Jump to content
Izverg

D15minime --> CR-V B20 turbo

Recommended Posts

Колеги ходих до София при колегата Боби за донастройка на компа. Запознах се с доста колеги покрай него и освен, че ми направиха колата перфектно а ми и се возих на седан 320 коня :)/>/>. Седанчето е на Боби и върви доста стабилно! Степента на сгъстяване, която докарахме е 11.66:1. Проблем се оказа само това, че съм с оригиналната генерация и колата се спъва много след 6200 оборота. До година ще сменя генерация с ф55 за да се отпуши. Отказах се от дросела на 60мм тъй като ефект от него няма да има при вървенето. Тая седмица ще се занимавам със стопа и окачването. Ще направя и снимков материал.

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги няма да се притеснявате за състоянието на пътищата в Русе, защото риначката вече мина!!!

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изяж Николай спаси шаран! Здравейте колеги, на вънка не е много за мъже но все пак довечера да внимавате с чашките... еее наздраве от сега, аз нали съм си на работа... ;) По темата... Монтирах третия стоп и седи чудничко :rolleyes:! Докопал съм един газов инжекцион - италиянски и до година ще го монтирам. Налага се да сменя и генерацията с по-голямо ФИ, нещо от порядъка на 50-55мм. Ще се ходи до Германия за празниците и ако докопам нещо интересно от там ще се похваля :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде за много години! Взеха ми очите в Германия колко пари дават за пиратки и фойерверки. :D/>

Какво ново от там... Подщи нямах време да обикалям из моргите да видя нещичко и за мен. Докарах дреболий като, масажор за седалката, блутут, универсално зарядно за лаптоп, GPS и 5 монитора малки. Мисля да пробвам да монтирам мониторите на седалките отзад и GPS-a в сейника. Щури идей ми идват :D/> ! Като това да се пробвам да монтирам халогени от голф 3-ка. Сега знам, че всеки 2-ри си мисли "тоя е предател и дай да го линчуваме" но просто ми дойдоха за без пари и ако мога да ги ползвам, що не? :unsure:/> Спокойно уверил съм се и никъде не пише "голф" :D/>!

 

Благодарение на колегата Izanagi ще имам и нов преден SPOON лип от последната обща поръчка. Взех си и друг смукателен колектор от д16у8 разстърган за дросел на 60мм и дросел от б16а на 60мм. Тия дни ще се опитам да монтирам всичко и да я подкарам че събира прах.

 

Я какво си имаме: Публикувано изображение

 

to be continued...

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за оффтопика но какво трябва да значи "подщи" :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

успех с проекта,а замислял ли си се за цял суап на D16Z6 примерно, че ти тия пари ги даде само за гарнитури глави,болтове и работа на майсторите?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Умишлено не съм търсил цял суап, защото не искам да плащам голям данък. Аз държа двигателя да се регистрира и всичко да си е наред. Сега съм с блок от д15б2, глава и смукател от д16у8 и дросел от б16а2.

От 2 дена се мъча да сглобя смукателя на д16у8 и накрая ми остана да намеря, къде да вържа този маркуч?

Публикувано изображение

Все пак си мисля, че трябва да е вързан към това:

Публикувано изображение

но колата гасне.

 

п.п. @EGocentric почти съм уцелил думата в бързината а? ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поизтупахме зверчето от снега и лъсна... Жалко, че камерата не е хубава!

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е станала на лято ще ме повозиш  :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия направо !  :punk:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опи банда.... да споделя какво ново направих по колата. Преди  2 дена и сложих газов инжекцион AGIS M210, че аз много карам и ако мога да давам по-малко пари за гориво... :hmmm: Бяхме я направили да обръща от газ на бензин над 4000 оборота, за да се пуска витека на бензин.... Отказах се защото доста често сменя на бенз  :punk: Така, че ще си или само газ или само бенз. 

За тези които планират да си сложат газ ще кажа, че съм доста доволен от вървежа! Предполагаем разход на гориво около 8 на 100км. Пак зависи с къв номер крак си.... Друго... почна да ми бута малко маслото като я вкарам във витек, но това си е нормално!

 

Сега планирам да мина на друго масло... 15w50 защото ще го бута по-малко. За съжаление чувам едното ми каре се разлопа и ме дразни. За сега толкова като се постопли ще има повече :) Имам до доуправям  Bra-то и корите на вратите, задната броня и за капак на всичко DOMO теглича ми раждяса... как съм го боядисал не знам  :oops:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш с 10-40, мини на 10-60.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, ще ми разясниш ли защо? Плюсове - минуси? Аз до сега карах на 10w40. Благодаря

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият индекс при маслата е гъстотата на студен двигател, вторият при работна температура. Колата ти едва ли гори масло при палене, по-скоро когато и даваш газ (сиреч, работна температура). Трябва ти масло, което държи на тормоз => гледаш задният индекс. 15ка масло карат хората с доста хлабави мотори (дали заради турбо, дали заради огромен пробег). До колкото разбирам колата ти е евридей - няма смисъл (особено в по-студените дни) да мъчиш мотора с гъсто масло, защото по-бавно се развърта във системата при палене.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега, ще те послушам. Защото когато не и давам газ, изобщо не го пипа. Не пуши син пушек, а по скоро сив. Не ми гори антифриз, но нямам и катализатор може би заради това.

