Jump to content
Krelion

Какво направихте по своята кола?

Recommended Posts

Колеги,да се включа и аз въпреки,че не съм готов напълно.По акорда ми направих следното:1.Обслужване с оригинални Хонда части.2.Смяна на 17 цоловите джанти с 18 цолови с борд. 3.Еър интейк система-цял кит.4.Спортен колектор 4-2-1 от Jap Speed.Ще довърша цялата генерация на ф605.Крайно гърне от полирана неръждавейка.6.Боядисване на капака на клапаните-червена перла.7.Боядисване на цялата кола.8.CD Pioneer DEH 7000ub.9.Усилвател Pioneer GM-6300F10.Туба JBL 1000W11.Кабели Ground Zero 20 квадрата с бушон 80А12.Нови накладки отпред и отзад.13.Нови спирачни дискове високовъглеродни,надупчени Zimmerman 280mm.Това е за момента,но не съм свършил определено :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих нов ароматизатор , само това..

Сложи още един ,че нещо се размириса :wub: За това ли е закачена тази тема във "Важни " да четем глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами пиша го по простата причина , че доста хора пишат "масло" , "ремъци" и така нататък, това ако е подобрение , то и моят ароматизатор си е подобрение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-2-1колекториCold Air IntakeSpoon Sports Резонатор60 мм тръби на генерациятаи

Всичко от колегата Пламен от ПМ-Консулт :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих ето това:цъкколата тръгна много добре но резултата беше това:цъкНовите сликове и позасиления мотор си казаха думата

Редактирано от kiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

портване и валове? дино правил ли си интересни са ми резултатите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорим само за допълнения, а не консумативи:- фарове angel eyes с ксенон BKTUNING (благодаря на Боби за помощта)- спортно нерегулируемо окачване HI TEC от FK Automotive- ел. стъкла с оригинални кори и машинки (че моята Д13ка нямаше грам екстра)- спортна генерация на фи 50 вътрешен - колектори с термолента, резонатор вместо катализатор и крайно гърне тип muffler от PM Consult- плейър Alpine IDA-X301RR с предна линия Hertz ECX 165, а отзад бас касичка и усилвателче Thunder около 120 вата RMS (от повече няма смисъл поне според мен), че ми се клати перчема- наскоро направих изолация на вратите с битумна лента - ефект има и то не-малък :plane:- нови джанти Advanti Racing с гуми 195/50/15 Yokohama Parada Spec 2- табло с оборотомер (първата работа на всеки собственик на d13ка :bow: - централно заключване с аларма (че иначе застрахователите нещат да правят каско)и в кръга на майтапа, а и допълнителни работи, в процеса:- преди да сложа кристалните фарове бях с крушки Osram Silverstar +50%- нови гумирани стелки с червен кант (малко наподобява type R, но моята d13ка е уникална, мисля да я кръстя Type K :) - лепенката на фен клуба яко вдига конете!!!Колата имаше спортен волан Victor сложен в Германия. Тук само смених фланеца, че оригиналният не ме кефеше. Неща от рода на:-нови дискове с накладки отпред- втулки и тампони по предницата и задницата- масла, ремъци, филтри- нов акумулатор- нови зимни гуми с оригиналния размер 155/80/13са си консумативи и не ги считам за подобрения.To be continued...

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка циганийка, която видях в Import Tuner - син неон (диоди) на задния номер:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка циганийка, която видях в Import Tuner - син неон (диоди) на задния номер:

 

Публикувано изображение

Малко офф топик :) колега за това във Варна пишат акт и залепят стикер : " спрян от движение " :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мен малко подобрения с цел JDM визия на Д15-ката:-SIR Front Lip-SIR Rear Diffuser-оригинални японски халогени-оригинално голямо барче-подлакътник с пепелник отзад-Оригинални стелки (Gray)-оригинални JDM-ски калобрани (предни и задни)-Оригинална стъпенка за почивка на крака,като в моделите ESi,Vti,SIR-задна линия колони Helix Esprit,монтирани във фабричните места над задните подлакътници-Nardi топка за скорости-панел Alpine,антирадар Cobra 12 band (аз това не го броя много за подобрения)Имам за цел да запазя максимално изчистения фабричен вид на колата,но да има повечето глезотиики и екстри,които се предлагат в модела :)

Редактирано от kazadores

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си допълня предишният списък :worthy: -предни спирачки от ВТЙ (дисковете са от англичанка)-предна стабилизираща щанга от англичанка-скоростна кутия от D16Z6 (малко по къса от на Б2 )-комплект съединител XTD Stage 3-раздвижена ролка -друг чипСледва изпускателно колекторче,малко снижаване от към окачване и евентуално портване на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко ъпдейт:

