Jump to content
yajo

Кой по дяволите е турбинирал пловдивското вишенево ламбо дорс Д15Б7 5Г. купе

Recommended Posts

Ами "очи гледали-очи плакали"!Твоят човек за какво е скочил там?Тук бая читави коли излизат и то на добри цени. Тъкмо и ти да имаш занимавка :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами момчето не разбира много много и го разбирам, не всеки трябва да разбира от автомобили. въпроса е какви са тия хора дето са взели пари за това което са сътворили :) е тва ми е:) Все едно Пепи аз или ти да си оставим на някой колата и на края да му платим за това че се е изгаврил с нея :)и от логична гледна точка при дросел 56мм какъв диаметър трябва да са турбопътищата 35мм вътрешно дали е добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше някаква обява тука за турбо купе без снимки на моторния отсек.Явно си е знаел продавача :lol:

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4 точно туй звяр е :lol: Не вярвах, че някой ще я купи..., но явно за всеки влак си има пътници, купувача да беше питал тук, за да го открехнем пловдивските колеги за какво става въпрос ;)Доста хора имат наблюдение по тази кола, кой пряко кой не, но тук се знаеше за какво става въпрос, дори и за вървенето.Още преди 2-3 години знам, че въпросното купе е падало от едновалов сивик (БЕЗ ТУРБО) :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой го е сътворил туй чудо? че ми е много интересно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее жалко за колегата.... един мой френд беше болен по това купе...... че е било 200кс. а като бяхме на оглед и да я караме.... само където не заплака... като почнах да му показвам кое как е направено просто се отчая от живота.... дано я оправите.... Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой го е сътворил туй чудо? че ми е много интересно :)

Защо не се обади на миналия собственик да попита? Вече парите са броени, няма защо да крие каквото и да е от него. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Posted 20 August 2013 - 18:05Колата е продадена , честито на колегата . Със здраве и винаги да ме помни с добро за страхотния подарък ..."Край на цитата :D "Страхотен" подарък е явно ...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва незнам дали е подарък но е Старт от скрапа. Кюнеца на казанчето на кенефа са сложили за турбо пътища

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ми беше продал пантите поне :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера демонтирх целия "турбо сетъп" от цялата работа старото ще е само турбото и блоуоф клапана :) поръчах колекотр от икономик доказано здрав , нови турбопътища на Ф 60, абе ще стане не знам какъв подарък е но колата е тотално за боя предните калници са ги пилили със флекс не са имали явно шкурка:) окачването е доста разбито, абе реве си за сериозен ремонт но ще стане ;)само не знам в мотора има ли нещо сменяно някой ако знае случайно нека пише, стокова Д15-ка ли е или е сменено нещо вътре. старите турбпътища бяха на 38мм. вътрешно:) колекотра толкова нацепен че не може да развърти турбото, и нещо се бяха опитвали да въртят топлата част спрямо студената щото клапата на актуатора беше постоянно отворена не знам дали е вдигала и 0.1 налягане не знам какви 200 коня е била но ще стане толкова;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе колеги ,това купе сигорно година се продава ,никой ли не го е оглеждал и да драсне два реда ,че е "кенеф"! Можеше да се спестят нерви и пари на момчето ,да го Ева.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли изобщо значение кой го е турбинирал, след като вече покупката е факт, а колата е на място, където се изтъква, че ще стане както трябва? Собственикът не е срамно, че не разбира какво купува, просто е прибързал с покупка, за която не е разучил достатъчно, а е имало начин (както и се видя досега в темата). Вършите си работата, и се надявате да ви запомнят с добро, друго не остава. Свършила работа вече! При всеки занимаващ се в определена област идват странни и неработещи творения от други места с претенции за свършена работа, неприятно е, да, но ако отделяме внимание постоянно да издирваме разни "компетентни" лица само насочваме грешно излишна енергия, която да отиде на друго по-полезно място...Няма сила, която да забрани домашният пишман-тунинг, и всеки има право да твори по собственосста си както намери за правилно, и да сложи етикет 200 конски сили, но в главата си, вместо на разпечатка...та даже и да плати за това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е че дори и човека правил купето да е от този форум няма да разберем кой е, но поне хората който знаят нещо за колата да напишат, имат ли представа дали са сменяни някакви части в двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да разбереш какво е сменяно - ще се довериш ли 100% на информацията, при взето под внимание начин на турбиниране... Ако ще става нещо надеждно от колата - разделяне на две и пълна инспекция (лично мнение) :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колегата купувач проверил ли дали има масло изопщо в двигателя преди да я купи?Аз също (преди да почнам да губя нощи в четене от вас опитни колеги в той форум) не знаех нищо.Преди година и половина е така си купих англичанка "на късмет"-обаче добра излезна в двигателя,но като разчетох тук-там вече втората ми хонда я търсех прилично дълго време...Има една (на снимките много яка) д15з6 5 врати от Ловеч-она е от Троян де,но собственика я пишал от Ловеч-4500лв:rolleyes:/>-отидохме за оглед-:blink:/>каруца!Съжалих че носи емблема на Нонда...А и друго нещо...Това момче не е ли питало някой как върви хонда стокова,а пък с турбо да не говоря или просто позволил да го излъгат с 200коня?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо сетъпа е правен във Фирма на име "car profi" не ги знам що за професйоналисти са но най вероятно са по големи аматйори от мен :)ако се вземе в предвид турбо изпълнението;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то момчето дали е питало преди да го вземе?

