Jump to content
BiG_AlF

Въпрос за гарнитура на глава

Recommended Posts

Не намерих подобна тема затова решиха да направя нова(извнявам се ако вече има нещо подобно). Въпроса ми е следния: колата е D16Y2 и ми губи маслото преди губеше и вода, но за сега маи е поспряло. Заглеждал съм я отдолу и целия картер е в масло(гарнитурата на картера е ясна, че е за смяна). Отгоре като я загледам цялата скоростна кутия е в масло можеби има и нещо друго. Та въпроса ми всъщност е дали може да е от гарнитурата на главата или да проверя и други работи защото така или иначе ще се ремонтира, но ако не е от нея поне да не се захващам с тая история. Надявам се да сте ме разбрали и ще съм благодарен за всеки съвет!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от семерингите на валовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и между другото да допълня като запаля лампата за маслото угасва, мигва за кратко и това е(масления филтър е хубав). Сменях О-пръстенчето да делкото защото в него се съмнявах и сменях свещи и едната май беше малко умаслена!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и между другото да допълня като запаля лампата за маслото угасва, мигва за кратко и това е(масления филтър е хубав). Сменях О-пръстенчето да делкото защото в него се съмнявах и сменях свещи и едната май беше малко умаслена!!!/>

Скоростната кутия ако ти е омаслена от горе, може освен от гарнитурата на капака, да ти тече и от делкото! Ти си сменил опръстена обаче има семеринг вътре на оста. За да не разглабяш пак, само виж дали ти е омаслен маркуча дето влиза точно под делкото в главата, ако е - значи делкото ти тече от тоя семеринг. Долу двата семеринга на Коляновия вал и гарнитурата са ясни. При мен 1-во си замина семеринга на делкото, а след няколко хиляди ми протече и единия семеринг на к.вал от към съединителя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, аз имам абсолютно същия проблем. Първо сменихме О-пръстена на делкото като мислехме, че ще е от него, но теча не спря и след дълго оглеждане с един колега(хондаджия) вече се съмняваме за семеринг на коляновия вал от към скоростната кутия.Ако решиш проблема пиши да видим при теб от какво е било.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз мисля така или иначе да сменям гарнитури така че в процеса на работа ще споделям как са нещата!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко повече време (за което се извинявам) имаме малко резултати. Смених гарнитурата на картера. Старата беше направо на части. След като я смених изчистих картера отвътре и отвън. След известно време като си махах катализатора надникнах отдолу и картера беше толкова чист колкото и при слагането. Загубата на масло сериозно намаля, но все още има малко, като предполагам, че вече не тече от картера ами от друго място(което все още е за изясняване). Искам и да попитам колегата sound_master за малко по - конкретни насоки около семеринга на делкото. Мерси и дано да съм бил полезен!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За възможни течове по главата се сещам за: О-пръстена на делкото, витек клапана (ако има такъв), гарнитура на капака или на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега между другото и аз много се чудя дали не е в-тек клапана. А ако е той мога ли да си намря такава гарнтурка за него. Друго да те попитам може ли да тече вода от там или само масло, възможно ли е да не усещам много в-тек-а заради това. Мерси много за помощта.Поздрави!!!/>

Редактирано от MIYAMOTO
ЦИТАТИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко антифриз губиш , прегледаи маркучите по вода може да имаш сцепен или претрит маркуч ,ако имаш газово наи често маркучите по вода към изспарителя дават фиракъдето е текло обикновенно си личи има отлагане от антифриза .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко антифриз губиш , прегледаи маркучите по вода може да имаш сцепен или претрит маркуч ,ако имаш газово наи често маркучите по вода към изспарителя дават фиракъдето е текло обикновенно си личи има отлагане от антифриза .

Мерси за съвета колега и от други познати чух, че покрай газта и снаждането на тръбите за охлаждане се появяват проблеми с течове!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...