 

- footrest (така наречения 4-ти педал)

- тапициране на спортния волан с естествена кожа

- метална топка на скоростния лост

- всички крушки по таблото заменени с червени и бели диоди (уредите, парното) + подсветка в краката отпред. За съжаление имам само снимка на уредите засега:

Публикувано изображение - Powered By ReSpEcT

- вече имам плафон в багажника, пак с диодчета ;)

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :) Ето тук може да видите как изглеждаше моят Civic и какво съм направил по него :Dhttp://ludiqstoqn.snimka.bg/tuning/honda-civic.453477 ...отделно съм сменил почти всичко по ходовата част (шарнити,накрайници на кормилната щанга,втулки на носачите,задни големи тампони,нови дискове,нови накладки,спортни пружини(червени "Jamex") и още куп неща за които във момента просто не се сещам. Във момента търся и спортни амортисьори.Карам със масло Castrol Magnatec 10w-40 ... доволен съм :D Надявам се снимките да ви харесат :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко ъпдейт:

 

- footrest (така наречения 4-ти педал)

- тапициране на спортния волан с естествена кожа

- метална топка на скоростния лост

- всички крушки по таблото заменени с червени и бели диоди (уредите, парното) + подсветка в краката отпред. За съжаление имам само снимка на уредите засега:

Публикувано изображение - Powered By ReSpEcT

- вече имам плафон в багажника, пак с диодчета :)

Колега как направи стрелките червени ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

боядисвани са със спрей, като стрелките не се свалят, просто се свалят уредите и се облепят. Ако дойдеш на месечната на 27ми ще ги видиш на живо :D А ето още малко снимки от интериора:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

снимките са правени с телефона ми БЕЗ светкавица в 1 през нощта :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ето какво направих по моя Сивик:

 

 

1. Врати LSD

2. Конусен филтър К&N

3. Волан Спарко

4. Скоростна топка спарко

5. Педали спарко

6. Затъмнени стопове (мн цигънски :angry: )

7. Реголеруеми прожини (червени)

8. Джанти R17 с гуми 205/40/17 (оригинални японски джанти ) прахово боядисани лично от мен

9. Фарове

10. И не на последно място бяло кожено табло направено от мен

 

Ето и снимки:

 

honda

Редактирано от mitaka_lsd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата мачка! не си написал за циферблатите с какво са направени, и дали си претапицирал седалките :o Стоповете ако не те кефят, мисля, че има начин да ги върнеш към оригиналния йм вид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата мачка! не си написал за циферблатите с какво са направени, и дали си претапицирал седалките ;) Стоповете ако не те кефят, мисля, че има начин да ги върнеш към оригиналния йм вид.

Колега и аз като повечето момчета в форума оригиналните циферблати ги прецаках като се опитах да ги направя бели , сканирах ги направих ги бели на фотошоп , залепени са на синя плака и като светнеш крушките светят синйо и сичкото това го сложих на новите който си купих (пак оригинални). А седалките немога да ги тапицирам зса момента защото имам само изкуствена кожа и ще се обели и напука ;) Стоповете пък искам да ги разделя на два цвята черно и червено. до после колега ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мен малко подобрения с цел JDM визия на Д15-ката:-SIR Front Lip-SIR Rear Diffuser-оригинални японски халогени-оригинално голямо барче-подлакътник с пепелник отзад-Оригинални стелки (Gray)-оригинални JDM-ски калобрани (предни и задни)-Оригинална стъпенка за почивка на крака,като в моделите ESi,Vti,SIR-задна линия колони Helix Esprit,монтирани във фабричните места над задните подлакътници-Nardi топка за скорости-панел Alpine,антирадар Cobra 12 band (аз това не го броя много за подобрения)Имам за цел да запазя максимално изчистения фабричен вид на колата,но да има повечето глезотиики и екстри,които се предлагат в модела :)

да добавим още: SIR голямо крило с трети стоп с диоди и Dimmer switch :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа в темата (леко в кръга на шегата)какво направих по моята Д13ка:- монтиране на газова уредба (аз и бащата)- ремонтиране на фар и счупено стъкло на Angel eyes ^Какво предстои да споделя няколко идейки за близкото и не толкова близкото бъдеще:- премахване на крайно гърне тип ремус- смяна на изпускателен колектор до крайно гърне като целта е тишина- шумоизолиране на купето- плазмени светлинки- поядисване и частично претапициране на салона и мокета - евентуално смяна на главата с D16z6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и сложих на моята интейк с филтар уж спортно гарне някво да реве спортни изпускателни колектори калници с джобове след като ме блъснаха и накрая само един b18 c4 сложех общо взето това е :lol: за сега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. аз започнах със спортен филтър Twister

