Jump to content
Кирил

Газова - препоръки

Recommended Posts

Здравейте, Като че ли идва и моя ред с тия преходи да спра да спонсорирам ОМВ за бензин и да слагам газ. Колата е английски Сивик хеч 5 врати, 1999, 1.5 iLS VTEC, 114 Коне.Темата е за препоръка за майстори, които да поставят качествена уредба, щото като чуя за проблеми след слагането на ГИ и се изприщвам, и почвам да се чудя има ли смисъл, ама разликата от 2.60 лева до 1.15 си е бая. Благодаря предварително за всякакъв споделен опит и координати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От бюджета зависят в голяма степен и това колко проблеми ще има.Определи критерии и бюджет за да можем лесно да те насочим.Марки и майстори много.Лека вечер и успех в избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От бюджета зависят в голяма степен и това колко проблеми ще има.Определи критерии и бюджет за да можем лесно да те насочим.Марки и майстори много.Лека вечер и успех в избора!

Бюджет няма точно определен, но 1000 лв. е доволна цена, подозирам. Критерии - добро изпълнение и качествени материали - не искам да ме остави някъде на пътя, не мога да си го позволя. Ако разхода е с литър повече, няма да ревна или пък да е по-маломощна. Очевидно с икономичния ВТЕК така или иначе не търся динамика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател е един от трудните за настройване на газ .Заради изключването на клапан от В-тека , на ниски обороти работи като кола 70-80 конски сили , а на високи , като 115. В ниските обороти , бензиновите времена падат до 1,5-1,7 милисекунди , което налага да се използват супер бързи газови инжектори. Тук идва вече твоя проблем.Бързи и качествени инжектори са скъпи-БРЦ, Ланди-ренцо,Романо ще свършат работа ,но не се побират в 1000 лв. По-евтинин вариант е с Риал 1,5 ома , ще работи ,но на границата на възможностите си и ще се износи бързо.Апис Соло ,може би също ще сработят,но и за тях няма еднозначно мнение. Моето мнение е , че ще трябва да избираш или да дадеш повече пари за по-качествена система , или да приемеш , че ще работи добре на газ до около 4500 оборота .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател е един от трудните за настройване на газ .Заради изключването на клапан от В-тека , на ниски обороти работи като кола 70-80 конски сили , а на високи , като 115. В ниските обороти , бензиновите времена падат до 1,5-1,7 милисекунди , което налага да се използват супер бързи газови инжектори. Тук идва вече твоя проблем.Бързи и качествени инжектори са скъпи-БРЦ, Ланди-ренцо,Романо ще свършат работа ,но не се побират в 1000 лв. По-евтинин вариант е с Риал 1,5 ома , ще работи ,но на границата на възможностите си и ще се износи бързо.Апис Соло ,може би също ще сработят,но и за тях няма еднозначно мнение. Моето мнение е , че ще трябва да избираш или да дадеш повече пари за по-качествена система , или да приемеш , че ще работи добре на газ до около 4500 оборота .

Ясно, мерси. Тоест, едно 1200 лева минимум да приготвя... Иначе високите обороти не са ми проблем така ил иначе, щото много рядко минавам над 3500. Мерси и на Юли, който също се отзова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...