Jump to content
kazadores

Климатик за Д-серия

Recommended Posts

Здравейте колеги,изчетох доста по въпроса,но все пак имам известна неяснота,затова питам тук: Идеята е да се монтира климатик от сивик 5-та ген Д16З6 на сивик Д15 с карбуратор или да го кажем за по-лесно и ясно на Д13-ка (понеже съм сигурен,че повечето фенове тук не са виждали като моя мотор на живо,които е 1.5 с карб без ЕЦУ,ламбда и кавато и да било електроника заводски като на д13-ките).Все пак ако има някой запознат,мотора е Д15Б3.Колата е окабелена заводски за климатик.Цялата инсталация ще се сваля от кола 95-та година (с новия фреон),но при колите с ЕЦУ при работа на климатика,компа автоматично коригира оборотите,като подава газ и не затруднява толкова мотора,докато при мен няма електроника и идеята ми е дали като пусна климатика,колата ще се опита да гасне.Не съм наясно как точно е решено това при Д13-ките.Предполагам (това е мое лично мнение) стъпковото моторче отваря дросела и върши работата на смукач при пуснат климатик...Също не ми е ясен въпроса има ли разлика в алтернаторите между Д13,Д15,Д16 с или без климатик,защото климатика натоварва допълнително ел системата.Ако някой се сеща за други евентуални разлики между системата от Д13 и Д16,нека сподели своя опит.Благодаря на всички отзовали се :)/>

Редактирано от kazadores

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах 5 генерация ли е колата? Защото на 4 генерация с този мотор колата си има ръчен смукач, ако и при теб е така няма как да вдигнеш оборотите по електронен път, защото просто няма какво да го направи освен ръчно. Докато при д13 се води Single electronic carburettor PGM-CARB, е не на всички д13 де. Затова че генератора не играе никва роля. Слагаш климатика, лятото малко по-високи обороти и си ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5-та генерация е колата да и си има електрически смукач :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има смукача с климатика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша от опит с други коли. По принцип на инжекционите които са с механичен дросел т.е. с жило към педала допълнителните обороти за осигуряване на натоварването породено от климатика се осигуряват от малък байпасклапан който заобикаля дроеловата клапа и осигурява малко повече въздух. Самия дросел не мърда, при drive by wire системите не съм сигурен там би трябвало да е по-лесно да отвори на една стъпка.При карбураторите може и да има подобен байпас или с електро магнит да отваря леко дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам тъй като всички 5-ти генерации са окабелени заводски за климатик (явно в онези времена това е било дилърска екстра),са предвидили нещо,което да увеличава оборотите при монтирането на системата.Надявам се и алтернаторите да нямат разлика,защото никъде не прочетох по менюълите,че при монтаж на клима,се сменя и алтернатора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...