Jump to content
Ves_es

Нормален пакет с екстри или доста орязан ?

Recommended Posts

Здравейте , преди месец и половина се сдобих със Сивик 1,4 90 k.c 1999г. 6 генерация феислифта седан японка. Влюбих се от пръв поглед както се казва и това ми е първия личен японски автомобил на който се качвам. Колицата е страхотна но адски ме дразни че няма някой елементарни екстри. Фаровете се включват още докато съм на контакт без да ги включвам от лостчето може би е предназначена за страна в която се шофира и денем с пуснати фарове? Тази екстра е доста удобна ОК но няма бутон за регулиране на светлината на приборите нощно време Публикувано изображение Няма осветление на бутоните за ел. стъклата и ел. огледалата също и на пепелника Публикувано изображение Няма стоково централно заключване с дистанционно от ключоветеПубликувано изображениеКогато включа фаровете от лостчето нощем и загася двигателя би трябвало когато отворя шофьорската врата да се задеиства сигнализация за включени фарове но уви нищо Публикувано изображение

Тези екстри който липсват нормално ли е да липсват все пак това е ХОНДА 1999г или ............................??????Публикувано изображение

Редактирано от Ves_es
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включването на фаровете сами е нещо което Сивика го няма и е правено допълнително. Овен това е направено глупаво в твоя случай понеже ти включва един доста солиден консуматор още преди да си запалил. Да нямат бутон за регулиране силата на светене нощем. Да не са осветени бутоните за ел. стъклата. Колата има сигнализация за пуснати фарове която при теб не работи. И пак да това е нормално за Хонда Сивик :) Ако искаш толкова екстри е трябвало да се насочиш към Алфа Ромео колега :) За Сивик до 2001г комфорт е мръсна дума, а после престанаха да правят истински коли. Не се тревожи, колата ще те изненада с прекрасно управление и добро поведение на пътя. Нисък разход на гориво и след добро обслужване на мотора ще висиш по сервизите само за смяна на маслото и евентуално някой и друг тампон.....най-скъпият от които е 38лв и ако се монтира правилно ще забравиш повече за него.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш лампичка в пепелника, която го осветява, когато е отворен. Ако си имал предвид, че ти липсва такава - подлежи на смяна. Забравил си да споменеш, че нямаш лампа на запалката :blink::DСилата на подсветката си е идеална - нито много силна, нито е тъмница. Реглаж на силата на силата на подсветката на уредите имат само американките (мисля, че и канадките). Тези коли си имат други екстри - лампичките по таблото са шукарийка, но далеч не са най-важното ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

".. Реглаж на силата на силата на подсветката на уредите имат само американките (мисля, че и канадките). .."

 

.....

И "англичанките"Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

".. Реглаж на силата на силата на подсветката на уредите имат само американките (мисля, че и канадките). .."

 

.....

И "англичанките"Публикувано изображение

 

Не вдички англичанки и явно не всички канадки, понеже моето купе е канадка и няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Доста дреболийки те дразнят и може би си прав , но силата на Сивик никога не е била в екстрите. Поведението на автомобила е уникално по рода си. Не забравяй ,че тази кола струва в момента 2- 2500 лв. Важното за Хонда е едно и го запомни. Независимо какъв е модела и с какъв пакет екстри - ВСИЧКО ВИНАГИ РАБОТИ. Е сигурно има някакви много много редки изключения. Може да имаш 3 екстри ,но ще работят безотказно , ако си с Акорд или Ледженд фул екстри те пак работят безотказно. Казвам това защото примери бол за коли с много екстри и половината не работят,работят когато си поискат или работят наполовина. Радвай се на колата си. За този клас кола това е най-доброто.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичното пускане на фаровете, без габарити /водят се дневни светлини/ при подаване на контакт го има при канадските сивици. Характерно е още, че при дръпната ръчна спирачка, фаровете не работят. Освен това фабричните дневни светлини при канадските сивици се характеризират с намален интензитет и с това, че работят дългите светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш лампичка в пепелника, която го осветява, когато е отворен. Ако си имал предвид, че ти липсва такава - подлежи на смяна.

Сигурен ли си колега? Не че съм се ровил много, но и аз мисля , че няма. П.П. Говорим за 6 ген хетч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6та хеч със сигурност има светлинка в пепелника :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-малко екстри, по- малко проблеми..... ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Наистина колега, екстрите никога не са били силата при сивика, все пак той е нисък клас. Мини на висок и ще се поглезиш повече. Това е малка градска кола с нисък разход и пословична здравина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И "англичанките"Публикувано изображение

 

Англичанките нямат място за сравнение във въпроса на колегата. Те някои от тях и лампички в жабката например имат, а в 6-та хеч/седан/купе досега не съм виждал.