Иска ми се някой, който кара с 10w60 да сподели как се държи двигателя. Предполагам няма да има разлика, но ако има нещо, което трябва да знам ще е хубаво преди да го налея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А защо не 10w50 ?

10w през зимата си е доста гъстичко за 15w да не говорим и ако двигателя не пипа по-добре да си на 5w.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз моята я карам с 5w50, но реших че няма смисъл да карам колегата да кара с такова. Туба 5л върви между 100 и 120лв за среднохубаво масло с такъв вискозитет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да от гледна точка на цена по добрия вариант е 10w60 .

Но 15w не бих слагал зимата за климата в БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консултирах се с няколко магазина за моторни масла и MOBIL1 10w60 излиза 120 лв, като мога да го взема на 100лв. Има и на Castrol 1лт разфасовки по 26лв. някъде. Ще видя какво ще сложа и ще споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=custom_advanced_search_result&manufacturers_id=&oil_type_id=&oil_viscosity_id=14&oil_size_id=2&x=23&y=2

Този каталог е доста пълен.

 

А от колегата може да вземеш истински масла на ниски цени - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=89090&hl=

Само че днес е последния срок за тази поръчка.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както я направих витек съм сменил 3 пъти масло и вече не ми се дават много пари. Изпадна ми едно масло Mobil 1 rally formula 5w50 4лт за 40лв с договарянето. Из форумите пишат, че са доволни. Вие какво мислите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам ,че си мераклия..що ти трябва да правиш глупости,ефтино и хубаво...забрави.Ако ти е малък пробега и няма да навъртиш 10к за година ,просто си вземи 2 масла едно лятно и едно зимно,както правят всички,уважаващи двигателите си без голям пробег.

0W20 за зимно и 15w50 за лятно.Прибираш,го и следващия сезон пак си го ползваш.Масло в туба не се окислява...прибираш го в мазата на тъмно и си ти.

Широко-температурните масла са или много скъпи или имат компромис ...някъде в добавките :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колега аз преди да си сменя сегментите ми гореше масълце и то повечко като съм във втек зоната.Пробвах с Мотул 15/50 мисля,че беше горната граница нямаше разлика пак гореше същото количество.А тва с две масла за сезоните си е сума а и колегата е написал,че върти много километри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Маркони е дал най-доброто предложение.

 

Е колко много върти ? Да не я кара такси ?

С двете масла преспокойно ще навъртиш 20 000 км и двигателя ще е винаги с оптималното масло във всеки сезон !

 

Ако вземеш съмнително евтино масло от интернет - се готви за предстоящ основен ремонт !

Колко масло ще сложиш за една година и защо искаш да правиш компромис с най-важното за двигателя.

След като сигурно даваш x2 на месец за гориво ?

Сметката си я направи сам - но си струва да дадеш парите от едномесечното гориво за качествено масло за цяла година .

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Банда ето какво взех http://www.e-masla.com/MOBIL-1-RALLY-FORMULA---PEAK-LIFE-5W-50---4-%D0%BB%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B0 оригинално е, даже не пише на български, като погледнеш отзад.   :biggrin:

Като спре да вали, ще го налея и че го пробвам. Ще споделя за плюсове и минуси и най-вече ще се следи дали го харчи!

 

Другото което искам да направя е да сменя тапицерията на вратите с нещо оригинално. Например, като на снимката: Публикувано изображение

 

Предпочитам да е някакъв плат или кожа, а не боя или др.. Може и някакво фолио да се сложи. Ако на вас ви хрумва нещо интересно споделете!  :tongue1:

 

Другото, което искам да променя за сега е цвета на джантите. Мислих много какви да ги направя. Най-много ми харесва полирани и златист цвят в средата. Но, като се помисля за поддръжката и се отказах. Остава, като вариант да са чисто бели с златист цвят - болчета (шестограми). Ето нещо от този род.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-27926-0-33229900-1394297053_thumb.jpgммм червена кола с бели джанти-classic !!!! :wub:  но не мисля че подръжката е по-лесна от златисти с пол.борд! важното е да ти харесва колега. идея за корите  червени ..много приятно седи 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червеното е хубаво да! На мен също ми харесва. Даже си го представям вече в някакъв велурен вариант  :music: Може да помисля и за претапициране на седалките, също в червен цвят (велур), пак ще изглежда доста добре. :punk:

 

Ето, къде натикахме бутилката и заспа между седалката и разпънката! Без да заема много място в багажника! Ето и доказателството:

Публикувано изображение

Всеки уважаващ себе си и автомобила - хондаджия има прахосмукачка в багажника  :biggrin:   :whistle:

Публикувано изображение

Заиграх се малко да скрия и инсталацията на газовата, но има още какво да се желае. 

