Jump to content
Guest the_crow

Сваляне на табло

Recommended Posts

Guest the_crow

Трудно ли се сваля таблото на civic 5-та ген. та да знам дали да се наемам сам да си го свалям или да си търся някои майстор. Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

здрасти. че не е лесно не е лесно. но това което ще направиш като я занесеш на "майстор" е да имаш доста счупени нещица по него.само да ти подскажа, че трабва да свалиш волана и всички ръчки по него (мигачи и прочее).приготви си доста свободно време ако решиш все пак да го правиш сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZERO

Трудно ли се сваля таблото на civic 5-та ген. та да знам дали да се наемам сам да си го свалям или да си търся някои майстор. Благодаря предварително !

какво имаш предвид под табло? само уредите или вси4ко от едната врата до другата?има доста теми по въпроса , даже със снимки...
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest the_crow

Извинявам се пропуснах да конкретизирам въпроса, трябва да сменя една крушка на уредите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

хмм ZERO е видял нещо дето пропуснах. за мен "табло" означава цялото нещо дето ти е зад стъклото.ако си искал да кажеш: таблото с уредите - от тва по лесно няма :(. аз съм го свалял безброй пъти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

ама споделете де, как се сваля таблото със копченцата че и аз имам за смяна лампички :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Ааа, това до колкота разбрах е гадно. В литературата пише, че се сваля средната конзола и отдолу има 3 винта които държат модула с копчетата (ако става дума за копчетата за вентилацията). Та се сваля целия модул, ама по-натам не знам, а и литературата мълчи. Да каже някой който го е правил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GHOST

много е лесно има 2 винта до километража отгоре и един под авариининото копче само го вадиш леко и е отдолу ,и после внимателно дърпаш като внимаваш да не поизчупиш щипките,лесно е като се има в предвид че една гума не мога да си смена :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest the_crow

много благодаря пичове още утре се мятам в боя :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

момчета. първо нека да разграничим нещата.-табло - цялото нещо което е зад стъклото и стига от врата до врата-километражи - километражите и частта от таблото което служи като рамка.-контроли на парното - частта където са плъзгачите на парното и контролите за посока на духане-табло зад волана - това е частта от таблото която е зад волана и включва в себе си и контролите на парното. тъй като контролите на парното могат да се свалят отделно ги разграничавам.И така:цялото табло да се свали е трудно определено, не съм го свалял, но съм стигал почти до края.. т.е. до махането на волана и на прилежащите му модули.махането на километража и рамката му е най-лесното и както казаха по-горе е въпрос на 3 винта и малко техника.контролите на парното не се държат на нищо друго освен силата на триене. т.е. продълговатата част където са плъзгачите може да се издърпа напред - тя не се държи от абсолютно нищо.най-трудното е да се свали панела зад волана. той се държи на поне 6-7 винта всеки от които е супер труден за достигане. и трябва да се свали всичко останало преди това.в момента обаче ми омръзна да пиша. айде лека нощ. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Таблото (dashboard - цялото нещо зад предното стъкло) на моята съм го свалял цялото. Мога да кажа, че за 5 Г не е никак трудно. На мен ми отне около 30 мин. Не помня дали свалих волана, ама май го свалих.На уредите им викат "instrument panel"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest UniCorn

...контролите на парното не се държат на нищо друго освен силата на триене. т.е. продълговатата част където са плъзгачите може да се издърпа напред - тя не се държи от абсолютно нищо.

Това за Сивик 5 генерация не е точно така. Доста зор видях със свалянето на този панел. Държи се с няколко винта, които са забучени на ужасни места и ми се наложи да сваля касетофона за да мога да ги развия. Да не говорим, че и кабелите я държат въпросната джаджа доста стегнато :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

бате изказваш се неподготвен. аз говоря за малката пластмасова рамка в която се движат плъзгачите. рамката е не по-голяма от една педя и мога да ти дам абсолютна гаранция, че не се държи на нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Ами уточнявайте се де. Аз си помислих предния път, че говориш за плъзгачите на парното :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Дано темата не стане много тежка за зареждане :(

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

хубави снимки , само дето на задната част на инструментите не виждам къде са ламБите ;) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZERO

хубави снимки , само дето на задната част на инструментите не виждам къде са ламБите ;) ?

ламбите са завинтени в таблото,стърчи им само само задната част, ти кво искаш да висят като крушки от тавана ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

ламбите са завинтени в таблото,стърчи им само само задната част, ти кво искаш да висят като крушки от тавана ;)

Еми искам да знам как се сменят :) затова ми се иска да висят ;) Въртят ми се в главата идеи всякакви за по-шукарийно осветление на таблото ;) Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ли се сваля таблото на civic 5-та ген. та да знам дали да се наемам сам да си го свалям или да си търся някои майстор. Благодаря предварително !

какво имаш предвид под табло? само уредите или вси4ко от едната врата до другата?има доста теми по въпроса , даже със снимки...
ами искам да сваля таблото на километража за да и сложа неонова пура под цифрите. и искам да те питам ,зимата лошо ли е да карам с 195 на 50 гуми.някои казват че щяла да си ходи на кадето си иска верно ли е това. ти живееш в наща махала-цветния нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го свалих,свалих една изгоряла лампичка,отидох да проверя за същата и след като разбрах,че няма нещата се объркаха.Сглобих всичко и вече на всички уреди ми светят само две лампички-Част от оборотите и темп + гориво. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се извинявам, но не ми зарежда снимките на тази тема. Ще може ли да ги възтановите, че ще са ми добра помощ в това начинание. :D Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се извинявам, но не ми зарежда снимките на тази тема. Ще може ли да ги възтановите, че ще са ми добра помощ в това начинание. :rolleyes: Благодаря

и за вви моля за същото че трябва да сменям моите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има 2 болта над километража (на черната пластмаса),разгледай бутона на аварийните -под него също болт и с една отверчица с подложен парцал(да не надраскаш таблото)избутай нагоре копчето цялото табло е на щипки издърпай го от към дясната страна кадето са 2войните решетки за парното.като го изкараш на часовника отзаде ина букса-издърпай я. до тук това. на киломертажа ще видиш 4ри болта с които е хванат . развиваш идурпваш леко напред и отзаде на километража отляво и отдясно има две дълги букси.вадиш ги и тях и си готов.сглобяването е по обратния ред. успех :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я още един бърз въпрос :lol:, тези сините гумички продават ли се някъде?Че мойте са се стопили на крушката и ще се скъсат като взема да ги махам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се продават никъде,но без тях таблото става няколко степени по-добре озветено с по-допла светлина.Тези гумучки само придават леко синкав отенък на светлината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се извинявам, но не ми зарежда снимките на тази тема. Ще може ли да ги възтановите, че ще са ми добра помощ в това начинание. :) Благодаря

И аз ви моля да пуснете снимките, че и аз ще трябва да го свалям. Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще го свалям следващата събота и ще сменям крушки.Ще гледам да направя снимки.А някой беше споменал,че знае къде се продават лампичките в Люлин( около Мусю Бриколаж).Дали може да оточним адреса отново,защото не намирам мнението в търсачката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...