Jump to content
DarkEvil

Проблем с ЦРВ 2 Вибрации при 60 км

Recommended Posts

Здравейте колеги . Имам много странен проблем с моята Хонда ЦРВ 2.0 автоматик 2003г

Проблема ми е следния , при движение градско със скорост от точно 60 км се получават мн силни вибрации в цялото купе най вече се усещат от предния десен край, при подаване на газ и отнемане на газ вибрацията изчезва Публикувано изображение

Днес смених дългата полоска заедно с 2те карета и висящият лагер (2ра употреба от Англия ми ги донесоха ) и смених маслото на автоматика но вибрацията не изчезна даже ми се струва че се увеличиха.

Моля помагайте имам си сервиз и се побърках моята кола не мога да си оправя.

Моите съмнения бяха за вътрешно каре но вече се съмнявам и нещо по авт. скоростна кутия.

Редактирано от DarkEvil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, имаш си сервиз, монтьор си може би си зациклил-случва се!

Предполагам си проверил,/ ама да те подсетя/ гуми,джанти,дискове,окачване,тампони - и ако всичко е на ред , остава отговора да е някъде в "новите" части за които пишеш:

Днес смених дългата полоска заедно с 2те карета и висящият лагер (2ра употреба от Англия ми ги донесоха ) и смених маслото на автоматика но вибрацията не изчезна даже ми се струва че се увеличиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко съм проверил днес даже свалих и кардана защото се съмнявах в де баланс но пак има вибрации Публикувано изображение побърках се с тази кола не знам какво може да е . Ако има някой който е разглобявал автоматична скоростна кутия да помага вече за нея се съмнявам Публикувано изображение

Кажете с какво масло да я карам слагам Декстрон 3 на Манол предложете хубаво масло за скоростната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблем при скорост над 60 км.Отначало беше само при завой но след време започна да се появява и при движение направо.Нямаше тресене,имаше едно виене и съвсем лека вибрация в педала на газта.Ако го бях оставил знае ли човек,можеше и да се появи и тресене.След смяна на гуми баланс,реглаж и т.н. се оказа че проблема е в лагера на главината.Майсторите смениха първо десния защото виенето идваше отдясно при завой надясно.За съжаление се оказа левия лагер.СЛед неговата смяна всичко си дойде на мястото.Лошото е че са малко скъпи за експерименти.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете с какво масло да я карам слагам Декстрон 3 на Манол предложете хубаво масло за скоростната.

Ти сериозно ли и слагаш това Китайче и то на автоматика:blink:/>???Бегаи си вземи 7-8л. оргинално от Хонда, докато не е станало крайно фатално, пък после му мисли!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това го прочети,може и да помогне.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=79629

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно маслото това имах под ръка поръчал съм вече оригинално ще направя пълна смяна. Но искам да попитам дали има наистина читав сервиз в който могат да ми видят автоматика в района на Пловдив или Хасково. Аз не разбирам от автоматици а нещо което не разбирам не ремонтирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

E за маслото трябваше да си купиш оригинално от Хонда, при нормалня смяна - флашване или с прости думи подмяна на част от маслото отиват 3 литра ! При цялостна смяна доста повече.

Сега като си го омазал с това масло не знам как ще изкараш цялото от кутията ! Едиствено при нейното разглобяване става това май, Има разни машини ама не знам...Ако имаш проблем с автоматика ще ти записва грешки и ще ти свети зелената лампа на автоматика.

 

За тресенто си провери тампоните на двигателя. Карай колата само на 2 предавка без да може да сменя скоростите т.е. да не е на D и когато си на 2 дай рязко газ , ако тогава изтрака нещо или се увеличава шума почти 100 процента ти е заминал някой тампон на двигателя, Също виж при подаване рязко на газ на место колко се повдига двигателя. Тампоните ги огледай много долре с фенерче ипо някакъв начин ги помръдни за да ги провериш за цепнатини.

 

Ако излязат тампони - само оригинални !

 

Тея части защо са сменени - имаха ли някакъв дефект външен или просто реши да ги смениш ?

 

Ако автоматика ти сменя нормално предавките когато си на D и не се усеща някакво полюляване на колата - автоматика ти е наред !

 

Внимавай с автоматика не го барай и не давай да ти го барат , хора които не разбират от такива автомати Публикувано изображение! Тези скорости са джелензи та при нормална експлоатация не се чупят !

 

Също както казва колегата тенев може да имаш проблем с лагер на главината .

