Assassin 28 #521 Posted December 6, 2016 Добри смеси държи (малко богато ми се струва все пак, ама колко ли знам аз)... Браво на Бобката... Каза ли ти какво да правиш от тука нататък или не ти е давал съвети много? Share this post Link to post Share on other sites
policeman 1061 #522 Posted December 7, 2016 Браво,както се казва кефа цена няма! След няколко месеца ще ти стане бавна и ще искаш още,но не прекалявай,че ризите на тия блокове се цепят като динчета. Share this post Link to post Share on other sites
honda_tech 161 #523 Posted December 7, 2016 Браво доста добре е станало Блоу-офа как изглежда? Реплика ли е или е истинско HKS? Поздрави! Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #524 Posted December 8, 2016 (edited) Blow-a е китайски на HKS. Снимка под капака. Филтъра и гумената тръба към него са временни ще се сменят с хром/алумин тръба и няма да са на това топло място. Един стикер на сектата Върнах и роубъра защото според мен изглежда по злобна с него, а и ме съмнява, че чак толкова ще спира притока на въздух до куйлера. Edited December 8, 2016 by Izverg 3 Share this post Link to post Share on other sites
New-1 36 #525 Posted December 8, 2016 Нямаш ли някое клипче да споделиш как ускорява след духалката :-) Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #526 Posted December 9, 2016 Ами още нямам клипче но скоро ще направя. Share this post Link to post Share on other sites
MariqnKZ 13 #527 Posted December 22, 2016 Колега ето малко снимки на купето ако ти е домъчняло да видиш че е попаднало в добри ръце 12 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #528 Posted December 31, 2016 Браво радвам се, че е попаднала в добри ръце а не на някой дето да я съсипва. Надявам се да те радва както радваше мен и да довършиш нещата който аз не можах да направя с нея. Ето какво направих а, и на црвто с таблото не съм го боядисал само. 8 Share this post Link to post Share on other sites
GymFlex 13 #529 Posted January 1, 2017 Тоя километраж дали няма да стане болт он на сивик 6та японка Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #530 Posted January 1, 2017 Няма да кажа от съображение за сигурност хахаха П. П. Няма идея уж казват, че стават 1 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #531 Posted January 6, 2017 Малко подобрения по тръбите за турбото и до настройка! Отново огромно БЛАГОДАРЯ на момчетата от HPP Garage и най-вече на Боби за това, че въпреки всичко ми угоди и направи моя автобус още по-бърз Сами вижте разликата на сток мотор! И нещо от мен... Лека и безаварийна колеги, че на вън си е .... 5 Share this post Link to post Share on other sites
Drone 790 #532 Posted January 6, 2017 20 коня от подобрение по турбо пътищата и пренастойка? Супер Сигурно доста добре гази в снега Share this post Link to post Share on other sites
murdera 384 #533 Posted January 6, 2017 По скоро от дигнатия бууст 2 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #534 Posted January 23, 2017 (edited) Отворихме двигателя за подмяна на лагери, сегменти и общо взето да видим какво става, че се беше разтракал. Аз не го бях отварял преди да му сложа турбото и малко рискувах. За това реших да го изпратя на момчетата от HPP Garage да го погледнат. Оказа се, че на 2 от цилиндрите лагерите са много зле. Вала едвам се въртеше без закопчани пети. За това подменихме вала и биелите и всичко останало, което може да се смени за да сме сигурни за напред. Съединителя също трябваше да се подсили и за това подковаха с 6 плочки. Снимки от процеса: Главните герой в филма са Боби и Мош от HPP Garage огромно БЛАГОДАРЯ ! п.п. Заради транспортната фирма "ЕКОНТ" ми се наложи и челосване на блока. Изрично им казах да поставят стикер с посока на блока но... да си имате едно на ум. Edited January 23, 2017 by Izverg 8 Share this post Link to post Share on other sites
Dragi4 1506 #535 Posted February 3, 2017 Честито! Имам малко опит с Б20 турбо.Всъщност бях първият в БГ 2009та г.!При мен имаше и B18C4 глава Направих 2 опита При първия блока се сцепи доста бързо! При втория опит навихме пинове във водната риза за да не мърдат цилиндрите! 390 кс на гуми,5-6 месеца радост и отново сцепени ризи Дано се радваш дълго време на колата! Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #536 Posted February 6, 2017 (edited) Благодаря ти. Аз чак такива коне няма да гоня за сега мисля, че е добре. Все пак семейна кола е и не идва да я правя толкова к.с. Още не съм сглобил мотора не ми остава и време, бутам малко по-малко. Надявам се до края на месеца вече да и търкалям колелата. Все пак, няма да мога да и се порадвам първите няколко километра докато се напасват частите, но след това какво я чака... ) Edited February 6, 2017 by Izverg 3 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #537 Posted February 20, 2017 Монтирах, регулирах, стягах и всичко си дойде от първия път след едномесечна почивка... Увих даунпайпа и маркуча за маслото от турбото за да не се нагряват и да стане беля. Вече 130км карам и няма ядове върви си добре. Не смея да я натискам още не се е разработила. 3 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #538 Posted March 14, 2017 Подложки отзад 2см за да се изравни с предницата. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #539 Posted March 17, 2017 (edited) Колеги да върна ли роубъра? Edited March 17, 2017 by Izverg Share this post Link to post Share on other sites
Izverg 458 #543 Posted March 22, 2017 Доста се закрива куйлера, за това се колебая още Share this post Link to post Share on other sites
erm 0 #544 Posted January 18, 2023 Стара тема, но съм любопитен как са се развили нещата във времето. Share this post Link to post Share on other sites
Iliyay7 5 #545 Posted November 24 И на мен ми е много интересно, егати кефа! Share this post Link to post Share on other sites
Iliyay7 5 #546 Posted November 25 За жалост малко хора ползват форумите, но от около месец и нещо чета форума от както си взех ЦРВ-то и мога да кажа, че този форум е книга. 1 Share this post Link to post Share on other sites