Jump to content
gitobg

Съвет при смяна на кола

Recommended Posts

След две години и половина американското ми купе вече ми е малко и се налага смяната му с кола с "повече врати". Предпочитанията ми са за кола среден клас , може и комби, след 2000 година за която да се е доказала като "здрава" през годините. Голямото ми желание беше да взема Акорд след 2003 но бюджета ми е до към 7000 лв. Моля тези от вас който имат преки впечатления от автомобили влизащи в тези критерий да дадат съвет като като кажат плюсове и минуси. С предимство са японските марки но и сполучливи Европейци също са вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V 1-а ген. - до 7000лв ще можеш да си намериш перфектно такова след фейс лифта (2000, 2001, 2002). Друг вариант е Акорд 6, но евро модела (седан).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V 1-а ген. - до 7000лв ще можеш да си намериш перфектно такова след фейс лифта (2000, 2001, 2002). Друг вариант е Акорд 6, но евро модела (седан).

Хонда предложенията са проверени от мен първо и съм наясно с тях, по скоро ме интересува мнението ви за останалите предложения на пазара и кое смятате подходящо и доказало като сполучлив модел. Идеята ми е да не бъдем сектанти и всеки които имам добри впечатления от даден модел да ги сподели. Като за пример ще дам Митсубиши Галант, Субаро Легаси ,БМВ-520, Мазда-6 и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда HRV с 4 врати, Хонда CR-V, Хонда Акорд 6та ген, Тойота Корола , Мазда 6 , VW Голф 4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От изброените си вземи мазда 6, мицуто е бая дърто вече, инак е красиво и голямо, а и нямат голям избор мотои, един 2,0 и оня шестак да се чудиш как да го храниш. 2.0 не е лош ама и при тях имаше некви дертове с тропане горе при вала. Мазда 6 е друга бира,е не е като хонда до от всичко изброено е наи малкто зло а и е красива, и здрава на всичко отгоре. Не разбрах бензин или дизел искаш. За БМВ забрави, тва не е кола за хора карали хонда, чудя се да измисля къв ли плюс има за него ама не се сещам, гори повече от колкото върви и върви по малко от колкото гори :D/> тва едно на ръка, тоя скапан 6 так редови е заврян чак вътре между седалките, едната смяна на свещи отнема ненормално време за таква процедура, да не ти казвам че има 4 ламбда сонди, ти искаш ли кола с 4 сонди???? съмнявам се, башка сондите има една извънземна простотия върха на германската инженерна мисъл за картерните газове на колата, тая скапана пласмаса с не знаина форма си е редовно фира при тея коли, а на всичко отгоре освен на оригинална на другите марки компа се мръщи, и чека е постоянен спътник при пътуването :)/> Казвам ти го от опит не от тук чул там видял, все пак подържам на шурето такова БМВ и като ми звънне по телефона и направо не ми се ще да му вдигам всяка седмица по нещо ново. Ако искаш здраво БМВ купи си по старо Е40 примерно, жалко че няма да намериш хубаво, ако толкова си се затръщкал за БМВ дето чупи пружини къса задни мостове, гният бумбета и прочие става дума за Е46 от германия особено си вземи поне с единствения свестен БМВ мотор дето е достатъчно мощен и в същото време икономичен и практичен, мотора 1,8 140 коня ли беше мещо такова 16 клапановия, щото те са едни от малкото дето имат коли с 8 клапанови мотори след 2000г хахаха. Та така купи си мазда 6 комби, само и единствено ако не можеш да ис купиш акорд 7 :)/> Сори за правописа но ме мързи да коригирам :)/>

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитанията ми след много четене по родни форуми е към бензинов двигател на който в последствие да бъде монтирана и АГУ. Иначе споменах и БМВ понеже са доста масови автомобили комфортни за път.Мазда ми беше фаворит но доста е трудно да се намери читава бензинка, почти всичко което се продава е дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да карам Хонда, карах Мазда няколко години и имам леки впечетлиния от тях и според мен са супер слаби от към тенекия, много ръждясват, виждал съм и нови Мазди също така пострадали. За мен фаворита е Субару Импреза комби от 2000 нагоре. Късмет

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , а твоята ще я продаваш ли и дали е 3.0 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , а твоята ще я продаваш ли и дали е 3.0 ?

За съжаление ще трябва,не 2,0 е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е Мазда6, бензин - 1.8 или 2.0 - маздовски, здрави бензини, които са малко капризни за газификация, но понасят добре газова уредба (ако караш много и ти се слага). Маздовския (фордовски) дизел НЕ ИСКАШ. Приятелски съвет :)Акорди като въпросният изпадат, вариант комби, под 10 000лв. Можеш да изчакаш и да вземеш такъв. Отново задължително бензинов, казвам го като човек, който кара дизела.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли и за Тойота Авенсис комби D4D ако е дизел или бензиновите 1.8 и 2.0 vvti май имат след 2000г. Тойотите хич не са за подценяване,карал съм близо 100 00км такива нищо лошо не мога да кажа.Без да си кривя душата първо бях тръгнал за Тойота:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как ще се разделяш с тази кола,но какво да се прави,понякога прагматизма надделява над романтизма! ;) За тези пари всичко е по-дърво и под нивото на това купе,вярно е ,че съм пристрастен! Аз бих се спрял на Авенсиса или Легасито!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как ще се разделяш с тази кола,но какво да се прави,понякога прагматизма надделява над романтизма! ;)/> За тези пари всичко е по-дърво и под нивото на това купе,вярно е ,че съм пристрастен! Аз бих се спрял на Авенсиса или Легасито!

