Jump to content
DzhaX

Глава от кой мотор мога да сложа ?

Recommended Posts

Здравейте, Проблема ми е следния: Купих си англичанка преди около година. По стечение на обстоятелствата трябва да сменям гарнитура и имам теч на масло от някъде (не знаех от къде). При разглобяване разбрах от къде тече масло - от гарнитурата на някакъв Vtec-ски чарк до всмукателния колектор. и отивам в магазина да си купя, съответно ми казват, че такъв чарк на този мотор изобщо не съществува. В последствие разбрах, че предния собственик е сложил глава от D16y8, но само до там няма допълнителна ел. инсталация, нито сменен комп. и други периферии. Та въпроса ми е: Глави от кои двигатели мога да сложа без да трябва да сменям периферии ??Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A4, D14A7, D14A8 са идентични и са като оригиналните. С D15B2 можеш да я сгъстиш малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо искаш да сменяш цяла глава заради теч на масло от гарнитура на клапан или нещо подобно?Ако сложиш изброените горе губиш В-тека...хората тук обикновено обратното правят:)/> А и инсталацията и компа може и да са преправяни заради новата глава.Ако държиш да си сток търси от д14а8, но като цяло при д сериите са заменяеми, като изкл. двуваловата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офа колега и че може би малко ще изцапам темата с вероятно тъп въпрос но ако може и на мен някой да ми даде съвет с каква глава мга да згъстя Д15Б2 Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Х.Ставрев на неговия въпрос съм отговорил!

 

 

 

Аз колкото сам в час с глава от Д16з6 с нейната гърнетура и згъстяваш някаде на 10.60 а при сток си на 9.28. Нека по компетентните си кажат мнението Публикувано изображение/>

Редактирано от marfi_9093

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A4, D14A7, D14A8 са идентични и са като оригиналните. С D15B2 можеш да я сгъстиш малко.

Колега стига писа глупости, какво ще сгъсти s d15b2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли с по-малка горивна камера от d14 или съм чел лъжлив форум?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно от някаде да имате техн.ифо за обема на горивните камери при D - сеиите ?По възможност да споделите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

honda_lv -четенетои не кат да отвориш пет мотора и да видиш разликите ;) . мого чети и по малко пиши ;) .Ставрев кажи що искаш от колата . DzhaX - а ти до каде стигна ,ако не даи ти дам три глави да си имаш даи ми твоята :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти струва около 30 40 лв порачай си една гарнитурка и си готов :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

повечето д14 са с етакива тикви,тая от снимката не е д14 а е само пример .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кратуната на d16a6 идентична ли е с d14-ковите? Защото търсих на 1000 места pm3-3 кода на коя глава е и се оказа, че май е d16a6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От D16Y2 можеш да сложиш глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фенче, няма я pm3-3 в тази тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офа,но колегата си е задал въпрос касаещ неговия проблем и се надява да му дадем съвет за да го разреши,а не да си спорите по вашите си теми. Колега според мен по-добре си поръчай гарнитура за клапана и си решаваш проблема ;),ако теча естествено е от клапана :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата вече си е взел глава и кода и е pm3-3 и понеже и на моята е такъв и се чудим от каква точно сглобка е била ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кратуната на d16a6 идентична ли е с d14-ковите? Защото търсих на 1000 места pm3-3 кода на коя глава е и се оказа, че май е d16a6.

D16A6 е идентична с D16Y3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Взех си глава свалена от D14a7 обаче явно не е стоковата за този блок понеже по каталожни данни ремъка трябва да е 103 зъба, а моя - с който работеше с главата от D16Y8 беше 104 и е малък, иначе сложих главата и утре ще се ходи да се купува 107 зъбен ремък(като за D16Y3 - не видях друга глава с ремък 107 зъба, има D14A5 - 106 зъба, но не смятам, че е тя). Но вчера като слагах главата съм забравил да сложа една странна тапа която се чудех от къде е изпаднала и 1 колега сега ме светна, че е от отвора между 2ри и 3ти цилиндър. И сега се чудя дали да си се сглобявам така или да свалям пак главата за да я сложа тая тапа.А за колегата който пита защо махам V-tec-овата глава, защото не ми се занимава да купувам комп който да чипосвам и да слагам допълнителни инсталации (много занимавка + парички)

Редактирано от DzhaX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филипе, да взема да отворя моя ремък и да ти преброя зъбите, че нали главата ми е същата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка ми е най-малкия проблем - ще се намери ако не е 1ния ще е другия ;).По ме вълнува в момента тая тапа дали да разглабям да я слагам или не ... ?!?! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за колегата който пита защо махам V-tec-овата глава, защото не ми се занимава да купувам комп който да чипосвам и да слагам допълнителни инсталации (много занимавка + парички)

Интересно ми е защото, ако мотора е работил досега с d16y8 глава то и компютъра би трябвало да е правен.Може би има предистория тук:)Гледай да не прецакаш гарнитурите сега, ако отваряш пак.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе че ще отваря ще , ма с ква тиква е затворен са мотора и от кво ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за колегата който пита защо махам V-tec-овата глава, защото не ми се занимава да купувам комп който да чипосвам и да слагам допълнителни инсталации (много занимавка + парички)

Интересно ми е защото, ако мотора е работил досега с d16y8 глава то и компютъра би трябвало да е правен.Може би има предистория тук:)/>Гледай да не прецакаш гарнитурите сега, ако отваряш пак.Поздрави!
Колата беше затворена с y8 без никакви доработки. От в-тека си висеше куплунга и не влизаше никъде.Фенче, колата е затворена с глава pm3-3 която предполагаме, че е от d16a6. Трябва ли да се сложи тапата на маслената магистрала за в-тека?
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че така навлизам в темата, но имам един въпрос. Наскоро купих едеин рекс с d14a1 мотор и се чудя как да му вдигна кончетата. Има ли вариант при които да сменя главата с някоия от D серийте и да се получи нещо, или има ли изобщо заменяеми части с който мога да постигна нещо? Всякакви съвети са добре дошли. Извинявам се още един пат и благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...