Jump to content
ivan_m

CR-V 2.0 2WD Elegance

Recommended Posts

Днес я взех. Много не съм я карал и още нямам впечатления на 20 км е. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита и много безаварийни километри.

 

Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, интересува ме има ли допълнителните фарчета, които светят само при даване на мигач и завой? 

До сега ги слагаха само на по-високите версии, нo на този Елеганс има някои екстри от Life style!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, да. Тя е най-новата Елеганс. Води се модел 2017. Днес я изкарах на аутобана за първи път. Впечатлен съм от возията. На тест драйва карах преди фейслифта, но определено има доста подобрение в отношение на стабилност при висока скорост и шум от гумите. При 130 и влизане в завой стои като залепена, не мърда. :) Като цяло поведението й на пътя е страхотно в сравнение с Астра 2012та. Средният разход е 8,1, но колата е на 62 км. :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих малък ъпгрейд:

 

038331282.jpg?r=0

 

Пак е 2.0 литра бензин, но 4х4, автомат и Premium ниво. Първа регистрация 01.2015

Редактирано от ivan_m
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее браво. Дет се вика, купил си си джип. Тази зима ще со по доволен от предишната. А за автомата да не говориме..... няма равен.

Ще споделиш впечатления по късно как е разликата динамиката при ръчка и при автомат. Все пак е същата кола но автоматик. А пък и рядко се случва някой да смени кола и да се качи пак на същата с няколко плюса отгоре в обурудването. Явно си останал довелен от старата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, от старата определено съм доволен!

Направих вече почти 300 км и имам някои впечатления. Определено се чувства повече комфорт! Не знам дали е от по-високото ниво на оборудване или, че е от последните произведени преди фейслифта, но е по тиха и с по-добра возия. Има и някои оправени дребни проблемчета: на вратата на багажника има едно гумено уплътнение под стъклото, което на старата влизаше навътре при миене с водоструйка, тук не е така; при затваряне на задните врати се чуваше една лека вибрация, тук я няма, а и самите врати сякаш се затварят с друг звук, като на по-скъпа кола :)

Колкото до динамиката, точно аз трудно мога да дам точен отговор, защото карам много спокойно и плавно! Не намирам разлика в ускорението, макар теоретично автомата трябва да е по-зле. Но пък той си включва предавките когато трябва и не се усеща разлика /мен понякога ме домързява да свалям предавки/.

Има още един безспорен факт-разхода е по-висок :)  Пък и тия дни все в едни задръствания попадам в Пловдив, УЖАС!!!

Иначе, глезотии бол: биксенон фарове, автоматично сменя къси-дълги, има фарове за осветление при завой, осветление под вратите при отваряне, безключово отключване и запалване, ел.управляема шофьорска седалка с 2 памети, кожен салон, врата на багажника с дистанционно отваряне и затваряне, гласови команди за какво ли не, навигация с DVD и HDD, субуфер и т.н.

Сега се оглеждам да видя, някой дали е успял да ъпдейтне такава навигация :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Убедих се, че при извънградско каране с постоянна скорост автомата е по-икономичен!

Снимката е на пътя Асеновград-Пловдив при скорост 60-80 км/час!

И на магистралата е малко по-икономична. Забелязах, че при 130 км/час оборотомера показва около 2500 оборота на 5 скорост, а на ръчната беше около 3000 на 6-та!

Е, градското компенсира :)

WP_20171216_12_59_02_Pro.jpg

Редактирано от ivan_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз под 6,8 не съм падал. Незнам как ги правите тея 4,9 :) Мойта трябва да я угася за да ми гори толкова- на магистрала с 120-140 си лапа по 7,0-7,5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е същата конфигурация самоче 3-та генерация. Давала ми е 5,7 ОТ Боровец до София. На обратната страна е 8,5 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Да попитам на црв 4 2.0 155 коня ръчка никой ли не е слагал ГАЗ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не е слагал Газ на црв 4 от 2013 на там!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето колеги с ЦРВ след 2013 във форума са с коли купувани от тука и още са гаранционни /на първите от началото на 2013 сега им изтича гаранцията/. По тази причина едва ли има някой с газова!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с газова , сложих я на 30 к сега е на 70 к ,някакви проблеми не са се появили за сега .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора.Питам защото имах црв1 и сега гледам црв 4 и искам да знам да ли двигателя е подобрен спрямо стария да ли носи по-добре  на газ клапаните пак ли се вкопават или не разход и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих брц без обд  , пуснаха довпръскване на бензин от 1800 оборота на горе . На 20  к проверих клапаните нямаха нужда от реглаж ,сега след 40 к на газ бяха натегнати изпускателните  , нещо от рода на 0.04 . Раззхода  ми е около 1,2 литра бензин  и 9 до 10  газ . За друго не се сещам в момента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кое налага да се впръсква и бензин.Двигателят не е gdi нали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, препоръчвам ти да изчетеш писаното по тази тема в раздела 3-та ген., тъй като двигателите са еднакви.

