Jump to content
taz1

Accord Vs CR-V

Recommended Posts

Колеги от няколко дена ме мъчи един въпрос,кой избор е по-добър вариант. Говорим за акорд 2003-4 година CR-V 2002-3 година, знам че зависи от това за какво е го ползвам повече за равни пътища или за някоя друга поляна. Но се пак, кое е по-доброто според вас, а може да си кажете мнението и за моторите 2.0 или 2.4 и за двата автомобила се отнася!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от няколко дена ме мъчи един въпрос,кой избор е по-добър вариант. Говорим за акорд 2003-4 година CR-V 2002-3 година, знам че зависи от това за какво е го ползвам повече за равни пътища или за някоя друга поляна. Но се пак, кое е по-доброто според вас, а може да си кажете мнението и за моторите 2.0 или 2.4 и за двата автомобила се отнася!

Голям въпрос зададе! ;) И за равни пътища и за поляна и двата стават!За тежък off road НЕ стават!2,0 слабее, а 2,4 си е приличен мАтор! :P Колко пари е подръжката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за Црв-то.Четири задвижващи колела са повече от две;)По-широко е,а пък веднъж седнеш ли на високо повече няма да искаш лека кола......повярвай ми:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много благодаря за мненията. Да направя няколко пояснения, аз карам англичанка с д16з5(а9) мотор след смяна на мотора съм страшно доволен от нея. Накарах баща ми да си купи ЦР-В 1 генерация и макара с два скъсани задни големи тампона от зад возията му е доста добра, вярно малко несигурен но стабилен.Това което ме претиснява е 2.0 кубика за цр-вто е май малко малък или по-точно 125 коня може би 170 или 180 ще са му добре, заначи 2.4 е по-добър но за него имали части в бг или само по-поръчка. Акорда не го познавам нямам никакви наблюдения но ако се има наблюденията ми върху приятели и моята кола бих казал че лимузината си е лимузина макар в ниският клас. Затова питах за извън пътя, акорда ще отиде до канавката, ЦР-Вто ще я прескочи но до там никой не говори за оффроуд, говорим за пикник. Всепак едно от най ценните +сове на ЦР-Вто е пикник масичката над мястото на задната гума, което е много добро място за газова бутилка. И от тук следва че имаме по голямо място за багаж защото, резервната гума е на задния капак. Акорда по малък като габарит, по малък разход.от гледна точка на гумите може би малко по малко разходи зависи от джантите иот гумите, продълговата бутила в дъното на багажника по малко място за багаж. Знам че говоря за два противоположни автомобила, всеки го разбира според себе си. Искам мнения за да преценя кой е по-добрият, 6 месец съм в чудене кой е по-добрият избор. Младо семейство сме и да се надява ме скоро и на наследници, ако това може да помогне както и цената която съм предвидил за покупка е от 10000лв до 15000лв но това са само граници! Благодаря пак за помоща и за съветите П.С. Кажете нещо за 2.4 моторите, масла, обслужване, части. и т.н. Чесно казано имам много тежък крак 4 мотора до сега съм изхвърлил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не бих избрал 2.0 мотора на Акорд. Просто не ми харесва за това купе такова съотношение тегло<>мощност. Пък щом и говориш за газова даже хич не се замисляй. За мен изборът е ясен, нещата щяха да стоят по друг начин ако опонентът беше един високопроходим SUV.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V то е по-практичната кола. Ако преди 2-3 години някой ми беше казал, че ще си взема такава щях да му се изсмея :D Колата е както се казва ни рак, ни риба. Но пък от както я имам се преродих, не се интересувам от дупки, бордюри или да се притеснявам, че наваляло сняг и прочие, това като се има предвид, че слизам от снижен прелюд. Най-много ми харесва возията на колата. На акорд не съм се качвал, но предполагам че долу горе са еднакви като комфорт. Акорда ще гори 1-2 литра по-малко на извънградско и ще върви повече. Сега за мотора 2.0 дали е слаб, ако не се взема за гонки мисля, че е достатъчен. Все пак от 0-100 го дават 10.1, а в някои сайтове и по-малко, което за СУВ си е много добре, за сравнение останалите джипки с подобна мощност: 12- 15 секунди до 100 км/ч.От тази гледна точка 2.4 е по-добре, но е само 11 коня повече, а ще гори поне 1-2 литра повече, независимо от каталожните данни. Така че, ако се спреш на CR-V гледай преди всичко състоянието на колата и после големината на мотора и вече каквото изпадне в по-добро състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако аз трябваше да избирам, бих взел и двете :ph34r:Акорда (typeS, автомат) за съпругата ми, CRV-то (без значение двг., автомат) за мен! За мощността - на моята 1-ва генерация CR-V, автоматик, тия 126 коня, и въртящия момент са й напълно достатъчни да изкачва 10%-тен наклон, на 3-та (директна), със 120 км/ч, и да ускорява още. Независимо, колко човека, и багаж носи!