Jump to content
NezBoy

Каква кола да си купя ?

  

52 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Здравейте приятели нов съм във форума и се надявам да не съм объркал раздела в които публикувам темата...

Та пред голяма дилема съм дали да си взема Mitsubishi Galant 2.0i 136 кс. или Honda Accord 1.8 136 кс. и 2 те които съм намерил са с климатроник.

По разтърсих се доста из форумите за тези 2 коли и в крайна сметка се обърках още повече. Публикувано изображение

Та и 2 те имат много + а също и минуси най големия минус на галанта е, че ръждясвал за Акорд нямаше нищо споменато за ръжди !

Та акорда които съм си харесал е 2000 година - климатроник - лети джанти - Газов инжекцион и според човека е доста читав, единствено имал дребни забележки по предната броня... Цена 4400 лв смъкнахме я на 4000 на първо четене може да я смъкнем и до 3800 лв... Публикувано изображение

За Galant-a машината изглежда много запазена и човека от автокъщата много я захвали !

Климатроник - хубави лети джанти - CD плеяр - перфектно състояние на двигател, окачване, интериор и екстериор цена 3500 смъкнахме я на 3200 по телефона но ако тръгна да я купувам повече от 3000 няма да дам. Публикувано изображение

И 2 те ме радват много на Акорда ми харесва повечко интериора и 2 те са нов внос, (което означава, че трябва да нахраня държавата с поне 600 лева..) Галанта е по евтин, но ако го взема ще трябва да му слагам газ - 700-800 лева и общо взета цената излиза на кантар - едната е 4000 лв и има газ другата е 3200 лв и няма газ. По разгледах и за консумативите долу горе са на кантар нямат голяма разлика в цените за Галант и Акорд ! Много ще се радвам ако ми споделите и вашите гледни точки + и - на 2 те коли и коя си заслужава повече !

Акорда които съм харесал - http://nfs.mobile.bg...3047&f1=details

И Галант-а - http://nfs.mobile.bg...0417&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Галанта е от Германия, което значи мнооого ръжда.При Акорда няма такива проблеми.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съквартиранта ми има Галант 2.5 160 кс. и е доста активен във форума и силно препоръчва да не взимаш слабия двигател ( 2.0 ), тъй като е слаб за това купе. Отвори форума на мицубиши и там веднага ще те откажат от слабия двигател ...За акорда не знам дали ще му е малък двигателя ... не се залъгвай по това че двигателя е малък, ако е слаб за купето губиш цялото удоволствие от шофирането !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видях, че всички препоръчват по големия мотор но нямам възможност да го изхранвам данъка е 2 пати по голям и отделно разхода на газ варирал около 15-16 градско, на малкия мотор е 11 коеото ме устройва нищо, че малко ще му тежи ! А и със сигурност ще ми е достатъчен малкия мотор защото предните ми 2 коли бяха с по 75 кс, едната Рено 19 мисля, че около 1 тон и другата Rover 200 около 1100-1200 кг на 75 кс. :) А Галанта и Акорда са с 200-250 кг по тежки.. :)Най ме притеснява това с ръждата, да не е да купя Галанта и след зимата да започне да избива по праговете и тн..Иначе карах едно Акордче преди няколко дена 1.8 136 коня и много ми хареса как вози, как ускорява, въобще не ми е слаб тоя мотор... :) А също ми хареса как е изолирано двигателя не се чува като работи, Галант още не съм карал и не знам как е от към возия и шум на двигателя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смело е да кажеш, че ще ти харчи 11 градско на газ въпросния Акорд. Имай предвид, че собствениците на този Акорд като основен проблем изхвърлят големия разход на гориво. Иначе аз не бих се навил да купя кола с ГИ от търговец.Галанта няма да го коментирам, не ме кефи:)

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел Галанта. Добре изглежда и най големия му плюс е че досега не е имал газова. Имам си правило - кола с газ да не купувам, но после слагам веднага.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглеждат добре,но забелязах,че воланът на Акорда е шит(99% тук в БГ) и педалите са доста износени.Не казвам,че е голям проблем,просто ми направи впечатлиниеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега намери си читав акорд няма да сбъркаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувай здраво купе. Двигател се прави/сменя. Ръжда - не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да видях, че всички препоръчват по големия мотор но нямам възможност да го изхранвам данъка е 2 пати по голям и отделно разхода на газ варирал около 15-16 градско, на малкия мотор е 11 коеото ме устройва нищо, че малко ще му тежи ! А и със сигурност ще ми е достатъчен малкия мотор защото предните ми 2 коли бяха с по 75 кс, едната Рено 19 мисля, че около 1 тон и другата Rover 200 около 1100-1200 кг на 75 кс. Публикувано изображение А Галанта и Акорда са с 200-250 кг по тежки.. Публикувано изображение

Най ме притеснява това с ръждата, да не е да купя Галанта и след зимата да започне да избива по праговете и тн..

