Jump to content
ATANAS1111

теч от делкото

Recommended Posts

Здравейте,За първи път пиша във форума и ако съм сгрешил мястото, нека админите да прехвърлят темата там където трабва да е.Проблема ми е следния: Имам Хонда Сивик 1998 г. двигател D14A8E и от известно време имам теч на масло от делкото. Подържам си колата в София в кварталния автосервиз и днес я оставих.Бе ми обяснено , че ако отворят делкото не се знае дали може да се намерят някакви гарнитури вътре, щото вече се били спекли и т.н.Молбата ми е- насочете ме към място /сервиз или човек/, който може да ми реши проблема.Благодаря предварително на всички отзовали се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ти тече от О пръстен или семеринг делкото. Мисля че не са скъпи, а смяната може да я направи почти всеки уважаващ себе си автотехник :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега,провери в ЕВРО 07,имат части за хонда...успех

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това не е отговора, който търсиш но проблема ти е едно о-пръстенче което струва 70 стотинки и почти всеки би могъл сам да го смени. Аз имах същия проблем и го оправих сам, а не съм нито майстор нито нищо. Успех!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е под делкото ..О-пръстен , ако е от делкото.. семеринг. На мен ми се пълнеше капачката с маслко, но си намерих семеринг (12,5/22,55/5,5) смених си го сам. Ако оста е износена, тогава търсиш по-широк семеринг (7 примерно), така уплатняващия ръб, ще контактува на не износена част на оста. Успех!п.п. Семеринга е 1,20лв. (втора година няма проблем)

Редактирано от niksan_vn
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е под делкото ..О-пръстен , ако е от делкото.. семеринг. На мен ми се пълнеше капачката с маслко, но си намерих семеринг (12,5/22,55/5,5) смених си го сам. Ако оста е износена, тогава търсиш по-широк семеринг (7 примерно), така уплатняващия ръб, ще контактува на не износена част на оста. Успех!п.п. Семеринга е 1,20лв. (втора година няма проблем)

Благодаря на всички за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се появи този теч от няколко седмици. Искам да сменя и О пръстена и семе-ринга. Ако някой може да каже някакви каталожни номера или нещо такова ? Направо да ги поръчвам и да ги сменям.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посочи модела на делкото, модел Хонда, година...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанка, хечбек 6-та генерация. 1.4 D14А7 -75 коня. Honda Civic 1.4i MB2/MB8 (UK Market) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "О"-пръстена ми излиза: 30110-P45-G01

За семеринга - нищо. Прегледай тая тема: https://forums.hondabg.com/topic/55896-смяна-семеринга-в-делкото/

 

Беше даден размер 12.45х22x6 мм, но виж дали има и други.

Търси "витонови" и о-пръстен и семеринг, за да не си играеш да сменяш пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блгодаря. Ще започна с "О"-пръстена и ще видя нататък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О пръстен и семеринг можеш да си поръчаш от един фен от В. Търново. Пръстена -5 лв. , семеринга - 12 лв. и лагер 25 лв. Поръчах си пръстена и семеринга от него, но отказах лагера, защото ми се стори скъпичък.

Японски лагер за 6.90 лв

 можеш да намериш в магазинчето на кръстовището на Вардар и Възкресение. При мен теча се оправи само със смяна на О пръстена. Колата ми е Honda Civic VI Fastback D16Y3. Семеринга и лагера не ми трябват и ти ги подарявам, ако стават на твоя модел.

Важно: Преди свалянето на делкото, не пропускай да го маркираш.

Това са ми размерите

Ring Dimension: 26.4 x 3.1

part N- 30110-PA1-732

Seal Dimension: 12.5 x 22.5 x 5

Редактирано от Vanio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще ходя до бултрако, че са ми много на удобно място. Обикновен но там имат почти всичко, за което съм питал. За начало ще сменя само о-пръстена, понеже явно лесно се улучва размера. Когато свалям делкото ще огледам и семе-ринга и ще му взема и размерите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Executor написа:

Днес ще ходя до бултрако, че са ми много на удобно място. Обикновен но там имат почти всичко, за което съм питал. За начало ще сменя само о-пръстена, понеже явно лесно се улучва размера. Когато свалям делкото ще огледам и семе-ринга и ще му взема и размерите.

Малко се губи смисъла на упражнението, свалиш ли делкото по-добре смени всичко иначе в повечето случаи правиш упражнението два пъти. Тоест сваляш сменяш едно, затваряш пак тече и айде пак отначало. 

Редактирано от zlobar4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе ясно. Ама като никой не може да ми каже точния размер на семеринга !!! А и не е много трудоемко. Когато сваля първия път ще преценя дали мога в рамките на деня да намеря такъв семеринг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже дистрибуторите за англичанките са два. Lucas и Hitachi.

При теб, за 1.4 D14А7 -75 коня излиза само Lucas, но кой знае... Да не е сложен Hitachi и такива ми ти работи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, Executor написа:

Да бе ясно. Ама като никой не може да ми каже точния размер на семеринга !!! А и не е много трудоемко. Когато сваля първия път ще преценя дали мога в рамките на деня да намеря такъв семеринг.

