Jump to content
system84

Газов инжекцион за Honda CR-V, 2000 г

Recommended Posts

Здравейте колеги,Понеже последната тема за газови инжекциони в София видях, че е приключена в началото на 2012 и не се надявам някой да ми отговори там, реших да започна нова. Наскоро си взех Honda CR-V, 2000 г и първоначално бях твърдо убеден, че ще монтирам Фобос, пък и само те ми бяха известни в България (не че съм търсил досега де), но после поразгледах това-онова и разбрах, че италианските системи са много по-добри-поне от гледна точка на издържливостта на механичните части, които се монтират с газовия инжекцион. Прецених, че съотношението цена-качество ще е по-добро, макар че не мислех да давам толкова пари първоначално, защото разлика от 200 до 600 лева повече си е значителна за мен поне. Пък и видях в старта тема, че и друг потребител беше на същото мнение за Фобос и италианските уредби (Ловато примерно). Сега съм решил да е Ловато със сигурност и се чудя дали е по-изгодно да си закупя оборудването и да ми го монтира познат човек или да ползва услугите на сервиз, специализиран в това-все пак първото се очаква да е по-евтино, но пък май няма да има гаранция?Спрял съм се на този сервиз за газови инжекциони и четох добри отзиви за него, но бих оценил и мнение на колега от форума, ако някой е ползвал услугите им разбира се? Също ми препоръчаха един младеж със собствен сервиз в Модерно предградие-само на Хонди монтирал инжекциони, та и за него да ви попитам, ако ви е известен? Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Ланди ще каже що е то Ловато че последно нещо се купуваха обединяваха не знам си кво :) Погледни и Романо на колегата Ленков, все още никои не се е оплакал от марката и монтажа, което говори добре за него :) а и така трябва да е че тука сме много критични :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, специално с CR-V 1ген. не е необходимо да се изхвърляш кой знае каква уредба освен ако ценовата разлика в две оферти не е пренебрежителна. Всъщност, доколкото знам Фобос използват италиянски компоненти с изключение на софтуеър и хардуерът му. Рейки-Rail, изпарители Томасето, Стефанели и др. Нивомери и клапани BRC. Тоест сравнението Фобос и италиански марки е малко относително. Наблюденията ми показват, че много газаджии предлагат продажно име на уредбата на база софтуеър и трябва да се погледнат останалите компоненти какви са. Пак казвам сложи на кантара няколко ценови оферти и решавай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

задното окачване с биалетки ли е или с носачи ? на модела от 1998

Редактирано от alpinista

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удивителното е, че е и С биалетки и С носачи :DИначе сериозно - явно нещо си се объркал, понеже и двата елемента присъстват в окачването с двойно А-рамо. Какво точно искаше да попиташ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... и защо точно в тема за газовите питаш :D мислиш да осучеш тръбите около тях ли :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята джипка ще слагам Романо,преди няколко дена ходих да си подбирам частите.Газова рейка може да избереш на валтек или рейл,поддръжката им е лесна и сравнитено евтина и се намират части.Изпарител от романо задължително,за ловато последно време все негативни мнение срещам.Явно доста са развалили качаството за жалост,а едно време бяха сила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега този който ти казва че това е Романо искренно те лъже.Истинско Романо с Рейл или Валтек рейки няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, що, за смъкване на цена ги комплектоват как им падне. Еи го и БРЦ с раил е за 1100 лева, колко е БРЦ обаче вече е друг въпрос :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, що, за смъкване на цена ги комплектоват как им падне. Еи го и БРЦ с раил е за 1100 лева, колко е БРЦ обаче вече е друг въпрос :)/>/>

Ми щото от Италия идват с Романо дюза,а това че някои ентусиаст е решил да ги окомплектова на местно ниво е друг въпрос.Имаше и БРЦ със Заволи дюзи,ма нещо не стана работата. Редактирано от Ivo Lenkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е борба за цена.В 90% от случаите първата реплика на клиента е :КАКВА Е ЦЕНАТА?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е борба за цена.В 90% от случаите първата реплика на клиента е :КАКВА Е ЦЕНАТА?

И първия отговор,който ми идва на езика е:Колко струват 43 номер обувки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги..,ако се ориентирам по заглавието на темата..Публикувано изображение,мисля че тук е мястото да задам един въпрос(то като няма какво да ремонтираме по тези Хонди,почваме да "ръчкаме"Публикувано изображение). Та... искам да попитам след като съм с ГИ..,трябва ли да слагам "аванс процесор"(ТАП)..., и наистина ли Хондето ще свали разхода..,но за сметка на това ще върви на газ като луда..Публикувано изображение! П.П. Приемам всякакви съвети..Публикувано изображение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе..Публикувано изображение,толкова много капацитети по газовите уредби има във форума.., и нито един отговор..Публикувано изображение! Ако случайно темата(за ТАП) е разисквана..Публикувано изображение,поне дайте линк..Публикувано изображение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе..Публикувано изображение,толкова много капацитети по газовите уредби има във форума.., и нито един отговор..Публикувано изображение! Ако случайно темата(за ТАП) е разисквана..Публикувано изображение,поне дайте линк..Публикувано изображение!

