Jump to content
Plamen_ni

Понякога пали трудно

Recommended Posts

Kupih si Honda CR-V of Anglia .Varveshe prekrasno .V Belgiq sprqh i kogato zapalih sled tova nemojah da tragna. Pali,raboti ,no nqma moshtnost i ne varvi.Zakarah q na remont i ne mogat da otkriqt problema.Ima tok, benzin,kompresiq na cilindrite,no ne varvi.I komputara nishto ne pokaza.Molq,nqkoi ako moje da pomogne i da me nasohi kam dobar serviz.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.01.2018 г. at 9:41, nina1 написа:

Kupih si Honda CR-V of Anglia .Varveshe prekrasno .V Belgiq sprqh i kogato zapalih sled tova nemojah da tragna. Pali,raboti ,no nqma moshtnost i ne varvi.Zakarah q na remont i ne mogat da otkriqt problema.Ima tok, benzin,kompresiq na cilindrite,no ne varvi.I komputara nishto ne pokaza.Molq,nqkoi ako moje da pomogne i da me nasohi kam dobar serviz.

Да беше писал/а на Български!

Да пишеш с лайно по стената се разбира,ама дразни някак си!

Докарай ми колата в Плевен,ще я направя.За контакти,на лични.

 

П.П.:Въпрос към модераторите.Дали не е добре да се направи кюше за Английско говорящи като за този потребител.Някои му викат "Engilish corner users."Там им е мястото на тези,в кюшето!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за латиницата. Не знаех,че толкова дразни.Колата не върви,как да ти я докарам. Ако имаш идея какво да направя за да тръгне,кажи.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам идея как да тръгне колата,защото не съм гадател.Трябва да се мери,да се гледа и да се мисли!

Колата може да се качи на репатрак и да се закара така до всяка точка в Европа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.10.2016 г. at 16:38, Plat1ka написа:

Здравейте, да не отварям нова тема. Явно тази мистерия не е едениче случай. При мен го има същото. Хонда CR-V 147к.с.  На студено пали перфектно с нов акумулатор. Като загрее и гасне в движение и край. Докато не се охлади няма палене. Ако имам инерция и пробвам да я запаля на скорост понякога тръгва и изпукват гарнетата което ми говори, че бензиновата помпа си работи. Също като не иска да пали мирише на бензин яко :)  Като я оставя да изтине пали все едно нищо няма. Закачахме я на компютър не показва нищо. 

От там смених свещите, дистрибуторна капачка, палец и бобина. Проблема си остава. Понеже сега ме пращат за комутатор а той се оказа скъпичък не ми се иска да взема нещо което няма да оправи нещата а ще добави още пари към сметката. Някой може ли да даде идея какво може да причинява това? Само кабелите не съм сменил изглеждат добре без нагари но мисля и тях да сменя преди да взима комутатори и датчици на хол.

Колега смени комутатора и ще си решиш проблема.Аз имах същия проблем.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 18.10.2016 г. at 15:20, Plat1ka написа:

Здравейте. След дълго търсене на комутатор и оферти от 400 до 190лв накрая  намерих нов за 47лв. Реших да рискувам с него защото цената му е по-приемлива за проба грешка от другите предложени ми за същата част. Вчера го смених и  цял ден колата работи като часовник. Обиколих около 50-60км градско никакво прекъсване, гаснене, заглъхване. МИсля, че проблема ми е решен. Преди комутатор смених свещи, кабели, дистрибуторна капачка, палец, бобина и накрая комутатор. Явно проблема е бил в него. Та ако друг  колега изпадне в подобна ситуация дано темата му е полезна както беше за мен. 

 

И аз в момента съм на същото дередже :(

Редактирано от Limon y Sal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е писал как е решил  проблем,за това е последния му пост.

При теб какво е точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, 

 

Имам сходен проблем с мойто ФР-В 2.0 бензин 2005г. За момента само когато си реши на топъл двигател не иска да запали (пали след известно време прихълцване/давене) на студен мотор няма грешка. 

 

Питането ми е за контакти на колегата Plat1ka за Комутатора от 50лв и дали някой има представа до колко е съвместим с този на ФР-В. 

 

Поздрави. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай fenabg ,мисля че беше писал някъде за комутатор и бубина(евтин вариант) 70-80 мисля беше за двете(ако не бъркам) Това беше за црв1

Редактирано от Stefan4eto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно сравнение на FR-V 2.0 2005 с бубина и комутатор на CR-V 1.  К срещу В серия. 😉

 

 

И при мен на CR-V 2 от тая зима е така. Да мине спека и ще го погледне майстор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,

 

Това успях да намеря за К20а9 серията, позиция 10 трябва да е въпросния Комутатор. 

 

 

E__0101.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимката виждам дросел и мап сензора нещо бъркаш

Вкарай тук VIN номера и ги намери ,

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде точно по двигателя се намира, за да знам къде да го търся? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...