 

Не вдички англичанки и явно не всички канадки, понеже моето купе е канадка и няма.

 

Не ти знам колата, че да говоря наизуст, но най-вероятно става дума за канадско производство, предназначено за европейския пазар, а не за американския/канадския такъв. Има разлика. Канадските версии най-лесно се разпознават по това, че нямат оборотомери и ел.стъкла.

Ето го първото купе, което намерих в нета и си има (вж. всясно под левия въздуховод):

Публикувано изображение

 

Ето тук една истинска канадка, която може да няма оборотомер или ел.стъкла, но има реглаж силата на подсветката.

 

Тук най-ценно би било мнението на колегата ADH, за който съм забелязал, че има доста добри познания по тези въпроси и току виж се окаже, че за нещо съм бил в грешка.

 

 

Имаш лампичка в пепелника, която го осветява, когато е отворен. Ако си имал предвид, че ти липсва такава - подлежи на смяна.

 

Сигурен ли си колега? Не че съм се ровил много, но и аз мисля , че няма.

П.П. Говорим за 6 ген хетч.

 

Абсолютно сигурен. Дори базова 5-та хеч има такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за постовете ето и 3 снимки на хубавицата който не са много качествени но все пак Публикувано изображение. Колегата който е публикувал снимка на канадския модел се вижда че има подлакътник а на моята няма Публикувано изображениено все пак има бутони за подгряване на седалките мисля че на снимките се вижда!

 

 

По въпроса с дневните светлини може ли да се изолират тоест да се изключат да не се включват при контакт а само от лостчето за светлините? Още едно въпросче което ме озадачи много. Както колегата "no1else '' спомена за сигнализацията която предупреждава за включени фарове при отворена врата на не работещ двигател в моя случай я няма (повредена) това може да се окаже нещо дребно като паднал предпазител или сериозен проблем ?

Снимките : http://dox.bg/files/dw?a=b685fbbb55

http://dox.bg/files/dw?a=f95f152b71

http://dox.bg/files/dw?a=1cfc3b66fa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но си имаш пръскалки на фаровете. Екстра, която се среща изключително рядко и единствено (доколкото съм виждал) на седан версията. Подгряването на седалките също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за постовете ето и 3 снимки на хубавицата който не са много качествени но все пак Публикувано изображение. Колегата който е публикувал снимка на канадския модел се вижда че има подлакътник а на моята няма Публикувано изображениено все пак има бутони за подгряване на седалките мисля че на снимките се вижда!

 

 

По въпроса с дневните светлини може ли да се изолират тоест да се изключат да не се включват при контакт а само от лостчето за светлините? Още едно въпросче което ме озадачи много. Както колегата "no1else '' спомена за сигнализацията която предупреждава за включени фарове при отворена врата на не работещ двигател в моя случай я няма (повредена) това може да се окаже нещо дребно като паднал предпазител или сериозен проблем ?

Снимките : http://dox.bg/files/dw?a=b685fbbb55

http://dox.bg/files/dw?a=f95f152b71

http://dox.bg/files/dw?a=1cfc3b66fa

 

Колега ако имаш познат еладжия отиди при него за някой лев да ти оправи проблема с фаровете , тук неможем с точност да ти кажем как и какво е направено по колата .

А относно сигнализация за забравени светлини джаджата се казва ЗУМЕР може да ти е изгорял.

Поздрави. Публикувано изображение

P.S.Поздравления за колата мн е лачена :)

Редактирано от hinev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега Hinev ще я закарам да я погледне някой ел. майстор. Колата е невероятна не мога да изкарам и ден без да и се яхна Публикувано изображениеХондата си е хонда добре че не послушах един приятел и да направя огромната грешка да купя BMWПубликувано изображениено това е друга тема.Веднъж видях на един наперен сивик 8 генерация да пише отсрани на вратите BMW KILERПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А осветление в жабката имат ли тез сивици? Че да не се втурвам с разглобяване с търсене на такава ако няма  :hmmm:

Редактирано от BoSsMaN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зумера за оставени фарове е на същия бушон като плафона. При мен няколко пъти го сменям. Виж дали ти работи плафона, ако не може да е от бушона.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята нямаше осветление в жабката, но аз и сложих малко лед лента, която вързах към габарит.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...