Иначе карах едно Акордче преди няколко дена 1.8 136 коня и много ми хареса как вози, как ускорява, въобще не ми е слаб тоя мотор... Публикувано изображение

А също ми хареса как е изолирано двигателя не се чува като работи, Галант още не съм карал и не знам как е от към возия и шум на двигателя...

 

Когато си взимаш кола от подобен клас, данъка е най-малкия ти проблем Публикувано изображение И като цяло данъка на колата не е проблем. 150 лв / година ти се падат по-малко от 15 / месец . Колата е над 14 години и данъка за големия мотор е около 150 лв ( за малкия предполагам ще е 100-120 ). Иначе наистина ръждата е много слаба страна на галантите, яко гният просто ... иначе покарай го, много е комфортен, вози меко и стабилно и 6-те цилиндърчета в него ревът много яко, като се настъпи ! Шум от двигателя почти няма, на празни обороти едва се чува че работи и изолацията спрямо сивик 6-та е много по-добра !

За акорда отзиви не мога да ти дам, тъй като не съм имал досег до такъв модел.

Редактирано от SveXteZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само Хонда аз сам на това мнение доста коли сам сменил не вече имам истинска кола:)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...първо провери дали Галанта може да се газифицира някои двигателни на Мицубиши не подлежат.Иначе галанта за мен е по красивия автомобил ще върви колкото акорда покарай галанта и тогава си реши,но мисля,че този двигател не подлежи на газифициране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GDI Моторите на Mitsubishi не носват газ.

Иначе съм си набелязъл още 2 Акорда

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11370791669343776&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369327479236455&f1=details

И на мен ми беше малко съмнителен този Акорд с газта - евтин с скъпа газова уредба... (иначе не бях забелязал волана и педалите!)

Ако тръгна да взимам Галанта ще мине първо през сервиз да се вдигне и щателно да се прегледа от към купе - може и една диагностика..

На мен повече ми харесва акорда от вътре - табло, седалки врати и тн... А пък галанта е по хищен и много радва от вън, като акула.

А Хондите как се държат от към ръжда, до колкото разбрах Галанта лесно се дава на корозията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...първо провери дали Галанта може да се газифицира някои двигателни на Мицубиши не подлежат.Иначе галанта за мен е по красивия автомобил ще върви колкото акорда покарай галанта и тогава си реши,но мисля,че този двигател не подлежи на газифициране

Няма нужда да проверява, няма такъв мотор на Мицубиши дето да не подлежи на газифициране, само 2.4 ГДИ изисква малко по специална газова уредба, но той колегата го е изключил от списъка си ..Ако колебанията на колегата са между самите модели, да скача смело на акорд, но в конкретния случай на точно този акорд с АГУ и даже ги е било срам да напишат пробега в обявата, :D по добрия избор е галанта ..
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не си прав ,колега. Като цяло GDI моторите не подлежат на газ( ЦЪК). доста са капризни от към гориво. Преди да взема хондата и аз се колебаех за Мицубиши паджеро Пинин, но масово са с GDI мотори. Иначе не съм съгласен, че 2.0 двигателят е слаб за купето. Имаме аутлендър 1ва генерация, който е със същия мотор и върви доста, но и доста си харчи. Ръждата на мицубишито е направо убийствена, за 4 години сме я правили 3 пъти. Спасение няма за съжаление. Разход градско дава 11-12 бензин, газ 12-14.