2. спортни кабели на свещите Ace Speed 9мм

3. естествено подходящи свещи

4. джанти OZ обути в Parada Spec 2 195/50/15

5. колектори на Mugen Power 4-2-1 на зад продължава със средно и крайно гърне на Twister

6. по окачването сложихме жълти пружини Apexi

7. ЕКУ-то мо набодох чип също на Mugen- VTEC Switchover 4500 rpm Rev-limiter :8500rpm

8. би ксенон + ксенон на халогените (тук не е проблем да караш само на халогени)

9. слабо забележим facelift (две крила от зад +изравнен заден номер)

10. едно воланче пеплика на Mugen...

ето и няколко снимки:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от ivomugen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето и свещите с които карам механика ми ги препоръча той само с такива движи integra type R

Публикувано изображение

ако някой кара с такива нека пише доволен ли е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

боядисвани са със спрей, като стрелките не се свалят, просто се свалят уредите и се облепят. Ако дойдеш на месечната на 27ми ще ги видиш на живо ;) А ето още малко снимки от интериора:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

снимките са правени с телефона ми БЕЗ светкавица в 1 през нощта ;):D :D

Не че нещо но не ти свети копчето на подгрявашото за задното стъкло :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lubimec13 - и до там ще стигнем, ама първо мисля да сложа раздвижната ролка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето последните подобрения и на колегата WEST BAM http://bufy.snimka.bg/automobiles/honda-4.390143.17556082http://bufy.snimka.bg/automobiles/moyita-4...390131.15496098

Редактирано от grozdan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махнахме д15б2 намъкнахме д16а9 и ето ти няколко кончета ,и нови гърнета на аспуха и тръби с по голямо F

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...първи тунинг на Купето седалки от Прелюд 4 :D ...закопчалките за коланите не пасват за Сивика така,че пазете оригиналните.Отворите за захващане на болтовете пасват на кръст добавих едни планки и сега са захванати на 3 болта което е достатъчно здраво

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...първи тунинг на Купето седалки от Прелюд 4 ...закопчалките за коланите не пасват за Сивика така,че пазете оригиналните.Отворите за захващане на болтовете пасват на кръст добавих едни планки и сега са захванати на 3 болта което е достатъчно здравоКолега сивик купе 5 ген нали? тея седалки от прелюд 4 ген ли са ? пасват ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сивик купе 5 ген нали? тея седалки от прелюд 4 ген ли са ? пасват ли ?

