Jump to content
jaccomo

въпрос относно проблем със съединителя

Recommended Posts

Проблема е следния: като си купих колата съединителя избоксува веднаГа и го сменИх с нов. Стария не бил толкова зле ама те го сменили. Сега новия След 2000км пак избоксува и отидох за рекламация. Казаха помпите са макар Че и при ОМБРЕ ги гледаха и казаха че са ок. Ситуацията е такава Че с нов комплект съединител Валео и нови помпи съединителя пак боксува като позагрее. На моменти е. Интересното е Че се усеЩа някАква промяна на педала като се запали колата или моЖе би на контакт. Някой бил споменал при майсторите Че това било заЩото съединителя имал връзка по някакъв наЧин с АБС-а. Това вярно ли е и имали връзка с неЩо страниЧно тоя съединител, където може да се окаже проблема?????За сега проблема се търси в това Че може бИ не е този съединител и Чакат утре някакъв нов на ДАЙКИН или неЩо от сорта. Моля за помоЩ ако някой се е сблъсквал с неЩо подобно или поне ме насоЧете към марка съединител.

Редактирано от atoma
Колега хубаво е да ползваш правилните букви, като Ч, Щ, Ж и т.н. Другия път няма да ти поправям поста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплект съединител ли е сменян?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, съединителя е комплект със лагери притискателен и феродов диск. Огледалния (МАХОВИКА) имал около 3-4 мм и изглеждал като нов. Принципно и за него ме интересува колко трябва да е дебело там кЪдето зацепва. Тези 3-4мм. ок ли са или са малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като сложите Дайкина и той пребуксува и ще се сетите, че не е от съединителя .. :)Има теми из форума за регулиране хода на педала от горната помпа, потърси ги, прочети и ще се сетиш какво трябва да се направи .. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже автора на темата споменава името ми...апелирам да сподели какво съм казал ТОЧНО при прегледа и тестдрайва.Колата е за смяна на съединител 100%,защото е сложен неподходящ,въпреки че в повечето каталози излиза такъв,но е грешен.Успех със рекламацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............

Редактирано от MIYAMOTO
Писането на маймуница от телефона не е оправдание,форума си има кирилизатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бих помолил знаещите да обяснят по подробно описания проблем тъй като аз се обърках от всичко описано по-горе. Най-вече ме интересува какво се разбира под "избуксуване"? Ако първоначалният проблем е бил в помпата то не следва ли по скоро резултатът да е трудно включване на предавки, тоест отделяне на съединителя или по някакъв начин помпата може така да дефектира че да пречи той да зацепи плътно?Колегата описва, че отделяла на ръба, горния или долния ръб?

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм от знаещите, и не съм виждал разглобена помпа.Написаното от колегата го разбирам така - натискаш педала, помпата задейства цилиндъра, и съединителят отделя. Пускаш педала, обаче въпросният, неправилно монтиран клапан, не позволява на течността да се върне, и съединителят да "прилепи", т.е. караш си на полусъединител постоянно.Така виждам нещата аз :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Редактирано от MIYAMOTO
Писането на маймуница от телефона не е оправдание,форума си има кирилизатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм от знаещите, и не съм виждал разглобена помпа.

 

Написаното от колегата го разбирам така - натискаш педала, помпата задейства цилиндъра, и съединителят отделя. Пускаш педала, обаче въпросният, неправилно монтиран клапан, не позволява на течността да се върне, и съединителят да "прилепи", т.е. караш си на полусъединител постоянно.

 

Така виждам нещата аз Публикувано изображение

 

Не е неправилно монтиран клапана, просто педала няма достатъчно свободен ход. На Акорд-а горната помпа има клапан, който при отпускане на педала до горе врьща течността в казанчето. За тази цел буталото на помпата трябва да излезе докато опре в края и тогава клапана се активира. Ако клапана не отваря, излишната течност остава в системата, вместо да се вьрне в казанчето и както казваш - караш на полусъединител.

 

mar_tod :thumbs1:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, Jaccomo 2 пъти го е написал, че след проверка и наместване на клапана педалът си е дошъл на мястото. Никъде не споменава да са регулирали хода на педала.Та затова (се) изложих моето виждане на проблема ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с приплъзването изцезна но немога да разбераа засто го има този момент с вибрацията като и натисна силно газта да рецем от втора на ниски обороти, Полуцава се нсто като клатене се едно е крив кардана, а като отпусна и натисна плавно газта всицко си е ОК.Аз все осте се съмнявам в това це съединителя е правилния но..... след като нестата се оправиха нямам какво да кажа. Дано и този проблем не се окаже от там застото веце сте се изям отвътре.Благодаря на всицки отзовали се във форума и най веце не ОМБРЕ за компетентния съвет и насока.И несто друго, като я остава под наклон и на един два тласъка леки все едно изпуска. Там съединителя има ли обсто или по скоро мотора не задържа веднага?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти разбере човек какво си написал може и да ти помогнеПубликувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Jaccomo, няква гръцка жилка имаш май. Айде да почнем оттам как беше колата първите откак я взе преди да "избуксува" за пръв път. Имаше ли тези вибрации?

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално вътрешните карета на полуоските....... :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е следния: като си купих колата съединителя избоксува веднаГа и го сменИх с нов. Стария не бил толкова зле ама те го сменили. Сега новия След 2000км пак избоксува и отидох за рекламация. с нов комплект съединител Валео и нови помпи съединителя пак боксува като позагрее.