Редактирано от Dragijev
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, замислял ли си се как се формира цената на автомобил втора употреба и как модел от високият клас какъвто е и Галанта и Акорда (ако не бройм Леджънт) могат да струват по 3~4К лева. Търговеца има едни 500 лева печалба, разход за докарване, лустросване, за наема на автокъщата, нещо за заплата на момчето което работи при него и накрая ще стигнеш до извода, че тези автомобили са взети за най-много 1000 евро. Няма на земята германец или италианец даже, който да ти продаде читав автомобил от този клас и на тази цена. На кратко казано, тези автомобили идват от морги. Ако това ти е бюджета съвета ми е да се насочиш към по-нисък клас автомобил- Джаз, Сивик, Колт или каквато малка кола си харесваш. Желая ти успех в избора.

Редактирано от BLUE 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като собственик (почти) на Пинин 1.8 GDi ECO, щях да напиша и аз нещо, но след бърз поглед в линка на Dragijev се отказах, няма какво повече да кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако ще караш на газ нито една от двете! F моторите на хонда също не обичат алтернативни горива ;) И по-специално точно F18-ката към която си се насочил, няма да философствам 100 реда, само ще ПОДЧЕРТАЯ, че го казвам от личен опит ;)

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще караш на газ нито една от двете! F моторите на хонда също не обичат алтернативни горива ;)/> И по-специално точно F18-ката към която си се насочил, няма да философствам 100 реда, само ще ПОДЧЕРТАЯ, че го казвам от личен опит ;)/>

За F18 нямам наблюдения, но F20 не съм имал проблеми от газ. Поздрави :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда е по-разумния избор според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не си прав ,колега. Като цяло GDI моторите не подлежат на газ( ЦЪК).

:offtopic:/> Вярно е, че не съм прав, седнал съм пред компютъра, :P/> но и ти не си прав с тези линкове към стари теми из форума им .. ;)/> Позачети го малко по обстойно този форум и ще откриеш и доста теми, че вече има разработени уредби и за ГДИ моторите, а и в някои от темите човека дето най много твърди, че не става за газифициране този мотор(Милен) си признава, че мисията не е невъзможна .. :)/> Даже и преди години двама - трима бяха слагали и обикновени уредби и тапи на местата на дюзите и си караха доволно само на газ, ама им изтриха темите ..П.П. Ето, за да не сме голословни .. :)http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&ved=0CEMQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.gazovi-uredbi.net%2Fbg%2Fpolezna_informacia.html%3Fid%3D11&ei=oQi3Ufi1B4bzsgb6o4C4Bw&usg=AFQjCNEd_0hKhBOQOWpp1jhypBC4AntjLw&bvm=bv.47534661,d.YmsИначе по темата: най прав е колегата BLUE 1 ..Най добре да се насочи към по нисък клас кола колегата, защото тук не го е споменал, но в другия форум е писал, че бюджетът му е точно колкото да вземе Галанта и даже за обслужването ще чака на заплата, а колите от по горен клас се обслужват със заплата, ама когато ти е по сериозна .. :)/> Редактирано от mar_tod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще по събера още 2000 лв и тогава ще взимам кола и май ще е Акорд, проблема с ръждата на Галант не ми хареса никак !Ще събера към 6000-6500 лв и ще взема нещо за 5000-5500, че да ми останат и за обслужване и регистрация пък ако нещо спешно се наложи да се сменя дори и да нямам пари винаги има от къде да намеря и да го от-ремонтирам а и заплатата ми е д/г прилична... :)Ако някои ми сподели някои линкче към читава Хондичка която може да се газифицира ще е супер, :) нещо максимум до 140 коня. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за този избор - определено Акордеона. Аз съм с 1.8 мотора и мога да кажа че двигателя е достатъчен за това купе. Видях че си загледал една която е 1.6. Там вече ще сбъркаш. С тези килограми не е мноо приятно да шофираш 1.6-чка.А за газ - от почти година сам с ГИ на акордеона. Излезе ми 830лв, слаган е в Пловдив. 15 000км - и само един проблем - по дюзите се беше натрупал някаква гняс като варовик от лоша газ (разбирай Shell). За 5 минути проблема беше решен без пари. Среден разход (за Пловдив) - 13 газ а извън града 9-10. Познавам колеги които не са доволни от своите газови но лично аз съм много доволен от автомобила. Комфортна возия, красива визия, устойчива в завоите, причлино пъргав дори и с този мотор и тази настройка на газовата, добра шумоизолация, а круиз контролът е може би нещото което най-много ми харесва.Вземеш ли няма да съжаляваш (естествено зависи от избора), но и колегите са прави. Тези коли се движат в ценовия диапазон от 5000+ ако са читави. Специално тази обява (първата с газта) я има от поне 3 4 месеца. Има голямо търсене на акорд а тази все си стои...Галантът и мен много ми харесва, но дотам. Да живееш с акорда в дългосрочен план ще е по-лесно и икономично :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, който се енабутал С GDI да си го кара на тва Мицубуши !Това е много куца версия за поддръжка даже и на бензин да го караш - а да не говорим че в БГ майстори на такива двигатели са мноогоо малко !!!Далеко от GDI на Мицубушито. ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...