1. Да, доста по здрав и надежден е двигателя от първа ген. по отношение на клапаните при монторана газ. Да речем че на около 40К се прави реглаж.

2. Бензин ако се пуска за довпръскване се прави от около 4000об нагоре, когато и температурите стават по сериозни за двигателя. До колкото знам се прави с цел по-ниска температура на горене. Моята е над 4500. За първите 20К бяха почти без отклоненоя с изключение на 4-ти цил. където имаше повече за регулиране. Сметнаха че или си е било такс от преди газта или е била бедна сместа на 4-ти. Сега при следващ реглаж ще ги засека пак как са. Доста колеги могат да се ппхвалят с по 50-60К почти без отклонения в реглажа. Аз съм с Romano OBDII. Но за бензин на 1800об.... чесно да си кажа досега не бях чувал. Prodi, къде я монтираха твоята газова о защо сложиха бензин на 1800 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На ‎10‎.‎11‎.‎2017‎ г. at 17:28, ivan_m написа:

Днес направих малък ъпгрейд:

 

038331282.jpg?r=0

 

Пак е 2.0 литра бензин, но 4х4, автомат и Premium ниво. Първа регистрация 01.2015

 

Колега с какви впечатления си от машината сега в тази метеорологична обстановка? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, jaccomo написа:

колега, препоръчвам ти да изчетеш писаното по тази тема в раздела 3-та ген., тъй като двигателите са еднакви.

1. Да, доста по здрав и надежден е двигателя от първа ген. по отношение на клапаните при монторана газ. Да речем че на около 40К се прави реглаж.

2. Бензин ако се пуска за довпръскване се прави от около 4000об нагоре, когато и температурите стават по сериозни за двигателя. До колкото знам се прави с цел по-ниска температура на горене. Моята е над 4500. За първите 20К бяха почти без отклоненоя с изключение на 4-ти цил. където имаше повече за регулиране. Сметнаха че или си е било такс от преди газта или е била бедна сместа на 4-ти. Сега при следващ реглаж ще ги засека пак как са. Доста колеги могат да се ппхвалят с по 50-60К почти без отклонения в реглажа. Аз съм с Romano OBDII. Но за бензин на 1800об.... чесно да си кажа досега не бях чувал. Prodi, къде я монтираха твоята газова о защо сложиха бензин на 1800 ?

Монтирах я в официалния сервиз на брц в Пловдив , доверих им се изцяло . И на мен ми се вижда малко рано това довпръскване  ама не намерих някакво сериозно инфо от колко трябва да е , и я оставих така. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено се усеща разлика в поведението на сняг! Аз сложих вместо зимните всесезонни гуми Goodyear Vector 4 Seasons G2 и смятам да карам целогодишно с тях. Вярно е, че в района на Пловдив снега не е като миналата година, количество има, но няма такова замръзване поне до сега, но колата се държи много по-стабилно. Много съм доволен и при маневриране за паркиране, когато има натрупан много сняг, влизам и излизам без проблеми. Тия дни се очакват още по-ниски температури и ще споделя как е и на замръзнало!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете как е с мощността т.е има ли сили колата като дойде наклон на магистралата.Защото това му е хубавото на дизела че имаш мошност.Разхода на гориво гире долу.Утре ще гледам една какво да гледам най вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2/28/2018 at 11:31, ivan_m написа:

Определено се усеща разлика в поведението на сняг! Аз сложих вместо зимните всесезонни гуми Goodyear Vector 4 Seasons G2 и смятам да карам целогодишно с тях. Вярно е, че в района на Пловдив снега не е като миналата година, количество има, но няма такова замръзване поне до сега, но колата се държи много по-стабилно. Много съм доволен и при маневриране за паркиране, когато има натрупан много сняг, влизам и излизам без проблеми. Тия дни се очакват още по-ниски температури и ще споделя как е и на замръзнало!

 

Как ти се струва динамиката на колата ? Гледах, че ускороението от 0 до 100 го дават за 12.9 секунди, което според мен е адски бавно... Как се случват изпреварванията с тази мощност ?