За размерите - не знам точните размери на двете коли, но по-високата кола не винаги е по-дълга, и по-широка.Пример - имахме Ровър 400, седан, '97-ма, после си взех Волво V-40 (комби). Съпругата ми каза, че тоя автобус не може да го кара, бил много голям. А автобуса беше 6 см по-малък от седана, в който тя беше влюбена, и го въртеше на малкия си пръст :cool:Таа, тетака, в много трудна дилема си се вкарал!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такъв въпрос - вземи си Алди... Ако трябва да ти отговоря сериозно - покарай (пробно) и двете и прецени. Никой от форума не е в състояние да ти отговори на въпроса какво ще ти върши по-добра работа или ще ти харесва повече, особено без да си казал за какво ще се ползва колата.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че е никой не може да ми даде отговор на въпроса коя е по-добра. Още едно пояснение че возилото ще бъде семейно,и от време на време работна, ще се пътува на дълги разстояния,ще ходи на пикници по поляните, ще получи газов инжекцион 100% за по-евтина возия! А иначе много се кефа на ЦР-В-то(1-генерация) на баща ми но ми е много дървено и като возия и като интериор, но е много приятно да си на по-високи и да не ти пука за дупки тротоари,голям багажник който като излезеш от Метро събираш всичко без да се притесняваш, резервната е вън от купето а не в багажника и да се чудиш къде да я денеш. Но много се чудя как ше бъде бъде в акорда, предполагам много по-комфортно, по бърза и гъвкава на пътя. Едното питане е, разбира се към хората които са го практикували, имали място в багажника за бебешка количка или събира ли се и ако тя се събира имали място за нещо друго?Другото питане беше как са тези мотори 2.4 тъй като не съм чел много(нямам време в момента), всички продавачи казват, че са тези коли са Американско производство имали части за тях тук или трябва да се пазарува по Интернет(това не ме притеснява, просто събирам инфо)!Ремонто пригодни ли са, както по старите поколения?Благодаря на всички за отделеното време!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Преди да дойде и при мен бебе количката се возехме на Акорд 6 седан. Акорд 7 комби вземахме и всичко си дойде на мястото. ( даже винаги има място за още нещо). Ако обема на багажника ти е решаващ фактор,помисли за Accord tourer. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи каква е бебе количката,но при мен беше доста трудно. Махах колелата за да влезе в багажника на saloon-а. Количката беше merc s6. Можеш да и видиш размерите в нета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях, че мислиш да ползваш ЦР-В-то за дълъг път. За мен не става за дълъг път. Ходих до Пловдив с моето и се изморих адски много! А и не мога да се съглася, че е широка и удобна кола. Това си е мое лично мнение. За градска кола зимата е перфектна. Аз съм с 1-ва генерация ЦР-В, качал съм се и във втора, която няма кой знае каква разлика. Качи се и покарай и двете коли. Реши коя ти е по-удобна и скачай смело. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не става за дълъг път, щото вози като лодка и ми се приспива и трябва да спирам през час да пия кафе за да се разсънвам :D Това в кръга на шегата. Аз съм с СРВ ІІ генерация и не виждам проблем в пътуването на дълъг път, освен по-високия разход при висока скорост. По-магистрала си я карам със 160 без проблеми. По-принцип всички хонди са шумни, а що се отнася до комфорта и возията, мисля че са перфектни! Колега Ганчев виж си налягането в гумите, че ако е над 1.8 атмосфери СРВ-то почва да вози много твърдо и да подскача, което наистина е много изморително ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането ми е добре. Амортисьорите са нови. Седалките са неудобни, предни и задни. Като се седне на задните чувството е все едно си на пейка. Всеки който съм возил се е оплакал. Дори и след промяна стойката на облегалката го има това чувство. За едър човек зад волана не е много удобна. Имах англичанка която ми беше в пъти по-удобна от ЦР-В-то. Качъл съм се в други джипове, седалките им са като фотьоил, возят много по-удобно. Пак казвам това си е лично мое мнение. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

К20 150 к.с. 2000см3 хич не е слаб ! Е ако освен не слизаш от type R и пистата...