...от 4 са да написал съм по горе как пасва не е страшно лесно е :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко JDM фарчета Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От оригиналната Къна МБ8 остана много малко освен някоя и друга ламаринка.Идеята беше да се направи макс микс с минимум средства и да се купуват минимален брой нови материали,Тръгна от един БАС на бутилка вино с миш маш и завърши доста успешно според всички които са яздили Къна.1. Задно окачване от МБ32. Амортисйори отпред и отзад МБ83. Спирачки отпред отзад сивик 8ма4. Спирачна помпа 1инч от Прелюд 4та5. Дискове отпред от МГ-ЗТ 282х25мм на 4х100 дупчени и рязани паснаха без грешка6. Дискове отзад от МГ-ЗТ 262х12мм на 4х100 дупчени и рязани паснаха без грешка7. Подсилен преден мост с щанги (долен и горен струт бар) и предна стбилизираща щанга 25мм от МБ88. Подсилен заден мост с стабилизираща щанга от 20мм МГ-ЗТ9. Двигател от Д14 на Б18Ц4.10. Всички кабели под таблото11. Всички кабели по двигателя разглобени възстановени и пак върнати в нови макарони.12. Гърне от Ровер 420Д (дизел 60мм)!13. Тръби до катализатора от Ровер 420Д (дизел) 60мм сплав уж не раждясва ама май баш си...14. Избушен Катализатор от Д14ката (върши същата работа като Тест Пайпа)15. Стар колектор за Б серия двигател 4-2-1 пак на изход на 60мм 16. Халогени. обикновенни ама искам да им сложа жълти крушки.17. Преден лип от Вти англичанка (МБ8).18. Решетки (2) свалени от стара Фиеста, малки пчелни пити, преправени и възстановени за да влязат в предната броня.19. Рамена на предните чистачки от Ситроен Ц4 или Ц3 не помня (ама и от пежо стават) преправяни за да може да се ползват пера от Фиат.20. Пера на чистачките От Фиат21. Задно рамо от Фиат Пунто, ама искам да си намеря от БМВ 1ва серия за да пасне на предните и да е още по прибрано.22. Дърпачи на вратите отвън хромирани от Ровер 400.23. Задна част на барчето Ровер 40024. Говорители високи честоти отпред в капачетата на огледалата25. Говорители средни честоти отзад в тавана, 26. Говорители ниски честоти отпред в корите на предните врати27. Видео/СД в Барчето, там па кво рязане падна!29. Камера в спойлера за да се ползва като парктроник.30. Часовници Километражи и прочие от МБ6, Светлинки в синьо.31. Круз контрол, от ЕJ американка, копчето от Ровер Маестро майсторено32. Педал на спирачката съединителя и газта преправяни и напасвани, сега си имам все още широкия педал на спирачките от автоматика, съединителя е изместен леко в страни и газта си пак широк педал. невероятно спортна комбинация.33. Потъмнени странични и задни стъкла.34. Джанти 15ки, Цвички и други консумативи за Бързо пързаляне от Опел Корса!Дотук стойност на проекта:800€ за двигател и скоростна кутия100€ за полуоски100€ за тампони на двигателя (предстои смяна на 200,000 КМ)300€ за комплект амортисьори (нови серийни за МБ8)50€ за всички щанги420€ за спирачната система Всичко! (Дискове и накладки нови)25€ Круиз контрол.20€ чистачки10€ дръжки на вратите150€ касетофон160€ Говорители40€ Камерка220€ Джанти с гуми настаро6 каси бираЕднократна месечна такса за интернет (36 евро)и загубата на едно гажде.и следва вица:Откъм стълбището на избушената сграда се лееше някаква музика. нещо от сорта на Франк Синатра с текста на Бейонсе или бог знае кво. Идваше пичша. Отвори вратата и влизе вътре. Остави два предмета, единият увит в килим... другия пичш в стаята небрежно завъртя мекия футьоил, повдига шапката и изтъси из под дима на пурата:-Ей Джо виждам че вече си имаш жена и радио!-Еее Джим, аз винаги съм имал радио!

Редактирано от Rayden Ainakov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Аз па моя кофти кораб направих малко подобрения-Предни газови амортесиори с пружини с една намотка отрязани-разлика е уау-колата е страшно по-стабилна и не подскача много.Просто е по-стегната.Вчера боднах колектор от д16з6.те визуално са еднакви,но им се различава номера отзад.и вътре май са по широки тръбите.сега след 3500 се цеди по-яко.сега мисля да видя има ли по-големи дифузери за газовата,че мойта ми затваря с 1/3 близо въздуха:( 57мм ми е светлия отвор,но дифузера нз на колко е.Предстой-евентуално редене на кутията,в-тек кратуна,стрът барове,ГИ(след главата това),изпускател.....А ве булсаткома е инсталиран и филма вече почва да тече ;)

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте Колеги!И аз направих някои подобрения по моята машинка!Сменен съединител,нови свещи,сменени сегменти,всички гарнитури,нова водна помпа и т.н.;)Също така я пребоядисахме цялата сега е без драскотинка!;))16" Джанти АРКАСТИНГ Г УМИ ФИРЕНЦА 205 50 16Нови кристални мигачи и ксенон от колегата Боби -бктунинг(скоро и плазмени циферблати;)))Нова музика не нещо дето да ти извади въздуха просто сложих колони HELIX които вадят доста приятен саунд и плейър с usb LG.Сега и липсва само един двигател Н22 :)))Но живи и здрави и това ще направим!:))Нямам идея как да сложа снимки от компа си?!?!

Редактирано от SpiritOfDanger

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@SpiritOfDanger Качваш ги в ето този сайт и даваш линк :lol:http://imageshack.us/

Редактирано от ianiovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се включа в темата..... След наложителен ремонт на Б16А2, но с много сериозни щети................. дойде идеята за смяна на двигателя като цяло ;) с помощта на ЕМО който се занима с електрониката и BOSS`HOGG който достави Б18С4ката счупеното ми DEL SLOWче стана мечтания дълго време CRX :P :P :P :P Скоро ще кача и малко снимков материал П.П. Огромни благодарности на Емо и Стамен ;) П.П.П. CRXа стана изключително приятен за каране(тръгва прилично още на 1000rpm...към2500 седва експлозия - до прекъсвач............., а как нечовешки ускорява........... :D;):bg::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://img263.imageshack.us/i/15030140123322440110394.jpg/Ето това е моят Прелюд!Дано този път са се качили снимките !Колега благодаря за информацията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...