Jump to content
D14

ниски обороти на празен ход

Recommended Posts

здравейте колеги.на скоро купих от колега от форума една Д14А3 и съм много доволен от колата.имаше съвсем леко пропадане на оборотите на празен ход когато изключа от скорост (това на бензин) преди няколко дни сложих ГИ от който също за сега съм много доволен.но днес започнака и на газ да ми пропадат оборотите на празен ход и реших да отида до газаджията да я погледне.явно проблема не беше от газовото а от стъпковото моторче понеже горе долу успя да ми регулира оборотите но пак не е както трябва.та реших да си го изкарам и почистя сам.и така в следващия снимков материял вижте според вас дали е имало нужда и дали ще има промяна понеже все още несъм го зглобил.това предстои Другото което искам да ви попитам е дали е нормално да има масло или каквото е там под дроселовата клапа както се вижда на едната снимка?http://snimki.be//store/1/631359040133.JPGhttp://snimki.be//store/1/901359040174.JPGhttp://snimki.be//store/1/201359040200.JPGhttp://snimki.be//store/1/771359040217.JPGhttp://snimki.be//store/1/591359040236.JPGhttp://snimki.be//store/1/131359040254.JPGhttp://snimki.be//store/1/161359040282.jpg

Редактирано от D14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес зглобих всичко и оборотите са бетон.искам да кажа на колегите че дори и профилактично да направят цялата процедура няма да згрешат защото поне ще са сигурни за напред че няма да им създава проблеми.поздрави на всички хондажий

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и аз от доста време се каня да направя това почистване, но да те питам дали няма да стеане без да се маха цялата тази клапа а само да се разкачи тръбата от въздушния филтър и да се изчисти на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и аз от доста време се каня да направя това почистване, но да те питам дали няма да стеане без да се маха цялата тази клапа а само да се разкачи тръбата от въздушния филтър и да се изчисти на място.

става но болченцата на стъпковото моторче са странично срещу теб и трябва да си с чупещо рамо за да ги развиеш.клапата също можеш частично да излшскаш като я завърташ но не мисля че има смисал да се правят частично нещата след като до цялосното разглабяне те делят откачането на 2 маркучета за бензин 3 букси и планката за жилото на газта.не е нещо което да те забави или да се объркаш.препоръчвам ти да разглобиш цялото.ако имаш желание обади се в момента имам много свободно време с удоволствие ще отделя 1 час да ти помогна за японеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги аз имам същия проблем. Карам D14Z1-ца японка. Когато е студена колата държи 1500-1600 оборота и като загрее на празен ход на газ оборотите както казва D14 все едно пропадат и са много ниски. На бензин също са ниски но поне не гасне докато на газ понякога на светофарите ми гасне. Днес направих тази процедура на D14, да сваля , поизчистя и смажа този така наречен IACV (Idle Air Control Valve). Всичко точно но сега пък като загрее колата на празен ход, и на газ и на бензин държи около 1200-1300 оборота, а като е студена са около 1600 (мисля че е нормално при студена). Притеснява ме това че като е вече загряла колата не сваля оборотите а ги държи толкова високи. Може би сега пък трябва да се регулират отнякъде. Дайте някаква идея колеги, кажете какво да правя?

Редактирано от evil_kn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги аз имам същия проблем. Карам D14Z1-ца японка. Когато е студена колата държи 1500-1600 оборота и като загрее на празен ход на газ оборотите както казва D14 все едно пропадат и са много ниски. На бензин също са ниски но поне не гасне докато на газ понякога на светофарите ми гасне. Днес направих тази процедура на D14, да сваля , поизчистя и смажа този така наречен IACV (Idle Air Control Valve). Всичко точно но сега пък като загрее колата на празен ход, и на газ и на бензин държи около 1200-1300 оборота, а като е студена са около 1600 (мисля че е нормално при студена). Притеснява ме това че като е вече загряла колата не сваля оборотите а ги държи толкова високи. Може би сега пък трябва да се регулират отнякъде. Дайте някаква идея колеги, кажете какво да правя?