 

Части има бол, особено за CRV вкарват масово от Англия. Не е като старите двигатели но това е положението - сега дали 2.0 или 2.4 на ЦРВ 2 ген или на Акорд си има значение щото Акордеона ще е 190 к.с. и за дълъг път е повече от идеален въпреки това 2.0 е предостатъчно мощен двигател.

 

По сериозни пари според мене може да се харчиш за ЦРв- то единствено за преден шарнир който оригинално си върви със шенкела от любимия сайт за USA поръчки. И е 150 долара на сайта. И малко по скъпи гуми.

 

ЗА ГИ нямаш проблеми . Освен това 2.4. може да ти качи данъка и застраховката....

 

Друго си е обаче да имаш две колела от време на врема да бутнат е не е фул тайм 4x4 като при тойота Рав 4 или субару .

ОБАЧЕ при градските дупки и бордюри ще ги минаваш по леко а за пикник нямаш никакви проблеми или лека кал.

Колата е доста по широка и не люлее както при Старото ЦРВ 1. И наистина на по високо си е малко по приятно поне за мен.

 

Ако ще вземаш 2.4 си го вкарай от USA със кораб ще ти дойде доста по евтино от колкото от Европа !

И за двата двигателя има части от любимия сайт.

 

Акордеона пък си е супер лимозина или пък дългото комби - ава валко ми грознее комбито Публикувано изображение/>/>

 

 

 

Ganchev ти за кое CRV говориш за 1 или 2

При 2 седалките са си много добре - аз съм 104 кг - 187см и нямам проблеми.

 

п.п. CRV в никакъв случай не мога да кажа че е джип, това си е семейна кола за комфортно и приятно пътуване при различни пътни условия.

Ако сравяваш със Тойота Ланд круизер или Митсубиши паджеро и други подобни няма какво да сравняваме.

 

Седалките са същите като на Хонда стриим при ЦРВ 2 версия ! Пък Сстрийма е с огромен багажник но CRV без 4x4 Публикувано изображение/>

и с дигател 2.0 150 к.с. Направо си лети по пътищата Публикувано изображение

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата Гначев, и аз имам същото чувство че задните седалки са супер неудобни,а предните при по дълъг път наистина са малко не удобни.Аз предложих на баща ми да му сменим седалките с такива от Ситроен Берлинго, но той все още се чуди и не му се дават грешни пари за седалки. Колеги ясно е че няма да стигнем до някакъв консенсус,АЗ САМО СЪБИРАМ МНЕНИЯ, не искам да се караме или да спорим за безсмислени неща. И ЦР-В-то и Акорда имат + и - .До тук разбраното, е че акорда губи по точки от към пространство а Цр-вто от към возия. Хаиде да видим от към горене 2.0 и 2.4 как са двата модела, от към подръжка! Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Подкрепям колегата Гначев, и аз имам същото чувство че задните седалки са супер неудобни,а предните при по дълъг път наистина са малко не удобни.Аз предложих на баща ми да му сменим седалките с такива от Ситроен Берлинго, но той все още се чуди и не му се дават грешни пари за седалки.

 

 

Колега извинявай ама Аз доколкото разбрах баща ти има ЦРВ 1-

А ти се интересуваш от ЦРВ 2 т.е. двете коли са доста различни ! Освен че са HONDA CRV !

 

Последно за коя возия говорим ???Публикувано изображение/>

 

Моляте уточни си питанията .

 

Двигателите както ти казах 2.4 при акорда е 190 к.с при ЦРВ2 160 някъде !? Те са една серия К и подръжката е един дол дренки...май..?

 

Ако се возиш с ЦРВ 1 от Бургас до София с 120 км в час наистина ще ти се разтърколи тимбата , ава при ЦРв2 положението е несъпоставимо според мень за тази цел Акордеона е +++!

 

Освен седалките и окачването влияат на возията ...

