачката, палец, свещи. След това можеш да откачиш генерацията и направиш едно кръгче, да не би някое гърне да се е задръстило.Регулатора се намира от десния край на горивната рейка (ако си в положение с/у колата). Вероятен дефект е скъсана мембрана. Проверява се, като се откачи вакума и се гледа дали хвърля бензин от там. Ако отговора е положителен, то регулатора е за смяна. Горивният регулатор не подлежи на ремонт. Търси се добър втора ръка или нов от магазина.

Редактирано от sobis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих във форума и четох, видях подобни теми и въпроси, но

Колега, симптомите които си описал много приличат на бобина! Пробвай с някоя работеща - ако може някой да ти услужи. Редактирано от MIYAMOTO
Няма нужда цитираш целия чаршаф

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ 1 за бобината. Имам свалена бобина и бензинов регулатор. Ако решиш ми звънни да пробваме ;) . Тел 0888 234878 Калин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах в командировка и не съм правил нищо. Тия дни ще се организирам да огледам каквото мога и евентуално да направим проба с бобина и регулатор на горивната рейка.Сега като я покарах установих, че проблема се появява и изчезва когато си поиска. На моменти работи без проблем, и после пак почва със забиването на муцуната, а прекъсването става съвсем рядко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я си провери всички вакууми,защото точно такива симптоми има при скъсан маркуч на вакуумаПубликувано изображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...