Grudinio 25 #41 Posted September 6, 2017 Здравейте колеги. И аз вече имам същия проблем, но за момента ме интересува как да си сваля маркуча с тръбичките най-вече долу от рейката. Какъв ключ сте ползвали там за гайката и възможно ли е докато колата е вдигната на крика отпред вляво? Share this post Link to post Share on other sites
ogi28b 457 #42 Posted June 12, 2020 Малко стара тема, съжалявам за което. Минавам само да кажа, че си купих маркуч за хидравликата (оригинален) за 2.2 печка. Номер на частта: 53713-SEF-G02 Цена - 622.00 лева (12.06.2020 г.) 1 литър ПСФ - 40 лв. Всичко - 661.19 лв, това са само частите. Трудът по смяната ще заплатя отделно другата седмица. Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1786 #43 Posted June 13, 2020 (edited) Безбожници...! Не че и аз не минах от там...,но като гледам цифрата и че в алито струва 60лв.до вратата ти,се чувствам "прецакан"! Добре,че поне се върти волана,че ако се счупи и той....? П.П. Колега,защо не им поиска 15% отстъпка? Edited June 13, 2020 by JHM Share this post Link to post Share on other sites
sashua 115 #45 Posted June 14, 2020 (edited) В оригиналните маркучи има един успокоител, като се сменя маркуча се прехвърля в ментето и чао треперения, чао проблеми, и спестени една камара пари, към 600 като гледам 😀 Сменете си майсторите, и този които ви е казал, че няма правене, освен с ново оригинално, не го слушайте. Edited June 14, 2020 by sashua Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 292 #46 Posted June 14, 2020 Не винаги се получават тези прехвърляния. В голяма сепен еластичността на маркуча обира тези вибрации, не само клапанчето. За дизел има успешни опити, но при бензина не. Нов маркуч. Или ОЕМ или али. И двата са ОК. 1 Share this post Link to post Share on other sites
smirky 44 #47 Posted June 14, 2020 Какво може да се направи превантивно или просто чакаш да те остави на пътя? Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 1029 #48 Posted June 14, 2020 Тя няма да те остави. Просто ще почне да губи хидравлична течност, но не и с темпове, че да те остави на пътя. Share this post Link to post Share on other sites
ogi28b 457 #49 Posted June 14, 2020 Преди 2 часа, sashua написа: В оригиналните маркучи има един успокоител, като се сменя маркуча се прехвърля в ментето и чао треперения, чао проблеми, и спестени една камара пари, към 600 като гледам 😀 Сменете си майсторите, и този които ви е казал, че няма правене, освен с ново оригинално, не го слушайте. Благодаря за идеята. Моля да препоръчаш сервиз, в който извършват процедурата и дават гаранция за извършената дейност, както и че няма да има разлика спрямо оригинала. Аз не можах да намеря такъв. Навсякъде, където питах, получих отговори: "Не! На Акорди - не." или "Да, ще ти го направя, но няма да ти дам гаранция, че ще е същото." Предполагам, че ще е полезно за всички и ще се спестят доста пари. Аз като сменя моя, ще го запазя и ще го предоставя като подарък на някой след мен, ако има нужда и реши да се пробва с рециклиране. В крайна сметка или ще спести над 500 лева (защото рециклирането излиза под 100) или ще се овътри с още 100-на лв за труд по смяната на рециклирания с оригинален след това. Имам приятел, който е рециклирал, карал е точно 2 седмици с рециклирания и го е свалил, защото е имал сериозна промяна на волана към по-лошо. Предложи ми да ми подари рециклирания, ако искам да го монтирам за проба или да го нося при който реша за рециклиране. Отказах. @smirky, не можеш нищо да направиш. Маркучът се разлага отвътре навън и е въпрос на време кога ще се сцепи. На пътя няма да те остави, ако поглеждаш редовно дали не е протекъл. Като се сцепи, започва да сълзи масло и нивото в казанчето започва да спада. При мен беше на максимум, и след изминати около 50 км спадна м/у мин. и макс., от тогава не съм я карал. Ако се случи извънградско - не знам колко път ще можеш да изминеш, преди да започне да смуче въздух 1 Share this post Link to post Share on other sites
inspektora 393 #50 Posted June 14, 2020 Имам информация, че в Ханса Флекс в гр. Стамболийски успешно рециклират хидравлични маркучи за Хонда. Имам познат, който работи там и твърди, че били напред с материала, прехвърляли всички карантии и използвали подходящи маркучи. Фирмата е германска и има големи традиции в хидравличните системи. Ако някой може да го потвърди, ще е добре. Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 292 #51 Posted June 14, 2020 (edited) И там съм бил, гаранция Франция, но за дизелите има положителни отзиви. Edited June 14, 2020 by h5rov 1 Share this post Link to post Share on other sites
inspektora 393 #52 Posted June 14, 2020 Каква е разликата м/у дизела и бензина по отношение на хидравликата? Share this post Link to post Share on other sites
ogi28b 457 #53 Posted June 17, 2020 Помпата е с друг код - диезловата е 56110-RBD-E02, а бензиновата е RBB, вероятно е различна, но каква точно е разликата - не знам. Предполагам, че е в дебита и налягането, което генерира, заради различните обороти на двата двигателя. Също така - има разлика в тръбите, а вероятно и самата рейка, но не ми се рови да проверявам по-подробно. Специално за маркуча - не мисля че има разлика, освен във формата на тръбите. Конструкцията може би е еднаква, но това е само предположение. Затова не мисля, че има значение дали колата е бензин или дизел, по отношение на възможностите за ремонт на маркуча. Иначе, срещу 50 кинта за смяна, пак съм на пътя. Както очаквах - никаква разлика във волана. Някой щеше да каже кой сервиз гарантира евтин ремонт и спестени една камара пари, плюс "чао проблеми", ама май само така като подхвърляне остана. 1 Share this post Link to post Share on other sites
