Jump to content
Hukumo

Повдигане на HR-V

Recommended Posts

Привет колеги,

поразгледах форума, но никъде не открих подобна тема.. може би защото само аз нещо не съм добре..

таа в общи линии, бх искал да си повдигна малко моето HR-V.. не много, някъде до към 10 см. както всички знаем тази кола си е доста висока, но не и доста-тъчно за мен.

Причините са няколко:

първо, като цяло съм много доволен от колата, но возията ми е малко твърда, таа си мислех че ако се повдигне малко повече, може и да се пооправи това..

после, долу в средата минава една тръба, която е така извита че идва малко ниско, и няколко пъти я закачих при лекия ми офроуд който правих.

също така мисля че амортисьорите са ми за смяна и без това.. таа ако ще ги сменям направо да си взема някакви други..

и не на последно място, съм голям фен на визуалния тунинг на повдигнатите джипове, според мен изглеждат много добре..

като пак казвам че идеята ми е да я повдигна малко.. нещо подобно като на тази снимка (или една идея по високо).. само че и отпред също. (това на снимката не е моята кола..)

моля за вашите коментари, дали това ще е възможно, и как да го осъществя. (по скоро какво ще ми трябва, щот няма да го правя аз самия, а ще го оставя някъде да го правят)

Ако имате представа и горе долу колко финанси трябва да заделя ще е супер?

 

Ест. си давам сметка, че това ще влоши стабилността на колата, но все пак мисля че си заслужава.

 

ако имате опит с това, или някакво мнение, ще се радвам да дадете съвет.

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!Повдигането само по себе си не е кой знае каква философия, но само по себе си. Повдигането има отношение не само към амортисьори и пружини, а и към задвижването. След повдигането, се променя нивото на мотора спрямо колелетата и оттам вече имаш намален ъгъл на работа на каретата предаващи движението. Някои смятат, че това не е проблем, но след в пъти по-бързото износване на каретата (без значение дали на полуоси или на кардани), бързо се убеждават.С повдигането се повдига и центъра на тежестта, което променя стабилността, но това ти е ясно.Най-добрия вариант е тунинг окачване за модела, което е максимално съобразено със спецификите му.По-подробна и сериозна информация, би намерил в "извънпътния" форум, дори вероятно някой вече е повдигал HR-V.ПП Това не ми е специалност, уча се от много близки приятели които отдавна и успешно тунинговат оффроуд машини.ППП Това не е реклама, защото хората са на 500 км от теб, а и едва ли биха се заинтересували, без това да звучи обидно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това чете ли го:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=77784

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Краси, Чел съм го, даже съм коментирал.. първо.. аз нямам намерение с тази кола да карам със 170.. защото според мен тя просто не е предназначена за такива скорости.. пък моята идея е малко по друга от това в тази тема. и както съм писал.. тези полиуретанови подложки.. ми се виждат малко измислена история. Драгойчо, може ли да питаш твойте прияетели конкретно за HR-V, проверих в другия форум но също няма нищо.. а и да си призная не съм виждал по улиците, и снимки в нета също няма (на "повдиганти" HR-V)може би трябва да наблегна на това че моето HR-V е фабрично само с предно задвижване, съответно няма кардан и т.н. надявам се в този случай да е по лесно "повдигането" .. или..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявай се :PКардана ти е най-малкия проблем, щото задния диф е хванат за купето, а не за моста.Според мен си трябва специален кит за повдигане. Ама как ще ги докараш тия 100 мм., не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш специален кит си трябва, не, че не може и да се импровизира. Импровизациите обаче обикновено излизат солено откъм грешки.Ще питам какво ще кажат "моите тунери" и ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега не съм чул някой да я е вдигнал с 10см. Нямам представа дали е изпълнимо технически. Също така дали не могат да те спрат от движение заради такъв лифт. Предполагам доста ще бие на очи. Отделно че на първия завой извънградско колата може да отиде в някое дере :)Кита за повдигане е комлект задни и предни амортисьори и пружини и повдига с 3см само. Има ги в интернет, ама не знам за България дали ги внася някой. Мойте подложки последно като ги гледах още не бяха изпаднали, седяха в пружините, доволен съм от тях. Те повдигат към 1см, големи гуми още 1-2см, нови амортисьори и пружини евентуално, ако са заминали старите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тука съм съм зимните 205/70-15. Диаметъра им е точно 20мм повече от стандартните 195/70-15, значи 1см височина дават и към 1см от подложките. В снега се представяше добре през преспите и по-меко вози. Малко по-голям разход дава с тях обаче, отколкото с летните, сигурно и идват по-тежки. Няма пълно щастие.

 

Първа генерация им е 19см просвета. На фейслифта са го свалили на 17см заради недобри тестове със стабилност при внезапни резки завои. Тази кола не е за сериозен офроуд. Замирисва на изгорял съединител като затъне в преспите и и дадеш зор.

 

Публикувано изображение

Редактирано от vesko1234

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш специален кит си трябва, не, че не може и да се импровизира. Импровизациите обаче обикновено излизат солено откъм грешки.Ще питам какво ще кажат "моите тунери" и ще пиша.