Сваляш О-пръстена и отиваш в най-близкия магазин където продават. Аз така взех О-пръстен за около 50 ст. В магазина продаваха всякакви О-пръстени подредени по големина, като в монетник в специална пластмасова кутия с прозрачен капак. Преди сваляне на делкото теглиш една черта между двете тела, за да ги монтираш после в същото положение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то не може да е о-пръстен за вода но няма да е проблем да намеря. Явно със семеринга ще има лека заигравка. 

Благодаря за съвеите с белязването. Ако съм разбрал правилно имате предвид на главата и делкото да драсна една черта ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12.5х22.55х5.5 е размера на семеринга при мен, това на  D14a8. Имам 1-2 излишни които си бях взел от Фена. Ако имаш желание пращам ти ги. О пръстен може да си намериш по-лесно. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Executor написа:

Каква цена искаш ?

Някой ден ще почерпиш на някой Хонда събор 😉. Давай си адреса на лични. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно теча от делкото .от един месец и аз имам омазняване точно откъм страната на делкото.имам въпрос как  да разбера  дали теча е от делкото или от клапана на витека d15z8 витек.има ли възможност да е протекла гарнитурата на главата?делкото вътре е сухо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, dragob написа:

Относно теча от делкото .от един месец и аз имам омазняване точно откъм страната на делкото имам въпрос как  да разбера  дали теча е от делкото или от клапана на витека d15z8 витек.има ли възможност да е протекла гарнитурата на главата? делкото вътре е сухо.

Имаш да смениш комплект гарнитура капак 25 лева 
1 гарнитура витек  клапан 32 лева 
2 гарнитура витек клапан 18 лева 
О- пръстен делко 0.50лв  до 2.40 лева 
И ще забравиш и няма да се чудиш , и е работа за 30 минути .

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пинчето на вилката избива ли се ? И как го избивате ?

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това яко го блъскахме и в двете посоки. Не излиза. Гледам че има белязка на самата вилка. Да не е нещо за посоката ?! Макар че и в двете посоки пробвахме.

20200207_152451.jpg

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при стругар за 10 лева даже смени семеринга и о-пръстена 😃. Сглобявам и не пали. Нещо не съм сглобил както трябва явно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно обърнато на 180 градуса. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искра има.... В смисъл ? Кое е обърнато. Палстината я пробвах и по двата начина.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май разбрах за какво говорите за обръщане на 180 градуса, но утре ще го пробвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запали. Наистина беше завъртяно на 180 градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам за един познат, който кара D16Y8 някой знае ли размерите на семеринга и о-пръстена ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

Как се разбира дали е точно делкото? Аз имам омазан двигател отпред и не можa да се разбере от къде , от горе нищо не се вижда. Последно като говорих със майстора ми каза цифра , ако излезне че е гарнитура 350-500лв със ремонта и се отказах  за сега. Може ли дa се получи от не добре регулиране на клапани защото проблема излезна след реглаш или да е късмет и тогава да е избило. 

Редактирано от Fen8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 minutes ago, Fen8 said:

Здравейте,

Как се разбира дали е точно делкото? Аз имам омазан двигател отпред и не можa да се разбере от къде , от горе нищо не се вижда. Последно като говорих със майстора ми каза цифра , ако излезне че е гарнитура 350-500лв със ремонта и се отказах  за сега. Може ли дa се получи от не добре регулиране на клапани защото проблема излезна след реглаш или да е късмет и тогава да е избило. 

След като се свали капака на клапаните и се върне ако е опечена неговата гарнитура може от там да протече,както и от нова която е примерно по-тънка от оригиналната също.При мен така са протичали марките гарнитури на капака  на Елринг и Кортеко,тази която вече издържа няколко регулирания е на марката Виктор Рейнц.

Тези 350-500 за какво точно са,и за коя гарнитура става въпрос.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти тече от  гарнитурата на капака,щом казваш че се получило след реглаш?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом е след реглаж на клапани, ако не са ти сменили гарнитурата на капака на клапаните - от нея е! Цената й е 30-на лева. Сменят се също и уплътненията на капака за свещите.

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменена е гарнитурата на капака аз дори и го питах преди да прави реглажa ако беше казал не е задължително, нямаше да правя реглаж при него. Но доколкото помня после като говорихме ставаше въпрос за гарнитура може и за скоростите не разбрах, така и не стана ясно от къде е теча, каза за там трябва да е оригиналната а трудно се намирали тука във БГ  и тая цена ако излезне кофти ремонта, понеже  там трябва да е оригинална. Hе съм  запознат за това и питам дали се разбира лесно делко ли е или нещо друго без да се отваря, разбрах само ако е делко  по-лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Както ти писах не всяка марка гарнитура си пасва,и протича след реглажа,ти ли си купи гарнитурата или там майстора каквато сложи.

Говориш за омазняване отгоре то си личи тази гарнитура на капака че тече,а после за скоростите изясни точно за какво става на въпрос.

Измии двигателя и ще видиш от къде тече.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...