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това говоря, много благодаря колега iso_eu всеки да си каже впечатленията не за нещо друго ами аз сравнявам с това което съм карал и имам наблюдение, всичко останало са докгатки. 5 минути тест на 2-те коли няма нищо да ми даде освен да разбера дали моторите са добре но нищо останало.Може да ми се смеете но имам един случай като минавах прохода Троян-Карнаре щях да повърна и ми беше бая тегаво( Пътувам непрекъснато минавам около 2500 километра на седмица с Ситроен Берлинго, минавам прохода Шипка за 20 мин. и никога немие ставало лошо.Хвърлял съм 3-пъти гарнитура на прохода Троян-Кърнаре на Англичанката и съм се пребирал без проблеми до Пазарджик и въпреки този подвизи ) щях да повърна. Да после разбрах, че ЦР-Вто са му скъсани двата задни тампона, нее проблем но много люля!Ще се опитам да намеря един Акорд да го покарам, и дано собственика му се навие да ми го даде!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1-ва генерация. Братовчед на баща ми има 2-ра и 3-та. Карал съм и съм се возил във втора генерация и също ми е изморително. Аз съм 180см и 130-135кг. и ми идват тесни и двете. Пак казвам англичанката ми беше по-удобна при между градски преходи. И с първа, и с втора генерация имам еднакъв преход горе-долу, с моето: Добрич-Пловдив, а с 2-ра генер. Добрич-София. Също не съм очарован и от багажника на 1-чката, на 2-ката нямам наблюдения. Не желая да споря с никой, колегата питаше за мнение и аз си изразих моето :) Разни хора, разни идеали :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е така де всеки си казва мнението няма място за спор Публикувано изображение/>

Просто ми стана странно.

 

Тука един сайт най-вероятно го знаеш http://catalog.auto.ru/catalog/cars/honda/cr-v/

 

CRV -3 вече е друга бира, да видим кога ще пребарам една такава Публикувано изображение/>/>

 

Пробвай и един Стрийм с 2.0 двигател да видиш как лети и е с огромен багажник,на ЦРВ 2 направо е малък Публикувано изображение/>

пак си на по високо от колкото лимозината но пък и липсва едно 4x4, за семейна кола е съпер всичи седалки и предни издани се регулират и свалят на къде си искаш, имаш и трети ред седалки, които ако махнеш ще ти стане още по ОГРОМЕН багажника.

 

Но2.0 двигателя е същия като при акорда и ЦРВ 2.

 

Относно данъците ако си до 150 к.с. е ок обаче при 156 или 160 к.с.цената скача доста в това отношение ЦРВ 2 -2.0 е заводско 150 к.с- а Акордеона е 2.0 - 155 к.с.

 

А относно горенето не съм имал 2.4 двигател при Акорда но той върви доста повече и естествено ще харчи и малко повече Публикувано изображение/> , обаче при ЦРВ 2 не би трябвало да има кой знае какъв по различен разход според мене.

Питай Слави CR-V от форума и той се чудеше за Акорд или ЦРВ2 и е от Пловдив и има голям опит с ГИ та и там ще ти даде акъл Публикувано изображение/>/>

Също от към гуми двигателите с 2.0 двигател обикновено са с 15 цоловои джанти а 2.4 си е миниму 16 цола .

 

И много внимателно гледай казанчето и капачката и радиатора - по тях се познава ако не са излъскани дали е прегряван мотора Публикувано изображение/>

 

Преди да я купиш която и да било я набримчи здраво докато я караш да загрее на макс и след това на место също я форсирай , ако разширителя се пълни серозно с антифриз бягай далеко - въпреки че може само капачката да е проблем Публикувано изображение/>

Еле пък и ако хвърли и от разширителя работата е сериозна Публикувано изображение Има си една малка дучица разширителя почти до капачката и при препълване почва да изхвърля от там.

 

Тези двигатели ако не се карат с рядко и хубаво масло прегряват лесно ! т.е. минимум 5w40

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна темата или по скоро да я затворим! Вече купих CR-V 2003 година бензинка 2.0 и съм страшно доволен до този момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфффф баси поста изтрясках, сори. Тои човека купил ма кои да гледа. Нищо де поне си купил това дето ти бях написал в току що редактирания ми обезсмислен пост :)Аи ся даи малко снимки

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфффф баси поста изтрясках, сори. Тои човека купил ма кои да гледа. Нищо де поне си купил това дето ти бях написал в току що редактирания ми обезсмислен пост :)/>Аи ся даи малко снимки

И аз бих искал да видя снимки на новата придобивка колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...