inspektora 393 #54 Posted June 17, 2020 преди 58 минути, ogi28b написа: Иначе, срещу 50 кинта за смяна, пак съм на пътя. Както очаквах - никаква разлика във волана. Оги, не разбрах. Сменил си маркуча с оригинален и няма подобрение или влошаване? Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 1029 #55 Posted June 17, 2020 Извинявай, че отговарям от негово име Към по-лошо няма разлика. Той волана преди си му беше ок, просто масло сълзеше през маркуча. Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 1029 #56 Posted June 18, 2020 Темата е разчистена от последните мнения поради излизане от темата и добрия тон. Оставям само адреса на сервиза, в случай че е полезен на някого: Quote [...] намира се във Велико Търново на ул. Възрожденска, до щил. [...] ПС: Моля, минете на лична кореспонденция, ако искате да продължите. 4 Share this post Link to post Share on other sites
dindin 1247 #57 Posted June 19, 2020 На 17.06.2020 г. at 20:09, sashua написа: На 17.06.2020 г. at 12:24, ogi28b написа: Някой щеше да каже кой сервиз гарантира евтин ремонт и спестени една камара пари, плюс "чао проблеми", ама май само така като подхвърляне остана В Търново заповядай, ще те заведа на мястото, просто нито името му знам, нито ме интересува, имат си машини, правят всичко, било то за климатици, хидравлика и тн. Единственото, което направих, свалих стария, донесох им го заедно с ментето, пожелах да ми се прехвърли успокоителя, по препоръки на майстора ми, след 1 час беше готов, след още 2 минути беше монтиран, още 50хил км изминати и проблеми няма. И ми взеха 20 лева за тая процедура. Допълвам с информация от скрит пост. 1 Share this post Link to post Share on other sites
miro.85 0 #58 Posted October 29, 2020 На 17.06.2020 г. at 12:24, ogi28b написа: Помпата е с друг код - диезловата е 56110-RBD-E02, а бензиновата е RBB, вероятно е различна, но каква точно е разликата - не знам. Предполагам, че е в дебита и налягането, което генерира, заради различните обороти на двата двигателя. Също така - има разлика в тръбите, а вероятно и самата рейка, но не ми се рови да проверявам по-подробно. Специално за маркуча - не мисля че има разлика, освен във формата на тръбите. Конструкцията може би е еднаква, но това е само предположение. Затова не мисля, че има значение дали колата е бензин или дизел, по отношение на възможностите за ремонт на маркуча. Иначе, срещу 50 кинта за смяна, пак съм на пътя. Както очаквах - никаква разлика във волана. Някой щеше да каже кой сервиз гарантира евтин ремонт и спестени една камара пари, плюс "чао проблеми", ама май само така като подхвърляне остана. Здравейте колеги, и при мен се появи проблема с маркуча, може ли да ме ориентирате къде да изпратя маркуча да направят копие по него и от къде да си поръчам хидравлична течност и каква? Благодаря Ви предварително! Share this post Link to post Share on other sites
mestika 0 #59 Posted March 1, 2021 На 29.10.2020 г. at 20:30, miro.85 написа: Привет колеги и Честита Баба Марта, за София къде бихте посъветвали да се занесе маркуча ( колата е Акорд 2006 2.0 бензин ). Поздрави! Share this post Link to post Share on other sites
dakatash 17 #60 Posted June 13, 2022 Привет, колеги. Шурна маркуча на дизела. Последно мога ли да разчитам на HANSA FLEX? Мисля да го сваля и да им го пратя. Още нещо да попитам. Има ли ядове със валянето? Share this post Link to post Share on other sites
KKaradzhov 0 #61 Posted May 30 Привет колеги, пиша в тази тема за да не отварям нова подобна. Карам акорд 7 2003 година К20А6 и този филм с маркуча го играх преди година и половина, в случая аз си купих нов китайски марка NTY и всичко си работеше нормално до скоро. Покрай нова година внезапно волана ми натежа. Рециклирах рейка, хидравлична помна, найкрайниците са сменени, хидравличната течност също, но проблемът стои. Проверявах и окачване и шарнирите, защото от вече изчетеното до тук се усъмних и в тях, но там всичко е наред. Когато взимах китайския маркуч оргинален на Хонда струваше 760лв, разбира се тези пари не бих ги дал. Въпросите ми са два: 1. Някой имал ли подобен случай да му натежи волана с китайския маркуч след време (предполагаемо въпросния клапан за регулиране на налягането да се е прецакал)? 2. Аз съм си запазил оригиналния маркуч на колата и се колебая да отида в Хидромарк във Варна да го рециклирам, ще прехвърлят ли клапана, заслужава ли си цялата интервенция да я правя? Share this post Link to post Share on other sites
Г.Писаров 152 #62 Posted June 2 (edited) Можеш да се поинтересуваш за Добрич, да рециклираш оригиналния маркуч. Казаха ми, че там правели качествено рециклиране и поставяне на този клапан. За съжаление не мога да дам координати. Не съм се интересувал още. И моя стария стои но още не съм стигнал до него да го рециклирам. Чувал съм, че във Варна никъде не ги правели както трябва точно тези с клапана. Взех някакъв автърмаркет, втора употреба, без клапан. За сега нямам ядове с него или като цяло със системата вече година. Edited June 2 by Г.Писаров Share this post Link to post Share on other sites