като си монтирал вече всичко срещу теб се пада стъпковото моторче.така.от дясната му страна има една пластинка с 2 малки болченца като ги развиеш пластинката се мести на ляво на дясно и по този начин си регулираш оборотите до желаните.това е пластинката. http://prikachi.com/...49/5834549X.jpg може само да откачиш планката на жилото на газта и да я регулираш.успех Редактирано от D14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги аз имам същия проблем. Карам D14Z1-ца японка. Когато е студена колата държи 1500-1600 оборота и като загрее на празен ход на газ оборотите както казва D14 все едно пропадат и са много ниски. На бензин също са ниски но поне не гасне докато на газ понякога на светофарите ми гасне. Днес направих тази процедура на D14, да сваля , поизчистя и смажа този така наречен IACV (Idle Air Control Valve). Всичко точно но сега пък като загрее колата на празен ход, и на газ и на бензин държи около 1200-1300 оборота, а като е студена са около 1600 (мисля че е нормално при студена). Притеснява ме това че като е вече загряла колата не сваля оборотите а ги държи толкова високи. Може би сега пък трябва да се регулират отнякъде. Дайте някаква идея колеги, кажете какво да правя?

като си монтирал вече всичко срещу теб се пада стъпковото моторче.така.от дясната му страна има една пластинка с 2 малки болченца като ги развиеш пластинката се мести на ляво на дясно и по този начин си регулираш оборотите до желаните.това е пластинката. http://prikachi.com/...49/5834549X.jpg може само да откачиш планката на жилото на газта и да я регулираш.успех
брат много ти благодаря за бързия отговор днес ще пробвам и ще пиша какво е станало. А само да те питам по този начин ако се регулират няма ли да спаднат оборотите и докато е студена колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще паднат малко ако ти са били сега 1800 ще паднат на 1600 при студена.но си е в нормите.при мен е така.въпроса е на загряла да регулираш празния ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Тази процедура с почистването и аз я направих преди месец, обаче сега положението е същото като преди - като дам газ на място и отпусна, оборотите падат под 500 и след 1-2 секунди се вдигат на 800. Има ли смисъл да повторя процедурата или да търся друго решение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че добре си го изчистил добре? Защото аз моето го почистих начално и после реших да пръскам с Меглио и излезе още 2 пъти по толкова мръсотия :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си изчистих моя преди няколко месеца без да го махам със сперй за карбуратор. Палите, държите на обороти че тръгва да изгсва и пръскате по малко. процедурата се повтаря и като за капак от вътрешната страна на дросела има дупчици- хубаво ги напръсквате на зигасена кола, изчаквате 2-3 мин и палите - подавате малко газ и пак пръскате...Проблеми няма ;) май MANNOL се казваше :lol: с него почиствахме карборатори на бензинови резачка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се , че използвам темата на колегата...., но бихте ли ми казали къде се намира IACV на D14A4. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ти се намира на дросела :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да де , ама за да го видя трябва да сваля кутията на филтъра нали? Мисълта ми беше дали не може без да се разглобява да го зърна какво представлява. Защото обикновено по средата на ремонтите ми все някой индтрумент не ми достига

Редактирано от Silvergreen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4321 Ето ви колеги един доста добър (за мен де) продукт за почисване. Лично съм го използвал за почистването на смукателя и кулера на един МЛ270 и останах очарован от резултата. Общо взето само пръскаш без дори да търкаш, бършеш или каквото и да е било. Впрочем МЛ-а имаше иден сантиметър гняз (масло, сажди, пак масло и накрая прясно масло, общо взето много яка грес) а спрея направо го разтопи до метал. Дано съм бил полезен за някогоПоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги тука в темата коментираме EACV клапана, а някой може ли да ми обясни как точно работи. От година и малко съм собственик на хонда, преди това карах колата на наще (ауди 80) и там ми е ясно как работи стъпковото моторче, ама тука нещо не мога да си го обесня, има 2 маркучета през който минава охлаждаща течност и 1 букса. Та ако някой може да обясни по-подробно какво става вътре ще съм мн благодарен :) Искам също да попитам, като чистите EACV клапана предполагам пръскате с обезмаслител в дупките на клапана, а в дупките който са в дросела пръскате ли и там?

Редактирано от HellBull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RACV-то както му казват,можете да видите точно зад реиката за горивото,в него влизат 2 маркуча за антифриза които минава през него... Колкото до почистването,след цялата процедура редуцираите болта за кислород които се намира на дросела до клапата в горния ляв ъгъл.От там се коригира това пропадане на оборотите след форсиране и пускане на педала,даже неска си играх с моето че не ми харесваше нещо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не мога да разбера къде се намира този болт, ако е възможно една снимка да дадеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам колегата има в предвид винта под гуменото калпаче на снимката, отдясно до тръбичката //при теб може да го няма гуменото калпаче, но винта си е там//http://media.snimka.bg/s1/1620/029484528.jpg?r=0

