Jump to content
enchev87

Окачване 6-та, Разлики

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги, с 6та японка съм и спокойно си пъхам четирите пръста, между гумата и калника. Ок удобно е защото минавам от където искам, вози меко ама си е грозно. Постоянно се заглеждам и ми се струва че повечето не са така. Най много да имат два пръста разстояние.Икономиците да не са някви по високи заводско?Карам с 15ки и гуми 195/50/15

Редактирано от enchev87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. Просто всички са тунингари и са си смъкнали колите :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. Просто всички са тунингари и са си смъкнали колите :lol:/>

Абсолютно си прав и при мен влизат 4 пръста ... с какъв размер гуми си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш и предимства и сега ще ти кажа какви спрямо моята която с 195/50/15 гумите ми опират във веждите , не мога и да помисля за по-големи джанти от 15-ки и да не са повече от 7j-широки (ако не се раздуе) , и не вози меко :) И най-голямото ти предимство в България с нашите пътища сме си само за джипове :D

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото и аз си го мислех, че всеки си е свалил колицата, ама гледам някви лели с железните джанти и пак по ниски хахаха. И аз съм с широки джанти, отпред леко излиза от калника (може би половин сантиметър), та сега се замислям че може и това да прави визуално още по голяма, гадната дупка.И кво разлика в пружините между ДВГ с 1.4, 1.5, 1.6 няма?Ами разликата с килата на двигателите? То пък ква ли ще е тая разлика.Ако искам да се сваля, спортни пружини, ами ако искам и да запазя поне малко по-нормалната возия и да си побирам само двата пръста във въпросната дупка, има ли решение ?И всичко това с не много пари, щото иначе лесно :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Civic 6-та ген. е с прекрасно окачване, последното от вида си в Civic. Няма го и в следващите генерации. Няма какво да му търсиш кусури.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е супер, единственото което ме дразни е това разстояние между калника и гумата. Не искам да го елиминирам с по големи гуми, защото ще се тормози двигател, окачване и тн. и тн. Чудех се дали има разлика в пружините на 1.4, евентуално да са по-меки, ама явно няма. Общо взето щеше да има много по добра визия ако беше смъкната с 2.5 см.А разликата с окачването на VTI-то ? Само задната стабилизираща щанга ли е ? Става въпрос за 1.5 и 1.6 VTI, то 1.4 нямаше дупки за биалетките май.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, пробвай с 195/55/15.Т.е. заводкото VTI са такива.

Редактирано от kalos
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди малко проверих моя икономик за разстоянието D15Z6 (фейслифт). Точно 5см това с гуми 185/60/14 които като диаметър са почти идентични с твоя размер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимните са ми 185/60/15, и е една идея по добре, ама спрямо оригиналния размер има +1 см в радиуса. Мислех си да слагам на 55, няма и да кривя толкова джантите ама много ще се спъне колега. Може да плясна едни 205/50 щото максимално се доближава до оригиналния, пък квото стане (тя пак ще умре с тая широка гума, ама няма пълно щастие).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само да ти поясня, че заводския размер е 185/60/14 и най-близкия до него е 195/50/15 ;)

Редактирано от jamo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вратата на моята е даде 175/65/14, 195/50/15 е близък но с по-малък диаметър а 205/50/15 е с малко по-голям диаметър. Абе идеята на темата беше дали има разлики, явно няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно разликата е, че на твоята врата пише 175/65/14, а на моята греда 185/60/14 :blink: До колкото знам D14-ките ги дават със 175/65/14 ;) А може би и икономика преди фейслифт...А възможно ли е вратата ти да е сменяна? :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя икономик преди фейслифт на стикера му пише 175 ширина. Колегата пуснал темата е прав, на жената д14-ската има по малко разтояние от гумата до калника. Снимах моите амортесьори и пружини, при удобен случай ще снимам и другите за да сравня номерата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги :)

Аз карам сивик купе 6-та ген. Заводските ми алуминиеви 14-ки са 5,5J и са с гуми 185/60/14, окачването е стоково и разстоянието м/у калника и гумата е около 4 пръста. Сега сложих алуминиеви 15-ки, които са 7J и са с гуми 195/50/15 и разстоянието м/у калника и гумата отново е около 4 пръста, макар че сега изглежда малко като щъркел колата. Разлика във вървенето и горенето не усещам.

Преди

Публикувано изображение

 

Сега

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предни пружини, парт номер 51401-S04-911Предни амортисьори, парт номер 51605-S04-J01Задни пружини 52441-SR3-N11Задни амортисьори 52611-S04-G01Ще помоля колега с 1.4 да провери парт номерата за неговата рама, та да сравним. Може и да искочи няква разлика.Marcus бях ти писал ЛС за ELM327, дали си го подкарал, изобщо пробвал ли си на икономика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм със 205/40/17 и пак имам разстояниеПубликувано изображение

 

 

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорим за разлики при коли със сток окачване и размер гуми по стикер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, защо не си сложиш отзаде 195 на 55 и да не се занимаваш повече... Щом всичко ти е читаво и нямаш лопане тропане, свиркай си :)/>/>Разлики винаги може да има, индивидуално е, понякога умекват пружините, понякога някой сменял от друг сивик окачване, дали частично или цяло ти трудно можеш да разбереш... ти после се чудиш ама защо стои по-високо или по-ниско... ?Такова е стоковото,окачването е прекрасно за този клас автомобил и като за нашите "хубави" пътища ! като те дразни толкова отзад сложи си с една идея по-висока гума и тва е.Не се притеснявай толкова за горенето, камоли пък като си сложиш малко по-виока гума от зад, никаква разлика няма да усетиш, дори и да си 195 55 отпред пак същата работа ! Говоря до този размер ! За по-висок нямам мнение и незнам, но мисля че вече е над нормалното, да се кара с по-голям диаметър. Преди време и аз така се чудих какво да правя и най-накрая си взех 195 55 след което не видях никаква разлика нито във вървене нито във горене :)/>/>п.с гума 205/ опира във веждата, много хора също ще го подтвърдят !

Редактирано от sound_master

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло не съм тръгнал да сменям окачване, ако го направя пък, най вероятно ще сложа едни понижаващи пружини и то само отпред (докато ми заминат амортисьорите :D ). Темата я пуснах от любопитство, а именно дали има разлики. Темата няма нищо общо с размера на гумите, става въпрос за сток. Ако тръгна да елиминирам разстоянието, като играя с размера на гумата, трябва да сложа 195/65/15. Това няма как да стане, а ако имаше аз нямаше да го направя, хората са го изчислили вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ЗдравейтеАз съм с 6 генерация Седан, и по табелка (и на колата) съм с 175/70/13 като първи вариант (и с 14 като втори вариант- трябва да проверя).Според мен не може да се види дали ще има разлика в пружините освен ако не се измери диаметъра на телта, броя навивки и диаметъра на пружините.П.С. За всякакви пружини потърсете контакти със "Завод за Пружини", с. Крън, гр. Казанлък.Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...