И, ако не е тайна, от колко време поддържаш, ти лично, Митсубиши с GDI мотор Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бил съм в същата дилема и мойте наблюдения по вечната тема Акорд/Галант са следните (може да са малко крайни) :

 

Акорда -

+сравнително здрав, няма типични за модела проблеми;

+ гние по-малко

+ по-голям избор от двг

~ английска сглобка (неутрално, някои хора не обичат)

- най-скучната откъм визия Хонда правена някога (изключвам двувратката ест., но тя е друга кола като цяло)

- малко по-висока цена на пазара спрямо Галанта

 

 

Галанта -

 

+ жесток дизайн, дори комбито е шедьовър, привлича много погледи по улиците дори към днешна дата

+ една идея по-тихо купе и по-мека возия (това е малко субективно де)

+ чудесно организиран и развит форум, особено в секция Галант има тонове инфо

- чуплива като за японска кола с няколко типичини за модела проблеми, най-вече вечно криви спирачни дискове -> лоши спирачки, има и едни предни носачи (криви) които се скапват също задължително, синхронизаторите на ск. кутия, самата кутия е слабо звено като цяло и автомат и ръчка, хидравлични повдигачи на двг, помпичките на съединителя и др. А 2.4 GDI иска минимум А98 и пак капризничи и както споменаха и други колеги не е ок за газифициране.

~ (неутрално) само 2.4 и 2.5 имат пълен пакет екстри.

 

Успех с покупката, ако се спрете на Галант все пак (за когото гласувах в анкетата), обърнете внимание на вноса от Швейцария Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Krasi-mir Публикувано изображение

 

 

 

 

Ами за радост се отървах мноогоо бързо от този GDI- въобще не е за нашия калпав бензин Публикувано изображение!

Иска си качествено гориво което в БГ го няма ....за съжаление, а майсторите на тези двигатели също са кът - не е като другите двигатели ....т.е. ако попаднеш на някой самозван вълшебник рискуваш да те вкара в сериозни ремонти ако не е запознат с тези технологии ..

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ по-голям избор от двг

:oops: Извинявам се за офа, но точно при този Акорд (98-2002) за който говорим, къде го видя този по голям избор ? .. :huh: Според мен 9 си е повече от 7 .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав да, имах предвид че по обявите най-често се срещат предимно 2.0 136к.с., 2.4GDI и 2.5, а и като търсене съответно са най-популярни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги спрях се на едно Акордче много читаво изглежда а и човека много го хвали, вече 2 пати се чуваме и като ме хване на приказка по 10 мин ми говори за колата. Публикувано изображение Aко ми платят тия дни ще го взема. Благодаря ви за помоща в избор на автомобил. Публикувано изображение

Иначе много се кефя на тия Toyoti, но за тях нямам кеш и не ми се разправя с заеми... Публикувано изображение ( http://nfs.mobile.bg...5886&f1=details )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги днеска карах Prelude 5 gen и съм много впечатлен (2.0 - 133 кс.)

Та тия дни май ще се купува кола ! Спрях се на 2,

този звяр много ме кефи. - http://nfs.mobile.bg...5193&f1=details

И един Акорд много ми харесва, единственото което не ме кефи е това, че е с 4 врати, предпочитам малко по спортната визия и 2 те врати Публикувано изображение

И 2 те коли са с Газов инжекцион, което аз искам, другото е, че са на цени за които мога да си позволя без да тегля заеми и най важното Hondaaa... Публикувано изображение

Редактирано от NezBoy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги дави се похваля, преди няколко дена си купих Акорд 1999 год 1.8 - 136 коня и много ме кефи, чак не ми се слиза от колцата... Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от NezBoy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита и със здраве!

 

п.п. бива си я Публикувано изображение

 

Благодаря колега. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда прекрасно, желая ти много безаварийни километри и много да те радва Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...