Jump to content
rijko

D16A9 шпер от.. ?

Recommended Posts

Интересувам се, от какво може да се сложи шпер. Хондата е Сивик 4-та генерация, с лостове на скоростната кутия. Четох рових и не разбрах. Колата се прави за писти и на малките къси писти си трябва. Нещо по бюджетно не гоня 1-ви места а личен адреналин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Единственото и не толкова бюджетно решение е това http://www.ebay.com/...b88302f&vxp=mtr Публикувано изображение ,нещо ибейско

Редактирано от KrasIs7a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси а от нещо да се свали и преправи витара??? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

много се съмнявам ама ако има донор от витара може да пробваме,и без тва кутията и е долу Публикувано изображение ако има и малка вероятност да стане ще трябва и кадърен стругар да разпробие новите отвори :)

Редактирано от KrasIs7a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50183&st=105 е тук може да очакваш ефекта .Автора обеща дда пише .Я даите сега за витарата .
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста места чувам, че шпер от лада самара става с малко преправяне. Във Варненско има доста опели преправени с такъв шпер.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фантом грип не е работа тествано. :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Хонди има с ладовски шпер ;) с преправяне става работа и държат до около 200 коня.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какъв е най-евтиният вариант, коелгата Pep0 потвърди. Нов самаров шпер е 350лв, втора ръка за 100-150 е имало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От самара с какъв мотор може да се намери тоз шпер??,от нива същия ли е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От самара с какъв мотор може да се намери тоз шпер??,от нива същия ли е

Не се вгражда заводски, само афтърмаркет...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм че някой роувъри имат шпер и то в частност 216 GTI купе който е с D16A9 ако не се лъжа. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровер 220 купе турбо има шпер винтов.. Изпробван от мен лично до към 300 коня някаде си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо моторите не са ли на опелска база? И евентуално кутията им каква е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо моторите на роувър купе са си чисто английски К-серия мотори, нямат нищо общо с д-серията от 416 gsi - едновалов д16а6 и 416 gti- двувалов д16а9, интересна е кутията от двувалката, като е с рексови предавки и файнал 4,25 обозначение на кутията P7.Иначе идеята за шпер на д-серия е много хубава, моля ако някой има информация, нека сподели за преправяне, натаманяване и други...Някой опитвал ли е с преправяне да ползва примерно от S9B LSD?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Хонди има с ладовски шпер ;)/> с преправяне става работа и държат до около 200 коня.

Сподели малко повече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровъровата кутия на К сериите на ровър си е изцяло изработка на ровар. А специално за Б16 ковите кутии повечето хондаджии с нисък капацитет на финанси вграждат самаров шпер който издържа до към 200 коня... Но не е невъзможно според мен да се вкара такъв и в кутия на Д серия..

Редактирано от vti16vv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че не е не е. по натам кат събера лев ше си купа един да си мушна в кутията .Лично изследвах :D момента преди 4 месеца , и си иска доста преправяне . Дифа е по нисък /на Бе/ ,короната на Де серия не псват отворите трябва да се разпробиват нови отвори . трябва да се пили от кутията /кожуха/ ,механиката за километража има нужда от преработка трябва и тази от дифа .После тряя се мине на големите карета от двувалка например, там па моо доиде цирк с полуоските, кожуха на кутията и тя трябва да е с големите лагери заради дифа . Височината на короната спрямо вторичния вал не идва и там има нужда от корекция .с две думи не е толко лесно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм в процес на смяна на файнал драив 4.75 в кутия Л3. И докато умувах кое как какво и защо приятел ми донесе чисто нов самарен шпер пластинчат който наложих в картера на кутията и остановихме че е напълно възможно да се навре такова говедо в тази кутия. С леки доработки и преправянки,остъргване от тук там може да се получи филма с LSD в кутия за Д16......... Сметнах като пара какво ще излезе и сметката одари около 400+ лв.Шпер-250 лв най добрия случайСтругар-50-100лвКаре самарено-20-50лвЗаварки на полуоски. ?Ето този вид LSD издържа на 160-70 коня на колелата!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквам развитие по темата ЛСД в д-серия кутия :worthy:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера къде е далаверата в случая като излиза 400+лв и един куп разправии.Вярно е ,че още 300тина лв отгоре за готов шпер за тая кутия са си половината от тия дето ще вложиш за направата с ладовски шпер,но си спестяваш разправии доработки и ще ти е сигурна работата - отваряш ,слагаш,затваряш и караш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквам развитие по темата ЛСД в д-серия кутия Публикувано изображение

 

Много е скъпа тази история за D серия. В САЩ ги произвеждат но цената е....

Просто не си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо, мерак с пари се гаси Публикувано изображение

 

Важното е да се има желание Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че си заслужава. Всяка кутия правена за състезания както трябва струва пари. Питайте момчетата от Габрово дали не са наляли пари за по една Д15ка в кутия само. Не си заслужава от гледна точка на това, че можеш да си вземеш суап Б серия със шпер за 2000лв, но иначе ако искаш да изстискаш максимума от ол мотор сетъпа, който си направил, хубавата кутия е задължителен фактор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро са наляли колко суапа за Б серия :P Инъче по темата, ОБХ за Д серия,горе долу на прилична цена,качество......държи,ако не го тормозиш много.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...