Трябвало е да попита , то се знаеше че не върви това купе направо стария собственик хвърли пари на вятъра :lol:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сигурно работиш в cosworth в турбо отдела?

Хахахаххаха пич точно на него да кажеш такова нещо ... ;) Поинтересувай се колко му вървят колите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение какво работиш срамна работа няма .Просто изказването ти е толкова надуто че е смешно отстрани погледнато .По стара Българска традиция присмя и оплу предишния майстор изкара себе си велик и завърши с гръмките думи - "Моля ви колеги ако не разбирате кое как се прави, в тази страна вече има доста хора които са в час и могат да ви направят сполучливо двигателите, ако пък не ви се дават пари вземете прочетете из тези форуми, има много теми за турбиниране кое и как става" и ако не е проблем да споделиш кои са тея турбо маистори у форум-а Не го приемай като заяждане просто от страни така изглежда

  • Нагоре 5
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яжо, нямаш ли някоя снимка на водопроводните тръби под капака да постнеш да видят защо ги пишеш тези неща ?Или на гонката с D16 атмосферка, да видят как НЕ върви турбо кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата ми се струва като заяждане.Колата вече момчето я е купило.Дано скоро я оправите и да се радва момчето :) защото да купиш нещо и да се окаже, че не става си е кофти работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ico Dimitrof ни най малко не искам да съм надут и никога не съм бил надут, Много хора от този форум ме познават и знаят що за човек съм а щом съм пуснал и подобна тема значи има защо! Целта ми беше една единствена да разбера кой е правил целия турбо сетъп, защото аз съм просто момче от село и тук на село не серем такива произведения, ами се стремим да ги направим както трябва! оказа се че тази кола е правена във цял тунинг сервиз:)/>което беше връх на сладоледа :)/>Може ли да те питам Ицо при дросел с диаметър 56ММ. нормално ли е турбо пътя да е 38мм? Водопроводните тръби съм ги снимал, до тях са новите тръби за новите турбо пътища, снимал съм и снадките и ще ги пусна за да видят колегите които ще турбинират какво не трябва да правят.Ico Dimitrof, Всеки божи ден получавам доста лични съобщеия на теми предимно свързани с турбо конверсий и се стремя на всеки един колега да отговоря по такъв начин че да остане доволен и да ме разбере какво му обяснявам ако не вярваш поразпитай малко.

Редактирано от yajo
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип когато купувам нещо от 1000 лева нагоре, аз винаги вземам някой който разбира от това нещо с мен, дори ако се налага и понякога му плащам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ico ако решиш да си турбинираш колата някога, в София се сещам за поне шест места, където могат да ти свършат работа хората, в Шумен знам едно местенце във Варна, В Бургас, просто човек трябва да се поинтересува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ico Dimitrof ни най малко не искам да съм надут и никога не съм бил надут, Много хора от този форум ме познават и знаят що за човек съм а щом съм пуснал и подобна тема значи има защо! Целта ми беше една единствена да разбера кой е правил целия турбо сетъп, защото аз съм просто момче от село и тук на село не серем такива произведения, ами се стремим да ги направим както трябва! оказа се че тази кола е правена във цял тунинг сервиз:)/>/>/>което беше връх на сладоледа :)/>/>/>Може ли да те питам Ицо при дросел с диаметър 56ММ. нормално ли е турбо пътя да е 38мм? Водопроводните тръби съм ги снимал, до тях са новите тръби за новите турбо пътища, снимал съм и снадките и ще ги пусна за да видят колегите които ще турбинират какво не трябва да правят.Ico Dimitrof, Всеки божи ден получавам доста лични съобщеия на теми предимно свързани с турбо конверсий и се стремя на всеки един колега да отговоря по такъв начин че да остане доволен и да ме разбере какво му обяснявам ако не вярваш поразпитай малко.

Пич Аз не оспорвам нито твоите качества нито знанията ти нито добродетелите ти .Просто изказването ти беше силно високомерно Няма значение какво е правено преди теб важното е ти какво ще направиш,праищ колата и хората те хвалят за истинските 200коня и делата ти говорят за тебе
  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без думи... не знам защо изобщо им отговаряш, а тая хонда найстина е творение на изкуството :) Очакваме я отново вкъщи както трябва да бъде !

Редактирано от Palko
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо изказването ми не е нито високомерно нито надменно щом ти си единствеия дето го приема така хубаво;) желая ти всичко най най ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеЗащото не се правиш на най-готиния майстор за турбо и да каниш хората "Който е за турбо ела при мен"

Ico ако решиш да си турбинираш колата някога, в София се сещам за поне шест места, където могат да ти свършат работа хората, в Шумен знам едно местенце във Варна, В Бургас, просто човек трябва да се поинтересува.

 

  • Надолу 9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм майстор по турбо изпълненията! правя си моята кола, правил съм още 3 коли на приятели, а на Пепи му правя нещо като услуга! това ми е целия стаж като автомонтйор.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре бе , дай снимки на ВиК инсталацията :D :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ето ви две снимки на старите турбопътища и тръбата която ще ползвам за новите, тръбата е 63 външно тънкостенна неръждавейка която е доста здрава и лека, старите турбопътища са от дебелостенна парнаджийска тръба с 42 външно или 38 вътре:)

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм шокиранПубликувано изображениеК'ва е тая ръждива ВИК тръбаПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...