Редактирано от terexe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, относно оборотите, карам D14Z1 японка.На мен също ми пропадаха оборотите и аз като D14 взех та почистих този така наречен IACV (Idle Air Control Valve) клапан. Свалих го почистих го но след почистването, колата студена държеше около 1500-1600 оборота (нормално), но като загрее ги сваляше до 1100-1200 об. и на газ и на бензин ( с обикновена газова съм не с инжекцион). След което отидох при едни газаджии да ми направят реглаж. Направиха ми някакъв реглаж но човека ми каза че оборотите не може да ги намали той защото просто самата кола си ги е държала толкова високи след като и на бензин са такива. И засега си я карам така, незнам какво да правя, но според мен (без да разбирам много) този IACV клапан нещо е прецакан и сигурно е за смяна но няма гаранция че ще се оправят ако си купя нов. Та карам така засега. Дайте някакви идеи ако знаете нещо по въпроса. Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, относно оборотите, карам D14Z1 японка.На мен също ми пропадаха оборотите и аз като D14 взех та почистих този така наречен IACV (Idle Air Control Valve) клапан. Свалих го почистих го но след почистването, колата студена държеше около 1500-1600 оборота (нормално), но като загрее ги сваляше до 1100-1200 об. и на газ и на бензин ( с обикновена газова съм не с инжекцион). След което отидох при едни газаджии да ми направят реглаж. Направиха ми някакъв реглаж но човека ми каза че оборотите не може да ги намали той защото просто самата кола си ги е държала толкова високи след като и на бензин са такива. И засега си я карам така, незнам какво да правя, но според мен (без да разбирам много) този IACV клапан нещо е прецакан и сигурно е за смяна но няма гаранция че ще се оправят ако си купя нов. Та карам така засега. Дайте някакви идеи ако знаете нещо по въпроса. Публикувано изображение/>

 

колега регулирай ги на загряла кола както съм описал в пост номер 6 на загрял двигател.на бензин!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имаш винт за регулиране на оборотите, като ти загрее започваш да го въртиш докато паднат до необходимите ти 750-800 оборота и си ти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета , видях темата за оборотите и искам малко инфо : карам сивик 96 , 1.3 / D13/ , колата след като запали и като е на свободна скорост вдига 2000 об. и след това падат до 0 и колата гасне от само себе си , имах случай по време на движение ми изгасна и започнаха да светкат лампите за маслото и акумулатора в червено на таблото , закарах я в най -близкия сервиз в едно селце и ми казаха , че не могат да регулират оборотите и ,че имало роблем с вакуумите * и трябва някаква диагностика да се направи ,защото нямали такава техника за диагностика и не можаха да отстранят проблема, сега пали ,но ако спра на кръстовище сигурно може да ми изгасне пак , а тя пали след това мн трудно с мн натискане на газта . на около 70 км съм от Бургас и се опасявам че докато я закарам в офиса на Хонда може да изгасне на сфетофгар или незнам дали ще остиска. Та мн ли е сериозен проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички с проблебните обороти, след почистването е необходимо оборотите да се регулират както е описано в  раздел "Idle Control System" -"Idle Speed Setting". Три години го боря този проблем ама само с четене по форумите и чистене не става, инженера си е описал процедурата - Чистиш, мръсотията (това не го пише) настроиваш обороти - 450 prm, при изключено IACV, включваш IACV, рестарт на компа и се надяваш всичко да е ОК, При мен стана. Успех на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи те колеги от няколко месеца и аз имам този проблем само,че при мен е обратното колата по инерция държи 1500 оборота докато не спре напълно на някои светофар и тогава падат на 900 колата е Хонда стрийм К20А1,Кара се на бензин,може ли да е стъпково моторче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое от всичкото те притеснява,колко очакваш да са оборотите по инерция, може би при свободния ход трабва да са около 750-800.

Изчисти си IACV то когато и да го направиш не е излишно.

И аз се притеснявах че ми са ниски оборотите на празен ход ,но като я сложихме на комп и си показа точните 750-800,та стрелката се оказа при мен не ги показва с точност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има снимка в пост №15 но е за колата цитирано там от колегата, от него излизат две тръбички това е от подгрева с антифриз.

Намира се върху дросела ,хубаво е и него да почистиш.

Сваля се и под течаща вода с обезмаслител се кисне хубаво.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.12.2019 г. at 6:16, Паввл написа:

Здравеи те колеги от няколко месеца и аз имам този проблем само,че при мен е обратното колата по инерция държи 1500 оборота докато не спре напълно на някои светофар и тогава падат на 900 колата е Хонда стрийм К20А1,Кара се на бензин,може ли да е стъпково моторче.

По-вероятно е датчик за позицията на дросела т.нар..TPS или самата клапа заклинва. За 5 мин. ще ти го оправят в някой сервиз. Не е проблем и така да караш . За тези няколко месеца си налял доста в завишен разход на гориво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...