Наясно съм че за тези пари всичко друго ще е компромис но няма начин когато ще трябва да се возим 3ма ;) .Иначе и аз съм карал авенсис, само че беше 1,6 добро поведение, разход, динамика но ми се струва че е прекалено безлично, а и много тясно за кола среден клас

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да помислиш в/у Лексус ис200, разходът му е по-проблемен, но колата си има стил, а доколкото знам се държи добре при газификация ;) За тази цена няма да го намериш с всички екстри, но пак ще е доволно.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за Ауди А4 Б6 след 2002 комби?Доказан е дизела 1.9 131 коня,какво и бензина 1.8 Турбо. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пежо или Ситроен HDI.Преди дни имах досег до един Ситроен Evasion и останах очарован-голям,удобен и икономичен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е Мазда6, бензин - 1.8 или 2.0 - маздовски, здрави бензини, които са малко капризни за газификация, но понасят добре газова уредба (ако караш много и ти се слага). Маздовския (фордовски) дизел НЕ ИСКАШ. Приятелски съвет :)/>

И от мен един приятелски съвет .. :) Преди да напишеш нещо, се убеди дали е така, защото сега спокойно мога да те попитам: Коя е тази Мазда 6 с "Фордовски" дизел ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажеш за Хонда Стрийм? 2.0 бензин - 156-160к.с.(К20А3 - мисля че беше). Не е толкова безлична и масова, вписва се горе долу в бюджета и възрастовата граница. Бих предложил и Елемент, но те са мн скъпи за сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E46 318/320 Комби отговаря на изискванията ти. Ако направиш лек компромис и свалиш 2 години надолу - избираш по-старото купе Е36 с един от посочените мотори и забравяш за проблема;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе най добре събери малко бг левчета в повече ,не избързвай и си вземи един АКОРД.Защото (според мен ) най добре е да смениш стария акорд с ПО НОВПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново задължително бензинов, казвам го като човек, който кара дизела.

наистина ли казваш това което казваш :D/> , стига бе, тъкмо пак се навих на дизел, кажи що бензин :)/> Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазда 6 е колата един приятел търкаля 3та година такава дизел - оплаквания - 0 само нафта и консумативи.Мерцедес Ц класа Комби 2.5 ТД 150 коня 99-2000 година (не ЦДИ) няма такава кола. Возия, маневреност, сигурност, комфорт......... само +сове. Мотора е с верига. 1 масло, филтри и 2 пистови ремъка 200 лева всичко със смяната. Заслужават си. Вървят и с олио от ресторантите прецедено на 1 микрон - дънки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от мен един приятелски съвет .. :)Преди да напишеш нещо, се убеди дали е така, защото сега спокойно мога да те попитам: Коя е тази Мазда 6 с "Фордовски" дизел ? :D

Може и да е моя заблудата, че ползват фордовски дизел. Но всичко останало важи - дизелът на 6ците 2002-2005 (преди фейса) е много зле като навърти километри - нито е икономичен, нито тих, а има куп проблеми и скъпи ремонти и консумативи. Разбира се те се проявяват при коли на над 150-200к км, въпросът е, че за тези пари (7000лв) каквото и да вземеш вероятно е с въртян километраж в незнайно състояние. Все пак говорим за дизелова кола среден клас на 10тина години, няма как да е карана по 10к на година, 20-30 е далеч по-вероятно. Като почнеш със съединител и маховик, а при този модел са проблемни и вакум помпа, турбина и дюзи. Хубавите екземпляри, пазени и обичани, с изрядна история и сервизни документи, отиват и те към 9-10 бона. Въпросните проблеми важат и за Хондовския дизел. За разлика от този на Мазда, той е тих и икономичен, но отново консумативите му (съединител, маховик, верига) се сменят на около 200 хиляди и общата им цена е 3-4 бона. Аз лично след взимането на моя налях едни стабилни няколко хиляди лева докато мина през всички слабости на дизелова кола на 150-200 хиляди км без нищо сменяно освен масла.За Маздите - опита ми идва от това, че съвсем наскоро (преди месец) купих на баща ми Мазда6, направих огледи на поне 5-6 кочини. В крайна сметка взехме за 8к лв 2.0 бензин, автомат (такава имаше), 2005та. Колата беше на 177 000 реални километра (сервизни документи с последно обслужване на 156 хиляди преди 9 месеца), а отвътре беше като нова. Почти всички други мазди дето бяха на обичайните "130-140 хиляди км" по автокъщите бяха в ужасно състояние в сравнение с тази - измачкани седалки, протъркан волан, протрита кожа около скоростния лост и все от сервизните книжки им липсваше оная част с обслужванията "така е дошла от еди си къде колата"... Като избираш кола да знаеш, че моя Акорд е на 230-240 реални хиляди и скоростния лост и волана са като нови - без протъркано, без изпокъсано и измачкано, без олющвания. Същото важи за тази мазда на 180 хиляди. Как им се разпадат тия работи на коли на по "130 хиляди" не знам...Това е колата дето взехме между другото:http://www.carspending.com/bg/vehicles/2225-mazda-6 Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...