Не знам какво ще кажат тунерите ти, :P но специално при колегата импровизирането е лесно, защото иска да повдигне повече задницата, а при него диференциал и кардан няма ..Та спокойно може да се повдигне отпред с 30-40 мм. и отзад с 50-60(максимум) и като духа много силен вятър, да си спазва ограниченията за максимална скорост .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам.. сякаш 30-40 мм отпред и 50-60 отзад звучи по разумно.. от колкото моите 10 см.. а и сякаш ще е по лесно реализуемо? vesko1234 - какви са тия "подложки"? от къде си ги взел? колко струват? ако искаш да не звучи като реклама може и на лично..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://amortisior.co...-04-03-19-31-34

 

Предните са размер А, задните C. Пращат ги с куриер. Който се качи казва че вози меко, а в началото не беше така Публикувано изображение

 

Измерих сега и растоянието между арката на калника и центъра на джантата- около 41см и на 4те гуми, обаче отзад имам 30литрова газова бутилка, резервна гума и към 25кг товар в багажника. Премери и твоите да видим каква е разликата. Ето актуална снимка със стандартните 16ки:

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от vesko1234

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я едно повдигане по въпроса... 

Някой вече правил ли е подобно нещо с подложки от ози тип... 

 

https://m.ebay.co.uk/itm/Rear-Lift-Kit-30mm-Honda-HR-V-1998-2005-Logo-coil-spacers/112460704467?hash=item1a2f2e2ad3:g:5HQAAOSw-0xYdwuL

 

И към опитвалите/разбиращите - колко може да се повдигне без да заминат каретата, тъй като от горепосочените подложки има 20, 30 и 40 мм. Интересното  е, че има само предни, доколкото виждам...,поне тук, де...  

 

Минало е доста време от последното писане, та се надявам да има някакви резултати по въпроса вече...  

 

Това 

https://m.ebay.co.uk/itm/JAPSPEED-20mm-FORGED-ALLOY-BRONZE-WHEEL-SPACER-PAIR-FOR-HONDA-CRV-HRV-FRV-ACCORD/152943516783?fits=Car+Make%3AHonda&epid=13016113824&hash=item239c24dc6f:g:GpkAAOSwlL1aoBUL

 

мисля че би помогнало относно стабилноста...  И то е с различни дебелини.... 

 

Говорим за семпъл и непретенциозен лифт, а не за сериозен офф роуд кит и екстремни проби...  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го правил,но често пускам диференциала да работи с вдигната кола на повдигач и каретата си работят нормално,ако ти е от полза това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз ще попитам за снижение колко е възможно без сериозен тунинг ?

Благодаря.

Редактирано от K.Ang

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм мицубиши пажеро вдигнато с около 10 см, сложили са тефлонови подложки в горната част на амортисьорите, но и също така бяха сложили и фланци по 5 см на главините, и така са добавили още 10 см съм ширината на гумите, предполагам че същото упражнение може да се направи и с харвито,, е може би на половина, фланците обаче са алуминиеви или някаква такава сплав, иначе идват тежички, мицубишито с неговите 3000 кубика не се озорва ама хондата ..., а и ако се изнесат гумите на по 5 см ще хвърля кал по стъклата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да повдигна малко темата. 

Аз отпред съм със фланци и колата спи на завоите.

Струва ми се доста по-ниска от други харвита които съм виждал, но може би самите спойлери под вратите да придават тази илюзия.

Някой може ли да сподели как си е повдигнал купето и какви са последиците.

Също така последната зима когато вдигнаха колата за смяна на гумите, в задната лява пружина бе паднал ограничителя където удря гумения тампон. Явно ръждата му е дошла в повече, въпроса ми е дали е нужно да се кърпи купето и да се завари обратно или със слагането на буфер нещата ще са достатъчно сигурни.

Благодаря на отзовалите се!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да спи колата с фланците.Просто не си познаваш колата и си въобразяваш разни неща :)

Макферсона е един триъгълник погледнат отпред или отзад оста на амортисьора ,трябва да минава през средата на протектора. Това определя размерите на гумата ,както и ЕТ на джантата.Единствения вариант да спи колата е да си уцелил случайно джанти с изместено ЕТ и да си го компенсирал с фланците :)

Спокойно можеш да питаш един стар добър гумаджия ,който си разбира от работата ,какви са последиците от по-широки или изместени гуми.

Втория проблем ,който се получава е  пренатоварването на  на хидравличната рейка,но това вече си го забелязал предполагам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Няма как да спи колата с фланците.Просто не си познаваш колата и си въобразяваш разни неща
Макферсона е един триъгълник погледнат отпред или отзад оста на амортисьора ,трябва да минава през средата на протектора. Това определя размерите на гумата ,както и ЕТ на джантата.Единствения вариант да спи колата е да си уцелил случайно джанти с изместено ЕТ и да си го компенсирал с фланците
Спокойно можеш да питаш един стар добър гумаджия ,който си разбира от работата ,какви са последиците от по-широки или изместени гуми.
Втория проблем ,който се получава е  пренатоварването на  на хидравличната рейка,но това вече си го забелязал предполагам...
Аз не съм, но човека от който я купих я беше направил така и джантите наистина са изнесени от чероки, като сменях спирачните апарати се наложи да ги изшлайфам понеже опираха иначе.
Вчера ми се удаде възможност да измеря разстоянието от земята до калника над гумата най високата точка на моето и на идентично Харви обаче без лайсни.
На онова нямаше разлика между предния и задния просвет около 45см.
На моето задния бе толкова а предния с 4см по ниско. Незнам дали самите пружини не са също сменени с по къси?
Идеи как да проверя? Колко е дебела фабричната предна пружина?

Sent from my YD206 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...