 

Дано в следващата генерация да има 2.0Т двигател..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те изпреварванията нямат общо със старта от място като цяло. Аз лично се справям доста добре. Тия секунди са в резултат на тромавия старт от място при автоматиците и ниския въртящ момент в ниските обороти при бензинките. Да не си предтсвите че е като жигула?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е като жигула ама като лада 1500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По каталог е 12.3 секунди, не са 12.9!

За моето каране, колата се държи съвсем прилично. На два пъти пробвах автомата на режим "S" и трябва да кажа, че се усеща голяма разлика в ускорението. Просто бензиновия мотор си иска обороти. Преди 5-6 години карах Акорд 7 пак с 2 литра бензин и пак автомат и е нормално ЦРВ-то да е малко по-тромаво. Тогава сравнявах ускорението с един Пасат 2.0 ТДИ, 140 коня и въпреки, че по каталог им даваха почти еднакво ускорение до 100км, когато си в дизела усещането е за по-добро ускорение, но това е както е писал колегата jaccomo заради разликите във въртящия момент на ниски обороти.

На магистралата наистина вижда зор на стръмно, но като мине на по-ниска предавка, няма проблеми. По подобен начин се държеше и Акорда. Разликата е, че при 130 км/час ЦРВ-то е на 2500 оборота и понякога се налага и две предавки да свалям. Предното ми ЦРВ беше със същия двигател и ръчни скорости, но на 130 беше на 3000-3200 оборота и се държеше с една идея по-добре. Но тази пък е по-икономична на на магистрала и извънградско!

Разхода ми и на двете може да се види тука:

https://www.carspending.com/bg/profile/imihaylov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз успях да сваля на среден разход 7,3 при нормално каране 100-120км/ч и малко градско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Скоро си купих CR-V 2.4 от Канада

чаках за най високото оборудване там turing. 

Има ли отзиви от този мото от колеги как се държи спрямо 2.0

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълго мислене и няколко теста на CR-V Hybrid най-после взех крайно решение и си купих това:

Subaru OUTBACK Premium 2.5i CVT

subaru.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито !

Лека и безаварийна :)

Тъкмо се чудих къде изчезна,а ето я и причината.

Ако не е тайна какво ще се случи със CR-Vто ?  Или го даде на Бултрако като вноска по Субаруто? Бултрако май продават Субару ,предполагам от там си го взел.

Ще е интересно ако ти остане време да направиш едно сравнение между новата и старата.И какво те отказа от хибрида?

И се надявам,че ще намираш време да се появяваш тук.

Редактирано от AzSum
допълнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 7 години и половина ползване, не мога да кажа че съм недоволен от ЦРВ4. Но Субару Оутбак ми хареса както се казва от пръв поглед. Впечатли ме на първия тестдрайв в Бултрако Пловдив. Още повече, че не харесвам малки ДВГ на големи коли и след тест на ЦРВ 5 с 1.5л турбо казах, че това не е моята кола, въпреки, че като изпълнение ми хареса. Нагласата ми се промени, когато се появи хибрида. Направих му няколко теста и почти бях готов да взема, но цената му надскочи доста Субаруто /което преди година и нещо беше по-скъпо от ЦРВ-то!/, след последното вдигане на цените на ЦРВ от преди 10 дни.

Парадоксалното е, че Субаруто е по-економично от ЦРВ с 1.5л турбо по реалните тестове на АДАК: 8.6л/100км на градско са дали и двете, но извънградско и на аутобан Оутбека е малко по-икономичен. Естествено Хибрида е доста по-икономичен, особено на градско, но цената на Престиж версията е отказваща!

В едно изречение, избрах комфорт пред икономичност!

Като направя 5-600 км и изпробвам всички екстри ще пиша пак, за да има по-точно сравнение.

ЦРВ-то не съм го продал още, защото е в перфектно състояние, с нови гуми, акумулатор и стелки и се чудя дали да го оставя на сина ми! Тази седмица ще решавам.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, ivan_m написа:

Но Субару Оутбак ми хареса както се казва от пръв поглед

Ето това е изключително важно.Аз така харесах Хондата преди да почна да чета що е то. Аутбека бензин ли е? Не знам много за Субару и дали въобще имат дизел де.

преди 8 минути, ivan_m написа:

ЦРВ-то не съм го продал още, защото е в перфектно състояние, с нови гуми, акумулатор и стелки и се чудя дали да го оставя на сина ми! Тази седмица ще решавам.

