Jump to content
Red Line

EG4 ще се учи да бяга

Recommended Posts

Здравейте колеги. През последните дни се размислих за съживяване на старата д15б2, и това ме наведе за няколко неща за които искам да се консултирам с вас и след това да се захващам с леко навървяващата евридейка.Та ето че дойде и ред за мойта молба да ми обясните как стават следните неща.1. Понеже съм решил да махна моното и понеже не искам да е пълна инжекция искам да е дуал карб: Как се осъществява тази конверсия? и С какви и от кое части са ми необходими.2. До колкото знам за да се съживи малко искам да ви помоля да ме посъветвате д15б2 с бутала от д13б2 с колко дебела гарнитура се кара и с какви билели.3. Генерацията от до на колко мм да е вътрешно.4. И споделете как да се нареди скоростната кутия така че да е добре за този двигател.Надявам се да ми съдействате за конкретно тези въпроси. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако държиш да е дуал карб,защо все пак не сложиш витек глава?

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То че ще има витек ще има но за сега искам да поставя основите и постепенно да го развивам

Редактирано от 5g_CiviC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,защо не пробваш с търсачката има толкова много теми за този проект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне не намерих какво ми е нужно за д15б2 дуал и какви части са нужни и как става. Това ми е най важното

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,за да сложиш дуал карбове няма нищто сложно вземаш си карбове от д14а1 с смукателя махаш моното и слагаш дуалчетата и слагаш външна бензинова ел-помпа примерно от прелюд обаче за карборатори тя е с ниско налягане,и е важно да си намериш и делко става и от д13-ка заради това, че иначе няма кой да регулира аванса,а там това става с вакуми при карбовете и слагаш жилото за гаста и палиш.Ако те интересува нещто по специално питай ще ти обясня Публикувано изображение/>

Редактирано от reksoman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка ако ще слагаш Variable Valve Timing and Lift Electronic Control (vtec) какъв е смисъла да управляваш горивоподаването механично вместо електронно? И смяташ ли, че колата ще е по-икономична и ще върви повече с карбове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, някой запознат по: точка "2. ... искам да ви помоля да ме посъветвате д15б2 с бутала от д13б2 с колко дебела гарнитура се кара и с какви билели." ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз незнам с какви биЛели се кара, но със сигурност ще трябва да използваш твойте d15 биЕли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей заради такива отговори, предполагам, че темата е приключила до тук. И не само тази. Колегата, чиято е темата си е направил сетъпа. Благодаря все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...