Пробвай мисля,че ще си доволен.Само един съвет от мен монтирай си италиански аванс процесор,българските не стават за нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Иво..Публикувано изображение,смятах.. по късно да потърся мнение за ТАП-овете на Румен от Рено-форума..,някои много ги хвалят..Публикувано изображение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Иво..Публикувано изображение,смятах.. по късно да потърся мнение за ТАП-овете на Румен от Рено-форума..,някои много ги хвалят..Публикувано изображение!

 

Имам такъв от Румен и мога да ти го дам за проба ако искаш. На Тойотата нещо не и понася честно казано. В момента в който го включа дори и на минималното възможно предварение мотора започва да "губи" запалвания. Сиреч започва да прекъсва, според Румен е от това че съм с оригиналните свещи на 1,1 мм. О.к. смених ги с такива на 0.8 мм. подобрение имаше в работата но пак се усеща прекъсване, каза че трябвало да бъдат 0.7. Това за мен вече не е оферта да "причуквам" свещи. Тогава когато го монтирах бях с обикновена газова на Карината, след доста похабени пари по смесители и т.н. в това число и по ТАП се ядосах и забодох един ГИ. Еми колата си върви без грешка, само че разхода е с около 1-1.5 под този с обикновена газова и ще се избива по-бавно по сравнение примено газова спрямо каране на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TAP=a не знае на какво е монтиран.Щом пропуска запалвания значи е дефектен и не си върши работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година сложих Ловато на мойто (црв-2) и съм много доволен. От многото четене и резпитване тогава, останах с впечатление, че най-важното за газовото е майстора който ще го слага и настройва, така че ти си знаеш дали да оставиш приятел да ти го монтира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Markony..Публикувано изображение,интересува ме твоето мнение относно поставянето на ТАП на кола с ГИ(наистина ли има подобрение във вървежа и разхода,пък и за клапаните май е по добре?).. PESHO...,ТАП-овете не са ли специфични за всяка марка и двигателПубликувано изображение.Ти не си доволен от обикновената газова и си сложил ГИ,но моята информация е че и на ГИ му трябва ТАП...Публикувано изображение. Газовия комп...,явно не смогва с аванса.. П.П. Чакаме Markony..Публикувано изображение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега този който ти казва че това е Романо искренно те лъже.Истинско Романо с Рейл или Валтек рейки няма.

Като казах,че си подбирам компонентите не ти ли е ясно,че не купувам цял комплект газова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да помогна но съм криво разбран.Чупете си главите дървени философи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега този който ти казва че това е Романо искренно те лъже.Истинско Романо с Рейл или Валтек рейки няма.

Като казах,че си подбирам компонентите не ти ли е ясно,че не купувам цял комплект газова?
Предполагам,че си избираш нещата по цена.Понякога това не е правилното решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PESHO...,ТАП-овете не са ли специфични за всяка марка и двигателПубликувано изображение.Ти не си доволен от обикновената газова и си сложил ГИ,но моята информация е че и на ГИ му трябва ТАП...Публикувано изображение. Газовия комп...,явно не смогва с аванса.. П.П. Чакаме Markony..Публикувано изображение!

 

Тая работа дето ТАП-а е специално за дадена кола е малко шменти капели. Основната разлика по колите е къде и по какъв начин ще с въведе корекцията. Дали например ще е преди или след комутатора. Това са за мен основните разлики, освен че все пак има малка разлика в кривите за метан и пропан-буран. Пропан-бутана не се нуждае от много голямо предварение като на метана.

 

