Jump to content
Mickelangelo

Жило преден капак

Recommended Posts

Колеги днес реших да проверя маслото и антифриза с 2 думи да проверя под капака какво става и дърпам пластмасата отдолу под волана и тя ми остана в ръката ... взех едни клещи и издърпах пластината и капака се отвори но пластмасата се счупи. Някой случвало ли му се е ... може ли да се залепи така че да държи или да си търся жило защото малко ми се струва че ще се вкарам в филм докато го сменя цялото :huh:/>ПС: Колата е Сивик 6 ген Хеч

Редактирано от Mickelangelo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем само че 7 ген. няколко пъти сам го лепил с похсипол секундно държи но когато някои друг реши да драпне и всеки път дарпат нагоре а не напред и се повтаря едно и също . Сега мисля с тази черната смола която ползват за пвц плоскостите слагат е под плота черна мисля че ще стане здраво . Но ще е наи добре ако се свали жилото че иначе е малко тясничко за работа успех колега и сподели как си се справил и аз ще споделя ,успех .

Редактирано от MIYAMOTO
И без цитат пак щяхме да те разберем при положение,че имаше само едно мнение в темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо се занимавате с глупости ами, не вземете 2-рака тази ръчка, от някоя морга?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с лепене не става,а и смяната не е чак толкова сложна колкото си мислиш.сваля се кората подменяш старото лостче и ти си човека

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прави са колегите над мен вземаш ръчката от една морга и я подменяш ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че и ново няма да е скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 15$ цялото жило, сменя се за 20-30 мин.

Редактирано от musset

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре е смяната с ново или втора ръка здраво аз имах същия проблем лепих го 2 пъти и всеки път след като отворя капака ми се налагаше да издърпвам жилото за да мога да го затворя.Взех си едно здраво втора ръка за 10лв. :D/>и сега нямам ядове,а що се отнася за смяната става за 20-30мин. без чужда помощ.:dry:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой ще благоволи ли да разкаже на кратко как става смяната ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем. Опитах да си взема такова жило втора ръка, но всичко което намерих, беше в същото състояние, и не ми върши работа. Явно това си е слабо място и няма смисъл да се взима втора ръка, понеже дори и да е здраво, няма да изкара дълго.

Мислех да си поръчам такова жило при едни жилари, но все не стигам до там. Тъй че засега и при мен проблема е наличен.

Колегата който каза, че ново струвало 15 долара, къде е проверил? Това крайна цена в Бултрако ли е, или е гледал някъде в интернет? Защото в Бултрако цената може да е по 5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да оставим недостатъка на пластмасови накрайник. Моят въпрос е как се сменя цялото жило? Има ли някакви особености, нещо което да те "изненада" като се захванеш? Къде минава точно жилото и трябва ли да се разкачат некви елементи (калник, част от таблото). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ами на кратко разглобява се механизма който отваря- затваря предния капак ... от там се откача щифт-а ( нит-а ) на края на жилото и внимавате да не си затворите капака точно тогава ..  жилото върви от ляво в  подкалника ( трябва да се смъкне подкалника може и не целия )  и се пъха от към пластмасата посока капака .. на края ( от към купето) с пластмасата има един фиксиращ болт който се намира като се смъкне панела от лявата му страна ..   и цялата философия на пластмасата е че се дърпа цялата към вас а не на горе .. както е на повечето коли ( все пак караме Хонда ) на мен цялата операция ми струваше 35 лв а в моргата във Варна ( Виница) ми поискаха 30 за такова 2 ра рака и с доста поизпечена пластмаса    ( от общите поръчки го поръчах ако някой иска инфо за каталожния номер ще се разровя само да пише на ЛС ) но с прекарването ми помогна познат не от форума .. ( за Варна ще го пратя направо при него ) 

Редактирано от Mickelangelo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз все си мисля, че ако си поръчам да ми изработят такова жило с метална броня, а не с пластмасова, както е оригиналното жило, ще бъде по-дълготрайно и здраво.

И едва ли ще струва повече.

Но все пак ако има вариант да се поръча ново оригинално, може би това ще е също добър вариант.

П.С.Извинявайте колеги, но аз явно не съм прочел внимателно още отначало колегата за коя пластмаса говори и пита.

Аз имах предвид пластмасовата броня на самото жило, а на колегата явно му се е счупила пластмасата, която е на ръчката за отваряне на предния капак отвътре.

Редактирано от мишо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

И аз имам такъв проблем ( ако въобще може да се нарече проблем) със счупената ръчка за отваряне на капака. То аз така си взех колата и ръчката беше пусната в джоба на вратата и се мъчих няколко пъти да я лепя, но все не хващаше и накрая си вързах една връвка и така си реших проблема. Дърпам връвката и капака се отваря. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...