 

ПП колега тенев какъв лагер сложи - оригинален от поръчките или някакъв заместител - SKF, NTN, SNR или нещо друго ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също както казва колегата тенев може да имаш проблем с лагер на главината .ПП колега тенев какъв лагер сложи - оригинален от поръчките или някакъв заместител - SKF, NTN, SNR или нещо друго ?

Сложих SKF но ми се струва, че са по-шумни от оригиналните (може и да си внушавам) и нищо чудно да ги сменя ако ми останат повече пари.Лошото е че оригиналните за точно 2-пъти по-скъпи. :angry: ПП Тези лагери когато се слагат смазват ли се нещо и как може да се разбере дали е сложена смазка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тенев тва да не е голф бре :) те са или лагер главина или само лагер, двуредови или как там им се вика , капсоловани са и смазката си е в тях :) Ти ся като обезшуми звука от гумите взе да чуваш лагерите :) верваи ми лагер ако не си е заминал няма как да го чуеш, а щом си ги сменил....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

То хубаво SKF ама вътре NTN ли беше лагера или друг, какво пишеше на лагера ?Как оригиналните ще са по скъпи ? SKF към 150 лева , а оригинлрните от Щатите по 72 долара ? От общите порчъки. Говоря за предна главина където си е само лагера.Ти да не си купуваш частите от Хонда българия ???Както каза Слави те са си капсуловани няма какво да се смазват. http://japancars.ru/cat/honda/ От тука си вкарваш ВИН номера или си намираш ръчно твоята кола http://old.japancars...&nplblk=B__2200 http://www.hondapart...00-S9A-003.html цена без доставка и т.н.Е сега не знам дали съм уцелил точно твоята кола ;)/> Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Аз ги взех от тук на едро за 120 лв.какво пишеше вътре идея нямам.Сега с тази цена 72$ май пак ще ме вкараш в разходи да сменям чисто нови лагери. :D/> Иначе тези които си дал са за старто CRV.Би ли ми казал в коя категория се намират тези главини че нещо ми бягат.Искам да видя колко струват за моето.БлагодаряПП.Намерих ги.Моите са 66$.Май ше ги сменя за спорта:) Редактирано от tenev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Тази цена за СКФ е много добра, ама е важно какво пише на самия лагер !

ама как ще ги сменяш за спорта ....я не се оплитай - като ти просвирят чак тогава. Публикувано изображение/>

Те и китайски да са все 20 000 км минават минимум Публикувано изображение/>

 

Най добре си вкарай ВИН номера от малкото талонче - дългия номер и след това вече ще ти излязат на 100 процента твоите части.

 

66 $ излизат за CRV -2 т.е. от 2002 или 2003 година ! Твоята нали е по нова ?

И като прибавиш още около 30 процента за транспорт мито и т.н. ти излиза истинската цена .

 

Ето ти една стара поръчка - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=81884

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени ги, смени, ама искам да ти видя физиономията като откриеш че разлика няма :D , само дето си олекнал с едни 300 лева още, я се стегни бре, ако толкова няма кво да правиш по колата, купи си и една Алфа, ще си имаш занимавка всеки ден по много :) Ще можеш да ходиш с Хондата до различни краища на София да търсиш части за Алфата и така ще си запълниш времето и мерака да пипаш по Хондата. Аз така направих :) Сложил си СКФ каквото и да е имало в кутията е било достатъчно качествено :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени ги, смени, ама искам да ти видя физиономията като откриеш че разлика няма :D/> , само дето си олекнал с едни 300 лева още, я се стегни бре, ако толкова няма кво да правиш по колата, купи си и една Алфа, ще си имаш занимавка всеки ден по много :)/> Ще можеш да ходиш с Хондата до различни краища на София да търсиш части за Алфата и така ще си запълниш времето и мерака да пипаш по Хондата. Аз така направих :)/> Сложил си СКФ каквото и да е имало в кутията е било достатъчно качествено :)/>

Мен още ме държи от зафирата всяка седмица да ремонтирам по нещо :) Сигурно сте прави за лагерите и за сега ще ги оставя.Като сложа летните гуми и приключа с шумоизолацията тогава ще му мисля.А иначе моята е 2007 г. III генерация и по VIN номера лагерите излизат 66$А колегата, който пусна темата нека да каже оправил ли си е тресенето че нещо се отплеснахме ние

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колегаКато си купил полуоскита внос от Англия няма ли възможност да има разлика поже както знаем там колите са десен волан. Според мен проблема е в полуоската тя има гумена тежаст за баланс които ако се рамести е възможно да се появява някъкъв дисбалнс при определена скорост. Моят съвет е да си вземеш полуоска която не е внос от Англия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...