А и да те светна че газовия комп ама нищо не коригира по отношение на запалването, той като цяло е един тъп "пиджбек" който се грижи да превежда сигналите към бензиновите инжектори към спецификите на газовите инжектори и гориво. И изобщо не е задължително да има ТАП на ГИ-то виж на обикновените газови да се компенсират някой недостатъци като неравномерното смесообразуване е по-важно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PESHO..,благодаря за разясненията..,това че на ГИ не му трябва ТАП,съм го чувал и от други колеги,но пък съм чувал и точно обратното..Публикувано изображение,та затова зададох въпроса...,за да се изясни един път завинаги... ,трябва.. или не трябва да се монтира аванс процесор на ГИ..Публикувано изображение! Няма да е лошо и другите колеги ,които имат познания по тази материя да си кажат мнението..Публикувано изображение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За метан е задължителен при пропана резултата е пренебрежително малък и не си заслужава упражнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже в момента разсъждавам върху същия проблем за газовото на семейната кола, след кратко разглеждане на наличното на пазара, стигам до извода, че нещата никак не са добри ... интересува ме газовия инжекцион, освен показанията от бутилката и ключето, какво още следи за да преобразува стойностите за инжекторите ?някой знае ли какви датчици се следят и какво се управлява ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовия инжекцион ама хич нищо не му пука какво се случва в бутилката ти. А ключето е нещо към което се извжда информация и се подават горе долу 2-3 команди с бутона.Нормалните ГИ без корекция по OBD, свалят информация за температурата на изпарителя (за да знаят кога е загрял, сиреч в работоспособно състояние) и един датчик за диференциално налягане т.е. каква е разликата в наляганията преди и след газовия инжектор за да смята правилно и да въвежда корекции. Повечето имат и датчик за температурата на газовата фаза и следят комутационните импулси (тези преди или след комутатора) ако има къде да се закачат. Това е всичко което им е необходимо за да "преведат" бензиновите времена в газови такива. Страшно "сафистикейтит" техноложи да знаете.При OBD корекцията вече говорим за нещо доста по-различно, там се добава корекция която се черпи от бензиновия комп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Landir..Публикувано изображение,уважавам твоето мнение..,но няма ли този аванс процесор да бъде полезен поне за капризните ни клапани..Публикувано изображение! М/у другото..,веднъж когато ми настройваха ГИ, видях(без да искам),че на бензин предварението.. беше 15градуса..,а на газ беше 17градуса(това на тихи обороти 700-750 об/м). Не ми е ясно как се променя това предварение,но тези стойности според вас нормални ли са..(или по-точно.. какви трябва да са..) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добър ефект за клапаните би дало едно контролирано допълване с бензин при натоварване спрямо аванс процесора.Предварението колко е нормално може да се види в ауто дата на изуст не го помня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аванс коректора върши чудесна работа,но е и малко опасен.По тази причина производителите са се застраховали с малките 3-4 градуса.При свободно програмируемите ТАП-ве ефекта е огромен,но точно там ,и е най -опасното.Работата е малко маперска и трудна за обяснение,но датчика за детонации не работи коректно при българската версия на пропан бутана/руснаците твърдят друго/.Това означава,че разликата между добро ускорение и пробити бутала е косъм.ТАП-а работи на принципа на пропускане на 1-2 пълни оборота,за да работи в "аванс"на оригиналните импулси.На хонда се монтира лесно,но за съжаление,както спомена колегата Ландир има малко подобрение без риск за увреждане на мотора.Но винаги ще се намери някой ентусиаст да си потроши мотора,така че ДА има ефект,като ускорение и по-голяма икономия от по-доброто изгаряне,но не и с нашата газ.Правих експериментите с румънска газ,на мотор,който знам ,че тъй или наче ще го разглобявам....Всичките тия неща не бих ги експерементирал на клиентска кола,квито и пари да ми дават...Но пък Харвито и така си е много икономично и мощността му отговаря идеално на шофоьрския ми стаж,за да искам нещо повече и да правя глупости.Интересното с ТАП-вете, е че почти всички гърмят.Едните колеги ги продават,а други ги демонтират...омагьосън кръг :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аванс коректора върши чудесна работа,но е и малко опасен.Интересното с ТАП-вете, е че почти всички гърмят.Едните колеги ги продават,а други ги демонтират...омагьосън кръг Публикувано изображение

 

Благодаря за изчерпателния отговор..Публикувано изображение,но сега вече и аз съм в "омагьосан кръг"...,дали да слагам...,дали да не слагам.. ТАП...Публикувано изображение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , няма "омагьосан кръг" ! Направи си точно сметка струват ли си подобни експерименти ! Ако при 10000 км с ГИ икономисваш около 1200 лв от бензин, с ТАП ще спестиш максимум 50-60 лв. още за тези км и то при условия , че нещата са направени наистина грамотно ! Карай си спокойно с ГИ е не мисли за щуротии. Като искаш повече икономия, вземай някой малолитраж и си свиркай :-)

 

 

Аванс коректора върши чудесна работа,но е и малко опасен.Интересното с ТАП-вете, е че почти всички гърмят.Едните колеги ги продават,а други ги демонтират...омагьосън кръг Публикувано изображение

 

Благодаря за изчерпателния отговор..Публикувано изображение,но сега вече и аз съм в "омагьосан кръг"...,дали да слагам...,дали да не слагам.. ТАП...Публикувано изображение!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...