Jump to content
BiG_AlF

Подгряване на задното стъкло и сваляне на корите около него.

Recommended Posts

Предварително се извинявам ако вече има такава тема, но не намерих. Та въпроса ми е как се свалят пластмасите от вътрешната страна на задното стъкло на сивиците англичанки че не ми работи подгряването на задното стъкло и искам да замеря дали идва ток до там. Благодаря!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като отвориш петата врата,поглеждаш там,където е бутона на самия капак(механизма,който го отваря).Там има 4 или 5 болта,отвърташ ги и една част от кората се освобождава.Не се сещам за други болтове,но ти за всеки случай провери,защото може да се бъркам.После с една малка отвертка много внимателно буташ кората и по-нагоре и тя се освобождава,но трябва да внимаваш да не счупиш щипките.Като свалиш кората,ще стигнеш до реотаните и третия стоп.Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за полезния отговор колега и само за уточнение третият ми стоп е на спойлера. Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,преполагам че си с Аеродек. Кората се сваля лесно, всичко е на щипки, като изключим дръжката от вътрешната страна която е на 1 болт. След като издърпаш кората внимателно (има едни неприятни захващания от двете страни до самото стъкло) остава да свалиш страничните пластмаси, които пак са на щипки. Свалял съм ги 2 пъти и сигурно не съм първия, пластмасите са бая здрави, но се приготви да счупиш щипки на голямата кора. Продават се и са стотинки, но трябва да намериш. Та дано съм бил полезен. Успех.ПС И аз имам проблем с подгряването, но на мен ми работят само половината нагреватели, което не съм сигурен че може да се ремонтира някак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се ремонтира само с ново стъкло твоето, виж ако не работят всички тогава има вариант проблема да е в инсталацията :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз всашност искам да проверя дали не е проблема в инсталацията и затова искам да сваля корите и да замеря дали стига ток до там. Колата е хечбек и голямата кора която е и малко извита до преди малко се мъчих да я свалям но немога. Тия щипки направо ми взимат здравето. Кажете дали има чалъм за тях или трябва яко и почти безотговорно напъване. А иначе мерси за помощта!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бртле и моя подгрев не работеше. Оказа се че е една клема която прави контакт със стъклото. Просто с годините корозират като си свалиш пластмасите откачи я и я почисти със шкурка. Аз след това дори я намазах с вазелин за да не се окислява, защото на това място прави конденз. Пипай внимателно за да не прецакаш реотаните на стъклото там където правят контракт със със клемата!Успех

Редактирано от Кирето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за полезния отговор колега и само за уточнение третият ми стоп е на спойлера. Поздрави!!!/>

Ми и на мен ми е вече на спойлера,но преди беше там :lol: А и като ти е на спойлера,под въпросната кора се намират също жиците на стопа-едната към стоп машинката и втората за маса ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви за съдействието мисля, че открих проблема и дано успея да го управя. Ключ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напиши какъв е проблема ако си го открил, че и моят Сивик е без задно отопление. : )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишната ми кола използвах някакво електропроводимо лепило (лак) ли беше, но имах успех... за прекъснати реотани. Така ,че има спасение за тях :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята се беше разлепила клемата, залепих я с електропроводимо лепило и готово ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен като на колегата се беше разлепила клемата и в понеделник ще си потърся такова лепило да си я залепя. Ако и при теб проблема е същия свали страничните кори (на всяка има по 4 щипки и пипай смело за да се откопчаят), после за всеки случай замери дали дава напрежение между тази клема и другата от другата страна и после зачисти малко клемата с шкурка или с ножче и си готов. Като също е възможно да се е откачила и клемата на масата затова за всеки случай провери и двете. Успех и дано съм бил полезен!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът при мен е решен колеги : ) Оказа се бушончето, което е 30А. Смених го и готово. Багодаря все пак : )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се беше отлепила буксата на плюса. Малко побългарих нещата (може и да ми се смеете), но не ми се даваха много пари за лепило. Да не говорим, че тук във Враца ми казаха, че имат такова лепило и два грама струва 22 лева :o . Много искат. Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...