Ако имаш възможност му го остави ако така или иначе ще му купуваш кола.Карал си я само ти, познаваш я,поддържал си я и т.н.

Единствената подробност е дали той я харесва или иска друго :)

Чакаме ревю-то ти.

А има ли нещо "фантастично" в хибрида като екстри изключвайки двигателя? Той не е plug-in хибрид нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивата на оборудваме на хибрида са като на нормалното ЦРВ 5. Малко е по-раличен километража, показва ползването на ел. енергията, а не оборотите на ДВГ-то. Няма и скоростен лост, управлява се с бутони /то и скоростна кутия няма :) /.

Самозаряден хибрид е, както е модерно сега да се нарича, но схемата му е такава, че много лесно може да се направи plug-in!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.12.2018 г. at 0:27, Момчил Христов написа:

Здравейте,

Скоро си купих CR-V 2.4 от Канада

чаках за най високото оборудване там turing. 

Има ли отзиви от този мото от колеги как се държи спрямо 2.0

 

Перфектно се държи.

Доста по пъргав и разлика в харченето почти няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обещах, ще направя кратко сравнение между ЦРВ и Субару Аутбек, След изминати 2700 км мога да кажа следните положителни факти за Аутбека:

-        По-комфортен и по-тих от ЦРВ

-        По-стабилен в завой

-        Електрическо регулиране и на пасажерската седалка /без памети за нея/

-        Повече степени на регулиране на задните седалки

-        По-икономичен е спрямо ЦРВ 4 2.0 и дори от новия 1.5 турбо с CVT, което е постижение за по-тежък автомобил с постоянно 4х4 и 2.5 литра атмосферен двигател

-        Има три камери: отпред, отзад и на дясното огледало

-        Много добро поведение на асистентите за шофиране: следване на линиите /като ги има :) /, за предотвратяване на сблъсък, следене на мъртва зона и т.н. Според дилъра от Бултрако, на Субару са малко по-добри от тези на ЦРВ 5.

-        Има радар при заден ход /например при излизане от паркинг на улица/ и хваща не само коли, но и велосипедисти и пешеходци. Много хубава функция, няма я в ЦРВ5

-        Адаптивния круиз контрол работи от скорост 0 км/ч . Много удобно при задръстване, колата тръгва и спира сама! Работи естествено и на магистрала

-        Качествени и удобни бутони на волана.

-        Много добро управление на Старт/Стоп системата. Ако натиснеш леко спирачката, двигателя не спира, ако натиснеш малко по-силно, спира! Много полезно при градско движение. На първото ми ЦРВ 4 се дразнех много, когато системата се задействаше при всяко спиране, независимо дали за 2 секунди или за 2 минути. При ЦРВ 5 не знам как е, при тестдрайва не съм обърнал внимание и не мога да сравнявам.

-        При спиране на двигателя от Старт/Стоп системата показва сумирано колко време си спрял и колко гориво си икономисал!

-        Фарове с LED крушки, завиващи при навиване на волана. Не мога да преценя кои са по-добри: тези или матричните LED светлини на ЦРВ 5

-        Добра навигация на Том Том. Показва и камери. Актуализира се и по WiFi. Дисплея 8“ /7“ на ЦРВ 5/ с много добра резолюция, яркост и контраст

-        Много добра мултимедия с говорители Harman/Kardon

-        Много добра Bluetooth система

-        Показва реалното налягане на гумите с датчици във вентилите

-        По-голям пътен просвет от ЦРВ 4

 

Недостатъци на Субару Аутбек:

-        Няма парктроник! Колкото и да е странно, при Субару парктроника е допълнителна екстра!

-        Не разпознава знаците! На дисплея вади ограниченията, които излизат на навигацията

-        Няма Head up display /има го в най-високото ниво на ЦРВ 5/

-        Няма втори дисплей като на ЦРВ 4 /и на ЦРВ 5 го няма/. На мен ми липсва, чудя се коя информация да изведа на шофьорския дисплей

-        Автоматичната скоростна кутия на ЦРВ 4 е по-плавна /но пък по-лакома :) /

-        Страни и ограничени потребителски настройки на колата. Има възможност да си настроиш автоматично заключване и отключване при тръгване и спиране, което е добре. Не може да си настроиш обаче кои врати да отключва дистанционното. Това се прави в сервиза!!! В американската версия го има в менюто, но в европейската, не!

