Jump to content
Dragi4

Air bag swap :) Dual to Single

Recommended Posts

Интересува ме ако някой е слагал dual stg. Air bag на инсталация за single stg. и ако Да кой вариант е предпочел.До колкото се осветлявах по въпроса имам 2 опции:да байпасирам единият Air bag(2 са и се задействат при различни скорости) а другият е да сменя пиропатроните,които се надявам да са еднакви като захват.Става дума за Волан от Сивик 8 :) поставен на S2000.Подкарването на управлението за кастофона ще е друга тема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

В очакване на другия AirBag,но мисля вече знам как ще постъпя :)

Утре още инфо!

А това е ефекта който ще се получи,естествено при мен ще е по добре ;)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dual stage air bag е с два пиропатрона които сработват с различно налягане. Еърбег контролера избира избира точно кой патрон да гръмне. Когато контролера ти е single stage то просто трябва да си избереш към кой от двата патрона да го вържеш за да може да го отвори него, а втория го изолираш (той просто няма да функционира). В случая просто се свързваш към патрона с червените кабелчета.

 

Публикувано изображение

 

 

Другия вариант е да смениш самия пиропатрон.

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята букса няма вадене брат :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм готов ;) На новият еърбег направо сложих пиропатрона от HR-V.Закачих за тест на колата.Всичко е перфе.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

99% готов за монтаж на новият волан ;)/>/> Важни са ми някои елемени а именно сивата апликация н аволана да е еднаква с останалите сиви детайли по интериора. 3M фолио надраскан инокс и стана невероятен.Най големи заслуги има 1 приятел Колито :)/>/>който се занимава около 2ч с фолирането,Колегата Maniak и той не по-малко виновен :lol:/>/>

Снимки от работния процес :

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Всичко започна Вторник, когато Plamoni ми показа снимка на интериора на NSX Mugen RR

 

на 1-ва и 6-та снимка им обърках последователността :)

Редактирано от Dragi4
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба,луд си вярно..............Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пламенчо...не влияе добре на хората със слаби сърца !Аре искаме снимки на колата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дизайнерските оформления дойде ред и за техническите. Трябваше да разпарчетосам целия модул защото "ламбите трябвало да светят", но понеже не разполагаме с оригиналния лентов кабел направих леки модове и в платката за да мога да прозвъня веригата по-лесно и да подкараме пустите крушчици. Добре че Оня го нямаше на главата ми че щеше да ореве орталъка докато гледа какво се случва Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Хубавото е че накрая светнаха....

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва мойте бутони ли са :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро бяха :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже няма да е реално толкова лесно да се случат нещата ;) трябва си лека намеса за да се припасне лентовия кабел на S-а към волана от Сивика

 

Така изглежда сглобен ;)

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Изводите :)/> :

Лентовия кабел на S2000 и Акорд в моя случай 2001-ва са еднакви.Лентовия кабел от S2000 AP2 е малко различен и съответно една букса не пасва.Задната част на новия волан,а именно втулката със шлиците трябва да се намали с около 3мм в диаметър з ада влезе в отвора на лентовия кабел.Белите пластмаси които изключват мигачине на Акорда и S2000 също са абсолютно еднакви.

Волана е брутален и хипер удобен,свалих го от кола на 15000 км :)/> Еърбега е от 8-ма Type R (благодаря на Plamoni)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темата е много - хубава и сега колегата драгич, някак си ме надъха от вътре и аз да сложа на мойто сивиче такова воланче... :dry: но не разбрах къде са снимките на охлюва? :D драго сега по лесно ли се излиза от колата :D Голяма красотичка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако покажа снимка на охлюва ще ми делнат мнението,затова в отделна тема за истинския тунинг....тука е ала бала :P/> Той е 1:1 като размер с оригиналния,трудности с излизането нямам аз :)/>А ми е по удобен защото е по дебел в горната си част,където пък аз обичам да държа волана!Довечера ще го видиш :):P

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...