Jump to content
Kalpavoto_ku4e

d16y8 d16y3 разлика в агренажния ремък

Recommended Posts

Здревеите! Изтропа ми двигателя d16y8.Изпадна ми блок d16y3(някъде четох,че карантията му била като на d16a6) обаче агренажния ремък е с 107 зъба а на y8-цата е 104 зъба.От къде идва тази разлика? Смятам да ползвам на д16у8 главата.Ще се получи ли това което си мисля или да търся друг блок? И кой е по-подходящ? Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в броя на зъбите е заради втек главата (в нея разпределителния вал стои малко по-ниско спрямо не втек главата) Ако ползваш D16y8 главата може да си ползваш твоя ангренажен ремък. Даже с тоя блок кола ще е малко по-сгъстена спрямо заводската степен...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това,че ще е по згъстена проблем ли ще е със стоковия компютър или ще трябва настройки да се правят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма да имаш проблеми споко. Степента не скача чак толкова че да започне да прави детонаций. Степента на сгъстяване скача с около 1 (единица). Въпреки всичко е по-добре да се настрой за по-добър ефект :)/>

 

P.S. Ако решиш да използваш въпросния блок не забравяй да махнеш масления рестриктор отбелязан със стрелка на снимката.

ВАЖНО ако забравиш да го махнеш няма да имаш втек!

Публикувано изображение

Редактирано от Sako
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...