-        Няма отваряне на багажника с крак /има го в най-високото ниво на ЦРВ 5/

-        По-дълга с 22 см, комфорта е по-висок, но създава затруднения при паркиране в града

-        По-малък багажник от ЦРВ. Разликата все пак не е голяма, около 150 литра. При Аутбек е по-широк и по-дълбок, при ЦРВ е по-висок.

 

Накрая да кажа и за избора ми на зимни гуми: купих и вече сложих  BRIDGESTONE BLIZZAK LM-005 XL  225/60 R18 104V TL. Много съм доволен за сега, гумата е много тиха /не виждам разлика с летните BRIDGESTONE с които купих колата/, икономична и се държи много добре при преминаване през локви. Не случайно е клас А за поведение на мокър път и клас Б за икономичност. Надявам се и на сняг и лед да е така добра!

Това е за сега. Ако някой има въпроси, ще пиша пак!

Редактирано от ivan_m
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах нещо важно в предишния пост:

Двигателя на ЦРВ, 2 литра бензин е един от най-тихите и балансирани които съм виждал и чувал. Боксера на Субару го дават че е много балансиран, но е по-шумен и понякога се усещат леки вибрации в купето /при спряла кола/. Явно обезшумяването на Аутбека е по-добро, но мотора се чува повече, особено отвън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.10.2020 г. at 21:37, ivan_m написа:

Има радар при заден ход /например при излизане от паркинг на улица/ и хваща не само коли, но и велосипедисти и пешеходци. Много хубава функция, няма я в ЦРВ5

Ванка, тази функция я имам и аз на 4та ген. фейслифт. Това е една от най-полезните екстри особено при маневри на места като големи супермаркети. Датчика хваща отдалеч обекта при маневра назад и се появяват червени стрелки на камерата, както и звукова сигнализация.

На 23.10.2020 г. at 21:37, ivan_m написа:

Много добро поведение на асистентите за шофиране: следване на линиите /като ги има :) /, за предотвратяване на сблъсък, следене на мъртва зона и т.н

Може би зависи от нивата на оборудване, но тези също ги имам и работят добре и то при 4та ген.Но както каза ти проблема е,че почти само на магистрала има линии навсякъде. Дори си правя експерименти и ако тръгна да излизам от линиите волана леко се връща сам.

На 23.10.2020 г. at 21:37, ivan_m написа:

Автоматичната скоростна кутия на ЦРВ 4 е по-плавна /но пък по-лакома :) /

Това ме изненада.Нямам опит с CVT, но нали е безстепенна и логиката е,че трябва да е плавна като тролей?

Много добро сравнение си направил.Надявам се,че ще имаш безпроблемни километри със Субито.

Моля те да направиш сравнение между ускорението на Аутбека спрямо 4та ген.? Че това ми е може би нещото ,което е най-слабата страна на атмосферния 2,0 на 4та ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За радара при заден ход ползвам описанието от теста на АДАК за ЦРВ 5 и там са писали, че го няма. Не вярвам на фейслифта на 4-та генерация да го има, а на 5 да го няма, сигурно е пропуск. Те и за Аутбека пишат, че няма темпомат пък има АСС

Колкото за асистентите, знам че ги има и на ЦРВ, но това което ми обясниха, е че при Субару са на малко по-добро ниво. Например адаптивния круйз контрол при Хонда намаля по-рязко, а при Аутбека е по-плавно. Даже стана въпрос, че моя е производство 2020г. и има подобрени системи за сигурност спрямо произведените 2019г.

CVT кутията е плавна, все пак е безстепенна, но това което ме дразни, че при тръгване двигателя вдига 2000-2200 оборота дори при леко натискане на газта и след това оборотите падат. При хидравличната това ставаше по-плавно и безшумно. При по-рязък старт е нормално да вдига оборотите, но при моето каране шума ме дразни :)

Като ускорение е доста по-добре от ЦРВ 2.0 бензин и автомат: 10.2 сек. спрямо 12.3 сек 

На практика и новото ЦРВ 1.5 със 193 коня е близко: дават му 9.8-10 сек по каталог

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една интересна статистика за ползващите СТАРТ/СТОП. Както писах по-горе за Аутбека, при задействане на системата, показва времето през което двигателя е спрял и количеството спестено гориво /теоретичен разход на празен ход предполагам/.

За 6500 километра съм висял по светофари 14 часа и 19 минути и вероятно съм спестил 16.44 литра бензин.

Това означава икономия от 0.253 л/100км при среден разход до момента 8.5 л/100км /реален/ и 8.2 по борд компютъра.

Предполагам, че и ЦРВ или друга подобна кола със старт/стоп ще икономисва такива стойности.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...