Публикувано изображение

А компа скрих тук:

Публикувано изображение

Някой може би ще се зачуди.. "абе тоя защо споделя тия глупости с нас". Веднага ще му отговоря! Споделям всичко това за тези, които те първа ще слагат газ и се чудят, къде да си скрият инсталацията... Искам да напомня, че направих и споделям този проект с вас, защото няма много проекти на ej2 в България! Знам, че на повечето прегледали темата съм дал някой друг съвет.  :hmmm:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две снимки от снощи:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Да отбележа искам, че ще правя нова задна разпънка тъй, като бутилката ще пречи.  :punch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте банда. Да се оплача, че последно време нещо не върви. Всеки ден излиза по нещо за ремонт. Стари машини...  :|

Преди 2 дни ми се разхлопа предното ляво колело, като ходихме до MCDONALDS във Велико Търново.

Публикувано изображение

Веднага си помислих, че лагера ми е заминал. За мой голям късмет се оказа, че гайката на главината се е разхлабила. Налях и новото масло!  :yes:  На другия ден реших да си оправя проблема с ключалката на предния капак. Не искаше да ми връща жилото и не се затваряше. Мисля, че е чест проблем за повечето хонди. Тъй, като работя в сферата на услугите и за мой голям късмет дойде при мен един колега с неговата 5-та хеч на 2 милиона км без да е отварян (Д15Б2)!. От дума на дума той ми сподели, че има чисто ново жило за капака и то оригинално. Попитах го да ли го продава, а той дори не искаше да чуе за пари! Каза ми "Направо ще ти го подаря!" Направо камък ми падна от сърцето. Само хората с този проблем биха ме разбрали какво е да си държиш отверка на шофьорската врата за да може всеки път да върнеш палеца на ключалката...  :tongue1:  Много точен колега, дори ми предложи щипки в случей, че счупя някоя. Внесъл си ги е от чужбина. Искам да благодаря на колегата Шаин!!!

И така... след, като трябваше да смъкна предната броня, под калника и целия калник + габарита. Успях да сменя цялото жило без да счупя щипки.  :tongue1:

Тъкмо затворих обратно всичко и видях, че ми капе масло от семеринга на маслената помпа... Е няма край! Утре ще се хващам да разглобявам всичко да сменя тъпата гумичка! :))

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мaлко ме удaрихa... едно бмв ме зaсече и удрa врaтaтa и кaлникa. Язък ми зa трудa който хвърлих дa го прaвя тоя кaлник... post-448-0-83741100-1395594727_thumb.jpgpost-448-0-32642600-1395594822_thumb.jpgpost-448-0-28157400-1395594640_thumb.jpg

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Леко движение по проекта:

Взех си 2бр чисто нови гуми Ling long gl-699. Китайски са но пък ми дойдоха за без пари.

Публикувано изображение

 

Очаквам скоростна кутия от D13-ка с файнъл 4.44, ето разликите:

Предавателни числа на d15b7

1st gear Ratio 3.25

2nd gear Ratio 1.761

3rd gear Ratio 1.172

4th gear Ratio 0.909

5th gear Ratio 0.702

Final Drive Ratio 4.058

 

Предавателни числа на D13 кутия:

1st gear: 3.250 39/12

2nd gear: 1.900 38/20

3rd gear: 1.250 35/28

4th gear: 0.909 30/33

5th gear: 0.750 36/27

Final drives: 4.437

 

Сами можете да видите разликата :) Към това ще има и лек маховик с тегло 6.950.кг от оригиналния 9.050 kg. Това са цели 2.1кг, което си е доста добре при развъртане.

Лошата новина е че, ми се разтрака карето на лява полуоска. Нямам на представа дали е вътрешно или външно, но го прави само на леви завой и се чува от лявата страна. Ще я сменям цялата направо, защото ще получа друга такава :).

 

Не знам кога ще дойде реда на джантите само...

Надявам се да сложа и нова генерацяи до края на другия месец, тя ми е по-важна и да отскоча до София за донастройка на бензина и газта.

 

 

п.п. Специални благодарности към колегата DIVALDOO за с.к., маховика и полуоската!!! Всички части от неговата 5-та хеч дават нов живот и на други хондички!!! 

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, отварял ли си си скоростната кутия, че знаеш предавателните числа. Сигурен ли си, че и на д13 кутията това са предавателните числа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информaциятa я взех от нaш форум. Не сaм си отвaрял кутиятa. Не сa верни ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно неверни. Колкото купета да съм виждал в това число и старото ми, кутията е като на малкия витек с разлика в лагерите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fenabg е кaзaл, че кутиятa е тaкaвa. Колегaтa от който я вземaм го е попитaл. Може и дa не е тaкa и дa си прaв но сaмо те могaт дa кaжaт. Кaто я получa ще нaпишa номерa й aко по него може дa се рaзбере нaй-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...