 

Здравей Jaccomo..Публикувано изображение,интересува ме..новия комплект съединител Валео, от това "Корейското Валео" ли е,дето го хвалят всички във форума(около 200лв.),или някакво друго.. Интересувам се,понеже и аз от както съм я купил мойта(вече 6-месеца),имам някакви вибрации при отпускане на съединителя(на всички предавки),и ми казаха че е "омекнал" притискателния диск,та бях решил да взимам от тези съединители(корейските) . Между другото..,ако си напъвал CR-V-то като истински джип..Публикувано изображение,е напълно възможно ти да си "запалил" и двата съединитела..!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гръцки жилки нямам а просто клавиатурата ми е такава на тоя таблет, няма ги някои букви от кирилицата.Съединителя не го знам какъв е, а като взех колата не го усетих това тресене защтото съединителя се прецака веднага и не съм я настъпвал. Забелязах го след смяната и до момента си го има. Настъпвам на втора от хиляда оборота с много газ и се едно има много крива джанта, така се усеща. Няма шумове нито тропания. ако отпусна газта и я натисна плавно за да избегна големия напън на мотора проблема го няма. Получава се м/у 1500 и 3000об. във високите не съм усещал проблем. На дълъг път също няма проблем. при ускорението от ниските оборити се получава . Май си е точно съединителя, и ако няма дръг проблем вече няма да се занимавам с него. колкото изкара толкова. Явно тези майстори не са достатъчно кадърни за да ми оправят колата а аз нямам пари за друг съединител.

Редактирано от MIYAMOTO
Ако продължаваш да цитираш предходни постове ще получиш почивка за известно време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помогнете къде да търся проблема.Днес докато си карах, с 100/120 и се наложи да оскоря, колата отказа, а мотора форсира, сякаш е на свободна, като намаля газта, колята започва да ускорява плавно подам ли повече газ пак същия проблем.Дали е саидинител или е др. проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сигурен ли си, че товатресене е от съединителя!! И аз имах подобно тресене, точно както казваш ти м/у 1500 и 2500 оборота, мислех, че е гума или от самия път. Съвсем случайно рейката на ГИ, нещо започна да чука и отидох при газаджията, оказа се че е дефектирала, сменихме я и от тогава изчезна..Така, че ако си с ГИ, нека някой ти го погледне.

Гръцки жилки нямам а просто клавиатурата ми е такава на тоя таблет, няма ги някои букви от кирилицата.Съединителя не го знам какъв е, а като взех колата не го усетих това тресене защтото съединителя се прецака веднага и не съм я настъпвал. Забелязах го след смяната и до момента си го има. Настъпвам на втора от хиляда оборота с много газ и се едно има много крива джанта, така се усеща. Няма шумове нито тропания. ако отпусна газта и я натисна плавно за да избегна големия напън на мотора проблема го няма. Получава се м/у 1500 и 3000об. във високите не съм усещал проблем. На дълъг път също няма проблем. при ускорението от ниските оборити се получава . Май си е точно съединителя, и ако няма дръг проблем вече няма да се занимавам с него. колкото изкара толкова. Явно тези майстори не са достатъчно кадърни за да ми оправят колата а аз нямам пари за друг съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сигурен ли си, че товатресене е от съединителя!! И аз имах подобно тресене, точно както казваш ти м/у 1500 и 2500 оборота, мислех, че е гума или от самия път. Съвсем случайно рейката на ГИ, нещо започна да чука и отидох при газаджията, оказа се че е дефектирала, сменихме я и от тогава изчезна..Така, че ако си с ГИ, нека някой ти го погледне.

Гръцки жилки нямам а просто клавиатурата ми е такава на тоя таблет, няма ги някои букви от кирилицата.Съединителя не го знам какъв е, а като взех колата не го усетих това тресене защтото съединителя се прецака веднага и не съм я настъпвал. Забелязах го след смяната и до момента си го има. Настъпвам на втора от хиляда оборота с много газ и се едно има много крива джанта, така се усеща. Няма шумове нито тропания. ако отпусна газта и я натисна плавно за да избегна големия напън на мотора проблема го няма. Получава се м/у 1500 и 3000об. във високите не съм усещал проблем. На дълъг път също няма проблем. при ускорението от ниските оборити се получава . Май си е точно съединителя, и ако няма дръг проблем вече няма да се занимавам с него. колкото изкара толкова. Явно тези майстори не са достатъчно кадърни за да ми оправят колата а аз нямам пари за друг съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от газта защото и на бензин го прави. Гумите са чисто нови летни и със новите зимни го правеше. Съединителя пак ми направи проблем след манипулацията с клапана и пичовете смениха и грната помпа Хахаххаха. за сега е добре. ако пак ме предаде пак ще я правят. не ми дреме пара не давам. ако искат цята кола да подменят. Трябва само да го видя тва тресене от каде е че ме дразни. иначе съм мн доволен от колата, оня ден със скорост 120-140 км/ч за 115км. 10.5л. газ. супер разход 10лв./100км :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, какво сте се хванали за този съединител и не го изпускате .. :D Тампоните на двигателя и на скоростите проверихте ли, полуоски криви или хлабави вътрешни карета, кардана, това са все неща от които също може да тресе ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно въобще не сме го търсили този проблем. Надявах се да се оправи със съединителя но.... уви не. Ще му обърна внимание и на него ама ще позачака малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...